Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie opcje są zaznaczane na życzenie klienta, a że darmowy C+ i HBO przyciągają klientów więc o tym się mówi, zapominając o tamtych opcjach, jeśli ten punkt jest jutro otwarty udaj się tam i poproś o modyfikację umowy, sprzedawca może zmodyfikować umowę w ciągu 48h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj wziełem pakiet komfortowy+ i włączyli mi kanały HBO cinemaxy i Canaly+.

Mam natomiast zakodowane filmboxy i orange sport.

Czy można cos z tym zrobic?? Zglosic sie do sklepu gdzie kupilem C+??

Ja wczoraj przedłużyłem umowę z Prestiżowym HD+ od stycznia, a mieli mi już od wczoraj właczyć full opcję w ciągu 2 godzin. Jednak kanał właczali mi kolejno po kilkunastu godzinach- najpierw HBO , potem Cinemaxy i Orange Sport. Jak do tej pory nie podłączyli mi Filmboxów, mimo że dziś reaktywowałem kartę przez ICA- może też tak spróbuj zrobić. Pewnie mają kupę podłączania przez atak nowych klientów. Ja czekam spokojnie, tym bardziej ,że interesuje mnie Filmbox HD, a tą opcję miałem 3 miesiące i ich aktualne "nowości" oglądałem już wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z taką sprawa: Mój wujek brał dziśiał Cyfrę wziął podstawowy i Canal+ i jak chciał wziąść HBO i Filmbox gratis to sprzedawca mu powiedział ze do 5 m-cy ma gratis ale potem do końca umowy przez 7 miesiecy nie moze z tych opcji zrezygniować tylko musi płacić. Slyszeliście coś o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy podpisywałeś umowe? To nowa umowa? Jeśli tak, i jeśli podpisując umowę skorzystałeś z rabatu 50% na 9 m-cy to zwiększajać pakiet zniżka pozostaje więc w takim przypadku jak najbardziej możesz przejść na Komfort+ i będziesz za niego płacić 30zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Odpowiadając na e-mail uprzejmie informuję, że od 05.12.2008 istnieje możliwość zmiany dotychczas odbieranego pakietu na pakiet z plusem. Warunkiem dokonania zmiany jest brak posiadania przez Abonenta zniżek i promocji na pakiety oraz opcje dodatkowe.

Pan korzysta obecnie z 25% zniżki na pakiet Podstawowy, oraz ze zniżek na opcje premium CANAL+ "

 

Czyli dla kogo te z plusem jak każdy ma jakąś promocję albo upust?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

I nie tylko dzis bo od kilku dni tylko meil i zalatwisz sprawe do mnie oddzwonili.A co Do pakietu z plusem poszkodowani są posiadacze np pakietu za 19zl z opcją dodatkową.Bo po zmianie na + nie moga dobrac np cinemaxa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany, ludzie... Przyjmijcie do wiadomości wreszcie że MOŻNA zrezygnować z HBO i Cmax i zostawić sam C+ na kolejne 8 miesięcy za darmo! W tej promocji w systemie przyznawane są osobne zniżki: 4 m-ce 100% rabatu na HBO, 4 m-ce rabatu 10zł na Cmax i 12 m-cy rabatu na C+. Tym samym odłączając opcję C+HBO+Cmax i włączając sam C+ kupon na 100-procentowy rabat na C+ pozostaje i zniżka dalej jest naliczona!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie jedno małe pytanko:

Czy jest jakaś możliwość żebym zadzwonił do C+ i żeby mi włączyli Filmboxy i OrangeSport?

Ponieważ mam je zakodowane. I jeżeli zadzwonie to czy będe musiał za nie płacić?? Czy te 4 miechy będę miał za darmo a później jest możliwość wypowiedzenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że ta sprawa mogła być już poruszana ale jest 163 strony więc cieżki mi to szukać...

Ale czy ktoś by mi mógł wytłumaczyć czy jeśli zamówię sam pakiet podstawowy to będe miała canal + za darmo przez 9 m-cy a HBO prze 5? Czy tyczy się to większych pakietów?

I czy m,owa tu o samym Canal + czy też (sport, film)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się pogubiłem, może ktoś to jakoś prościej wytłumaczyć.

Obecnie posiadam pakiet Komfortowy/3 wymiary discovery/canal+, czyli jak wezmę komfortowy+ to nie będę musiał dopłacać za discovery 3 wymiary dodatkowo, tylko za komf+ i c+?.

Czy mogę wtedy dodatkowo za cenę tego pakietu discovery, wziąć dodatkowo np. filmoboxy?. I jaki w tym kruczek jest, czy po jakimś czasie nie przyjdzie rachunek za te dodatkowe pakiety co są w tym komfortowym+ czyli axn,disc, i kino polska?. Można prosić o jakieś wytłumaczenie tego, bo nigdzie nie widzę takich informacji na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to prawda (czytałem na innym forum) że jak się zrezygnuje po tych 5 m-ach z HBO to mogą odłaćzyć Canal +?

Nie polceam brac tego HBO na 5 miesiecy, bo są rozbieżne zdania w siedzibie Cyfry czy potem przy rezygnacji z HBO nie zniknie ci darmowy Canal +. Chyba ze dokladnie wyszczegolnisz to na umowie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zadzwoniłem na infolinię w celu dokonania zmiany pakietu z Komfortowego na Komfortowy+. Pragnę nadmienić, że posiadam zniżkę 25% na pakiet Komfortowy oraz CANAL+ i HBO w ramach promocji CYFRA+ POWRÓT. Miła konsultantka odpowiedziała mi, że nie mogę dokonać tej zmiany chwilowo zatem ja zapytałem - dlaczego? Pani odparła, że będę mógł tej zmiany dokonać w ciągu kilkunastu dni ponieważ obecnie technicy pracują nad systemem i problemem, aby Abonenci, którzy posiadają wszelkie zniżki, promocje, mogli również podłączyć sobie swój pakiet z tym, że ten z plusem lub wyższy bez utraty promocji. Dodała, abym w celu dokonania zmiany pakietu z Komfortowego na Komfortowy+ bez utraty promocji, zadzwonił za kilka dni. Wtedy, kiedy system zostanie przygotowany do tego typu zmian. A gdybym zdecydował się podłączyć mimo wszystko ten pakiet już wczoraj, no to oczywiście utraciłbym promocję. A więc spoko, ponieważ martwiłem się już, że aby zmienić pakiet na ten z plusem, będę musiał czekać do końca trwania promocji. A tu proszę. Kilka dni i dzwonię po pakiet z plusem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś się w końcu wypowiedzieć jak to jest z tym Canal+ i HBO?? Bo już sam nie wiem co myśleć.

Jedni mówią że promocja na Canal+ pozostaje inni że nie.

dystrybutor mi powiedział że zostaje na 100%.

Że na stronie C+ jest wyraźnie napisane Canal+ 12 miesięcy za darmo HBO i reszta na 4 a nie że albo to albo to.

To wie ktoś jak to w końcu jest?? Moze ktoś pisał e-maila do C+??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...