Skocz do zawartości

jak się dodzwonic do polsatu?


jonbob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dzwonisz pod numery 0801... płacisz za połączenie niezależnie od czasu jego trwania, jest to 0,35 PLN

Do Polsatu jak dzwonisz, to bulisz za każdą minutę/sekundę/impuls (niepotrzebne skreślić). Stawka jak za połączenie lokalne.

A co do tematu. Tuż po północy nie ma po co dzwonić, mają "przerwę techniczną". Już kilka razy się naciąłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pisz może o czymś, o czym masz pojęcie. Aaa, zapomniałem, wtedy byś zamilkł.

Stawki przy połączeniach z 0801 xxxxxx uzależnione są od cyfry następującej po 0801. W przypadku infolinii Polsatu jest to 0, a 0 oznacza, że impuls naliczany jest co minutę. Dokładna rozpiska jest do znalezienia np. na stronie TP, ale sam Cyfrowy Polsat na swojej stronie wyraźnie informuje o koszcie połączenia.

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... ntakt.html

Uwaga! Koszt każdej minuty połączenia z numerami 0 801 08 08 08 i 0 801 08 07 06 to równowartość impulsu za połączenie lokalne według cennika operatora, z którego usług korzystasz.

KAŻDEJ MINUTY. Dotarło teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klif po co taka Twoja wypowiedź w ten sposób, czy to ważne czy impuls czy minuta czy 0,35 zł czy 0,30 zł za minute. Jedno jest pewne, minimalny koszt takiej rozmowy z CP to 5 zł, chociaż raz miałem szczęście i wyszło mi dużo mniej. Za to kiedy indziej zapłaciłem z 15 zł. Ale ostatnio właśnie 5 zł, byłem piąty w kolejce, posłuchałem muzyczki (już mi się znudziła powinni zmienić :D ) ale opłacało się. Dobrze chociaż że są te telefony komórkowe i za doładowanie można dostać darmową premię np. 20 zł którą można wykorzystać na dzwonienie do CP :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ilu mają konsultantów na Skype'ach, niech im 100 osób zacznie pisać na raz to nie wyrobią. Na gg czasem nie mogę opanować 10 okienek a co mówić dopiero niech te 300 tysięcy abonentów N nagle zechce sobie poflirtować z konsultantką :D Jest jeszcze na Skype kontakt głosowy i wideo, ciekawe czy używają tego, tyle że się za kontakt przez Skype nie płaci ale się pewno czeka w kolejce dłużej niż przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz może o czymś, o czym masz pojęcie. Aaa, zapomniałem, wtedy byś zamilkł.

Stawki przy połączeniach z 0801 xxxxxx uzależnione są od cyfry następującej po 0801. W przypadku infolinii Polsatu jest to 0, a 0 oznacza, że impuls naliczany jest co minutę. Dokładna rozpiska jest do znalezienia np. na stronie TP, ale sam Cyfrowy Polsat na swojej stronie wyraźnie informuje o koszcie połączenia.

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... ntakt.html

Uwaga! Koszt każdej minuty połączenia z numerami 0 801 08 08 08 i 0 801 08 07 06 to równowartość impulsu za połączenie lokalne według cennika operatora, z którego usług korzystasz.

KAŻDEJ MINUTY. Dotarło teraz?

W tym przypadku minuty - wiadomość sprawdzona.

Widać czas szybko biegnie i wszystko się zmienia - ale! Są połączenia na numery zaczynające się na nr 0-801 12... - które bez względu na czas rozmowy, zawszę kosztują 0,35 zeta.

Dlaczego tak jest - "tajemnica handlowa" :mrgreen: Jednak łatwo to sobie wydedukować :wink:

 

źródło: 9393 - błękitni - jak to woli - "niebiescy" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy udało Wam się ostatnio dodzwonić na infolinię CP? Z tego co czytam wielu ma z tym problem i sam się na własnej skórze o tym przekonałem.

Używam tylko komórki a nie stacjonarnego więc korzystam z numeru 22 212 72 22 no i od wczoraj próbowałem się dodzwonić, zarówno wieczorem jak i w dzień po uzyskaniu połączenia słyszę głos automatycznej sekretarki która najwyraźniej jest kobietą i która uprzejmie chce mnie poinformować że uruchomiono telefonię komórkową Cyfrowego Polsatu; po wciśnięciu kilku cyferek słyszę: "za chwilę zostaną państwo połączeni z konsultantem" i .... zrywa połączenie i ....szlag mnie trafia bo próbuję pięć razy z rzędu. Wreszcie po wielu nieudanych próbach nareszcie jest połączenie - sukces :brawo: ale połowiczny bo sekretarka od razu mnie informuje mnie że jestem 16 w kolejce oczekujących i będę czekał dłużej niż 5 minut na połączenie :woot: więc wiszę na komórce aby odbyć nie za przyjemną rozmowę z konsultantką która sprawiała wrażenie że nie za bardzo orientuje się w ofercie.

