stefann Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Czy jest możliwość anulowania przedłużenia umowy przez telefon? Ponad tydzień temu w rozmowie telefonicznej konsultant zapewniał mnie, że wycofując wypowiedzenie i przedłużając umowę na warunkach przez niego przedstawionych będę odbierał wszystkie kanały jak w poprzednim pakiecie (Prestiżowy HD+), natomiast dzisiaj widzę, że nie mam aktywnych kanałów HD z pakietu HD Optimum Promo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Nie ma. Jeśli rzeczywiście tak było jak mówisz złóż reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 @stefann spróbuj reaktywować kartę,może zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Też miałem problem z kanałami HD w tej opcji,pomogła reaktywacja karty na ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefann Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Próbowałem już reaktywacji, poza tym w ICA nie mam zaznaczonej opcji HD Optimum promo, wygląda na to, że konsultant albo coś pomieszał i nie zaznaczył mi tej opcji, albo celowo wprowadził mnie w błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy jest mozliwosc wymiany dekodera na inny podczas trwania umowy ?? SAGECOMA Na inny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jest możliwosć ale na dekodery PVR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jakie sie z tym wiaza oplaty ? I przedluzam abonament ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Przy przedłużaniu za dzierżawę od 5 zł miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy przedluzam UMOWE PRZY NOWYM DEKODERZE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie przedłużasz umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzees Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam, chciałem się upewnić w pewnej sprawie Jestem w cyfrze od 7 lat i obecnie posiadam umowę na 13 miesięcy (12 promocyjnych + 1 100% ), która dobiega końca wraz z końcem marca. Czy jeśli nie chcę jej kontynuować i mam zamiar zakończyć z nią współpracę muszę wysyłać wypowiedzenie, czy po prostu umowa wygasa, oddaje dekoder i tyle w temacie. Dzięki i pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Natychmiast jutro wypowiedzenie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Wysyłając podanie o rozwiązanie umowy w marcu, rozwiązanie nastapi na koniec kwietnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Panowie w jaki sposób Cyfra informuje abonenta o rozpatrzeniu reklamacji? Dzwonią do abonenta? Piszą na maila podanego w kontrakcie? Czy może wysyłają pismo na adres zameldowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Ja otrzymalem pismo, zwyklym listem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Panowie w jaki sposób Cyfra informuje abonenta o rozpatrzeniu reklamacji? Dzwonią do abonenta? Piszą na maila podanego w kontrakcie? Czy może wysyłają pismo na adres zameldowania? W przypadku gdy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie operator ma obowiązek poinformować Cie pisemnie. W przypadku odmowy uznania roszczeń odpowiedź otrzymujesz listem poleconym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jsek Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam. Mam umowę do końca marca, i mam pytanie jakiej treści wysłać pismo o rezygnacji i na jaki adres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Panowie w jaki sposób Cyfra informuje abonenta o rozpatrzeniu reklamacji? Dzwonią do abonenta? Piszą na maila podanego w kontrakcie? Czy może wysyłają pismo na adres zameldowania? W przypadku gdy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie operator ma obowiązek poinformować Cie pisemnie. W przypadku odmowy uznania roszczeń odpowiedź otrzymujesz listem poleconym. E, tam. Moja reklamacja nie zostala uwzgledniona czyli zostala rozpatrzona negatywnie i dostalem zwykly list. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Ja podałem mu prawdziwe informacje poparte regulaminem to o czym piszesz jeśli to prawda to jest jakiś błąd, wyjątek. Jak umowę przedłużyłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.plonsk Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 moze ktos ma jakies przecieki kiedy trafi sie następna okazja do rezygnacji z cyfry z powodu jakis zmian regulaminu wycofania kanałów itp? bo przy podpisywaniu umowy zostalem oszukany i teraz jak mi sie trafi okazja to odchodzę ,jesli ktos jest wobec mnie nieuczciwy od poczatku niech nie liczy na mnie . Jednym słowem trafi sie okazja odchodze z cyfry i nawet nie chce z zadnym konsultantem rozmawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Po połączeniuCyfry z N-ką lub następnej podwyżce to do roku trzeba czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 marcin.plonsk Kto Cię oszukał? Co Ci źle powiedziano? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygikuleczka Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Z tego co widać po poprzednich postach marcin.plonsk to chodzi o tę nieszczęsną podwyżkę. Jeśli rzeczywiście o to chodzi i ta odpowiedź o której wspomniałeś była pisemna to się odwołaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1910 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Umowa kończy mi sie 31 marca 2012 roku. Otrzymałem dzisiaj rachunek w wysokości 111.9 zł(C+ Optimum już bez promocji choc w zeszłym miesiącu bez promocji było 103 zł, ale to pewnie przez ta podwyżkę sic ;/ ) ale moje pytanie jest takie dlaczego dostałem jeszcze rachunek na KWIECIEŃ jak kończy mi sie w marcu umowa??(a w sprawie przedłużenia miałem tylko 1 telefon!! ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi