VIGO Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 TCM działa na wszystkich dekoderach przy pakiecie familijnym i wyżej,przeszukaj TP 10.949.V.27500. a ukaże ci się na 100% na liście możliwe na końcu. Radia działają wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM0107 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 TCM jest i nawet wersja pełna z lektorem. Nic żadnej informacji ze strony CP -dziwne. Na szczęście są takie fora jak to. W tunerze w którym siedzi mój moduł, soft jest na tyle lichy że skacze z listy "ulubione" na "wszystkie kanały". Dlatego miałem tylko te kanały co w dekoderze polsatowskim, ale nie znalazłem nawet łączonego z cartonem TCM . Radio "Trójka" i reszta nie działa, widać problem po stronie mojego sprzętu. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pet Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam. Czy ktoś może testował moduł CAM CI Cyfrowego Polsatu z tunerem Humax 5400 ? Oczywiście nie zależy mi na kanałach HD a jedynie na pakiecie familijnym. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 W sobotę aktywowałem nowy moduł Polsatu i co ciekawe mam poza normą kanały HBO odkodowane (Łacznie z HBO HD). Nie działają za to kanały Eurosport HD, MTVNHD i Polsat Sport HD - co ciekawe pojawia się na tunerze informacja - sygnał zakodowany - (audio). Poprzedni mój moduł - aktywowany w grudniu zachowywał się podobnie przez ok. 2 tygodnie. jak się okazało ktoś aktywował go częściowo ale sama rejestracja w systemie nie była dokonana. Tym razem po zalogowaniu sie do ICOK - widzę nową kartę ale jest jako FTA do 31.12.9999...... Czy zdarzyło sie to komuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Czasem tak jest. Sprawdź za 2-3 dni. Jeżeli sytuacja będzie taka sama radzę skontaktować się z BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordanek Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 mama problem z modulem CI do CP ... uzywam go na comagu 110sl hd ale neistety nie rozkodowujem i on kanalów bbc z pakietu familijnego... wszystoko inne smiga... jakies sugwestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekAndy Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Panowie mam pytanie czy Modul CI cp chodzi w karcie Technisat SKY2HD z modulem dostepu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 U mnie chodzi na SkyStar HD 2 od pół roku. Największym problemem jest oprogramowanie do oglądania TV. Nie wszystkie widzą moduł CI. W każdym razie na progDVB i DVBviewer T2 działa normalnie. Kanały HD też działają, ale musisz się zaopatrzyć w dobre kodeki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazdziebko Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 JA mam takie pytanie:posiadam aktywną karte cyfrowego polsatu z pakietem familijnym,i chce zakupić moduł Cam CP.Czy jest możliwość zakupu modułu bez karty,bo z tego co wyczytałem w internecie to moduły CP oferowane są razem z kartą.a ja mam karte CP więc potrzebny jest mi tylko moduł.CZy jest taka możliwość.Jeśli tak to jaka cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam. Moduły CP są sprzedawane tylko i wyłącznie z kartami do nich przypisanymi i nie ma możliwości kupna samego modułu bez karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Moja rada jest taka. Jesli chcesz oglądać kanały Cyfrwego Polsatu na własnym tunerze z gniazdami CI, to najpierw rozwiąż umowę, której obecnie jesteś stroną, bo tak jak mówi WilkuTVSAT - nie można przełożyć karty używanej w dekoderze Cyfrowego Polsatu do modułu CAM, tym bardziej, że zakupując moduł CAM podpisujesz całkiem niezależną nową umowę. Uprzedzając Twoje pytanie, powiem Ci jeszcze, że nie ma również możliwości dokonania anakesu do obecnie obowiązującej umowy, poprzez zamianę kart. Jeśli więc nie jesteś w okresie minimalnym, to możesz zrobić jak Ci radzę. Ja tak postąpiłem, bo też przez ponad 4 lata korzystałem z Echostara, a teraz przerzuciłem się na Golden Interstara XSpeed 780, gdzie Cyfrę+ i Cyfrowy Polsat oglądam na jednym tunerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 A propo modułów CP oto taką informację przeczytałem na forum oficjalnym Golden Interstara W ciągu 10 dni będę miał raport z ciekawych badań przeprowadzonych przez nasze laboratorium w Korei a propos funkcjonowania modułu Polsatu. Pierwsze wnioski są bardzo ciekawe, myślę , że firma Kudelski (producent CAM-a CP) będzie miała co robić. źr. www.golden-interstar.pl/forum/ Czy ktoś na forum wie coś więcej na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazdziebko Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jeśli zakupie moduł CI polsatu pre paid za 199zł to mam opłacone 3 miesiące a co potem jak doładować karte czy coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Możesz pozostać w pre paidzie,jak zapłacisz (drożej)to oglądasz,lub podpisać umowę na wybrane pakiety,wtedy jest taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewiko Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Mieszkam za granicą i chciałbym nabyć moduł cam Polsatu (ten za 199 zł). Do tego zamierzam kupić dekoder Ferguson HF 8800 HD. Po 4 miesiącach korzystania NIE zamierzam podpisywać umowy z Polsatem. W zasadzie wystarczy mi pakiet Familijny, ale fajnie byłoby mieć jakieś kanały HD . W związku z tym mam następujące pytania: 1. Czy moduł Polsatu i Ferguson HF 8800 HD dobrze ze sobą współpracują? I czy w ogóle jest sens kupowania dekodera HD do modułu CAM Polsatu? 