Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niewiele juz sie da wycisnać, masa osob miala umowy do konca stycznia wiec juz dawno przedluzyli.

Przy stoiskach cyfry pustki, ale to dotyczy tez innych platform. Po prostu sezon sie skonczyl. Nastepny zacznie sie na poczatku kwietnia.

Sprzętu troche jeszcze mają dlatego przedłużają o te kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czytam od pewnego czasu ten wątek i większości przypadków oferty przedłużeniowe dotyczą abonentów z umowami na czas określony. Ja już 7 lat temu podpisywałem umowę z Cyfrą+ i od tamtej pory, bez żadnych promocji, grzecznie płacę abonament i 10zł/msc za stary dekoder MEDIASAT. Postanowiłem coś z tym zrobić, a przynajmniej z wyeliminować opłatę za dzierżawę tego sprzętu. Wysłałem maila, opisałem co powyżej i poprosiłem o zniesienie opłaty. W odpowiedzi dostałem możliwość zakupienia tego dekodera za 1zł, z czego z chęcią bym skorzystał, gdyby nie fakt, iż regulamin tej niebywałej okazji wiązał się z uwiązaniem się z Cyfrą+ na kolejne 12 miesięcy, ale... umowa na rok bez bez żadnych upustów (np 50% na abonament) czy dodatkowych promocji, o jakich tu piszecie. Pisma nie podpisałem... za to natrafiłem na te forum.

 

Po tylu latach płacenia za dekoder zależy mi na bezpłatnej dzierżawie. Dużo osób napisało, że udało im się wynegocjować PVR za 0zł. Mam więc pytanie do znawców (ew. pracowników, którzy czasem skrupulatnie tu odpowiadają). Czy posiadając umowę na czas nieokreślony i stary dekoder SD mam szansę wyprosić u konsultanta infolinii komfortowy 13 miesiecy z dekoderem PVR z darmową dzierżawą? Chodzi mi o realne szanse... nie jestem dobry w negocjacjach, więc chciałbym wiedzieć czy w moim przypadku jest sens o to prosić?

 

Jeśli nie, to chyba najbezpieczniej będzie złożyć rezygnację... minie akurat 3 miesiące okresu wypowiedzenia i pod koniec kwietnia będę mógł podpisać nową umowę, z nowym dekoderem (może w promocji wielkanocnej będzie za free) bez żadnych negocjacji i kombinacji z wymianami dekoderów w nieprzychylnych temu punktach dystrybucyjnych.

 

Najchętniej bym przedłużył umowę już teraz, korzystając np. z promocji 50% przez 9miesięcy, ale wiem że są problemy z dekoderami PVR, więc na infolinii zapewne będą mnie namawiali na pozostanie przy moim SD, którego już nie chce. Jest szansa na tego darmowego PVRa? Jest sens dzwonić, czy spokojnie rozwiązać umowę? Co radzicie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

 

kolego ja tez przez dlugie lata placilem grzecznie za wszystko az trafilem na to forum:).Jak tylko koncza mi sie warunki promocyjne dzwonie i przedluzam.

Zadzwon pod numer o ktorym pisano w tym watku.W moim przypadku szybko sprawnie i co najwazniejsze pozytywnie:)

 

Jak sie nie uda to złóż wypowiedzenie, sami zadzwonią. Niestety płacących grzecznie mają w nosie. Sam przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele juz sie da wycisnać, masa osob miala umowy do konca stycznia wiec juz dawno przedluzyli.

Przy stoiskach cyfry pustki, ale to dotyczy tez innych platform. Po prostu sezon sie skonczyl. Nastepny zacznie sie na poczatku kwietnia.

Sprzętu troche jeszcze mają dlatego przedłużają o te kilka dni.

 

A ja jeszcze nie przedłużyłam i nie wiem czy przedłużę :twisted:

Umowa (wypowiedziana) kończy mi się 31 b.m.

 

Ew. zawrę nową...

Ponieważ jak ostatnio do mnie dzwonili (po raz 5-ty) okazało się, że nie mogą dać mi w gratisie na 13-m-cy 3x Filmbox :evil:

Nowym owszem ale dla stałych (przedłużających) to już nie :crazy:

Podobno im system nie pozwoli i nie mają takich wytycznych (możliwości).

