Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No z tym HBO Cyfra zdecydowanie przesadza. Porównując oferty pakietu HBO bez promocji to sprawa wygląda następująco

 

Cyfrowy Polsat : HBO + HBO HD = 25zł

N-ka : HBO + HBO HD = 25zł

Cyfra : HBO + HBO HD = 36zł!!!

 

Można sobie wyobrazić jaką mają marże, jeżeli konkurencja na pewno też zarabia na tym pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich - jestem tu nowy i pierwszy raz przedłużyć mogę umowę z C+

Dostałem taką ofertę od konsultanta cyfry przy umowie na 13 m-cy:

 

komfortowy 44,73 przez 9m-cy

HBO 14,95 przez 9 m-cy

canal+ 9,90 przez 13 m-cy wychodzi 69,58 przez 9 m-cy, a potem 103,70 przez pozostałe 4m-ce

 

a potem konsultant wyciągnął asa z rękawa i...

 

komfortowy 44,73 za 13 m-cy

canal+ 20,96 za 13 m-cy wychodzi 65,69 za cały okres 13 m-cy. Powiedział, że HBO mogę sobie dokupić za 29.90/m-c

HBO na 4m-ce za FREE

Dodam jeszcze, że nie zależy mi na kanałach sportowych czy opcjach HD. Ewentualnie multiroom by się przydał.

 

Jak sądzą bardziej doświadczenie w konsultacjach Koledzy, warto się łapać na te propozycje czy można tu coś jeszcze ugrać? Ma zadzwonić jeszcze...

Dziękuję za Wasze rady i poświęcony czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich - jestem tu nowy i pierwszy raz przedłużyć mogę umowę z C+

Dostałem taką ofertę od konsultanta cyfry przy umowie na 13 m-cy:

 

komfortowy 44,73 przez 9m-cy

HBO 14,95 przez 9 m-cy

canal+ 9,90 przez 13 m-cy wychodzi 69,58 przez 9 m-cy, a potem 103,70 przez pozostałe 4m-ce

 

a potem konsultant wyciągnął asa z rękawa i...

 

komfortowy 44,73 za 13 m-cy

canal+ 20,96 za 13 m-cy wychodzi 65,69 za cały okres 13 m-cy. Powiedział, że HBO mogę sobie dokupić za 29.90/m-c

HBO na 4m-ce za FREE

Dodam jeszcze, że nie zależy mi na kanałach sportowych czy opcjach HD. Ewentualnie multiroom by się przydał.

 

Jak sądzą bardziej doświadczenie w konsultacjach Koledzy, warto się łapać na te propozycje czy można tu coś jeszcze ugrać? Ma zadzwonić jeszcze...

Dziękuję za Wasze rady i poświęcony czas.

 

No to jeżeli to jest wszystko co ci zaproponowali to oferta na pewno słabsza w porównaniu do ofert przedłużeniowych z grudnia i stycznia.

Brak kanałów HD i Filmboxów. A jak z wynajęciem dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drugiej propozycji jest przecież dekoder HD i opcje bezpłatnie na okres trwania umowy. W tej pierwszej, co obecnie jest w punktach, nie ma.

 

@sandrapro

Pracuję W call center C+ gwoli ścisłości. Słyszę jakieś sto razy dziennie, że C+ ma głęboko starych abonentów, więc nowości mi nie mówisz. We wszystkich platformach jest tak, że umowa po promocji przechodzi na czas nieokreślony na standardowych stawkach, więc nie rozumiem, o co masz pretensje. Dla Twojej informacji - Cyfra+ potrafi się dogadać z punktami, znaczna większość z nich współpracuje z Działem Utrzymania Abonenta. Ostatnio był przypadek, że ktoś przedłużał umowę i dla jednego abonenta załatwiliśmy indywidualną dosyłkę Multiroomu do punktu, mimo że w kolejce było 300 osób (nowe umowy), a jeszcze innemu abonentowi - gdy przedłużył, wysłaliśmy nowy dekoder PVR do punktu na wymianę (wieszał się), mimo że nowi klienci nie mogli go nigdzie w okolicy dostać. Obaj abonenci byli już jakiś czas w C+ z tego co się orientuję, więc mówienie, że C+ nie dba o starych abonentów - sorry, ale ta demagogia nie jest potrzebna. Wystarczy uśmiech "przez słuchawkę", a nie pretensje, jakieś irracjonalne żądania (np. 60zł za Kom+ C+ i HBO przez całą umowę, jak często się zdarza), podkreślam - ŻĄDANIA, a wręcz szantaż, a naprawdę dojdzie się do porozumienia.

