Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie, co takiego ma Polsat, czego by nie mogła mieć Cyfra+.

 

Polsat ma polsat który sporej liczbie ludzi jest potrzebny do trójcy TVP-TVN-POLSAT i nie wyobrażają sobie życia bez tego kanału - w końcu kiedyś dostali nawet paszporty od niego...

Może to podejście się zmieni kiedy przestaną puszczać losowania lotto :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wprowadzaniu klientów w błąd też przoduje. Np. poprzez niemówienie o tym że odłączenie opcji HBO powoduje utratę zniżki na Canal+ HD, mimo że w ofercie mają wyraźnie napisane że jest za darmo przez cała umowę. I ciekawe jest to, że opcja Canal+ HBO w wersji SD jest rozłączna (odłączenie jednej opcji nie powoduje utraty zniżki na drugą) a w ofercie HD już nie jest. Ciekawe podejście do tematu.

 

Proszę Cię, nie znasz się, to nie siej paniki i taniej sensacji. Wiem, że to ładnie wygląda, że można żale na forum wylać, no ale po co czytać Regulamin, Załączniki, dopytać Konsultanta? Wszystko wina C+, nigdy tych, co ją oczerniają. No ale przyzwyczaiłem się. Strasznie Cię wzięło to HBO w HD, a tak naprawdę HBO to tylko forma gratisu. Jest coś takiego jak opcja Premium HD, która jest połączeniem Canal+ Film i Sport oraz HBO w HD. Zdrowy rozsądek bierze górę - jeśli podpisuję umowę na Premium HD na 13/18m-cy 100% rabatu, to jeśli odłączę HBO, odpada mi HBO w HD, wobec czego o opcji Premium HD bezpłatnie nie może być wtedy mowy, jako że Premium HD to 2xC+ i HBO. Wniosek? Brać sam Canal+ w HD.

Jak podpisujesz umowy na zasadzie, że widziałeś w internecie bannery z napisami "O zł" albo "ZA DARMO", nie czytając ich, to współczuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak... a jeżeli nie masz okazji przeczytać bo dostajesz telefon ze "świetną ofertą" (standardową przedłużeniową) ) i konsultant nawet się nie zająknie żeby wspomnieć, że odłączenie opcji HBO spowoduje odłączenie również Canal+ HD. Na pytanie czy po odłączeniu opcji HBO (bo nie ukrywałem że HBO odłączę po darmowych miesiącach) zatrzymuję zniżkę na Canal+ konsultant odpowiada zgodnie z prawda że tak. Sorry, ale ja nie muszę znać wszystkich regulaminów, załączników itd. na pamięć by znaleźć pułapki umowy i wiedzieć o tym że opcja Canal+ HBO (rozdzielna) a Premium HD (nierozdzielna) rządzą się odrębnymi prawami. Jest to po prostu nierzetelna informacja.

Hmm... zdrowy rozsądek ? Mnie zdrowy rozsądek podpowiada ze jeżeli daną opcję mogę rozdzielić w wersji SD z zachowaniem zniżki to nie inaczej będzie w przypadku wersji HD. Jak widać jednak to samo nie zawsze znaczy to samo.

Jeśli znasz na pamięć wszystkie regulaminy, załączniki, oferty, kruczki itd.... to współczuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na stronie C+. Do 31 grudnia albo do wyczerpania zapasów.

 

Jesteś pewien, że można? Przecież Mulitpakiet CANAL+ nie ma nic wspólnego ze "zwykłą" ofertą pakietową bo są to zupełnie odrębne usługi.

 

ps.Jeśli możesz to napisz jak zakończyła się sprawa z tym Twoim przedłużeniem umowy na 13 miesięcy. Czy rzeczywiście otrzymałeś pakiet Podstawowy+ oraz Canal+ za 29zł? Pytam dlatego, że już zadawano Ci to pytanie, ale jak dotąd nie ustosunkowałeś się do niego, a jestem bardzo ciekawy odpowiedzi...

 

Jest taka możliwość o ile Twoja umowa kończy się z końcem grudnia. Zapraszam pod numer 22 310 45 46 do końca grudnia.

 

aneksowanie umów kończacych sięw maju lub czerwcu 2010 załatwiane jest bez problemów, chyba że ktoś chce coś ponad standard to raczej wtedy jest opór, ja chciałem w ramach świątecznego doładowania na 18 m-cy nie płacić za dzierżawę pvr-a ale nie dało rady - opłata 50% to maks. dzwoniłem na 22 31 45 65, najpierw próbują człowieka zbyć że nie można zawrzeć aneksu dla umów kończących się za parę miesiecy ale po chwili przejście do konkretów tj. jaka opcja promocyjna pana interesuje :D i załatwione.

