Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żadnych podwyżek nie będzie, przynajmniej nic nie wiadomo w cc na ten temat.

Jeśli chodzi o 8xHD czy o HD Mix, to ci, którzy mają opcję 5xhd nie będą mogli po rabacie dopłacić te 8zł, tylko oddzielnie za każdy kanał 5zł. I błagam, nie doszukujcie się naciągactwa, krętactwa itd. W kwietniu przy przedłużaniu jeszcze nie było HD Mix. :)

 

@deadprince ma rację. Kiedy w ubiegłym roku chciałem zamienić 3xHD na 5xHD to mi powiedzieli, że stracę rabat na 3xHD chyba że dokupię po 5 zł każdy kanał osobno. Takie same warunki zaproponował mi zresztą gościu z cyfry kilka dni temu kiedy chciałem przedłużyć umowę, stąd nie zgodziłem się na przedłużenie.

Co do wznowienia umowy, która wygasła to niestety nie ma takiej możliwości. Dzwoniłem wczoraj na infolinię i konsultantka powiedziała mi, że jedynym wyjściem jest zawarcie nowej umowy (w punkcie bądź przez infolinię) i oczywiście zwrot starej karty.

 

pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie mu spokój, widocznie jest albo z jakiegoś zewnętrznego call center (bodajże 3 firmy współpracują z C+) albo siedzi na infolinii - chociaż jeśli by tam siedział, to miałby informacje na temat działania utrzymania w święta. Każdy konsultant ma możliwość podejrzenia ofert, więc deadprince niekoniecznie musi siedzieć na utrzymaniu.

@deadprince tak dla twojej wiadomości, antychurn/desabo nie działają w święta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy w trakcie umowy uda się wynegocjować upust na dekoder PVR ? W tej chwili posiadam stronga na własność

 

Nie da się, ale: wystarczy wynająć go drugiego dnia miesiąca i zwrócić ostatniego dnia miesiąca następnego i tak w kółko. Wtedy wychodzi po 10 zł na miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie posiadam umowę w promocji z TV (Komfortowy+ z Canal+ i HBO + HD), chciałbym wykupić w tym miesiącu Cinemax (miedzy innymi po to aby zapoznać się z Cinemax HD). Jednak nie wykluczam rezygnacji w późniejszym terminie z Cinemax, dlatego chciałbym się upewnić czy ewentualne póżniejsze odłączenie tej opcji nie będzie skutkowało usunięcia rabatu na HBO i Canal+. I rozumiem że Cinemax będzie mnie kosztował 10zł tak jak to wynika z różnicy cen między HBO i Canal+, a pakietem Multipremium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy w trakcie umowy uda się wynegocjować upust na dekoder PVR ? W tej chwili posiadam stronga na własność

 

Nie da się, ale: wystarczy wynająć go drugiego dnia miesiąca i zwrócić ostatniego dnia miesiąca następnego i tak w kółko. Wtedy wychodzi po 10 zł na miesiąc.

 

O ile mnie pamięć nie myli to w przypadku dzierżawy sprzętu od Cyfry+ ponosisz również pełny koszt pierwszego (niepełnego) miesiąca użytkowania. Z tego powodu nie obniżysz kosztów obsługi tak jak to ma miejsce w przypadku opcji dodatkowych (premium). Jednak proponuję się jeszcze upewnić w CTA.

Reasumując, jeśli pokombinujesz to za opcję HD możesz płacić co drugi miesiąc, ale za terminal HD wydzierżawiony w celu oglądania tej opcji będziesz płacił każdego miesiąca, bez wyjątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy w trakcie umowy uda się wynegocjować upust na dekoder PVR ? W tej chwili posiadam stronga na własność

 

Nie da się, ale: wystarczy wynająć go drugiego dnia miesiąca i zwrócić ostatniego dnia miesiąca następnego i tak w kółko. Wtedy wychodzi po 10 zł na miesiąc.

 

O ile mnie pamięć nie myli to w przypadku dzierżawy sprzętu od Cyfry+ ponosisz również pełny koszt pierwszego (niepełnego) miesiąca użytkowania. Z tego powodu nie obniżysz kosztów obsługi tak jak to ma miejsce w przypadku opcji dodatkowych (premium). Jednak proponuję się jeszcze upewnić w CTA.

