Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie, mam pytanko.

Skonczyly mi sie uprawnienia z oferty przedplaconej na 5 miesiecy, zostaly mi tylko kanaly FTA.

Czy jest mozliwosc aktywowania przez telefon abonamentu na numer karty ktora posiadam ? jestem zainteresowany abonamentem na 18 mieiecy i nie mieszkam w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

CANAL+ Optimum / HD OPTIMUM / Muilti za 139zł.

 

Umowa z cyfrą kończy mi się 30/04/2013. Czy warto czekać aż sami zadzwonią powiedzmy 10 kwietnia i się będą pytać o przedłużenie? Czy lepiej wysłać wypowiedzenie (rezygnację z usług po 30/04/2013) w marcu i wtedy czekać na odpowiedź z ich strony. Spodziewam się że być może już w marcu będą oferty nowej platrfomy nC+ i wtedy będą proponować warunki na czas określony (spodziewam się 12/18/24 miesięcy) lub koniec współpracy ze względu na "nowego operatora".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, krótko ode mnie. W styczniu podpisałem umowę na 18 m-cy, Canal+Optimum HD, to była oferta Supercena. Dzisiaj wracam z uczelni, okazuje się że dwukrotnie z Cyfry+ próbowali się do mnie dodzwonić. Czy to może mieć jakiś związek z nC+ ?! Od razu uprzedzę, że rachunki opłacone :) A jeśli oni dzwonią tak faktycznie po abonentach teraz, to na co na pewno nie dać się naciągnąć? Bo coś mi to zainteresowanie z ich strony moją osobą śmierdzi... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chciałem się dowiedzieć czy w trakcie trwania umowy z Cyfra+ (jeszcze około 12 miesięcy) jest możliwość zmiany pakietu na wyższy oraz dokupienia opcji multiroom oraz czy jest możliwość późniejszej rezygnacji z tych zmian (powrót na niższy pakiet zgodnie z umową oraz wyłączenie multiroom), nadal w trakcie trwania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie - komuś też bez jakiegokolwiek info podnieśli opłatę za dzierżawę PACE PVR z 10 do 20 zł?

Parę miesięcy temu miałem taki przypadek. Wkradł się jakiś błąd do systemu. Bez problemu uwzględnili reklamację i skorygowali opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...