 

Tak jak powyżej - telefon pod podany wyżej numer i twardo że masz znajomych którym w maju 2010 kończy się umowa więc po co ta gadka że nie można, na początku zawsze próbują spóścić cię na drzewo ale jak nie odpuścisz to aneksują umowę bez poroblmów

 

Przedłużanie umów kwietniowych i majowych jest niemożliwe, za wyjątkiem promocji z TV. Konsultanci to robiący są niekompetentni.

 

Nie generuj sztucznego ruchu na infolinii. Na Multipakiet nie można przedłużyć umowy i nie ma po co dzwonić. Co do niekompetencji, to kłóciłbym się z tobą. Może ty miałeś 2 tygodnie szkoleń, ale jeśli cc jest uruchamiane na szybko, to ile masz czasu na profesjonalne wyszkolenie konsultantów?

 

@mario1980

 

Nie można otrzymać zniżki oddzielnie na C+HD i HBO HD. Albo bierzesz jedną opcję, albo Premium HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bierze się HBO z myślą o tym, że jak skończy się promocja to się go wyłączy, to po prostu nie brać HBO HD i po kłopocie. Jeżeli na "zwykłym" HBO nie ma co oglądać to na HD też nie będzie. A dla mnie ten kanał nie jest wart tego aby za niego dodatkowo płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cię, nie znasz się, to nie siej paniki i taniej sensacji. Wiem, że to ładnie wygląda, że można żale na forum wylać, no ale po co czytać Regulamin, Załączniki, dopytać Konsultanta? Wszystko wina C+, nigdy tych, co ją oczerniają. No ale przyzwyczaiłem się. Strasznie Cię wzięło to HBO w HD, a tak naprawdę HBO to tylko forma gratisu. Jest coś takiego jak opcja Premium HD, która jest połączeniem Canal+ Film i Sport oraz HBO w HD. Zdrowy rozsądek bierze górę - jeśli podpisuję umowę na Premium HD na 13/18m-cy 100% rabatu, to jeśli odłączę HBO, odpada mi HBO w HD, wobec czego o opcji Premium HD bezpłatnie nie może być wtedy mowy, jako że Premium HD to 2xC+ i HBO. Wniosek? Brać sam Canal+ w HD.

Jak podpisujesz umowy na zasadzie, że widziałeś w internecie bannery z napisami "O zł" albo "ZA DARMO", nie czytając ich, to współczuję.

Tak, klient to zaraza. Nie dość że bierze gratisy i zniżki to jeszcze grymasi. Powinien przyjść wziąć full pakiet i siedzieć cicho. U mnie było tak. Wysłałem umyślnego niech sobie szuka PVRa. Znalazł, zarezerwował i następnego dnia poszedłem zamawiać. Facet przyniósł dekoder. Mówię że w promocji Świąteczne doładowanie chcę wziąć Podstawowy+ i Canal+ na 13 miesięcy, pan coś tam pogrzebał w komputerze i mówi że w takim wypadku cena stała 44,90. Tak tylko się dopytałem czy Canal+ HD jest gratis, Tak gratis przez całą umowę. Mówię że na ulotkach jest jeszcze pakiet kanałów HD gratis przez całą umowę, pan powiedział że tylko te które są w pakiecie podstawowym i tam coś wymienił i zaznaczył. Zapytałem o Filmbox, pan potwierdził że przez całą umowę jest gratis i zaznaczył. Zapytałem o HBO, 3 miesiące gratis i czy później mogę z niego zrezygnować. Pan odpowiedział że nawet nie tyle mogę co muszę bo inaczej będę musiał płacić. Powiedziałem że OK i pan zaznaczył. Zapytałem o HBO Digital i taka sama sytuacja jak z HBO. I teraz pytanie, retoryczne, jaki pakiet mam zaznaczony na umowie? Premium HD czy osobno Canal+HD i HBO HD? No oczywiście Premium HD tylko ciekawi mnie dlaczego tak a nie inaczej? Może Cyfra wysłała do dystrybutorów jakieś wytyczne by zaznaczać Premium zamiast osobno? Niech gratisowi "cwaniacy" albo utrzymają HBO albo niech płacą za Canal+HD. Trudno się mówi i albo zapłacę te parę złotych albo jakoś przeżyję bez Canal+HD.