 

@jacekplacek

Nie ma możliwości wynegocjowania do tego wariantu Orange Sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszesz. :) Normalną rozmową,a nie żądaniami można wiele zyskać.Jak już wcześniej gdześ pisałem dostałem od cyfry komfortowy+ i C+ za 42 na 18 m-cy iHBO na 2m-ce,a kilka dni temu narzekającemu koledze na rachunki cyfry również wynegocjowałem (dzwoniłem w jego imieniu) ten sam pakiet plus dekoder.W każdym razie płacić będzie 5 dyszek z lekkim haczykiem.Dziwne co tu piszą,że się nieda itp.jak mi ktoś też stawia warunki to czasami również mam go w D.Jak mnie cyfra za 16m-cy potraktuje tak jak obecnie to napewno znimi zostane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję W call center C+ gwoli ścisłości. Słyszę jakieś sto razy dziennie, że C+ ma głęboko starych abonentów, więc nowości mi nie mówisz. We wszystkich platformach jest tak, że umowa po promocji przechodzi na czas nieokreślony na standardowych stawkach, więc nie rozumiem, o co masz pretensje. Dla Twojej informacji - Cyfra+ potrafi się dogadać z punktami, znaczna większość z nich współpracuje z Działem Utrzymania Abonenta. Ostatnio był przypadek, że ktoś przedłużał umowę i dla jednego abonenta załatwiliśmy indywidualną dosyłkę Multiroomu do punktu, mimo że w kolejce było 300 osób (nowe umowy), a jeszcze innemu abonentowi - gdy przedłużył, wysłaliśmy nowy dekoder PVR do punktu na wymianę (wieszał się), mimo że nowi klienci nie mogli go nigdzie w okolicy dostać. Obaj abonenci byli już jakiś czas w C+ z tego co się orientuję, więc mówienie, że C+ nie dba o starych abonentów - sorry, ale ta demagogia nie jest potrzebna. Wystarczy uśmiech "przez słuchawkę", a nie pretensje, jakieś irracjonalne żądania (np. 60zł za Kom+ C+ i HBO przez całą umowę, jak często się zdarza), podkreślam - ŻĄDANIA, a wręcz szantaż, a naprawdę dojdzie się do porozumienia.

 

Skoro jest tak dobrze...To powiedz mi, jakim cudem, można było złożyć mi,(przy wypowiedzeniu) propozycję na komfortowy+ za 65zł na 18miesięcy, skoro zamawiając go przez internet mam go za 59,05zł za 13miesięcy+dekoder za 1gr. Wydaje mi się, że jest to jawna kpina, ja jako wieloletni klient, oczekuję trochę lepszej oferty niż nowy, powiedzmy 55zł, to nie są oczekiwania z kosmosu przecież. Może się ustosunkujesz do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin23

dobrze mówisz, Kolego.

