Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie daj sie! Jesli masz paragon lub fakture zakupu dekodera, to przysluguje ci roszczenie z powodu niezgodnosci towaru (dekodera) z umowa ze strony sprzedawcy (zapewne punkt cyfry - sprawdz pieczatke na paragonie/fakturze.).

 

maja psi obowiazek przyjac dekoder do naprawy a nie odsylac cie do dystrybutora/impertera/producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy...

 

Szanowna Pani,

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z warunkami Regulaminu Umowy o Abonament, wymiana lub naprawa uszkodzonego sprzętu, następuję po dostarczeniu przez Abonenta wadliwego sprzętu do autoryzowanego punktu dystrybucyjnego CYFRY+.

Wyjaśniam, iż punkt dystrybucyjny jest zobowiązany do wymiany sprzętu na sprzęt wolny od wad.

Wierzę, że przedstawione wyjaśnienia okażą się pomocne

Z poważaniem,

 

Aaaa Bbbb - to już inna osoba

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45

Fax: 22 310 45 44

Szanowny Pan,

Aaaa Bbbb

Dział Relacji z Abonentami

 

Jeszcze raz poniżej zamieszczam treść maila z dnia 21 października bieżącego roku, aby zwrócić uwagę, że od Państwa nie otrzymuję odpowiedzi na tak proste zadane pytania. Bardzo proszę o jeszcze raz przeczytanie tego maila (p oniżej mail z dnia 21 października 2010r.) ze zrozumieniem i udzielenie mi odpowiedzi.

 

Nadmieniam, że całą tą korespondencją mailową zainteresowałam już Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów w miejscu mego zamieszkania.

 

 

Z poważaniem Zzzz Vvvv.

 

Mam odmienne zdanie o tym, co Pani mi odpisuje na moje zapytania mailowe. Zadanie, które jest bliższe ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.)

 

Powracając do treści moich maili wysłanych do Państwa informuję, że pomijana jest kwestia braku możliwości skorzystania z pełnej oferty, na którą została zawarta umowa z Cyfrą+ w dniu 02 grudnia 2009 roku. Powodem takiej sytuacji jest brak odpowiedniego dekodera u Autoryzowanego Dystrybutora. Aktualnie nie ma ich na stanie. Podobno mają już być w najbliższą w sobotę? Czy akurat model innej wersji niż wersja 4 (numery seryjne nie powinny być wyższe niż S/N 3363?), tego niewiadomo. Wobec powyższego zapytuję i proszę o odpowiedź, jak zostanie rozwiązana w/w niedogodność w stosunku do w/w umowy.

 

W dalszym ciągu żywię nadzieję, że moja wydawałoby się tak prosta sprawa, załatwiona zostanie przy wzajemnej życzliwości i poszanowania stron.

 

Z poważaniem Zzzz Vvvv.

Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że w przypadku braku dekodera w zasobach magazynowych danego punktu, dystrybutor po zgłoszeniu przez Abonenta zapotrzebowania na dany terminal jest zobowiązany do przesłania ww. zamówienia do właściwego, dla danego punktu dystrybucyjnego, przedstawiciela regionalnego CYFRY+ w celu uzupełnienia stanów magazynowych.

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

Z poważaniem,

 

Aaaa Bbbb

Dział Relacji z Abonentami

Szanowny Pan,

Aaaa Bbbb

Dział Relacji z Abonentami

Dziękuję. Ale to ja już wiem. Natomiast interesuje mnie, jak zostanie rozwiązana moja niedogodność z powodu braku do dnia dzisiejszego, możliwości wymiany uszkodzonego dekodera. W dalszym ciągu nie mogę korzystać z pełnej oferty, która wynika z w/w umowy podpisanej w dniu 02 grudnia 2009 roku. I właśnie w tej sprawie oczekuję informacji, jak Cyfra+ zamierza zrekompensować mi, brak możliwości odbioru programów Cyfry+ na drugim uszkodzonym dekoderze za pomocą Multiroomu?

Z poważaniem Zzzz Vvvv.

Dnia 23-10-2010 o godz. 12:10 pomoc.techniczna@cyfraplus.com.pl napisał(a):

Szanowna Pani,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgłoszenie zostało przekazane do rozpatrzenia, jako wniosek reklamacyjny. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym.

