Skocz do zawartości

Dekoder ADB 4730CDX


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nic to nie da, bo chcą za wymianę dekodera na inny model 149 zł. Ale jak chcesz ich trochę pognębić i odzyskać trochę kasy za niedziałający prawidłowo dekoder to zgłaszaj codziennie usterkę. Może jak kilka tysięcy ich klientów zacznie tak robić to może otworzą im się oczy i zobaczą, że jest jakiś problem i coś trzeba z nim zrobić. Dzisiaj jak zwykle technik się nie pojawił jak zadzwoniłem to dowiedziałem się, że to wina oprogramowania i na dniach wszystko będzie działać. Oczywiście kłamią bo sami nie mają bladego pojęcia czy to będzie działać, potrafią tylko powtarzać formułki zapisane na monitorze z infolinii. Tu można pisać reklamację o zwrot kasy za czas niedziałania prawidłowo dekodera, oni uważają, że jak nie zgłaszasz codziennie usterki to znaczy, że nagle twój dekoder zaczął prawidłowo działać. https://www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas?fbclid=IwAR087xhG351GPp8dtVbbNfhEjrGaIJnQVmFUcgmCz5ePqnaIhlJi2UCcrT0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda z tą kwota 149zl. Powinna być pobierana tylko wtedy gdy zmieniasz kategorie sprzetu, czyli w trakcie umowy zmieniasz np z PVR na moduł CI+.
Zgłoś usterkę albo infolinia albo idź do lokalnego BOK. Zagadaj z technikiem, żeby zamiast Graphyne wymienił na Arrisa hmc4120. Nie bierz starych 3831cdx bo to też już antyk.
Niestety oprogramowanie Graphyne to nie wymysł pseudo firmy Vectra, jak to okresliłeś tylko ADB poszła w tym kierunku. Uważam, że 4730cdx nie powinno zostać tego softu, tym bardziej że hdnet 4730cd jedzie jeszcze na carbo. Natomiast dekoder Vectry 4k śmiga na Graphyne i tam się nic nie dzieje. Najśmieszniejsze jest jednak to że jedne 4730cdx pracują stabilnie a inne wieszają się po kilka razy na dzień. Ale za to ADB dostaje od Vectry kasę, więc niech łatają ten złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że Vectra jest kłamcą nie musisz mi mówić. Bo to wiem. Chcą za wymianę 149 zł i co mam zrobić? Usterkę zgłaszam codziennie i codziennie mają to gdzieś, odpowiedzi w stylu: co oni mogą, tak już jest, za kilka dni wszystko będzie dobrze. Technik nie może wymienić na taki ja czy on chce tylko na taki jaki dostanie w zleceniu oczywiście na infolinii się nie da, a w BOK siedzą tacy sami którzy mają gdzieś klienta bo już umowa podpisana i nic nie zrobi. "Niestety oprogramowanie Graphyne to nie wymysł pseudo firmy Vectra, jak to okresliłeś tylko ADB poszła w tym kierunku." A Vectra musiała to wziąć to bo ich siłą do tego zmusili? Może najpierw jakieś testy czy dobre czy działa, a dopiero potem wprowadzamy to na cały rynek? 

"Natomiast dekoder Vectry 4k śmiga na Graphyne i tam się nic nie dzieje." Gdy pytałem technika o wymianę na te dekodery 4K też powiedział, że są z nimi problemy i to większe i tym bardziej nie poleca. Też są z nimi problemy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rynek wymusił. Polsat wprowadził Evobox z Graphyne i unicable gdzie można 3 programy nagrywać i 4 oglądać, to kablooperatorzy nie chcieli być gorsi. A widocznie dla Carbo to już nie było możliwe do wykonania.
Ja ogólnie nie zauważyłem problemów z boxem 4k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynek wymusił, żeby wprowadzić dekodery z wadliwym oprogramowaniem, które jest uboższe w opcje i bardziej skomplikowane w obsłudze od poprzedniego? Dziwny ten rynek. A co do dekoderów 4k technik to powiedział, nie mam zamiaru tego sprawdzać. A co do dalszej historii z Vectrą to teraz próbują mi wcisnąć bajkę, że nic nie mogą zrobić bo nie odbieram telefonu bo pewnie nie zgłosiłem zmiany numeru telefonu bo stary numer jest nieaktualny. Numer telefonu nie zmieniony od 20 lat. Średnio co druga rozmowa na infolinii to potwierdzenie danych: adresu,maila i telefonu. Ta firma to dno.