2. Czy przez pierwsze 4 miesiące (wliczone w cenę modułu) mogę również oglądać kanały HD bez dodatkowych opłat? 3. Z tego co się orientuję miesięczna opłata za pakiet Familijny (bez umowy) wynosi 42,80zł. Ile muszę dopłacić żeby mieć kanały HD i na jakich zasadach? - Podkreślam że nie interesują mnie żadne cyrografy z CP 4. NAJWAŻNIEJSZE: Czy mogę zapłacić np. za rok z góry za pakiet Familijny? Przypominam że mieszkam za granicą i robienie przelewów co miesiąc może być dość kosztowne... Za wszystkie rady serdecznie dziękuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewiko Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 2. Nie3. Błędna założenie o dostępności kanałów HD w trybie pre-paid 4. Tak, pod warunkiem wpłacenia ściśle określonej kwoty wraz z odpowiednim tytułem. Odnośnie punktu 2. znalazłem na jednej z aukcji stwierdzenie że kanały HD są dostępne przez pierwsze 4 miesiące... Poza zakończeniu promocji każdy kanał HD w Cyfrowym Polsacie jest płatny 6zł. Przy rejestracji należy zgłosić chęć dodatkowego zakupu wybranych kanałów HD - trzeba za nie dopłacić, w innym przypadku pozostanie tylko oferta SD. oto link do aukcji: http://allegro.pl/item651188907_modul_c ... ratis.html Czy to prawda? i na jakiej zasadzie wygląda to "zgłoszenie" - czy trzeba podpisywać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 1) szukaj na forum 2) Cena zakupu dla klienta - jedynie 199 zł brutto , a w cenie: - Moduł CAM - W pierwszym miesiącu Pakiet Familijny oraz Pakiet Relax Mix i kanały HD tj. MTV HD, Polsat Sport HD, EuroSport HD - W drugim, trzecim oraz czwartym miesiącu Pakiet Familijny i kanały HD - MTV HD, Polsat Sport HD, EuroSport HD Nie ma więc Discovery HD (?), oraz HBO HD (normalne) Promocja została uruchomiona w dniu 18.12. 2008r. 3) Corsini wyjaśnił 4) Corsini wyjaśnił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Dziś klient przyszedł i mówił, że pierwszy miesiąc ma nawet HBO HD, którego nie ma na wykazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Tak potwierdzam bo wczoraj podpisałem nową umowę na moduł CAM i kanały Discovery HD i HBO HD są rozkodowane. Dlaczego pozostałe kanały HD nie są przez 1-szy miesiąc dostępne? i oczywiście Blue Hustler też ciemno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Rada dla osób mających fx 7600 karte c+ w czytniku a moduł polsatu w slocie ci. Bardzo ładnie pracuje na starym sofcie o nr.1.72 oryginał.Jeszcze nie wiem jak z przechodzeniem uprawnień bo od wgrania softu minęło 3 dni.Ale nic sie nie wiesza,zacina kanały zawsze sie odkodowują za każdym razem a przełączanie między kanałami trwa ok.3s. Narazie jestem zadowolony-wcześniej miałem softy 2.03,1.95,1.94,1.85 moduł blokował mi kanały z tp.12.188 m.in.axn-y,romantice,fox life-espn,kino polska-opłacone w c+ po wyjęciu modułu ok. Po wgraniu 1.70 w/w problemy nie występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Jak masz umowę to powinieneś mieć wszystko (no chyba że pakiet Mini / Mini Max). Jak nie masz to kanał 21 i czekać ~ 3h. Lub telefon na 0801 08 08 08 lub (22)2127222- wcisnąć 6, wstukać numer karty i wcisnąć #. Potem kanał 21. Co do Blue Hustler - pracownik APS musi zapytać o ten kanał czy chcesz go w ofercie i zaznaczyć jednego checkboxa, jeżeli tego nie zrobił (nie zaznaczył) to nie będzie tego kanału za free przez pierwszy miesiąc. Kanał nadaje dopiero od 23 - więc to też może być powodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewiko Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Mam banalne pytanie, ale wolę się upewnić Gdy aktywuję moduł CAM Polsatu na pewnym dekoderze, to czy potem mogę ten moduł przekładać do innych dekoderów i czy wszystko nadal będzie działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 O ile 'kolejny' dekoder będzie współpracował z tym modułem to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Mam pewną kwestię (może nie jest to odpowiednie miejsce ale też dotyczy modułu). Na moim koncie w iCOK mam zarejestrowane 4 karty. jedna stara - z Echostarem 606 - umowa skończyła mi się jeszcze w 2006 roku. od roku mam Polsat Familijny z Dekoderem Echostar DSB-717 - umowa do czerwca 2010. oraz dwa moduły - nieaktywny po prepaid drugi aktywny - oplacony do wrzesnia 2009. Chciałem aby z poziomu biura obsługi skasowano mi nieaktywne (Echo 606) i moduł.odpowiedziano mi że to nie możliwe: "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że obie karty wraz ze sprzętem są przypisane do Pańskich danych. W związku z powyższym będą wyświetlane w serwisie Internetowego Centrum Obsługi Klienta. ________________________________________ Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat S.A ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 0 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 icok@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl. czy jest jakiś sposób aby zmusić Polsat do wykasowania tych nieaktywnych numerów z mojego konta? We wrześniu pewnie znów kupię przedpłatowy moduł i będę miał nastepnego kwiatka do kożucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam. Można się pozbyć odbiornika lub modułu z icok ale tylko wtedy kiedy przepiszemy go na inne dane osobowe czyli musimy wysłać do CP wniosek z danymi osoby na którą chcemy przepisać dany sprzęt włącznie z nr. PESEL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.