Reasumując, jeśli pokombinujesz to za opcję HD możesz płacić co drugi miesiąc, ale za terminal HD wydzierżawiony w celu oglądania tej opcji będziesz płacił każdego miesiąca, bez wyjątku.

 

Ja jak wynajmowałem PVR-a (w trakcie trwania umowy) to za pierwszy niepełny miesiąc nic nie płaciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem inne informacje, ale miło mi to słyszeć bo właśnie mam zamiar wydzierżawić na próbę od Cyfry+ terminal HD bez dysku za 15zł/m-c (w trakcie trwania umowy) i włączyć opcje HD żeby zobaczyć czy warto sprzedać za bezcen mój dekoder SD i zainwestować w sprzęt HD ARIVA 200. Jestem już po rozmowie z CTA, ale spróbuję głębiej podrążyć ten temat bo wcześniej nie pytałem konsultanta o to dokładnie. Jeśli to prawda to dzięki za info. Na pewno sprawdzę tą informację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie

 

mam jeszcze jedno pytanko ... w przypadku przedluzenia umowy placi sie jakas oplate aktywacyjna ??? nic mi o tym nie mowiono przy przedluzeniu umowy ale wole zapytac moze ktos cos wie... dekoder zmienilem z sd na hd pvr w promocji na 18 mc za darmo ... pani konsultanka jak czytala warunki umowy nic nie mowila o aktywacji ... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek198609 tak sobie czytam ci tu wypisujesz i powiem szczerze, że strasznie mieszasz... Jeżeli pani Konsultantka nie przeczytała w aneksie o opłacie za dekoder to znaczy, że jej nie ma. A odnośnie twoich wcześniejszych wypowiedzi to ciesz się, że ta Konsultantka była w miarę ogarnięta i odsłuchała rozmowy (nawet jeśli trwało to 15 min czy pół godziny), bo gdybyś złożył reklamację to czekałbyś 30 dni, a wtedy zakładam, że twoja umowa by wygasła i na 100% nie dostałbyś takiej oferty jaką dostałeś, a mało tego zapłaciłbyś opłatę uzupełniającą za wznowienie umowy.... czyli tyle ile płaciłeś do tej pory. Pisałeś coś również o zmianie ofert... Z tego co się orientuję to ofertę możesz zmienić, ale jeszcze raz podkreślam OFERTĘ a nie długość umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@eloelo123

Jeśli konsultantka nie czyta nic o opłacie za dekoder (lub o rabacie) to oznacza tylko tyle, że trzeba płacić pełną kwotę. Co do odsłuchania rozmów, nie trwa to 15 minut a konsultanci nie mają dostępu do nagrań - standardowo jak w każdej firmie, dlatego by odsłuchać rozmowy należy złożyć reklamację.

 

"bo gdybyś złożył reklamację to czekałbyś 30 dni, a wtedy zakładam, że twoja umowa by wygasła i na 100% nie dostałbyś takiej oferty jaką dostałeś, a mało tego zapłaciłbyś opłatę uzupełniającą za wznowienie umowy"

 

Opłaty aktywacyjnej przy przedłużeniu nigdy nie ma. Jeśli konsultantka rzeczywiście wstawiła zły kupon to po reklamacji zmienili by to i była by taka kwota jak przy rozmowie.

 

"Pisałeś coś również o zmianie ofert... Z tego co się orientuję to ofertę możesz zmienić, ale jeszcze raz podkreślam OFERTĘ a nie długość umowy..."

 

Nie ma możliwości zmiany warunków umowy po zaakceptowaniu aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się sqnek konsultanci nie mają ale są osoby, które mają do tego dostęp np. przełożeni :P i skoro Tomek napisał, że rozmowa została odsłuchana to właśnie z tego można wyciągnąć wnioski, a z resztą jakie to ma znaczenie. ważne żeby rabat się zgadzał, a poza tym Canal + był za 9,90 czyli nie było oferty standardowej wiec nie ona wstawiała rabaty.... A co do oferty to można ją zmienić jest to tzw best deal j.w. ehhh.... nie znasz się kolego;p Poza tym było pytanie czy jest opłata aktywacyjna za dekoder a nie o rabaty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@eloelo123

Nie znam się na nowościach na desabo, bo od jakiegoś już czasu nie pracuję na infolinii, ale z tego co widzę Cyfra wprowadza co chwilę jakieś nowości byle by tylko zatrzymać klienta (chociażby opcja 'try and buy', chociaż długo się nie utrzymała).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...