Tylko dlaczego na zmianę umowy jest 48 godzin? Dopiero po kilku dniach, dzięki forum, dowiedziałem się że otrzymałem towar niezgodny z tym co zamawiałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale byłes osobiscie i dostales umowe do podpisania i w niej na pewno była zaznaczona opcja "Premium HD". Mogles spytac co to i dlaczego. Twoj błąd.

Równie dobrze sprzedający mogl ci w umowie [beep]ko dopisać " Full pakiet bez mozliwosci rezygnacji przez 24miesiace" Tez bys podpisal i też byś mial pretencje do cyfry ? Niestety trzeba wszystko czytać...

GOrzej mają ci co zawierali umowy przez telefon, tam moze byc o wiele wiecej niedomowien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps.Jeśli możesz to napisz jak zakończyła się sprawa z tym Twoim przedłużeniem umowy na 13 miesięcy. Czy rzeczywiście otrzymałeś pakiet Podstawowy+ oraz Canal+ za 29zł? Pytam dlatego, że już zadawano Ci to pytanie, ale jak dotąd nie ustosunkowałeś się do niego, a jestem bardzo ciekawy odpowiedzi...

 

@bogdan425 napisz i nie daj się więcej prosić jak zakończyły się Twoje negocjacje ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale byłes osobiscie i dostales umowe do podpisania i w niej na pewno była zaznaczona opcja "Premium HD". Mogles spytac co to i dlaczego. Twoj błąd.

Błąd, pewność siebie i niedopatrzenie. Myślałem że jeśli wyłożę mu co chcę to zaznaczy tak jak należy. Ale nadal nie rozumiem skąd się wzięło Premium HD jak o nic takiego nie prosiłem. Nie wiem jak to wygląda w systemie, jak wygląda wybieranie opcji. Jeśli powiedziałem że biorę Canal+ to musiał zaznaczyć opcję Canal+HD. Czyli co, kiedy powiedziałem że chcę HBO to odznaczył ją i zaznaczył Premium HD? Dlaczego? Już pisałem że w sumie mi to wisi, nie ja płacę :) ale coś czuję że za 3 miesiące może być ciekawie jak pewna grupa ludzi zacznie mieć pretensje. Ciekawe jak wtedy zachowa się Cyfra+? Pójdzie abonentom na rękę czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o przejscie z multipakietu na abonament, mój ojciec po wysłaniu rezygnacji z multipakietu dostał list z "najlepszą ofertą cenową" przejscia do cyfry+ :

komfortowy+ za 42zł i 100% rabatu na canal+ na 18 miesięcy lub

podstawowy+ za 29zł i 100% rabatu na canal+ na 18 miesięcy

po poczatkowych problemach,kilku telefonach i tłumaczeń ,że to pomyłka jakoś udało mu sie podpisać umowe na podstawowy

więc chyba można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 napisz i nie daj się więcej prosić jak zakończyły się Twoje negocjacje ... :)

Słabo wyszło. Jakkolwiek chciałem utrzymać tą dodatkową umowę.

Podstawowy+ za 29zł i 100% rabatu na Canal+ na 18 miesięcy. Dodatki: HBO trzy miesiące gratis + możliwość zakupu dekodera SD przy jednoczesnym zdaniu dekodera PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 napisz i nie daj się więcej prosić jak zakończyły się Twoje negocjacje ... :)

Słabo wyszło. Jakkolwiek chciałem utrzymać tą dodatkową umowę.

Podstawowy+ za 29zł i 100% rabatu na Canal+ na 18 miesięcy. Dodatki: HBO trzy miesiące gratis + możliwość zakupu dekodera SD przy jednoczesnym zdaniu dekodera PVR.

 

Jeśli to słaba promocja, to strach się bać, co jest dobrą.

 

 

Pewnie dobrą ofertą było by wszystko za free,

jak patrze na te oferty to mnie po prostu rozwala, korzystniejszej nie widziałem osobiście na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy juz ktos wie jaka bedzie promocjs jutro dla nowych abo?

 

Dziekuje.