 

@deadprince

spójrz na to:

Dokładnie tak jak piszesz. :) Normalną rozmową,a nie żądaniami można wiele zyskać.Jak już wcześniej gdześ pisałem dostałem od cyfry komfortowy+ i C+ za 42 na 18 m-cy iHBO na 2m-ce,a kilka dni temu narzekającemu koledze na rachunki cyfry również wynegocjowałem (dzwoniłem w jego imieniu) ten sam pakiet plus dekoder.W każdym razie płacić będzie 5 dyszek z lekkim haczykiem.Dziwne co tu piszą,że się nieda itp.jak mi ktoś też stawia warunki to czasami również mam go w D.Jak mnie cyfra za 16m-cy potraktuje tak jak obecnie to napewno znimi zostane :D

czyli jednak da się?

wysłałem już rezygnację, zapewne niebawem zadzwonią z jakąś propozycją. ciekawe, czy uda się wtedy wynegocjować komfortowy z C+ za 42-45 złotych, jak tu ludzie piszą. do tego HBO za jakieś 24-25zł/mies (za tyle dają w promocji na 18 miesięcy), wyjść powinno jakieś 66-70 zł/mies góra.

aha, kiedy dzwoniłem do nich i proponowałem to samo za 75zł/mies., to powiedzieli że nie ma takiej możliwości.

a możliwość jest, skoro np. swego czasu dali mi promocyjnie (sami zadzwonili znienacka) HBO na 6 miechów, z czego 2 miechy za free i 4 miechy za pół ceny. więc mają sporą elastyczność w dysponowaniu np. HBO.

 

aha, i jak to jest z HD, z technicznego punktu widzenia? mój znajomy zmieniał umowę parę miesięcy temu i ma nowy, inny dekoder. teraz skarży się, że niektóre programy są rozciągnięte i powiększone na tv i nie widzi całego obrazu. telewizor sd, dla jasności. czy to znaczy, że dostał tuner HD i to dlatego ma taki obraz? czy tak właśnie wyglądają kanały HD na zwykłym telewizorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin23

Znów ten pretensjonalny, pełen żądania ton jaki na co dzień pełno. Ale jak mam się ustosunkować? Przecież to nie ja układam oferty, moja praca polega na czym innym, ale wielu ciężko to zrozumieć. Jeśli oczekujesz, że będę Ci się kłaniał w pas z przeprosinami, bo dostałeś taką, a nie inną ofertę, to jesteś w błędzie. Zawsze możesz przedłużyć na takich warunkach, jakie są w punktach. I właśnie przez takie podejście "mi się należy to i tamto" przypuszczam, że wiele jeszcze w życiu stracisz, a bynajmniej wiele nie ugrasz. Zresztą od jutra (właściwie to już od dzisiaj) nie będą możliwe żadne inne warianty na przedłużenie niż te w punktach.

@kajagogoo

Nie wiem, skąd wziąłeś promocję i to jeszcze z kampanii wychodzącej HBO 6 miesięcy w tym 2 gratis i 4 za 50%. Była tylko 4 mies. za 50%.

"więc mają sporą elastyczność w dysponowaniu np. HBO" - Oczywiście, przecież znasz call center od podszewki. Już było wałkowane trylion razy, że mamy gotowe warianty ofertowe i wyjątki robimy naprawdę rzadko.

 

W lutym się już nic nie zmieni.

 

Pozdrawiam wyrozumiałych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince

O czym Ty mówisz, jaki pretensjonalny ton. Powiedz mi proszę, jak można wieloletniemu klientowi zaoferować ofertę, gorszą niż jest obecnie dla nowych. Przecież to jawne oszustwo jest, chciano mnie zrobić w bambuko tak, czy nie? Ja oczekuję tylko okazania mi szacunku, że skoro jestem prawie 10 lat klientem Cyfry+, to mam jakąś tam silniejszą pozycję od nowego klienta, który dzisiaj jest, a za rok go może nie być, więc wydaje mi się, że 5zł tańsza oferta dla mnie niż jest na rynku, to nie są żądania z kosmosu? I wybacz mi, ale widzę, że Ty ze swoim podejściem, to raczej mniej ugrasz w życiu niż ja. Pocieszające jest to, że taka sytuacja spotkała mnie po raz pierwszy ze strony Cyfry+, bądź tej osoby z którą rozmawiałem i predstawiała mi ofertę w jej mniemaniu super hiper i jeszcze kłamała, że lepszej nigdzie nie znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rallyrychu

dzięki :)

