Jump to content

Auriol

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Auriol

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ja ich o[beep]yłem na facebooku, że nic nie robią z moją sprawą odezwali się na privie, że do 48 godzin się ktoś odezwie, minęło ponad 60 godzin znowu ich o[beep]yłem i nagle ktoś zadzwonił z BOK, że już wysyłają zamówienie po nowy dekoder z CARBO tak ja chcę, bo mój przypadek to ewenement na skalę całe kraju bo tylko ja mam problemy z tym świetnym dekoderem i jeszcze świetniejszym oprogramowaniem. Pani była bardzo zdziwiona, że za wymianę dekodera chcieli 149 zł bo według niej jest wszystko za darmo i tak mi mają właśnie wymienić ten dekoder. Mają być z dekoderem 15.10.2019. Zobaczymy co z tego będzie bo ja już tam nikomu nie wierzę. Każdy mówi co innego i jest bezkarny a za każdy dzień niedziałania usługi zwracają mi 67 groszy. Taki wysoki poziom obsługi klienta reprezentuje ta firma.
  2. Rynek wymusił, żeby wprowadzić dekodery z wadliwym oprogramowaniem, które jest uboższe w opcje i bardziej skomplikowane w obsłudze od poprzedniego? Dziwny ten rynek. A co do dekoderów 4k technik to powiedział, nie mam zamiaru tego sprawdzać. A co do dalszej historii z Vectrą to teraz próbują mi wcisnąć bajkę, że nic nie mogą zrobić bo nie odbieram telefonu bo pewnie nie zgłosiłem zmiany numeru telefonu bo stary numer jest nieaktualny. Numer telefonu nie zmieniony od 20 lat. Średnio co druga rozmowa na infolinii to potwierdzenie danych: adresu,maila i telefonu. Ta firma to dno. Wgrane nowe oprogramowanie wersja 1.3.9 problemy nadal te same. Teraz przez kolejne kilka tygodni/miesięcy mogą opowiadać bajki o super nowym oprogramowaniu które działa tylko trzeba trochę poczekać i już za chwilę będzie dobrze działać.
  3. To, że Vectra jest kłamcą nie musisz mi mówić. Bo to wiem. Chcą za wymianę 149 zł i co mam zrobić? Usterkę zgłaszam codziennie i codziennie mają to gdzieś, odpowiedzi w stylu: co oni mogą, tak już jest, za kilka dni wszystko będzie dobrze. Technik nie może wymienić na taki ja czy on chce tylko na taki jaki dostanie w zleceniu oczywiście na infolinii się nie da, a w BOK siedzą tacy sami którzy mają gdzieś klienta bo już umowa podpisana i nic nie zrobi. "Niestety oprogramowanie Graphyne to nie wymysł pseudo firmy Vectra, jak to okresliłeś tylko ADB poszła w tym kierunku." A Vectra musiała to wziąć to bo ich siłą do tego zmusili? Może najpierw jakieś testy czy dobre czy działa, a dopiero potem wprowadzamy to na cały rynek? "Natomiast dekoder Vectry 4k śmiga na Graphyne i tam się nic nie dzieje." Gdy pytałem technika o wymianę na te dekodery 4K też powiedział, że są z nimi problemy i to większe i tym bardziej nie poleca. Też są z nimi problemy.
  4. Nic to nie da, bo chcą za wymianę dekodera na inny model 149 zł. Ale jak chcesz ich trochę pognębić i odzyskać trochę kasy za niedziałający prawidłowo dekoder to zgłaszaj codziennie usterkę. Może jak kilka tysięcy ich klientów zacznie tak robić to może otworzą im się oczy i zobaczą, że jest jakiś problem i coś trzeba z nim zrobić. Dzisiaj jak zwykle technik się nie pojawił jak zadzwoniłem to dowiedziałem się, że to wina oprogramowania i na dniach wszystko będzie działać. Oczywiście kłamią bo sami nie mają bladego pojęcia czy to będzie działać, potrafią tylko powtarzać formułki zapisane na monitorze z infolinii. Tu można pisać reklamację o zwrot kasy za czas niedziałania prawidłowo dekodera, oni uważają, że jak nie zgłaszasz codziennie usterki to znaczy, że nagle twój dekoder zaczął prawidłowo działać. https://www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas?fbclid=IwAR087xhG351GPp8dtVbbNfhEjrGaIJnQVmFUcgmCz5ePqnaIhlJi2UCcrT0
  5. Witam! To jest mój pierwszy wpis na tym forum specjalnie się na nim zarejestrowałem, żeby wam opisać to padło zwane potocznie najnowszym dekoderem pseudo firmy Vectra, model dekodera ADB 4730CDX. Wpis będzie trochę długi bo firma Vectra postarała się by historia była barwa i długa, końca jeszcze nie ma. Nie polecam tego badziewia najgorszemu wrogowi i przeklinam dzień w którym stwierdziłem, że wymienię moje dwa dekodery model HD 5810CDX na to coś. Stary dekoder przy tym był jak błyskawica. Mam go od 1 sierpnia i od początku mam z nim tylko problemy. Wymieniłem go pierwszy już 9 sierpnia. Dekoder strasznie wolny, średnio zawiesza się kilka razy na dzień, czasami już samym początku jak się go włącza. Menu uboższe od poprzedników i to bardzo, jakby cofnęli się w rozwoju. Ułożenie swojej ulubionej listy wymyślił chyba jakiś sprawny umysłowo inaczej, bo już bardziej tak prostej czynności nie można było skomplikować, żeby ustawić jeden ulubiony kanał trzeba wykonać uwaga: 10 operacji w menu i mamy ułożony tylko jeden kanał, każdy może sobie policzyć ile trzeba się na klikać pilotem, żeby zrobić ulubioną listę z powiedzmy 80 kanałów. Dekoder już w sumie wymieniłem 4 razy. Spytacie dlaczego to robię? Bo Vectra zwraca kasę tylko wtedy jak jest zgłoszona awaria. Na fejsie na privie powiedzieli mi, że oprogramowanie jest błędne i kiedyś tam w przyszłości coś z tym zrobią, dekodery mają od stycznia 2019 roku i nie widzą problemu, żeby je wciskać klientom oczywiście nie uważają tego za awarię i nie widzą powodu do zwrotu kasy za czas kiedy nie można korzystać z telewizji. Raz był taki jeden technik u mnie co chodzi już do mnie chyba od 20 lat i mi wszystko wyjaśnił. Ktoś na górze s[beep]ył sprawę a zapłacą za to klienci bo oni nie wiedzą co teraz z tym zrobić a dekoderów coraz więcej na rynku i zgłaszanych awarii również. Praktycznie do czerwca nie reagowali na to co zgłaszali im technicy, że jest problem z dekoderami, dalej kazali to wciskać ludziom. Podpowiedział mi, żebym następnym razem jak zgłoszę awarię powiedział, że chcę dekoder z oprogramowaniem CARBO który działa a dekoder taki sam tylko inne oznaczenia 3831CDX. Zgłosiłem awarię powiedziałem, że chcę taki dekoder i technik nie przyszedł, jak zadzwoniłem drugi raz to się dowiedziałem, że za wymianę dekodera mam im zapłacić 149 zł bo to nie jest wtedy wymiana usterkowa tylko wymiana na inny dekoder. I teraz jestem w czarnej dziurze. Do tego wczoraj po kolejnym resecie dekodera nagle znikła opcja nagrywania, tak jakby ktoś wyłączył te funkcję w dekoderze. Teraz czekam na technika z kolejnym nowym wadliwym dekoderem.
×
×
  • Create New...