 

Powiedziałam, że żadna łaska. Oddam starą kartę C+ i jeżeli mnie N-ka nie zachęci to podpiszę (drugą) nową umowę z Syfrą.

Postraszono mnie, że to już ostatni dzwonek na decyzję, bo w lutym już takich rarytasów nie będzie :lol2::lol2::lol2:

Hehe... To się jeszcze okaże. Zawsze na te dwa miechy mogę przecież kupić TNK.

I w ten sposób spokojnie przeczekać do kolejnej promocji z Króliczkiem Wielkanocnym :brawo:

 

Nie dajmy się zwariować !!!

W tym Kraju nie ma nic za darmo "GRATIS".

Wszystko jest wyliczone... Stratni na pewno nie będą :>

A My liczmy i szanujmy swoją kaskę, bo przecież np. te 31,95PLN (miesięcznie) to też przecież pieniądz :smile:

Co gorsza w naszym kraju, coraz częściej dla wielu nie MAŁY :cry:

 

 

Pozdro for All.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry

 

umowa moja do kwietnia 2010 czy już np dziś mogą zadzwonić pod ( 22) 310 45 65 i przedłużyć na promocji

bo pani powiedziała że dopiero w marcu br. i wejdzie w życie od 1. maja czyli z końcem starej

 

chce takie warunki Czy mam szanse je uzyskać

 

Komfortowy+ z C+ (stała cena)

Opcje HD Gratis

Filmbox Gratis

Dekoder Wynajem 0 ZŁ

 

umowa na 13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to jakby dawali możliwość przedłużenia umowy już w momencie jak wygasa pierwsza zniżka, czyli jeśli teraz przedłużam umowę i dostałem gratis HBO na 2 m-ce, to już za 2 m-ce powinienem mieć możliwość przedłużenia umowy, żeby nie rezygnować z HBO a mieć go w kolejnej promocji na kolejne miesiące za free, to byłaby dopiero super opcja, co? I tak byśmy sobie mogli przedłużać umowę co 2-3 miesiące i jechać cały czas na opłatach ok. 30 zł za pakiet warty ze 3 razy tyle. Ależ ta Cyfra jest fe, bo chce nas tak wydoić. Podpisaliście umowę na określony czas, mając świadomość, że w międzyczasie może być lepsza oferta, więc teraz trzeba czekać cierpliwie na swoją kolej, a nie marudzić. Pokończyły się zniżki i gratisy i już Wam ta umowa nie pasuje? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to po części miał prawo, ponieważ gdy przyjdą do niego Ci którzy podpisywali u niego umowę to będzie świecił przed nimi oczami, a z drugiej strony to troszkę nie ładnie z jego strony, ponieważ mógł też zrobić tak że sprawdzić ile osób podpisywało umowę i wydać tyle ile zostanie, no ale to jest kwestia do dłuższej dyskusji.

 

Panowie byłem dzisiaj w salonie cyfry i pytam się czy są dekodery prv i facet mi grzecznie odpowiada ze są ale ... CUT

 

Powiedzcie mi czy pan w salonie miał prawo mnie tak potraktować (rozumie ze ludzie u niego podpisywali umowy, ale ja dostałem zapewnienie że jak tylko znajde dekoder prv to bez problemu wymienie sobie sd na prv) i czy pan ma prawo do tego zeby sobie samemu ustalać zasady wymiany prv ? i mi odmówić w taki o to wyżej opisany sposób ? i po ostanie czemu lidzie którzy przedłużyli telefonicznie są traktowani jako osoby 2 kategori jak to pan określił "ludzie z ulicy" ...