 

@deadprince

dla wiadomości Kolegi, to faktycznie się pomyliłem. zadzwoniono do mnie bowiem z ofertą następującą: 3 miesiące ZA DARMO i 3 miesiące za PÓŁ CENY! właśnie tak. po tym okresie cena miałaby być normalna, o ile chciałbym dalej korzystać z HBO. nie chciałem, więc zrezygnowałem po tych 6 miesiącach (oferta promocyjna kończyła się to z końcem stycznia, a jeden darmowy miesiąc był niepełny). z ręką na sercu, taką ofertę mi przedstawiono. wyciągi z banku pokazują jednak, że zapłaciłem za 4 miesiące (a miało być za trzy! ale już machnąłem ręką, i tak nie udowodnię im tego), więc w ogólnym rozrachunku wygląda to tak, jak przedstawiłem wcześniej: 2 miesiące za free i 4 za 50%.

dlatego ironia Kolegi jest trochę nie na miejsce, albowiem własne doświadczenia, oferta promocyjna Cyfry i ceny (zwłaszcza) HBO w CP i N uprawniają mnie do podobnych twierdzeń.

mając na uwadze powyższe jestem przekonany, że mam prawo, podobnie jak wielu stałych klientów, czuć się zlekceważony przez Cyfrę. Kolega pisze: "mamy gotowe warianty ofertowe i wyjątki robimy naprawdę rzadko". rzeczywiście tak jest. robicie ten wyjątek DLA KAŻDEGO NOWEGO KLIENTA. wiem, że to nie wy układacie ofertę promocyjną, a zawodowa lojalność każe wam bronić dobrego imienia pracodawcy, ale, przykładowo, JEŚLI NOWEMU KLIENTOWI DAJECIE KOMFORTOWY Z C+ ZA 61 ZŁ/MIES., A STAŁEMU KLIENTOWI (z Cyfrą+ od samego początku) TO SAMO ZA 65 ZŁ, TO COŚ TU JEST NIE W PORZĄDKU! więc obruszanie się na zawiedzionych abonentów za ich roszczeniową postawę jest nie do końca uzasadnione.

dlatego właśnie zrezygnowałem z cyfry. z jednej strony, to jedyny mój atut negocjacyjny, z drugiej zaś daje mi możliwość, w przypadku niesatysfakcjonujących negocjacji, na podpisanie nowej umowy na warunkach promocyjnych, które są i tak dużo korzystniejsze (teraz bulę 93,80 za komfortowy z C+, na promocji zabulę 85 złotych, a w cenie będzie też HBO).

 

Z innej beczki: na stronie N-ki zakończyło się odliczanie czasu trwania promocji noworocznej, ale oferta promocyjna nadal tam figuruje. można stąd wnioskować, że odliczanie było ściemą i promocja trwa nadal. to już chyba nowa świecka tradycja... ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty mówisz, jaki pretensjonalny ton. Powiedz mi proszę, jak można wieloletniemu klientowi zaoferować ofertę, gorszą niż jest obecnie dla nowych.

 

To jest właśnie pretensjonalny ton. "Jak to? Ja stary klient mam mieć lepiej". Tylko zapominasz, że to C+ ustala zasady.

 

Przecież to jawne oszustwo jest, chciano mnie zrobić w bambuko tak, czy nie? Ja oczekuję tylko okazania mi szacunku, że skoro jestem prawie 10 lat klientem Cyfry+, to mam jakąś tam silniejszą pozycję od nowego klienta, który dzisiaj jest, a za rok go może nie być, więc wydaje mi się, że 5zł tańsza oferta dla mnie niż jest na rynku, to nie są żądania z kosmosu?

