Skocz do zawartości

TVP 4K


Patjyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Evvoo napisał(a):

Ja mam identyczny problem co kolega wyżej, ale na LG OLED B9. Nie ma w ogóle dźwięku, jak i również nie ma możliwości wyboru ścieżki audio. Sygnał z kablówki Vectra.

Z tego co czytam to tylko z Vectrą są problemy. Polecam zrobić zgłoszenie do pomocy technicznej. Ja właśnie zgłosiłem i zobaczę co odpiszą. Im więcej zgłoszeń tym lepiej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, belson94 napisał(a):

U mnie z kolei brak dźwięku a jeśli wchodzę w ustawienia i chce zmienić język dźwięku to opcja w ogóle nie podświetlona żebym mógł wejść i zmienić, telewizor Phillips 58pus8536/12, jakieś pomysły Panowie?

 U mnie na pilocie Philipsa ( są różne piloty) jest duży znak +.Przy oglądanym programie naciśnij go,a wyświetli się-informacja o kanale,nagrywanie,teletekst,preferencje.Naciskasz na preferencje,a tam jest między innymi opcja-informacje o kanale (warto zobaczyć) i język dżwięku.(można tu sobie wybrać.  Te ustawienia dotyczą zawsze oglądanego kanału.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Nolan napisał(a):

w menu masz włączona obsługę D.Atmos ?

Tak mam włączona tą opcję, problem nadal występuje i nie mogę wejść w opcje Język dźwięku na TVP 4K 

Dodaje jeszcze dwa zdjęcia żebyście widzieli 

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Zaznaczę jeszcze dodatkowo że jak testowali ten kanał wcześniej i puszczali jakieś intro mistrzostw to dźwięk był ale było słabe synchro z obrazem, teraz jak obraz igła to dźwięku kompletnie brak 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych sprawach jestem zielony więc po prostu zasięgnąłem pomocy na forum ale już chyba rozkiminilem co jest grane. Mieszkam w bloku w Warszawie i ja myślałem że jeśli telewizję ciągnę z gniazdka które jest w salonie w ścianie zamontowane to jest to połączone z jakąś anteną na dachu która rozprowadza darmowy sygnał po mieszkaniach i nazywa się to telewizja naziemną. Natomiast okazuje się że operatorem bloku jest firma Vectra i wyskakują mi wszystkie kanały które Vectra proponuję lecz działają mi tylko te które oferuje telewizja naziemna. Zorientowałem się po tym że przewijał się tu temat Vectry a ja przenosiłem kiedyś internet z jednego mieszkania do tego w którym teraz mieszkam i nie było problemu z przeniesieniem więc domyślam się że to oni operują całym blokiem, jeśli się mylę to mnie poprawcie lub jeśli macie jeszcze jakaś radę to chętnie wypróbuje żeby dźwięk odzyskać, pozdro 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

6 godzin temu, belson94 napisał(a):

W niektórych sprawach jestem zielony więc po prostu zasięgnąłem pomocy na forum ale już chyba rozkiminilem co jest grane. Mieszkam w bloku w Warszawie i ja myślałem że jeśli telewizję ciągnę z gniazdka które jest w salonie w ścianie zamontowane to jest to połączone z jakąś anteną na dachu która rozprowadza darmowy sygnał po mieszkaniach i nazywa się to telewizja naziemną.

W blokach w Warszawie zawsze miałem sygnał i naziemnej i swojego operatora(dwa kable koncentryczne w skrzynce w mieszkaniu). Pewnie przy podłączaniu internetu monter podłączył gniazdka pod Vectrę(router przy telewizorze żeby tam mieć sygnał?). W samej puszce powinien być też kabel naziemnej. Na bielanach działało bez problemu w ten sposób TVP 4K(internet vectra, telewizja z naziemnej). W bloku na Pradze Północ sygnał z naziemnej też jest ale muxa na którym jest TVP 4k nie ma... Na 690MHz kompletny brak sygnału. Jestem zdany na Vectre gdzie właśnie w piątek były dwa kanały audio oba się zacinały na LG C1. Od wczoraj jest całkowity brak audio. W ogóle brak ścieżek audio do wyboru... Z tego co widzę problem powszechny bo wszyscy skarżą się brak dźwięku w Vectrze.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, maxym91 napisał(a):

W blokach w Warszawie zawsze miałem sygnał i naziemnej i swojego operatora(dwa kable koncentryczne w skrzynce w mieszkaniu). Pewnie przy podłączaniu internetu monter podłączył gniazdka pod Vectrę(router przy telewizorze żeby tam mieć sygnał?). W samej puszce powinien być też kabel naziemnej. 

Skoro dźwięk był ale coś cięło, były opóźnienia albo brak synchro z obrazem to może całkowicie wyłączyli i pracują nad tym, a wiadomo weekend jest to może im się nie spieszy albo to nie jest takie łatwe do naprawy, poważny dostawca nie powinien sobie pozwalać na takie wpadki i tłumaczyć się że był weeekend, na pewno są jakieś dyżury 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HansKlos napisał(a):

Gdzie w telewizorze LG, jest dostęp do wyboru ścieżki dźwiękowej? W Samsungu mam praktycznie na przysuski info, a tu nie mogę tego znaleźć.

Jeśli masz WebOS 5 lub 6 to klikasz na pilocie 'trzy kropki' i w menu jedziesz na dół, tam masz audio, klikasz i jest wybór.

Przy WebOS 4.5 klikasz 'info' na pilocie i na dole masz wybór audio.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...