Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest prosta, konsultanci w grudniu przy przedłużaniu umów zachowali bardzo duży spryt. Wciskali ludziom HBO oraz HBO HD. A to dwie różne sprawy. Na pytanie abonenta czy mogę zrezygnować z HBO nie tracąc promocji na resztę a w szczególności na C+ HD odpowiadali że tak. I mieli rację, problem zaczynał się gdy pytanie dotyczyło HBO HD !!! Mnie przez pomyłkę albo celowo nie dołączono HBO do oferty, napisałem reklamacje którą uwzględniono. Dodano mi HBO ale bez HBO HD ... to była reakcja na moje pytania odnośnie powiązania HBO HD i C+ HD. Dla systemu w Cyfrze + jest to opcja premium, jedno związane jest z drugim. Najlepsze było to, że zaraz przysłali mi fakturę na mój pakiet plus opcję premium czyli C+ HD oraz HBO HD. Napisałem reklamację i znowu przeprosili. Wniosek jest taki - osoby, które mają aktywowane HBO HD po rezygnacji z niego tracą upust na C+ HD.

 

Co do dekodera, wymiana Philips PVR na Pace PVR może odbyć się wtedy gdy - dekoder jest zepsuty albo wywalczycie na piśmie np: w ramach jakiejś reklamacji wymianę sprzętu na nowszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Podpisałem umowę z C+ na okres 13 miesięcy w grudniu. Pakiet Komfortowy+, 3 miesiące HBO, opcje 5xHD.

Okres 3 miesięcy kończy się w marcu więc chce zrezygnować z HBO i pozostać z pakietem Komfortowym i opcjami HD.

Aktualnie płacę 54,9zł+10zł za wynajęcie dekodera Pace HD. Czy lepiej zadzwonić do konsultanta C+

czy załatwić sprawę przez ICA ? Chciałem zrobić symulację ale nie mam opcji wyłączenia HBO a przy podpisywaniu

umowy zapewniali mnie że nie będzie z tym problemów. Czy po rezygnacji z HBO reszta promocji pozostaje bez zmian ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rezygnowałem z HBO przez ICA. użyłem formularza kontaktowego, który tam jest, tylko wybrałem temat wiadomości 'zmiana pakietu'. odpisali następnego dnia albo 2 dni później, nie pamiętam już, ale bardzo szybko. nie było żadnych problemów. zresztą, zawsze z ICA odpisywali szybko i wolałem tę formę kontaktu, jeśli sprawa nie była pilna.

jeśli nie masz opcji Premium HD, to nie powinieneś mieć kłopotów, 5xHD nie jest opcją łączoną z HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy sprawdzić w ICA, jeżeli mamy C+, HBO oraz C+ HD to paczkę HBO odłączymy bez problemu, natomiast gdy mamy C+ , HBO oraz C+HD i HBO HD, odłączenie paczki HBO w tym HBO HD skutkuje stratą C+ HD. Innymi słowy odbierasz HBO HD - masz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy sprawdzić w ICA, jeżeli mamy C+, HBO oraz C+ HD to paczkę HBO odłączymy bez problemu, natomiast gdy mamy C+ , HBO oraz C+HD i HBO HD, odłączenie paczki HBO w tym HBO HD skutkuje stratą C+ HD. Innymi słowy odbierasz HBO HD - masz problem.

Odbieram HBO HD, pytałem 2 razy przy podpisywaniu umowy z C+ a w punkcie powiedzieli że wystarczy odłączyć

przed upływem 3 miesięcy HBO a reszta zostaje bez zmian. To znaczy że stracę jakie kanały lub że wypadnie opcja 5xHD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stracę Canal + HD i Canal + Sport HD ? W sensie że jeśli będę chciał dalej oglądać to będę musiał za to dopłacać ?

Jeśli tak jest to ile muszę dopłacać miesięcznie ?