 

tak czytam i czytam i .... dochodzę do wniosku, że każdy punkt sam jest sobie sterem i okrętem, i niestety większość traktuje "oczekujących na pvr", bez względu czy podpisali nową umowę, czy zrobili aneks via tel., jak śmierdzące gó...wno :(

 

ale żeby nie było, są i wyjątki - robiłem w grudniu aneks umowy via tel. i m.in. dostałem PVR w dzierżawę za free, od stycznia począwszy. Wiedząc jaka jest sytuacja, mimo wszystko postanowiłem obdzwonić okoliczne punkty C+ i zadać dwa "kłopotliwe" pytania: czy maja PVR na stanie, powiedzmy dla "nowych", a jeśli tak, to czy można go odebrać jeśli jest się w oczekiwaniu. Generalnie już na pierwsze pytanie odpowiedź była "nie", natomiast w dwóch punktach padło magiczne "tak", więc przeszedłem do pytania nr 2 i.. w pierwszym przypadku zmiana sposobu prowadzenia rozmowy była drastyczna (oczywiście w sensie negatywnym), w wolnym przekładzie "panie, jakbyś pan podpisywał to tak, a jak pan czekasz to czekaj pan dalej i d..py nie zawracaj" :shock: , w drugim przypadku pani się lekko zmieszała i stwierdziła, że "ona tu tylko pracuje, że to nie od niej zależy, że szef zakazał itd" po czym zakończyliśmy, mimo wszystko miłą rozmowę.

 

Jak wielkie było moje zdziwienie, jak następnego dnia rano, ca. 8:10 zadzwonił telefon, pan spytał czy w dniu wczorajszym dzwoniłem "w temacie PVR" i po kilku dodatkowych zdaniach, uprzejmie zaprosił mnie na 10:00 po odbiór PVR.

 

Przyjechałem, poprosiłem o "pięćsetkę" (miał też "dwieście pięćdziesiątki"), zrobił papierologię i po ca.10 minutach było po wszystkim - miło i sprawnie.

Oczywiście nie dało mi, i zadałem mu na koniec pytanie: dlaczego Pan oddzwonił? W odpowiedzi usłyszałem: "sprawdziłem czy moi oczekujący klienci są zainteresowani odbiorem PVR'a, okazało się, że nie wszyscy mogą w tym tygodniu to mi zostały wolne. Poza tym, wiem kiedy otrzymam kolejną dostawę, no i przecież to mój obowiązek"

 

Oby więcej takiego podejścia, i to nie tylko w punktach C+, to może w tym kraju zacznie się żyć naprawdę NORMALNIE, czego sobie i Wam życzę :D

 

 

 

martnet ok miał prawo ale jak to się ma do zapewnień konsultanta który najpierw poinformował mnie że wymiana trwa do 31 marca (takie zabezpieczenie cyfry+) ale jak jak tylko znajde prv to bez problemu moge sobie wymienić ? ludzie ktoś tu chyba kogoś w balona robi ! i to mnie denerwuje najbardziej nie jestem jakimś fanatykiem TV ale poprostu mnie szlak trafia że w XXI wieku takie numery robią z ludzmi jak by to komuna była:

kombinowanie, dam nie dam, ludzią z ulicy nie dajemy narazie, listy oczekujących,

 

podpisujesz umowe to dostajesz to co masz w umowie a nie żeby człowiek nerwy na takie rzeczy tracił (i jeszcze zapewnienia miłych panów na infolini, bez problemu jak tylko pan znajdzie więc znalazłem i mam problem więc co teraz ?)

 

to są poprostu jaja i tyle Panowie jak komoś pasuje że robią go w balona to spoko ale mi już nerwy puszczają

 

gekoniasty to Ci zazdroszcze bo Ci się udało że trafiłeś na taki punkt sobie i innym życze tyle szczęscia (jak widać można ale dlaczego nie wszędzie?)

 

 

 

Jakbyś wziął jakiś tuner tymczasowy SD i oczekiwał na Pace to mógłbyś wziąć . Wymiana 250 na 500 po miesiącu albo dwóch jest raczej niemożliwa bo wtedy wszyscy abonenci chcieliby tak zrobić , a jak wiadomo tych tunerów jest na razie bardzo mało .

 

ale ja jeszcze żadnej wymiany nie dokonałem mam tuner sd i z tego wychodzi ze to jest tymczasowy skoro czekam na HD i w takim razie moge pace wziąść sobie jak znajde :/ ?

ale kiedy to bedzie to to ohhhh mozna tak czekać w nieskonczoność chyba, jak panowie sądzicie czekać na PACE 500 czy brać PRV 250 (i takmi się wydaje że bez problemów się nie obejdzie) i zaoszczędzić sobie nerwów ?