 

Wgrane nowe oprogramowanie wersja 1.3.9 problemy nadal te same. Teraz przez kolejne kilka tygodni/miesięcy mogą opowiadać bajki o super nowym oprogramowaniu które działa tylko trzeba trochę poczekać i już za chwilę będzie dobrze działać.

Edytowane przez Auriol
nowe oprogramowanie w dekoderze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj był technik od dekodera ADB470cdx co chwila się zawieszał mulił okropnie powiedział że nic nie może zrobić bo to wina oprogramowania powiedział żeby złożyć reklamację i powiedzieć im że chcę dekoder z oprogramowaniem karbo spytałem czy mają taki odpowiedział że mają telefonicznie zgłosiłem reklamacje mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni pozostaje tyko czekac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, waldizer napisał:

dzisiaj był technik od dekodera ADB470cdx co chwila się zawieszał mulił okropnie powiedział że nic nie może zrobić bo to wina oprogramowania powiedział żeby złożyć reklamację i powiedzieć im że chcę dekoder z oprogramowaniem karbo spytałem czy mają taki odpowiedział że mają telefonicznie zgłosiłem reklamacje mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni pozostaje tyko czekac

Ja ich o[beep]yłem na facebooku, że nic nie robią z moją sprawą odezwali się na privie, że do 48 godzin się ktoś odezwie, minęło ponad 60 godzin znowu ich o[beep]yłem i nagle ktoś zadzwonił z BOK, że już wysyłają zamówienie po nowy dekoder z CARBO tak ja chcę, bo mój przypadek to ewenement na skalę całe kraju bo tylko ja mam problemy z tym świetnym dekoderem i jeszcze świetniejszym oprogramowaniem. Pani była bardzo zdziwiona, że za wymianę dekodera chcieli 149 zł bo według niej jest wszystko za darmo i tak mi mają właśnie wymienić ten dekoder. Mają być z dekoderem 15.10.2019. Zobaczymy co z tego będzie bo ja już tam nikomu nie wierzę. Każdy mówi co innego i jest bezkarny a za każdy dzień niedziałania usługi zwracają mi 67 groszy. Taki wysoki poziom obsługi klienta reprezentuje ta firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2019 o 13:15, Auriol napisał:

Ja ich o[beep]yłem na facebooku, że nic nie robią z moją sprawą odezwali się na privie, że do 48 godzin się ktoś odezwie, minęło ponad 60 godzin znowu ich o[beep]yłem i nagle ktoś zadzwonił z BOK, że już wysyłają zamówienie po nowy dekoder z CARBO tak ja chcę, bo mój przypadek to ewenement na skalę całe kraju bo tylko ja mam problemy z tym świetnym dekoderem i jeszcze świetniejszym oprogramowaniem. Pani była bardzo zdziwiona, że za wymianę dekodera chcieli 149 zł bo według niej jest wszystko za darmo i tak mi mają właśnie wymienić ten dekoder. Mają być z dekoderem 15.10.2019. Zobaczymy co z tego będzie bo ja już tam nikomu nie wierzę. Każdy mówi co innego i jest bezkarny a za każdy dzień niedziałania usługi zwracają mi 67 groszy. Taki wysoki poziom obsługi klienta reprezentuje ta firma.

i co byli z tym dekoderem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byli. Wymienili na model 3831CDX i nareszcie wszystko działa. Ulubioną listę  zrobiłem w kilka minut, a nie jak na tym najnowszym cały dzień klikania pilotem. Reszta ustawień również zajęło kilka minut. Od tego czasu nie zawiesił się dekoder ani razu. Napisałem kolejną reklamację i w sumie zwrócili mi prawie 100 zł. Za 21 miesiące kończy się umowa i będą musieli się ciężko napracować, żebym u nich został. Nawet technik który przyszedł powiedział, że to mają głęboko gdzieś, tylko zbywają klientów bo nie mają pomysłu na te nowe dekodery. Też się zdziwił, że chcieli za wymianę dekodera 149 zł bo nigdy czegoś takiego nie było. Najlepiej na infolinii zbyć klienta i niech się buja sam z tym złomem a potem na koniec umowy znowu naobiecujemy mu złote góry byle tylko umowę podpisał. Więc jak macie stare dekodery to proponuję nie wymieniać na te najnowsze bo to jeszcze sporo potrwa zanim będą się do czegoś nadawać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 12.10.2019 o 13:15, Auriol napisał:

Ja ich o[beep]yłem na facebooku, że nic nie robią z moją sprawą odezwali się na privie, że do 48 godzin się ktoś odezwie, minęło ponad 60 godzin znowu ich o[beep]yłem i nagle ktoś zadzwonił z BOK, że już wysyłają zamówienie po nowy dekoder z CARBO tak ja chcę, bo mój przypadek to ewenement na skalę całe kraju bo tylko ja mam problemy z tym świetnym dekoderem i jeszcze świetniejszym oprogramowaniem. Pani była bardzo zdziwiona, że za wymianę dekodera chcieli 149 zł bo według niej jest wszystko za darmo i tak mi mają właśnie wymienić ten dekoder. Mają być z dekoderem 15.10.2019. Zobaczymy co z tego będzie bo ja już tam nikomu nie wierzę. Każdy mówi co innego i jest bezkarny a za każdy dzień niedziałania usługi zwracają mi 67 groszy. Taki wysoki poziom obsługi klienta reprezentuje ta firma.

 

 

zaplaciles 149zl za wymiane dekodera? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 Wczoraj zmienili mi dekoder na takie badziewie !! Reklamowałem wczoraj a dzisiaj przyszedł technik i z uśmiechem powiedział że ten typ tak ma i muszę się przyzwyczaić !!! Do tego jednak nie można się przyzwyczaić :( Zmiana programu to jest koszmar trzeba klikać na pilocie kilka albo kilkanaście razy zanim co się ruszy.Posortować kanały na własnej liście niestety mi się nie udało mimo że taka opcja jest w menu  :( Nie wiem co mam robić. Będę składał reklamacje codziennie  aż coś z tym zrobią albo przestanę oglądać TV.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Adam 455 napisał:

Witam

 Wczoraj zmienili mi dekoder na takie badziewie !! Reklamowałem wczoraj a dzisiaj przyszedł technik i z uśmiechem powiedział że ten typ tak ma i muszę się przyzwyczaić !!! Do tego jednak nie można się przyzwyczaić :( Zmiana programu to jest koszmar trzeba klikać na pilocie kilka albo kilkanaście razy zanim co się ruszy.Posortować kanały na własnej liście niestety mi się nie udało mimo że taka opcja jest w menu  :( Nie wiem co mam robić. Będę składał reklamacje codziennie  aż coś z tym zrobią albo przestanę oglądać TV.

Pozdrawiam

Odstąp od umowy jak najszybciej niech zwracają stary sprzęt. Te najnowsze dziadostwo do niczego się nie nadaje. Jak będziesz na starej umowie to będzie wtedy bezterminowa, złóż wypowiedzenie 30 dniowe, najlepiej zanieś je osobiście do BOKu już od następnego dnia zaczną do ciebie wydzwaniać żeby ci zaproponować super ofertę, na nic się nie zgadzaj, mów, że idziesz do konkurencji bo tam mają lepsze warunki. Za trzecim albo czwartym razem zadzwoni do ciebie ktoś z działu utrzymania klienta i dopiero z nim wszystko da się załatwisz w takiej cenie jaką ty chcesz i jaki chcesz dekoder. Jak będą coś marudzić to powiedz, że konkurencja w takiej cenie ci zaproponowała i dlatego do nich idziesz. Ja mam dwie nagrywarki, moduł C+, internet 150mb, pakiet platyna, sport na ostro i pakiet erotyczny za 98,90 zł. Ale trzeba ich porządnie przycisnąć i nie  odpuszczać.