Infolinia to niestety nadal słaby punkt Cyfrowego Polsatu, jeżeli by to ode mnie zależało zaproponowałbym pracę na infolinii forumowiczom SAT Kuriera, to są przynajmniej ludzie z pasją, którzy orientują się zarówno w ofercie Polsatu jak i ofertach konkurencji 8)

 

P.S. Czy w gąszczu tematów jest wątek o BOK-u Cyfrowego Polsatu bo nie mogę jakoś znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałeś jest prawie zawsze . Ale po pierwsze nie słuchaj tych głupot tylko od razu 2 razy naciśnij zero wtedy od razu zostaniesz połączony z konsultantem. Powie ci że cię nagrywa. Jeśli w poczekalni nie bedzie wolnego miejsca to sie wyłączy i trzeba próbować kilka razy. Praktycznie zawsze jest większe niż 5min. A łączą po 15. Więc najlepiej jeśli chodzi o tel kom. Wykupić jakiś pakiet 100darmowych minut i czekać . Zapłaci się za pakiet i wyjdzie mniej niż normalnie. A dodzwonić się można po jakiś 15 minutach. Dlatego z komórki jest się trudniej dodzwonić bo pierszę odbierają stacjonarne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawosci sprawdzilem 0801 080808

za 1 razem - rozłączenie. rzal i bul

za 2 razem - jesteś na pozycji czterdziestej czwartej w kolejce oczekujących. czas oczekiwania prawdopodobnie około 30-40minut.

 

z ciekawości zadzwoniłem na infolinię dla sprzedawców

za 1 razem - jesteś na pozycji trzeciej. czas oczekiwania około jednej minuty. mam farta ;P

w sobotę spróbowałem i byłem na pozycji 21-ej - nawet nie czekam. podobnie robię w przypadku, gdy jestem na pozycji 11+

 

Byłem w CP ongiś i odwiedziłem to Call Center. Masa ludzików-młodzików co chwila odbierających telefony. Niech to będzie 1 milion aktywnych abonentów i 100-150 callcenterowców. Jeśli na raz będzie chciało coś załatwić 200 osób, to już jest pewien dramat. Problem w tym, że rzeczywiście można się zachlastac w takim oczekiwaniu. finansowo również. A jeszcze jak problem okaże się błahy?

Rozwiązaniem byłoby przekazywanie pewnych informacji o klientach do APSów. Sam jako sprzedawca co chwila mam klienta, który nie wie czy ma opłacone, do kiedy itp itd. Gdybym miał wgląd do takich informacji, to i na infolinię dzwoniłoby mniej osób z takimi problemami. Niestety albo brak skillów u techników CP albo chęci albo prawnych uregulowan w powierzaniu takich informacji dla APSów. A przecież jeszcze pół roku temu, żeby ponowić sygnał trzeba bylo dzwonić na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta informacja o długości oczekiwania podawana przez automat jest bardzo abstrakcyjna :smile: Raz jak dzwoniłem byłem 1 w kolejce oczekujących a czas oczekiwania 20 sek miał być a czekałem 7 minut i dałem sobie spokój a wczoraj np automat poinformował mnie że jestem na 53 pozycji a po 5 min udało się porozmawiać z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0223566678 numer do CP, który mogę wam podac :D, jest to numer bezpośredni omijający automatyczną sekretarkę bezpośrednio ustawiający w kolejce do połączenia z konsultantem infolinii technicznej.

 

Infolinia techniczna od ogólnej różni się tym, że pracują na niej ludzie z troszkę większym stażem.

 

Myślę, że powinno pomóc przynajmniej oszczędzicie czas na rozmowie z automatem.

 

Proponuje moderatorowi sprawdzić ten numer i gdzieś go zapisać, na pewno przyda się forumowiczom.

 

Ta informacja o długości oczekiwania podawana przez automat jest bardzo abstrakcyjna :smile: Raz jak dzwoniłem byłem 1 w kolejce oczekujących a czas oczekiwania 20 sek miał być a czekałem 7 minut i dałem sobie spokój a wczoraj np automat poinformował mnie że jestem na 53 pozycji a po 5 min udało się porozmawiać z konsultantem.

 

Byłeś 53 na pozycji mogła być awaria w callcenter znajdującym się centrum, awaria została naprawiona i połaczenia z callcenter na łubinowej zostały przekierowane do konsultantów w centrum albo pracowało bardzo dużo konsultantów i akurat rozmowy się szybko kończyły :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest teraz, ale opisze sytuacje sprzed 2-3 miesięcy.

 

Dzwonie na inf. techniczną (3 i 0) i czekam, czekam, czekam, nerwy puszczają ale czekam. Po dodzwonieniu się, musiałem się zapytać co to się dzieje, że tak trudno się dodzwonić (awaria jakaś, czy co?). Miły pan powiedział mi, że gdybym od razu wybrał 0 a nie 3 to bym się połączył od razu. Po załatwieniu reklamacji (długo, ale skutecznie) z ciekawości spróbowałem i rzeczywiście. Na infolinii technicznej byłem ok 30 w kolejce a po wybraniu od razu 0 połączyło mnie bez kolejki.

 

BTW. Zadzwonił ktoś kiedyś na infolinię techniczną i odebrała Pani? Bo mi nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawości zadzwoniłem na infolinię dla sprzedawców

A mozna poznac ten numer :?:

 

numer dla sprzedawców jest numerem dla sprzedawców. po połączeniu się trzeba podać login i hasło, którego klient nie ma. to na wypadek, gdyby sprzedawcy w trosce o klientów podawali im numery dla sprzedawców :]

 

022 3566677 to nie numer faksu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kolejki są tworzone sztucznie.

90 % rozmów zaczyna się od :

Klient : Zapomniałem zapłacić, na jakiej podstawie mi wyłączyliście ??? Uruchomcie mi to !!!

 

Na 5 % rozmów wystarczy wyjąć wtyczkę z gniazdka, a pozostałe 5 % wiąże z korespondencją, bądź z realnym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...