 

Mnie denerwuje to że miałem obiecywaną pewną kwestie (bez problemu pan wymieni sobie na PRV jak pan znjadzie i jak nie będzie PACE może sobie pan wziąść 250 a póżniej jak już będzie dużo PACE to sobie pan wymieni na niego)

a tutaj się okazuje całkiem inaczej :/ i to mnie strasznie denerwuje że ktoś mnie tak robi w balona a panowie konsultanci to tak jak by amnezji dostali i niczego nie pamiętają co obiecywali :/

 

O ile jest lepszy PACE 500 od 250 czy ta pogoń za PACE nie jest zgubna i lepiej wziąść starszy model (ale bardziej zalerzy mi chyba na tym żeby dostać to co miałem obiecane)

 

Rozmawiałem z panią przed chwilą na głównej infolini abonęckiej i powiedziała mi że na chwile obecną dla osób które przedłużały umowe telefonicznie jest zablokowana wymiana PRV PACE 500 i nie moge sobie go wziąść nawet jak znajde

(szkoda że jak przedłużałem to pan konsultant mówił i obieciał całkiem inny wariant) więc nic tylko mi zostaje powalczyć o prv 250 a i jeszcze pani mi powiedziała że jak się już sutuacja istabilizuje z PACE to wtedy będe mógł wymienić sobie 250 na 500 ale to mi się wydaje że są obiecanki cacanki tak jak to było gdy robiłem aneksa.

 

Rozmawiałem jeszcze z panem z salonu telefonicznie i rozmowa było dość napięta pan cały czas twierdzi ze ma dekodery PRV ale tak jak by ich nie miał (i że jak telefonicznie robiłem aneks to niech mi cyfra kurierem wyśle PRV) :/ ale po dłuższej wymianie zdań (jak się zapytałem czy napisze mi to na kartce i się podpisze i że cyfra mówi całkiem co innego) stwierdził żebym dzwonił w piątek/poniedziałek i coś się może uda wykombinować :D

życze sobie i innym w podobnej sytuacji cierpliwości

a

 

 

 

a sprawa się w taki sposób wyjaśniła że stałem się posiadaczem PRV PACE przez przypadek (gdzie pani na infolini zapewniała mnie że na chwile obecną PACE 500 nie dostane chociaż znajde bo jest zablokowana wymiana moge tylko prv 250 i jak znajde mam prawo od ręki wymienic i znalazłem ale pan dystrybutor twierdził cały czas inaczej ze nie ma takiej opcji i co tydzień kazał dzwoni w następny tydzień aż do wczorajszego dnia:

najpierw zadzwoniłem do słynego pana dystrybutora czy cos ruszuło w sprawie prv a on mi że narazie nic a nic wszystkie dekodery poszły mu dla swoich klientów (jak byłem tam na początku to stało tych dekoderów masa około 20/30 jak nie więcej i wtedy pan twierdził ze jak wyda on klientom którzy u niego podpisywali umowy w grudniu a zostało ich jeszcze 30 to wtedy zacznie wydawac ludziom z ulicy ale jak wczoraj z nim rozmawiałem to chyba się zapomniał i dalej twierdził ze jets jeszcze 30 osób na liście z grudnia !! to co się stało z tymi dekoderami co były na początku ! chyba pan dystrybutor ładnie kręci !!!

a wracając do głównego wątku tego wczorajszego dnia to rozmawiając z panem dystrybutorem dalej w celu dowiedzenia się konkretniejszych informacji to powiedział mi że rozmawiał wczoraj z przedstawicielem CYFRY plus i on mu powiedział ze dla abonentów przedłurzających umowe telefonicznie cyfra wyśle pisma gdzie i kiedy będą mogli wybrac dekoder prv i z takim listem dopiero będzie można wymienic sobie dekoder i tylko czekac

 

ale po rozmowie z panem dystrybutorem postanowiłem jeszcze zadzwonic do Vobisa ponieważ tam pan tydzień temu mi obiecał ze: bo była prv dla klienta który się po nią nie zgłaszał i ze jak do środy się nie zgłosi to mi ją wyda więc się pytam jak sprawa z prv a pani która tam była na zmianie mówi mi że ona teraz nic mi nie pomorze zebym dzwonił pózniej jak będzie ten pan z którym rozmawiałem ale zapytałem sie jej na całe szczęscie czy nie mogła by zobaczyc czy lezy tam jakaś prv (by była tylko jedna więc napewno ją pani zobaczy) a ona mi mówi że tych dekoderów prv jest troche i ona nie będzie teraz nic grzebac żebym dzwonił pózniej to ja się pytam jak to że jest troche a ona mi że sobie lezą na zapleczu prv a ja na to dla kogo one są a pani mi pieknie odpowiada że dla abonentów którzy mają opcje hd i czekają na wymiane i powiedziała że oczywiście że moge wymienic wiec poprosiłem niedowierzając o rezerwacje i szybko uderzyłem do Vobisa żeby dokonac tej wymiany i ku wielkiemu zaskoczeniu był to PACE 500 a podobno jest zakaz z góry na wymiane dla tch którzy przedłużyli telefonicznie i listy przyslą dopiero co i jak :D:D:D

 

Podsumowując zostałem szczęśliwym posiadaczem PACE 500 :) a jak bardzo to sie zobaczy po pewnym czasie użytkowania a po drugie stwierdzam że jeśli chodzi o wymiany dekoderów to obowiązuje tzw WOLNA AMERYKANKA i każdy wymysla swoje zasady nie ładnie z strony cyfry + więc ludzie nie dajcie się robic w balona !

a po trzecie widze ze panowie konsultanci tutaj czasem się odzywają i dziwi mnie że ani jeden nie odpisał na moje posty ! w sprawie problemów z wymianą PRV ? ! i o tym co kto obiecuje i mówi !

 

ps: początek mojej sprawy na stronie 529

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowy, jak i jestem nowym użytkownikiem Cyfry+ od 9 grudnia. Podpisując umowę myślałem, że Cyfra ma przejrzyste warunki, ale się przeliczyłem. Ale może od początku:

Udając do dystrybutora, chciałem skorzystać z promocji "Świąteczne doładowanie", obowiązującej od 8 grudnia https://satkurier.pl/news/51202/swiateczne-doladowanie-od-8-grudnia-w-cyfrze.html, tj:

- Pakiet Komfortowy+ w cenie 49,90 zł z opcją CANAL+ na 18 miesięcy,

- Opcje HBO za darmo przez 5 miesięcy,

- Wszystkie opcje HD za 0 zł przez okres 18 miesięcy,

- Opcje FILMBOX za darmo przez okres 18 miesięcy,

- Opcje HBO DIGITAL za darmo przez okres 5 miesięcy.

A to co dystrybutor zaznaczył na umowie i w aneksie:

- umowa: http://img716.imageshack.us/img716/353/umowad.jpg

- aneks: http://img710.imageshack.us/img710/3263/aneksd.jpg

Dodatkowo dostałem tuner SD w bezpłatne użytkowanie do czasu wymiany na HD (oczywiście do chwili dzisiejszej go nie ma u dystrybutora).

 

Po sprawdzenia na innym tunerze HD, okazało się że mam tylko Filmbox HD, a pozostałych opcji HD nie ma. Nadmieniam, że dystrybutor nie mógł zaznaczyć opcji HD (5xHD, Canal+HD, HBO HD), gdyż system ich nie przyjmował. Przekonany zarówno ja jak i Dystrybutor, że zaznaczenie "OPCJE DODATKOWE I HD: FILMBOX" załatwia sprawę kanałów HD, podpisałem umowę, ale jednak się myliłem. Następnie 18 grudnia złożyłem reklamację do Cyfry w celu włączenia opcji HD zgodnie z warunkami promocji "Świąteczne doładowanie". Dostałem 10 stycznia następującą odpowiedź: "W odpowiedzi na pismo, przesyłamy panu kopię podpisanej umowy i aneksu do umowy. W ww. dokumentach zawarte są warunki promocyjne, z których Pan korzysta. Z uwagi na fakt, iż nie ma tam zawartych informacji o kanałach HD, z przykrością stwierdzam, że brak mi podstaw do uznania reklamacji." :evil:

No to klops. Wczoraj byłem jeszcze u dystrybutora, który przepraszał mnie za takie skonstruowanie Umowy i Aneksu, oraz obiecał że spróbuje sprawę załatwić przez Przedstawiciela Cyfry+ na nasz region. Ale to może potrwać nawet do końca lutego i nie może obiecać czy się uda.