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

Z poważaniem,

Cccc Dddd - kolejna inna osoba

Dział Relacji z Abonentami

Szanowny Pan

 

Cccc Dddd

Dział Relacji z Abonentami

 

Dziękuję za zainteresowanie się moją reklamacją. Spieszę również poinformować, że dziś w sobotę, zgodnie ze wcześniejszą zapowiedzią, o której informowałam w poprzednich mailach, odwiedziłam Autoryzowanego Dystrybutora Cyfry+, u którego podpisywałam umowę z dnia 02 grudnia 2009 roku. I niestety, poinformowano mnie, że dekoderów typu Sagem nie ma i niewiadomo kiedy będą. Poproszono mnie abym się dowiadywała. Tak też zrobię. Proszę to zgłoszenie również przekazać, jako wniosek reklamacyjny. Przypominam również, że dekoder, który wymieniałam na kolejny w dniu 11 października 2010 roku w dalszym ciągu jest uszkodzony i podlega dwunastomiesięcznej gwarancji licząc od dnia jego wymiany.

 

A swoją drogą, to bardzo się dziwię tak zacnej firmie, jaką niewątpliwie jest Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. - że idzie tak w zaparte i nie próbuje rozwiązać tak prostej wydawałoby się sprawy. A może jest tylko wina zatrudnionych tam pracowników?

 

Oczywiście zaczekam na pisemną odpowiedź reklamacyjną. Pewnie ze trzydzieści dni, skoro wspomniano o "regulaminie" Trudno! Jednak żywię nadzieję, że tak zaplątana nie z mojej winy sprawa, zostanie rozwikłana ku zadowoleniu obydwu stron.

 

Mając to na uwadze, serdecznie pozdrawiam.

 

Zzzz Vvvv.

... nastąpi.

- :lol2: -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawcą jest bezpośrednio Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. a dystrybutor jest tylko pośrednikiem między C+ a Klientem, więc dystrybutor nie naprawi ani nie wymieni sprzętu na własną rękę jak nie dostanie od C+ 8)

 

A może prościej by było dowiedzieć się u którego dystrybutora są te Sagemy i od ręki wymienić ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak ktoś jest za przeproszeniem d... to nie dziwię się że sprawy nie potrafi załatwić. Straszyć bez powodu rzecznikiem konsumentów i oczekiwać niewiadomo czego. Sam prezes C+ przyleci i uroczyście wręczy nowy dekoder. To że sprzętu nie ma na stanie dystrybutora to nie jego wina. Zawsze można podejść lub zadzwonić do innego. Jeżeli u innych tez nie ma zostawiamy uszkodzony dekoder na naprawę gwarancyjną u dystrybutora i niech go odsyła do naprawy albo robi z nim co tam chce. Zazwyczaj na naprawę ma 14 dni. Dopiero jak mam drugi dekoder piszę pisma do C+ z reklamacją za brak dostępu do oferty a nie pisanie żądań rekompensat od niewiadomo czego. C+ zaproponowała również kupno innego dekodera za 149 zł, a że cena nie odpowiada bo kiedyś były za 79 to kogo to obchodzi. Jak były za 79 to trzeba było brać a nie się wzięło sagema za grosza.

 

Padł mi raz konwerter również objęty dwuletnią gwarancją, podjechałem do dystrybutora. Sorry nie mamy na stanie nie wiadomo kiedy będą. Może pan popytać w innych punktach. Poprosiłem o telefon do kilku punktów, podzwoniłem popytałem i w ciągu godzin sprawa załatwiona, konwerter zamontowałem i wszystko hula.

Drugim razem padł mi dekoder. Nauczony doświadczeniem zadzwoniłem wcześniej zapytać czy jest na stanie. Jest można przyjeżdżać i brać. 30 minut później siedzę w fotelu przed TV. Kiedyś dawno też padł mi Strong. Sprzęt również wymieniłem bez problemów. Jak się chce to można i ni ma narzekania na to że cyfra jest bee bo coś tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wejść na oficjalną stronę C+ znaleźć dystrybutorów w swoim mieście, wykonać do nich telefony, podjechać do tego gdzie są Sagemy i wymienić :D Myślę, że naprawdę będzie to najszybsza i najprostsza metoda na rozwiązanie problemu :jupi:

 

A teraz życzę wszystkim udanych sobotnich imprezek bez telewizji :D Czas ruszyć na miasto :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby się wypowiadać trzeba poznać całą jej historię.

