Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy jest możliwość anulowania przedłużenia umowy przez telefon? Ponad tydzień temu w rozmowie telefonicznej konsultant zapewniał mnie, że wycofując wypowiedzenie i przedłużając umowę na warunkach przez niego przedstawionych będę odbierał wszystkie kanały jak w poprzednim pakiecie (Prestiżowy HD+), natomiast dzisiaj widzę, że nie mam aktywnych kanałów HD z pakietu HD Optimum Promo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałem się upewnić w pewnej sprawie :)

Jestem w cyfrze od 7 lat i obecnie posiadam umowę na 13 miesięcy (12 promocyjnych + 1 100% ), która dobiega końca wraz z końcem marca. Czy jeśli nie chcę jej kontynuować i mam zamiar zakończyć z nią współpracę muszę wysyłać wypowiedzenie, czy po prostu umowa wygasa, oddaje dekoder i tyle w temacie.

Dzięki i pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki sposób Cyfra informuje abonenta o rozpatrzeniu reklamacji? Dzwonią do abonenta? Piszą na maila podanego w kontrakcie? Czy może wysyłają pismo na adres zameldowania?

 

W przypadku gdy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie operator ma obowiązek poinformować Cie pisemnie. W przypadku odmowy uznania roszczeń odpowiedź otrzymujesz listem poleconym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Panowie w jaki sposób Cyfra informuje abonenta o rozpatrzeniu reklamacji? Dzwonią do abonenta? Piszą na maila podanego w kontrakcie? Czy może wysyłają pismo na adres zameldowania?

W przypadku gdy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie operator ma obowiązek poinformować Cie pisemnie. W przypadku odmowy uznania roszczeń odpowiedź otrzymujesz listem poleconym.

E, tam.

 

Moja reklamacja nie zostala uwzgledniona czyli zostala rozpatrzona negatywnie i dostalem zwykly list.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos ma jakies przecieki kiedy trafi sie następna okazja do rezygnacji z cyfry z powodu jakis zmian regulaminu wycofania kanałów itp? bo przy podpisywaniu umowy zostalem oszukany i teraz jak mi sie trafi okazja to odchodzę ,jesli ktos jest wobec mnie nieuczciwy od poczatku niech nie liczy na mnie . Jednym słowem trafi sie okazja odchodze z cyfry i nawet nie chce z zadnym konsultantem rozmawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi sie 31 marca 2012 roku. Otrzymałem dzisiaj rachunek w wysokości 111.9 zł(C+ Optimum już bez promocji choc w zeszłym miesiącu bez promocji było 103 zł, ale to pewnie przez ta podwyżkę sic ;/ ) ale moje pytanie jest takie dlaczego dostałem jeszcze rachunek na KWIECIEŃ jak kończy mi sie w marcu umowa??(a w sprawie przedłużenia miałem tylko 1 telefon!! )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...