Przeczytałem ten wątek na forum Satkuriera i dalej nie wiem co mogę w tej sprawie zrobić (kolejna reklamacja, czy zerwanie umowy, czy jakieś działania z rzecznikiem praw konsumentów). Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o odpowiedź. Na włączeniu kanałów HD trochę mi zależy, bo specjalnie się wykosztowałem na zakup dla siebie tunera HD nie czekając na Cyfrę do końca marca.

Proszę o jakąś radę i propozycje dalszych działań u Dystrybutora i Cyfry. Z góry dziękuję.

 

P.S. Ponadto zastanawia mnie również:

- co będzie po 5 miesiącach jak zrezygnuję z HBO żeby nie płacić, czy na pewno zostanie Canal+???

- czy mogę zwrócić tuner, który mam w bezpłatne użytkowanie (bo mam własny HD), nie tracąc czegoś w zamian???

 

A miało być tak pięknie - i ta przejrzystość oferty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja napisze może tak:

Rodzice ja ja mamy dwie umowy na Cyfrę+ . Brane były w tamtym roku przed końcem roku. Ja przedłużyłem umowę w tamtym roku na warunkach zaproponowawszy przez konsultanta. Tj 13 miesiecy. 9 miesięcy 50 % upustu na komfortowy, 8 miesięcy 50% canal + , dekoder z dyskiem 0 złotych. Rodzice z racji tego ,ze maja jeszcze N wypowiedzieli umowę już 3 tygodnie temu. 2 dni temu dostali pismo z Cyfry ,ze mają propozycję aby zostali z cyfrą na następujących warunkach:

Komfortowy przez 13 miesiecy 42 złote, canal + w cenie przez 13 miesiecy 0 złotych , dekoder wynajęcie 0 złotych.

I powiedzcie sami. Czy nie powinienem czuć się oszukanym? Rodzice dostali zdecydowanie lepszą ofertę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumer: jak sam napisałeś - "Przekonany zarówno ja jak i Dystrybutor, że zaznaczenie "OPCJE DODATKOWE I HD: FILMBOX" załatwia sprawę kanałów HD, podpisałem umowę, ale jednak się myliłem." Ewidentna wina dystrybutora, że Cię wprowadził w błąd, ale również Twoja, że coś takiego podpisałeś. Przecież zapis "OPCJE DODATKOWE I HD: FILMBOX" nie oznacza "OPCJE DODATKOWE: FILMBOX i HD", skąd takie pokrętne rozumowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumer

 

gdybyś czytał to byś wiedział że w 6 powinno znaleść się :

Pakiet Komfortowy+ 18m-cy

Opcja C+HBO

Opcja dodatkowa I HD: 5xHD,Canal+ HD,Filmbox

 

HBO działa tylko 3 m-ce po tym czasie nalezy zrezygnować nie martwiąć się że wyłączą paczke c+ HD

 

jedyny minus tej oferty to to że nie działa HBO HD przez te 3 m-ce ale to pryszcz z tym co bedzie się działo jak ludzie masowo będą rezygnować z paczki premium HD

 

zorientuj się czy możesz odstąpić od umowy masz chyba na to 10 dni czasu u dystrybutora jęśli się nie da to składaj reklamacje że wprowadzono cię w błąd przy podpisywaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumer: jak sam napisałeś - "Przekonany zarówno ja jak i Dystrybutor, że zaznaczenie "OPCJE DODATKOWE I HD: FILMBOX" załatwia sprawę kanałów HD, podpisałem umowę, ale jednak się myliłem." Ewidentna wina dystrybutora, że Cię wprowadził w błąd, ale również Twoja, że coś takiego podpisałeś. Przecież zapis "OPCJE DODATKOWE I HD: FILMBOX" nie oznacza "OPCJE DODATKOWE: FILMBOX i HD".

