Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@cyfra.tv ale to mogą być mediasaty, dsx'y i sagemy, prawda? Najlepsze z tej trójki to mediasaty :D Jak ja podpisywałam umowę w listopadzie to była ostatnia sztuka mediasata, więc się nie zastanawiałam, tylko od razu wzięłam... ale na szczęscie teraz mam PVR'a :D Ale sagemów też nie ma już wcale? :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cyfra.tv coś Ty? :D może klient się upierał koniecznie, że musi mieć srebrny, żeby mu do tv pasował... :] niech sobie stronga weźmie, hehehe :)

@ArcticBird Oj, przepraszamy.... :) To taki nasz żargon :P antichurn - dział utrzymania abonenta(przedłużania umów, które są na czas nieokreślony, ew. gdy kończy się okres minimalny na umowie). Desabo - to samo, tylko ten dział zajmuje się umowami, na których jest wypowiedzenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nurtuje mnie jedna sprawa :) Jak powszechnie wiadomo, duża ilość naszych rodaków odbiera kanały polskich platform za granicą. Wg regulaminów jest to zabronione, o czym nie wszyscy oczywiście wiedzą. W takiej sytuacji, kiedy abonent zorientuje się o fakcie, czy powinien się zgłosić i rozwiązać umowę? :) W momencie podpisywania przecież wiedział, co jest w regulaminie(tzn wiedzieć powinien), wiec pozostaje pytanie, co jest priorytetem - warunki umowy, czy ograniczenia nałożone na platformę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W czerwcu kończy mi się umowa na pakiet optimum, canal+ i filmbox extra plus multiroom, umowa na 18 miesięcy. Stała cena przez ten okres.

I mam takie pytanie: czy jeśli teraz skorzystam z promocji oglądaj więcej za tą samą cenę, to przedłuży mi to okres umowy? Czy nie będę mógł jej rozwiązać w czerwcu i będę musiał płacić już normalne stawki za pakiety, które mam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja "oglądaj więcej w tej samej cenie" trwa do maja, jeżeli oczywiście z niej skorzystasz...

Cyfra podnosi pakiet wyżej na okres jednego miesiąca z automatu, w lutym abonent musi podjąć decyzję czy chce skorzystać z tej promocji przez następne 3 miechy czy też nie...

 

Skorzystaj z tej promocji, w maju z niej zrezygnuj... i w czerwcu zadzwoń do C+ w celu podpisania aneksu do umowy na nowych warunkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArcticBird Oj, przepraszamy.... :) To taki nasz żargon :P antichurn - dział utrzymania abonenta(przedłużania umów, które są na czas nieokreślony, ew. gdy kończy się okres minimalny na umowie). Desabo - to samo, tylko ten dział zajmuje się umowami, na których jest wypowiedzenie :)

Dzięki Kate, teraz już wszystko jasne... Niedługo do mnie z desabo się odezwą. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. jeśli wczoraj podpisałem umowę na 22 miesiące w promocji przechodzących z innych platform do cyfry to od kiedy zaczyna mi biec termin tej umowy. W mojej ocenie do końca miesiąca mam ofertę za darmo więc wydaje mi się że od lutego powinien mi zacząć biegnąć okres tych 22 miesięcy. Czy ktoś mógłby mi rozjaśnić tą kwestię. Zapomniałem zapytać kobiety od której kupowałem tą ofertę dlatego pytam tutaj. dzięki za informacje :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nurtuje mnie jedna sprawa :) Jak powszechnie wiadomo, duża ilość naszych rodaków odbiera kanały polskich platform za granicą. Wg regulaminów jest to zabronione, o czym nie wszyscy oczywiście wiedzą. W takiej sytuacji, kiedy abonent zorientuje się o fakcie, czy powinien się zgłosić i rozwiązać umowę? :) W momencie podpisywania przecież wiedział, co jest w regulaminie(tzn wiedzieć powinien), wiec pozostaje pytanie, co jest priorytetem - warunki umowy, czy ograniczenia nałożone na platformę?

Teoretycznie nie można używać cyfry+ za granicą, ale praktycznie kogo to obchodzi, że abonent odbiera ją poza RP skoro płaci - ja mam minimum kilka telefonów, gdzie sami abonenci dzwonią i proszą o pomoc, bo nie działa w Szwecji, Niemczech czy też Anglii....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanie otóż wypełniłem formularz zgłoszeniowy na stronie cyfry po krótkim czasie zadzwoniła do mnie konsultantka pytając czy tan pakiet mi wystarcza a mianowicie pakiet startowy z opcją canal + potwierdziłem ze tak bo posiadam jeszcze inną platforme poprosiła odemnie numer i serie dowodu miejsce zamieszkania i numer prawa jazdy jako 2 dokument i wszystko ok na koniec podała mi ulice na kturej znajduje sie ich punkt i tam kazała się zgłosic po odbiór dekodera i karty wciągu tygodnia i w sumie teraz się zastanawiam czy brać czy nie tą cyfre i czy jak się nie zgłosze po odbiór to nie bede miał z nimi umowy i obowiązku im płacenia? przypomnę ze nic jeszcze nie podpisywałem tylko wszystko było telefonicznie z tym iz byłem u nich w systemie bo kiedyś miałem juz cyfre i nie wiem czy ta konsultantka nie wzieła tego zgłoszenia jako nową umowe pomiedzy mną a cyfrą prosze o wyjasniająca wszystko odpowiedż kogoś kto wie o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podpisałeś żadnej umowy ani zobowiązania, zamówienie które złożyłeś przesyłane jest elektronicznie do punktu, dopiero jak przyjdziesz z dokumentami dystrybutor przygotuje umowe :D Twoje dane nawet nie widnieją w systemie rejestracji umów, możesz spać spokojnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...