A reszta kanałów HD ? Nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się i wyjaśnić w punkcie dlaczego świadomie

"mijali się z prawdą" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stracisz Canal+Film HD i Canal+SportHD. Paczka Canal+ w wersji SD Ci pozostanie i reszta kanałów HD też. Jak będziesz chciał pozostawić sobie obydwa kanały będziesz musiał dopłacić 6zł. Na wyjaśnienie w punkcie jest już za późno, bo to nie od nich zależy tylko od Cyfry. Jedyne wyjście to złożenie reklamacji w CTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest/będzie tak jak mówisz to najpierw porozmawiam sobie w punkcie sprzedaży jak traktują klienta a później napisze

na nich oficjalną skargę. Czytałem na tym forum o tym problemie przed podpisywaniem umowy promocyjnej i podczas podpisywania umowy pytałem panię 2 razy czy nie będzie takie sytuacji. Po co kupować TV HD, wymieniać antenę na HD, dopłacać za dekoder HD jeśli nie będzie można odbierać najlepszych kanałów w HD ? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest/będzie tak jak mówisz to najpierw porozmawiam sobie w punkcie sprzedaży jak traktują klienta a później napisze

na nich oficjalną skargę. Czytałem na tym forum o tym problemie i podczas podpisywania umowy pytałem panię 2 razy

czy nie będzie takie sytuacji.

 

Informacja jest pewna na 100%, ponieważ pierwsze reklamacje od abonentów już są wysyłane. Założę się, że wraz z końcem miesiąca będzie ich coraz więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa: okres 13 miesięcy, pakiet komfortowy+, opcja C+ HBO, opcja dodatkowa: 5xHD, Filmbox HD, HBO Digital, Premium HD.

Pisze: opcja Premium HD zniżka 100% na okres 13 miesięcy.

Ciekawie napisane: rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek z opcji otrzymanej w promocji w ramach akcji Opcja, oznacza utratę promocji na tę opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o HBO HD to sprawa jest w/g mnie nie do wygrania. 99.9 % abonentów przy przedłużaniu pytała się o możliwość odłączenia HBO a nie HBO HD bez utraty zniżek a to w tym momencie zasadnicza różnica. Konsultanci odpowiadali oczywiście że nikt zniżek nie starci i w tym sensie nikt nikogo w błąd nie wprowadził a jedynie " nie doinformował " że przy rezygnacji z HBO HD zniżki straci. Czy robiono to celowo - nie wiem :/ .

 

Ciekawe jak podejdzie do tego Cyfra ale znając życie .... jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez 2 lata miałem kontakt z Cyfrowym Polsatem i ciężko cokolwiek było tam załatwić.

Mam nadzieję że w C+ podejście do nowego klienta tak samo jak do wszystkich klientów Cyfry będzie

inne niż u konkurencji. Jak coś się dowiem konkretnie lub załatwię dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z opcją Premium HD jest nieco zagmatwana. Przy podpisywaniu umowy, czy też jej przedłużaniu łapczywi z was otrzymali zniżkę na opcję Premium HD. Zgodnie z Regulaminem warunkiem odbioru opcji Premium HD jest równoczesny odbiór opcji premium CANAL+ HBO. Nikt z góry nie może zakładać, że będziecie chcieli zrezygnować z opcji premium HBO i wyjaśniać wam tysiące przypadków co się wtedy stanie.

 

Po odłączeniu integralnej części opcji Premium HD opcja również zostanie wyłączona, więc promocja zostanie wycofana(jedynie na opcję Premium HD oczywiście, a nie tak jak co niektórzy pytają o opcję 5xHD która nie ma tu nic wspólnego :)). Włączana jest natomiast opcja CANAL+ HD, na którą przy zawieraniu Umowy już nie otrzymaliście promocji.

 

Kłótnie w punktach dystrybucyjnych nic nie dadzą, dystrybutor może oczywiście wyjaśnić wam każdy przypadek, ale nie musi. Musicie czytać co podpisujecie. Złożenie reklamacji także nic nie da, bo Umowa realizowana jest zgodnie z warunkami jakie zostały zaakceptowane, nikt nie ma wpływu na to czy dyst. powiedział, że będziecie mieli np. jeszcze Polsat czy nie. Wiążące są warunki podpisanej Umowy.

 

Rada na przyszłość, nie bójcie się zadawać pytań przed podpisaniem kontraktu i nie bądźcie łapczywi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...