Jako, że mam upoważnienie tej Pani odpowiem na wasze sugestie.

Pani mieszka w mieście, gdzie znajduje się jeden autoryzowany punkt dystrybucyjny CYFRY+. Jest osobą, jak to się mówi wysoce „dojrzałą” i ma swoje lata.

Pewnie nie wysłalibyście jej do innego miasta na przykład: do Poznania, Gdańska, czy też Katowic, bo akurat tam dostałaby na wymianę dekoder Sagem. Tak, jak to jej zaproponowano na infolinii Cyfry+

Co za tupet i bezczelność.

 

Cenę 149 zł. - jaką jej zaproponowano za inny nowy dekoder, przy dekoderze, na którym obowiązuje jeszcze gwarancja, i która upoważnia ją do roszczeń z tego tytułu jest co najmniej niepoważne. To bardzo delikatne określenie dla decydentów.

Łatwiej za tą sumę byłoby kupić na wiadomym portalu. Ale dlaczego? Czy w imię posiadanej gwarancji na dekoderze Sagem? Czy też w imię „cichego dofinansowania” Cyfry+? Za awaryjny sprzęt, który sama rozprowadza, i za który jest zobowiązana gwarancją, i których nie ma na stanie.

Ciekaw jestem, jak byście się poczuli, aby to właśnie was wysyłano w Polskę, o tak, po wymianę na gwarancji dekodera?!

Oczywiście zaproponowała kompromis. Nie sugerując ostatecznej ceny, na którą być może by się zgodziła. Bo przecież w treści maila wyraźnie czuje, jaka jest wartość uszkodzonego przedmiotu. Umowa trwa i można było zaproponować podobną cenę za dekoder, jaki obecnie obowiązuje przy podpisaniu nowej umowy. Można było z tego skorzystać? A co z tego wynikło?

Unikanie odpowiedzi na proste i jasne zadawane pytania. I nie będę ich tu cytował. Zainteresowanych odsyłam jeszcze raz do przeczytania tej całej korespondencji. Tym razem ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łapiemy się na takie chwyty reklamowe jak dekoder za grosz. Swoją drogą posunięcie Cyfry z dekoderem za grosz to mistrzostwo świata (żeby pozbyć się złomu i jeszcze na tym zarobić) niestety umowa podpisana, klient złowiony i tylko to się liczy, prawidła rynku w tych czasach są takie a nie inne – niestety.

 

Nie chcę tu wkraczać zbyt ostro, ale osobie starszej musiał ktoś doradzić zakup tego dekodera, jeżeli była to osoba która zna się na technice satelitarnej to było to trochę nie w porządku względem tej pani. a może zamiast pisać mail w imieniu tej pani do Cyfry, w ramach rekompensaty warto by było podwieźć panią do dystrybutora w innym mieście, parę minut zachodu i sprawa załatwiona (bez urazy, w końcu to sprawa tej osoby)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że zmienię temat :) Gdy składam zamówienie na Cyfrę+ przez internet, to można wybrać tylko jeden dekoder, pomimo wcześniej wybranego multiroomu. Zestaw jak i umowa jest przesyłany do ustalonego z konsultantem APS-u. I teraz mam pytanie, w tym APS-ie przy odbieraniu umowy można wziąć drugi dekoder do multiroomu, tak? I jeszcze czy przy zamówieniu telefonicznym (nie przez konfigurator na stronie) też się dostaje o jeden miesiąc dłuższy rabat? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedąc u dystrybutora możesz dowolnie zmodyfikować swoje zamówienie 8) Dystrybutor dostaję tylko zamówienie przez specjalną aplikację a jak przyjdziesz to i tak ręcznie wprowadza wszystkie dane do systemu rejestracji umów, więc może wprowadzić to co chcesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj była krótka piłka z ICA

 

Proszę o obniżenie pakietu do Optimum od miesiąca Listopada.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zmiana pakietu na Optimum będzie możliwa od 01.04.2011 roku. Wynika to z treści Aneksu do Akcji promocyjnej, w której podpisał Pan Umowę o Abonament.