 

Teraz to dobrze wiem, ale czy są jakieś rozsądne wyjścia z tej patowej sytuacji. Rozmowa z konsultantem Cyfry kończyła się na tym, że proponował mi włączenie kanałów HD na normalnych warunkach, tzn. za opłatą. To dziękuję bardzo!!! Dystrybutor każe mi zaczekać, że może coś wyprostuje z przedstawicielem regionalnym. Mi też to nie pasowało w trakcie podpisywania umowy, ale dałem się złapać na przekonywania Dystrybutora. Zresztą Dystrybutor w rozmowie mnie przepraszał i wygląda na to że chciałby coś zrobić, ale on już nic nie może. Czekam na jakieś propozycje co dalej, czy mam się już pogodzić z faktem braku kanałów HD!!??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumer

 

gdybyś czytał to byś wiedział że w 6 powinno znaleść się :

Pakiet Komfortowy+ 18m-cy

Opcja C+HBO

Opcja dodatkowa I HD: 5xHD,Canal+ HD,Filmbox

 

HBO działa tylko 3 m-ce po tym czasie nalezy zrezygnować nie martwiąć się że wyłączą paczke c+ HD

 

jedyny minus tej oferty to to że nie działa HBO HD przez te 3 m-ce ale to pryszcz z tym co bedzie się działo jak ludzie masowo będą rezygnować z paczki premium HD

 

zorientuj się czy możesz odstąpić od umowy masz chyba na to 10 dni czasu u dystrybutora jęśli się nie da to składaj reklamacje że wprowadzono cię w błąd przy podpisywaniu umowy.

 

No tak ale nie miałem wglądu do komputera Dystrybutora przy wprowadzaniu ofert do systemu. Poza tym Dystrybutor próbował wprowadzić kanały HD, ale system go nie puszczał. Umowę podpisałem 9 grudnia czyli termin minął, a reklamacje już składałem i nic się nie udało. Chyba że składać jeszcze raz reklamację, że wprowadzono mnie w błąd przy podpisywaniu umowy. Poza tym oficjalnie do chwili obecnej nie mogłem sprawdzić czy mam kanały HD, gdyż nie mam jeszcze tunera HD od Cyfry (Mam SD w oczekiwaniu na HD).

 

P.s. W tej promocji od 8 grudnia HBO było na 5 miesięcy, tak dla przypomnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I powiedzcie sami. Czy nie powinienem czuć się oszukanym?

Oczywiście, że powinieneś czuć się oszukany, podobnie jak każdy, kto nie załapał się na najlepszą promocję. O bezczelnym dojeniu "nieświadomych" płacących chore kwoty od nastu lat nie wspomnę. Ja od 3 tygodni czekam na efekt reklamacji, po oszustwie przy przedłużeniu telefonicznym.

Pokończyły się zniżki i gratisy i już Wam ta umowa nie pasuje? :/

Oczywiście, skoro można płacić mniej, to dlaczego nie? Chcesz sponsorować Cyfrę, proszę bardzo. Może dostaniesz za to laurkę, bo lepszych warunków umowy na pewno nie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O bezczelnym dojeniu "nieświadomych" płacących chore kwoty od nastu lat nie wspomnę.

 

Znam taki przypadek DSB 3010, telewizor 21CRT i prestiżowy.

Czasami to jest wina takich osób, bo nie chcą się od czasu do czasu pofatygować i zorientować czy nie można płacić taniej.

Pierwszy ruch będzie jak padnie TV/tuner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumer

 

gdybyś czytał to byś wiedział że w 6 powinno znaleść się :

Pakiet Komfortowy+ 18m-cy

Opcja C+HBO

Opcja dodatkowa I HD: 5xHD,Canal+ HD,Filmbox

 

HBO działa tylko 3 m-ce po tym czasie nalezy zrezygnować nie martwiąć się że wyłączą paczke c+ HD

 

jedyny minus tej oferty to to że nie działa HBO HD przez te 3 m-ce ale to pryszcz z tym co bedzie się działo jak ludzie masowo będą rezygnować z paczki premium HD

 

zorientuj się czy możesz odstąpić od umowy masz chyba na to 10 dni czasu u dystrybutora jęśli się nie da to składaj reklamacje że wprowadzono cię w błąd przy podpisywaniu umowy.