 

Wiesz, z szacunkiem w życiu jest tak, że trzeba sobie na niego zasłużyć. A to, że jesteś od 10 lat klientem C+ to zapewnie nie wynik twojej miłości do operatora tylko dobrej oferty w rozsądnej cenie. Chyba, że się mylę. Ale jeśli tak to pokochaj innego...

 

I wybacz mi, ale widzę, że Ty ze swoim podejściem, to raczej mniej ugrasz w życiu niż ja. Pocieszające jest to, że taka sytuacja spotkała mnie po raz pierwszy ze strony Cyfry+, bądź tej osoby z którą rozmawiałem i predstawiała mi ofertę w jej mniemaniu super hiper i jeszcze kłamała, że lepszej nigdzie nie znajdę.

 

Życie to nie gra, a postawa roszczeniowa częściej blokuje komunikację niż ją ułatwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego ironia Kolegi jest trochę nie na miejsce, albowiem własne doświadczenia, oferta promocyjna Cyfry i ceny (zwłaszcza) HBO w CP i N uprawniają mnie do podobnych twierdzeń.

 

Och, myślę, że to ma niewielkie znaczenie. Niedawno zrezygnowałem z telewizji kablowej INEA gdzie pakiet CANAL+ (C+, C+S, C+F, bez C+S2) kosztuje 39 zł, a HBO (HBO, HBO2) kosztuje 26 zł...

 

Że nie wspomnę o tym, że TVP HD mieli po 8 zł/m-c. A w N jest "darmowy". Nie da się tego porównać, a politykę promocyjną każda firma ma inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomalam

racja, ale sytuacja kablówek jest o tyle specyficzna, że mają stosunkowo niewielką pulę odbiorców, stąd i ceny mają wyższe, by pokryć wyższe koszty własne. z drugiej strony, negocjują przecież ceny pakietów/kanałów od wielkich nadawców i mają zwykle sporo większe upusty niż te, na które może liczyć odbiorca indywidualny. dlatego, nie ukrywajmy tego, cena HBO w Cyfrze jest skandaliczna, skoro nawet w kablówkach można to mieć znacznie taniej (zależnie od wielkości sieci). natomiast cena CANAL+, jaką musiałeś płacić, jest po prostu skandaliczna podwójnie!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomalam

racja, ale sytuacja kablówek jest o tyle specyficzna, że mają stosunkowo niewielką pulę odbiorców, stąd i ceny mają wyższe, by pokryć wyższe koszty własne. z drugiej strony, negocjują przecież ceny pakietów/kanałów od wielkich nadawców i mają zwykle sporo większe upusty niż te, na które może liczyć odbiorca indywidualny. dlatego, nie ukrywajmy tego, cena HBO w Cyfrze jest skandaliczna, skoro nawet w kablówkach można to mieć znacznie taniej (zależnie od wielkości sieci). natomiast cena CANAL+, jaką musiałeś płacić, jest po prostu skandaliczna podwójnie!

pozdro

 

Ależ, INEA jest jedną z największych kablówek w kraju, obsługuje pewnie ponad 100 tys. klientów. Problem polega na braku konkurencji, bo w mieście nie zawsze można przyczepić antene na ścianie. Więc koszą klientów aż miło. Ja na szczęście mogłem sobie powiesić antenę i wybrać tańszą usługę.

 

A jaki interes ma C+ by tanio dawać HBO, skoro ma własne kanały premium?! Inni muszą zachęcić klientów, dając im tanio dostęp do nowych filmów.

