Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem do BOK 5 min temu - podwyżka dotyczy wszystkich abonentów ( oprócz tych co brali umowę z telewizorem )

 

Chyba jednak oni sami nie wiedzą kto ma jakie umowy.

Ja nie mam umowy z telewizorem, lecz ze stała ceną 42 zł.

I w umowie mi pisze że mam stałą cenę przez 18 miesięcy, więc chyba mnie ich podwyżka nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lajski @pachwo nie prawdą jest, że podwyżka obejmuje wszystkich abo oprócz tych którzy brali umowy z telewizorem.W moim aneksie wyraźnie jest napisane że place za pakiet komfortowy+ 44,90 a za opcję canal+ 19,90 przez okres 18 miesięcy,a żadnego telewizora nie brałem więc nie piszcie głupot.. Przy ostatniej podwyżce opcji canal+ cena mi się nie zmieniła tylko naliczyli większy rabat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym wiedzieć czy oni jak przyślą mi ten nowy regulamin to napiszą może czy danej osobie on podnosi abonament czy nie?

Czy może każdy użytkownik musi sam wywnioskować jak jego umowa jest interpretowana.

Bo coś czuje że cyfra+ pewnie sobie dobrze z tym problemem nie poradzi.

Zresztą jak zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się ze nikt nie jest w stanie wyjaśnić tych podwyzek i kogo będzie to obowiązywać. Informacja od BOKu, zapytanie o podwyżke w moim przypadku:

 

"....

Jednocześnie wyjaśniam, iż nowy Regulamin Umowy o Abonament wchodzi w życie 1 maja 2011 roku. Wspomniany dokument został przekazany do wysyłki 7 marca 2011 roku.

Zgodnie z Aneksem do Umowy, otrzymał Pan gwarancję stałej ceny do końca Okresu Minimalnego kontraktu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lajski @pachwo nie prawdą jest, że podwyżka obejmuje wszystkich abo oprócz tych którzy brali umowy z telewizorem.W moim aneksie wyraźnie jest napisane że place za pakiet komfortowy+ 44,90 a za opcję canal+ 19,90 przez okres 18 miesięcy,a żadnego telewizora nie brałem więc nie piszcie głupot.. Przy ostatniej podwyżce opcji canal+ cena mi się nie zmieniła tylko naliczyli większy rabat

 

 

Napisałem tylko to co mi konsultant powiedział.

Widocznie bzdury gadał.

Moja wina, że na takiego trafiłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba to jednak nie jest chyba do końca uczciwe, bo pewnie w tym momencie będą liczyć na nie frasobliwość niektórych abonentów.

Więc pewnie znów wielu użytkowników zostanie źle poinformowanych, ale najważniejsza jest kasa.

A jedyne konsekwencje jaka może spotkać cyfry+ to mała kara od urzędu praw konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A ja w swoim aneksie do umowy mam taki zapis :

 

" abonent korzysta z oferty promocyjnej w której nabywa prawo do promocyjnej

stawki za abonament w cenie 49.90 PLN ( stawka promocyjna ) przez okres 18 mcy kalendarzowych na pakiet KOMFORTOWY + "

 

a takze

"abonent nabywa prawo do 100% rabatu na opcje HDmix na okres 18 mcy kalendarzowych "

"abonent nabywa prawo do 100% rabatu na CZYNSZ NAJMU za TERMINAL PVR HD 250GB przez okres 18 mcy kalendarzowych

 

ale

jest tez zapis ze WYSOKOSC STAWKI PROMOCYJNEJ MOZE ULEC ZMIANIE zgodnie z art4 1ust 5 regulaminu umowy o abonament

 

Wiec napisalem do cyferki czy mnie oplaty podskocza czy nie podskocza , wspominajac to ze opcji HDmix juz nie ma w ofercie , a takze pakiet ktory mam w aneksie tj KOMFORTOWY + , w ICA widnieje pod nazwa OPTIMUM , HDmix

 

 

:)

 

Aneks jeśli jest takiej treści jak ma @youandi, podtrzymują daną opłatę do końca trwania umowy ("abonent korzysta z oferty promocyjnej w której nabywa prawo do promocyjnej stawki za abonament w cenie 49.90 PLN ...."). I o tego typu umowie nie ma co już dyskutować bo to jest sprawa pewna. Opłaty się zmienią jeśli ktoś ma upust procentowy bądź są one pomniejszone o określoną kwotę. Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie siedem dni ?

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że nowy Regulamin Umowy o Abonament wchodzi w życie 1 maja 2011 roku. Wspomniany dokument został przekazany do wysyłki 7 marca 2011 roku.

 

W przypadku nie zaakceptowania nowego Regulaminu, ma Pan prawo do pisemnego odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanej powyżej zmianie.

 

Rozwiązanie Umowy nastąpi z końcem obowiązywania dotychczasowego Regulaminu i będzie możliwe na podstawie wypowiedzenia przesłanego listem poleconym pod adres:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć Pana dane adresowe, numer Abonenta, informację dotyczącą rozwiązania Umowy z powodu zmiany Regulaminu oraz odręczny podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Cyfra.tv: piszesz bzdury, a dla wielu jesteś tutaj "guru" i co powiesz jest święte. Od chwili doręczenia (ciekawe jak udowodnią kto kiedy otrzymał regulamin od Cyfry bo przeciez poleconym nie wysyłają) jest 7 dni. Wypowiedzenie należy wysłać w terminie 7 dni, gdyż aktualnie obowiązuje nas wszystkich stary, a nie nowy regulamin. Na podstawie starego regulaminu (pisze tam o 7 dniach) wysylasz wypowiedzenie, ze nie akceptujesz nowego.

 

Guru ? Bzdury ? To jest oficjalne pismo jakie otrzymacie listownie:

 

Szanowni Państwo,

od początku istnienia CYFRY+ najważniejszym przesłaniem naszej działalności jest dostarczanie najwyższej jakości programów i usług oraz stałe podnoszenie zadowolenia naszych klientów.

Z miesiąca na miesiąc rozszerzamy ofertę programową wsłu[beep]ąc się w Państwa opinie

i sugestie.

Jako nowoczesna i technologicznie zaawansowana platforma telewizyjna angażujemy

się w przedsięwzięcia, które dzisiaj wyznaczają nową jakość technologicznego postępu: High Definition, PVR, 3D oraz rozwijamy dobrze znane na rynku i wielokrotnie nagradzane własne kanały tematyczne: MINIMINI, ZIGZAP, HYPER, ALE KINO!, PLANETE, DOMO.TV, KUCHNIA.TV oraz najbardziej rozpoznawalny nasz program CANAL+.

Od 2010 roku wprowadziliśmy aż 18 nowych kanałów. Tak poważne rozszerzenie oferty wymaga aktualizacji zapisów Regulaminu Umowy o Abonament i zawartości pakietów. Jak zapewne Państwo wiedzą, 1 stycznia br. uległa zmianie wartość podatku VAT (ustawa z 26 listopada 2010 r.) wzrosła także inflacja. Z tych powodów jesteśmy zmuszeni

do regulacji cen abonamentowych na oferowane usługi. Nowe ceny uwzględniliśmy

w załączonym Regulaminie Umowy o Abonament, który wchodzi w życie 1 maja br. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z treścią Regulaminu.

 

W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Umowy o Abonament przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia Umowy o Abonament w terminie 14 dni od daty doręczenia nowego Regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Jezeli tak pisze: zwracam honor i bardzo dobrze sie sklada bo ... 22.03 ma byc znany wynik walki o Ekstraklase. Dziwi zas fakt, ze na chwile obecna w Cyfrze obowiazuja 3 Regulaminy (dla tych co zawarli umowy do 1.08, od 2.08 do 4.09 i od 5.09). A tam ze: jak zmienia sie ceny to wypowiedzenie do 7 dni, jak Regulamin to do 14 dni. Tak jakby nie mozna bylo tych 7 i 14 ujednolicic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kiedy po zerwaniu umowy bedzie dzialala tv bo z forum wyczytalem ze do konca maja a ja dostalem z ica taka informacje(ktora jest prawdziwa):

 

Moze ktos wkleic wzor zerwania umowy z cyfra??

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że w przypadku nie zaakceptowania nowego Regulaminu, ma Pani prawo do pisemnego odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanej powyżej zmianie.

 

Rozwiązanie Umowy nastąpi z końcem obowiązywania dotychczasowego Regulaminu (30.06.2011 roku) i będzie możliwe na podstawie wypowiedzenia przesłanego listem poleconym pod adres:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć Pani dane adresowe, numer Abonenta, informację dotyczącą rozwiązania Umowy z powodu zmiany Regulaminu oraz odręczny podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem, poniewaz wczoraj otrzymałem taka odpowiedz

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że od 1 maja 2011 roku

pakiet Optimum będzie dostępny w cenie 69 zł, w związku z tym opłata

miesięczna wyniesie 123 zł 85 gr.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

xxxxx

Dział Relacji z Abonentami

 

a dziś ni stąd ni zowąd dostałem maila

 

 

 

w nawiązaniu do poprzedniej korespondencji wyjaśniam, że w przypadku

Pana Umowy opłata miesięczna pozostaje bez zmian.

 

W razie pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

ten sam xxx

Dział Relacji z Abonentami

 

 

i teraz komu wierzyć;) dodam, ze mam umowe z tv pakiet komfortowy wtedy i opcje canal plus i hbo ale nie pisze nic w umowie o stałej cenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja. Właśnie dzwoniłem do BOK, i miła pani podliczyła mi ile będzie wynosił mój abonament na pakiet optimum po podwyżce, mam zniżkę 13.90, na ten pakiet, bo niedawno przeszedłem z Polsatu. Otóż konsultantka poinformowała mnie, iż od czerwca powinienem uiszczać kwotę 55 złotych i 10 groszy za ten pakiet przez kolejne 19 miesięcy. Pani powiedziała też, że wszystkie zniżki będą zachowane, wiec wygląda na to, że nie będzie tak źle. Ponadto poinformowano mnie, że ulegają zmianie ceny tylko na same pakiety, a opłaty za multiroom, w moim wypadku 1 złotych, zostają po starem. Pozdrawiam Leon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dzisaj do BOK gdyz dostałem nowy regulamin i pani ktora ze mna rozmawiała powioedziała ze wypowiedzenie trzeba wysłac do konca marca a umowa przestaje obowiazywac z dniem ostatniego kwietnia a na pytanie o nie uwzglednienie kanałów Polsatu w zawartosci programow w regulaminie Pani powiedziała ze operator zdecydował sie nie dopisywac tych kanałów gdyz są one nie rentowne i niewiadomo czy bede alej w ofercie

 

Myślę że możemy spodziewać się wyłączenia Polsatów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dzisaj do BOK gdyz dostałem nowy regulamin i pani ktora ze mna rozmawiała powioedziała ze wypowiedzenie trzeba wysłac do konca marca a umowa przestaje obowiazywac z dniem ostatniego kwietnia a na pytanie o nie uwzglednienie kanałów Polsatu w zawartosci programow w regulaminie Pani powiedziała ze operator zdecydował sie nie dopisywac tych kanałów gdyz są one nie rentowne i niewiadomo czy bede alej w ofercie

 

Myślę że możemy spodziewać się wyłączenia Polsatów

 

 

Tak, po to dopiero co je włączyli, żeby teraz je wyłączać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...