 

Forum czytałem, ale na temat tej promocji jeszcze niewiele było bo zaczęła się 8 grudnia, a ja podpisałem na następny dzień. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokończyły się zniżki i gratisy i już Wam ta umowa nie pasuje? :/

Oczywiście, skoro można płacić mniej, to dlaczego nie? Chcesz sponsorować Cyfrę, proszę bardzo. Może dostaniesz za to laurkę, bo lepszych warunków umowy na pewno nie :-)

Oczywiście, że można płacić mniej i przedłużyć umowę na korzystniejszych warunkach niż obecne, ale wszystko w granicach rozsądku. Miesiąc, dwa przed końcem umowy, to i tak dużo. Ale płakanie tu i tam, że "nie dają mi przedłużyć umowy, a zostało mi TYLKO 6 m-cy do końca poprzedniej"? No bez żartów. Może niech od razu wprowadzą umowy 1-miesięczne, i przez pierwszy miesiąc wszystko gratis, co? Eee, też by było źle, zawsze by się znalazł jakiś powód do marudzenia, taki już ten nasz polski naród.

 

O bezczelnym dojeniu "nieświadomych" płacących chore kwoty od nastu lat nie wspomnę.

A myślisz, że za co oni płacą takie chore kwoty? Właśnie za Twoją i moją promocję, za to, że anulują miesiące z poprzednich umów. Ktoś musi za to zapłacić, i właśnie tym kimś są wieloletni "nieświadomi" abonenci. 2-3 lata temu to o takich jak obecne ofertach przedłużeniowych można było tylko pomarzyć a teraz? I tak źle "bo mi 6-ciu miesięcy poprzedniej umowy nie chcą anulować, łobuzy jedne". O zgrozo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem umowa z Cyfrą do końca stycznia dekoder Strong w dzierżawie,umowa wymówiona dostałem rachunek tylko na Styczeń.Cyfra mnie nękała żebym został z nimi,nie zgodziłem się na ich warunki.Zostałem wprowadzony w błąd przez jednego konsultanta który mi zaproponował lepsze warunki niż drugi który go zripostował.Nawet po moim stanowczym nie Cyfra wczoraj zadzwoniła ale mnie w domu nie było.Czy ta firma da wreście spokój.Nie mam żadnego pisma,czy wystarczy odnieść dekoder 1 lutego do dystrybutora.A jeśli oddam potem to zapłacę karę.

 

andyg masz racie w Anglii Sky digital płaci kilkadziesiąt razy tyle na Premiership co u nas Canal+ na Ekstraklasę,a mają ofertę o niebo lepszą a ceny tylko 100% większe.

 

Ludzie nie marudzą zarobki w Francji są kilka razy większe,a nasza oferta w porównaniu z nimi jest śmieszna.Pracownik w Galerii handlowej co sprzedaje Cyfrę ma 1500zł Brutto,a w Francji 1500Euro.Koszta mają ponad 4 razy mniejsze,u nas.Liga Francuska jest droga w utrzymaniu,to my Polacy sponsorujemy Francuzki http://www.canalsat.fr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale płakanie tu i tam, że "nie dają mi przedłużyć umowy, a zostało mi TYLKO 6 m-cy do końca poprzedniej"?

Nie wiem czy wpisy o skróceniu umów o pół roku są prawdziwe, ale jeśli tak, to dlaczego jednym wolno a innym nie? Poza tym ja nie widziałem super promocji w lipcu.

 

 

A myślisz, że za co oni płacą takie chore kwoty?

Wiem za kogo płacą. I właśnie dlatego uważam to za BEZCZELNE DOJENIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wpisy o skróceniu umów o pół roku są prawdziwe, ale jeśli tak, to dlaczego jednym wolno a innym nie? Poza tym ja nie widziałem super promocji w lipcu.

Ale jeśli ktoś wie, że nie ma super promocji w lipcu, to po co podpisuje umowę na taki okres, że kończy mu się ona w połowie roku? Po to tylko, żeby później płakać, że nie chcą mu jej skrócić? Trzeba było brać krótszą (lub dłuższą - to zależy).

 

Wiem za kogo płacą. I właśnie dlatego uważam to za BEZCZELNE DOJENIE.

...ale i tak w głębi duszy cieszysz się, że udało Ci się załapać na dobrą promocję lub przedłużyć korzystnie umowę, co nie?

 

PS. Zobacz jak np. CP traktuje stałych abonentów i porównaj to z C+. Marudzenie na takie oferty przedłużeniowe jakie daje C+ jest mocno przesadzone IMHO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...