 

Proszę przedstawić mi punkt regulaminu, który uniemożliwa ww. operację. 
Przed chwilą przeanalizowałem Aneks do Umowy o Abonament i Regulamin Umowy o Abonament z dnia 15.10.10 (akcja Multiroom i Philips HD), nie widzę wzmianki odnośnie zakazu zmniejszenia pakietu.

Dodam, że zmieniając pakiet z Podstawowego na Komfortowy oraz Komfortowego na Prestiżowy w trakcie trwania bieżącej umowy pytałem się konsultantów, czy będzie możliwy powrót do niższej opcji. Otrzymywałem odpowiedź twierdzącą, że nie będzie problemu. Rozmowy są ponoć nagrywane, więc z ustaleniem szczegółów nie powinno być problemów.

Jeśli faktycznie zostałem wprowadzony w błąd, albo niedoinformowany mimo moich pytań odnośnie zmnieszenia pakietu w dowolnym momencie na pewno ta sytuacja wpłynie na dalszą współpracę. Nie widzę problemu aby wykonać 5-miesięczne zobowiązanie, ale ta sytuacja nie wpłynie pozytywnie na dalszą współpracę. 

 

Nie minęło 15min od wysłania e-maila i telefon od Cyfry+ z numeru 222200000.

Przepraszamy za pomyłkę, kolega pomylił się. Jestem pozytywnie zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

planuję skorzystać z promocji Cyfry+ i zakupić pakiet OptimumHD(plus Canal+ HD i Orange Sport) z dekoderem Philipsa PVR HD (dzierżawa). I mam co do umowy pytania, a mianowicie:

1) Co to jest "kaucja gwarancyjna" zawarta w umowie (płatna 199zł) i kiedy trzeba za to płacić?

2) Przy podpisaniu umowy wpłacam w punkcie sprzedaży tylko za: aktywację dekodera(99zł), antenę (98zł)?

3) Jakie dokumenty potrzebuje przy podpisaniu umowy?

Dzięki wielkie za odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakie zniżki może liczyć obecnie abonent Cyfry+.

 

Tzn. co może wytargować w trakcie umowy od operatora.

 

Np. czy może otrzymać/zachować zniżkę przechodząc na wyższy pakiet. Jak wysokie będą to zniżki?

 

Jakie aktualnie opcje może podłączyć na promocyjnych warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kacper121

Pytałem sprzedawcy o co chodzi z tą kaucją, nie wiedział człowiek o czym mówię (widać nie czytają regulaminów)

Tak a pro po regulaminów, czy można na stronach Cyfry zobaczyć regulamin promocji 50%, bo te co są normalne regulaminy właśnie z informacją o kaucji itp.

Sprzedawca żąda dwóch dokumentów tożsamości, gdzie w regulaminie jest taki zapis?

Czy jeżeli zamówię przez internet, to też wymagane dwa dokumenty (np. dowód osobisty, prawo jazdy - legitymacji ubezpieczeniowych już nie wyrabiają więc nie wiem jak oni chcą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie płatności.

W dniu 07.09.2009r zawarłem 13-to miesięczną umowę z cyfrą plus.

W dniu 08.08.2010r listownie rozwiązałem ww umowę.

Przez 13 miesięcy płaciłem 57zł/m-c.

7.10.2010r telefonicznie ustaliłem warunki nowej umowy która miała obowiązywać od 1.11.2010r.

Tymczasem mam należność wobec canal plus na kwotę ok 72zł za miesiąc październik.

Pytanie moje brzmi czy canal plus ma prawo żądać odemnie tej należności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@soulhudson: Oczywiście, że może ponieważ okres minimalny umowy na 13 mies kończył Ci się 31 października i nie zawieszałeś umowy w trakcie więc oglądałeś :D

 

@karaspr: W przypadku zawarcia umowy 2 grudnia ten miesiąc nie liczy się do umowy, okres 19 mies liczy się od 1 stycznia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@karaspr: W przypadku zawarcia umowy 2 grudnia ten miesiąc nie liczy się do umowy, okres 19 mies liczy się od 1 stycznia :D

a w takim razie grudzien jesli za darmo czy platny proporcjonalnie?

i czy przy zamowieniu oferty przez internet mozna podpisac umowe w APSie tego samego dnia czy nie...

 

no i jak jest liczony grudzien jesli umowa jest podpisana 1 grudnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...