Może C+ steruje w ten sposób popytem na kanały premium, gdyby HBO było po 15-20 zł, to entuzjasta filmów nie zastanawiałby się nad wyborem pomiedzy Canalem a HBO, a tak myśli sobie "Kanał filmowy mam, a może sport sie przyda? Przecież to ta sama cena"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego też napisałem "stosunkowo"... oczywiście w odniesieniu do telewizji cyfrowych.

nie wątpię, że o cenie HBO w Cyfrze decydują w sporej mierze zasady konkurencji. jednak świadomość, że sztucznie zawyżyli cenę tego pakietu dla mnie, jako klienta, jest jedynie złą nowiną. jako stały klient oczekuję od nich negocjacji na poziomie i zrozumienia, że nie zgodzę się na ich ofertę (mowa o HBO, w tym przypadku), gdy wiem, że nic nie stoi na przeszkodzie, bym płacił u nich za HBO taką samą cenę, jakiej życzy sobie konkurencja: w CP i N-ce HBO jest po 20 zł - a nikt nie uwierzy, że oni do tego dokładają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w CP i N-ce HBO jest po 20 zł - a nikt nie uwierzy, że oni do tego dokładają.

 

Fakt, ale:

- CP nie ma innej alternatywy, HBO to ich jedyny pakiet Premium, który pozwala im walczyć z łatką przaśności. Zatem, nawet jeśli puszczają go po kosztach, to daje im to bonus w innych miejscach.

- co do N się nie zgodzę, cennikowo mają 25 zł, a 20 zł wynika li tylko wyłącznie z promocji.

 

Myslę, ze w wielu przypadkach C+ jest pewne, że klient nie odejdzie do konkurencji i z tego powodu trochę się usztywniaja. Ale w tym temacie to konsultanci powinni się wypowiedzieć. Aczkolwiek, pewnie i oni nie znaja dokładnej zasady działania Cyfrowego CRM-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteście dziwni, przedstawiacie jako argumenty same farmazony. Przecież w Canal + podpisując kontrakt na 24 msc. HBO + opcja HD( 6 msc FREE) wychodzi średnio 22,50 zł / msc. (a nie 30 zł).

 

LICZBY NIE KŁAMIĄ - ALE KŁAMCY LICZĄ. Pamiętaj jeden z drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LICZBY NIE KŁAMIĄ - ALE KŁAMCY LICZĄ. Pamiętaj jeden z drugim.

 

A na koniec wchodzi trzeci i ni z gruszki ni z pietruszki opowiada jakieś farmazony. Tylko problem nie polega na podpisaniu nowej umowy, ale kiepskiej propozycji przedłużenia starej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteście dziwni, przedstawiacie jako argumenty same farmazony. Przecież w Canal + podpisując kontrakt na 24 msc. HBO + opcja HD( 6 msc FREE) wychodzi średnio 22,50 zł / msc. (a nie 30 zł).

 

LICZBY NIE KŁAMIĄ - ALE KŁAMCY LICZĄ. Pamiętaj jeden z drugim.

zanim zaczniesz wyciągać tak fałszywe wnioski, najpierw zapoznaj się z całą dyskusją, a nie tylko z ostatnim wpisem.

mowa cały czas o ofercie 18-miesięcznej, bo taka jest najkorzystniejsza. HBO kosztuje wtedy niecałe 24 złote. niewiele więcej, niż przy dwuletniej umowie, przy której jest dodatkowe 6 miechów komfortowego za full cenę, co w ogólnym rozrachunku powoduje wyższe miesięczne opłaty w umowie 24-miesięcznej, sam zresztą zobacz:

komfortowy z C+ i HBO:

na 18 miesięcy = 85 zł

na 24 miesiące = 86 zł

więc mimo większego bonusu cenowego na 9 miesięcy w sumie płacisz 1 zł więcej miesięcznie.

fajne powiedzonko, ale tu się akurat nie sprawdza. doradzam powrót do szkoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to wszystko przy podpisywaniu nowej umowy. dla stałego klienta proponują komfortowy z C+ za 65 złotych, a HBO promocyjnie 2 miesiące za free a potem za full cenę, czyli 29,90. mi tak zaproponowali..

a swoją drogą, to ciekaw jestem, ilu mają jeszcze abonentów, którzy są z nimi od początku Cyfry+? pewnie niewielu. a tych, co sa od początku istnienia Canal+ w Polsce to pewnie na palcach jednej ręki da się policzyć. czytając posty na tym choćby forum wcale się nie dziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...