 

Pozdrawiam

Krzys

 

takie same jak przed świetami. Przed nowym rokiem nic sie nie zmieni, a po raczej też nie. No moze oprocz nazw promocji. Nie bedzie juz "swiątecznego doładowania" tylko np "noworoczne doładowanie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfra plus niedawno zmienila warunki umowy zawartej w promocji swiatecznej min.z powodu tzw.wez-sprzedaj: zamiast sprzedazy tv na wlasnosc za 1zl ,tv jest najmowany za 50gr na dwa lata,po tym czasie za kolejne 50gr go nabywamy. przez 24 miechy nie mamy prawa do zmiany pakietu i dodatkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed świętami brałem nową cyfrę bo przedłużanie obecnej nie miało sensu ( nie chcieli dać multiroom za free), oczywiście staneło na Premium hd, chciałem wszystko (świąteczne doładowanie 18m) bez Premium HD tylko sam Canal HD, niestety da się to tylko zrobić jak zaznaczysz wcześniej Premium C+HBO (osobno C+ i HBO nie przepuści w systemie), więc pytam co po 5 miesiącach z HBO i Hbo Digital, po telefonie do przedstawiciela regionalnego Cyfry+ mam zapewnienie iż mogę bez problemów wyłączyć HBO i HBO Digital po 5 miesiącach bez utraty pozostałych opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo C+ HBO nie jest problemem - problemem jest HBO HD i CANAL+ HD zaznaczone w opcji razem jako premium HD. Wyłącznie HBO (zwykłego) wyłącza HBO HD a ten z kolei wyłącza całą opcje premium HD czyli także CANAL+ HD. Wystarczy jednak wybrać C+ HD osobno a HBO HD wcale nie wybierać i problemu ani wątpliwości nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfra plus niedawno zmienila warunki umowy zawartej w promocji swiatecznej min.z powodu tzw.wez-sprzedaj: zamiast sprzedazy tv na wlasnosc za 1zl ,tv jest najmowany za 50gr na dwa lata,po tym czasie za kolejne 50gr go nabywamy. przez 24 miechy nie mamy prawa do zmiany pakietu i dodatkow

 

Nie niedawno, tylko od 4-go grudnia, czyli 3 tygodnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od razu przejdę do sedna sprawy ;)

 

W minioną środę po południu telefonicznie "podpisałem" aneks do nowej umowy na 18 miesięcy. Podstawowy wraz z C+ i opcje dodatkowe. Tutaj zostaly mi odczytane wszystkie opcje HD, czyli C+film HD, C+sport HD, MTVHD, Animal Planet HD, NG HD, 2XEurosport HD i paczka Filmbox wraz z Filmbox HD.Wszystko miało zostać włącozne do godziny. Trochę się jednak niecierpliwiłem, bo minęło 6 godzin, a dalej nie miałem programów HD, więc szybki telefon do C+. Sprawdzono dokłądnie moje konto i okazało się, że konsultant w ogóle nie wlączyłtych opcji HD. Pozostało mi wyslanie reklamacji przez fax, ale ja chcialem mieć HD już na święta, więc ostatecznie zalączono mi wszystkie HD poza Eurosportem 2 i Animal Planet HD. Argumentowano to tym, że w podstawowym ich akurat nie mogę mieć, choć konsultant, który był przy podpisywaniu aneksu twierdził inaczej. Z resztą mnie takie rozwiązanie pasuje. Na pewno jednak nagranie z odczytywania anaksu zawiera tekst, że będę miał Eurosport 2 HD i Animal Planet HD i tutaj mam pytanie - czy da się to jeszcze jakoś zmienić. Tak z czystej ciekawości pytam, bo w sumie zawsze to dwa HD więcej? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie 31stycznia kończy mi się umowa z cyfrą czy wysłać im już wypowiedzenie (tzn. do 31grudnia) żeby mi zaproponowali jakieś ciekawe promocje, czy może np. zadzwonić do nich i zapytać co mi teraz porponują a potem wysysłać rezygnację? Proszę doświadczonych o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłać rezygnacje możesz do 31.12 ale jak tutaj i ja innym forum czytamy nie ma co liczyć na specjalne warunki chyba, że masz najwyższy pakiet to można powalczyć o jakieś kwoty. W innym wypadku "wywalczysz" to co nowy klient więc jeśli oferta Ci odpowiada poczytaj posty co kto dostał , wybierz te opcje które by Ci odpowiadały i o nie poproś. Ważne by mieć sprecyzowane chęci - chcesz krótką/dłuższą umowę chcesz lub nie opcje HD - chcesz lub nie PVR itd a potem się tego trzymaj. Wygląda na to że platforma nieźle się obłowiła bo po świętach znajomym już nawet nie proponowali najtańszych opcji przy przedłużaniu tylko od razu pakiet jak dla nowego więc dzwoń i proś na czym Ci zależy a od wyników uzależnij decyzję . Nic nowego nie powiedziałem ale mam nadzieje troche ukierunkowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...