Edytowane przez Auriol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

Nie polecam tego [beep]a. Pierwsze spojrzenie na dekoder, ładne wnętrze, po uruchomieniu - pierwsze zaskoczenie - inny interfejs i trochę skomplikowana obsługa. Po kilku dniach zaczał się wieszac, m.in. przy próbie nagrania programu, czy wyszukiwania programów (które jest bardzo nieintuicyjne). Potem jest jeszcze gorzej, w ogóle nie można odczytywać wiadomości, wiesza się nawet przy przełączaniu kanałów a dużo opcji które były widoczne w CARBO zostały dobrze ukryte w GRAPHYNE. Brak opcji blokowania powtarzających się nagrań Raz się tak zaczął wieszac ze przestał reagować na wciskane przyciski że pomogło odłączenie od pradu.

TEN DEKODER CIĄGLE SIĘ WIESZA. JUŻ NAWET HMC4120 KTÓRY SIĘ SAM WYŁĄCZAŁ, PRZEŁĄCZAŁ KANAŁY I PRZESKAKIWAŁ NAGRANIA BYŁ LEPSZY. Jedyną zaletą 4730CDX jest możliwość otwarzania multimediów, co w hmc4120 nie działało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Mam kolejne problemy z tym okropnym dekoderem. Chodzi jeszcze wolniej, samoistnie usuwa nagrania i wykonane listy ulubionych kanałów. Po odlaczeniu od prądu i ponownym podłączeniu dekoder przywraca listę na główną narzuconą przez operatora. Wiesza się przy normalnym poruszaniu po menu, wtedy na okres około 2 sekund znika część linijek tekstu. Zamarza, jak chcesz przełączyć kanał, podgłośnić lub przyciszyć głośność albo przy poruszaniu się po menu. Przywracałem go chyba z 10 razy do stanu fabrycznego i nic. Zgłosiłem awarię do nich i powiedzieli mi, że dekoder jest nowy i nie wymienią mi go. I mam teraz się męczyć przez 4 lata umowy? W menu diagnostyka/dostęp warunkowy/status subskrypcji zauważyłem, że pierwsza subskrypcja pochodzi z 2017 roku (nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, o co chodzi w tym menu).

Edytowane przez nie wiem jak się nazwać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejne problemy:

1. Zegar na dekoderze w trybie czuwania lubi od czasu do czasu się zatrzymać, najczęściej na godz. 0:00.

2. Dekoder często nie reaguje na wciskane przyciski, mimo że dekoder jest włączony, w pilocie są działające baterie, a słońce nie oślepia dekodera, ani nic go nie zasłania. Trzeba wciskać przyciski na pilocie z całej siły i pod odpowiednim kątem, żeby była reakcja na naciśnięty przycisk.

3. Jeżeli wyłączy się dekoder na wygaszaczu ekranu i ponownie się go włączy to przez 5 sekund po uruchomieniu będzie pokazywał wygaszacz. Wtedy dekoder zaczyna się ciąć.

4. Pomimo włączonych niektórych ustawień, są one automatycznie zmieniane na te oryginalne.

5. Od czasu do czasu ekran robi się cały czarny (nie wiem, czy to wina 3 miesięcznego TV).

Przepraszam za to, że zapycham to forum, ale chcę ostrzec osoby, które zdecydowały się podpisać umowę z tym dekoderem 4730 CDX. To najgorszy dekoder od Vectry!

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 11.01.2021 o 18:21, Kmicik napisał:

Czy ktoś ma te same problemy z tym sprzętem? W czasie odtwarzania nagrań ma krótkie zwiechy, tak jakby dysk nie wyrabiał. Jaki tam jest dysk? HDD czy SSD? Czy można cos z tym zrobić?

 

Też tak mam.

Przy okazji opowiem wam o dwóch kolejnych błędach:

1. Dekoder reaguje na wciskane przyciski na pilocie z dużym opóźnieniem.

2. Usunięte nagrania SAME SIĘ PRZYWRACAJĄ (chyba).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

 

mam prośbę, czy ktoś kto posiada ten dekoder podłączony do netu może sprawdzić czy aplikacja Pilot enka wykrywa ten dekoder i czy działają przyciski numeryczne, on/off i zmiana kanału lub głośności?

Ewentualnie jak nie wykrywa automatycznie dekodera to czy po wpisaniu adresu IP da się zapisać dekoder.

Jak to zadziała to dorobię właściwy układ kanałów dla Vectry.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...