swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jeśli wypowiesz umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia to moduł w systemie informatycznym CP ma status FTA czyli pre-paid zgodnie z cennikem dla użytkowników. Jeśli przez koniec umowy uważasz koniec okresu podstawowego i nie wysłałeś wypowiedzenia to jesteś nadal abonentem i musisz opłacać abonament. Jeśli chodzi o kanały FTA powstrzymam się od złośliwości. Moduł z kartą jest aby zdekodować kanał kodowany odbierany przez odbiornik satelitarny. Moduł z kartą (ani bez karty) nie odbiera kanałów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Tak też myślałem tak samo jak z dekoderami bo mi mydlą oczy że CP blokuje po umowie moduł. Wiadomo jak są jakieś zaległości finansowe to moduł jest blokowany to wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zablokowany moduł za zaległości czy zablokowany z innego powodu przez opertora nie ma wpływu na odbiór kanałów niekodowanych przez odbiornik satelitarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 No tak ale mi zależy aby na niego wziąć pakiet Mini HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 No to dowód osobisty w zęby i do APS, aby sprawdzili czy możesz migrować na ofertę Nowego Cyfrowego Polsatu. Dziwnie zadajesz pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Czy jest gdzieś podany okres w jakim należy zarejestrować nowo zakupiony moduł? Szukałem ale nigdzie się nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 do 30 dni od daty zakupu, ale faktycznie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Jak mam moduł CP w tzw. pre- paid, nie opłacam go i co mogę odebrać z oferty cyfrowego polsatu? Jakie kanały? Dla abonentów? InfoVOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 za darmo tylko to ale po co? równie dobrze możesz puścić mango24 albo coś włoskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Moje pytanie dotyczyło kanałów z pakietów CP a nie ogólnodostępnych FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Tylko Dla abonentów i InfoVOD. Czasami są jeszcze jakieś czasowe promocje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 moja odpowiedź dotyczyła jakości kanałów które możesz oglądać za darmo, to nie są kanały telewizji tylko techniczne, więc gorzej niż mango24, nie ma żadnych promocji dla FTA, promocje są dla abonentów lub pre-paida dla FTA ostatnia promocja była.... nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylkonachwile84 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam. Kilka stron wcześniej widziałem, że kilka osób miało problemy z "Błąd 09". Niestety mam to samo, czy komuś udało się ten problem jakoś rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 O ile mi wiadomo "Błąd 09" to nic innego jak 1. Źle włożona karta czy to do dedykowanego dekodera CP lub do sparowanego Modułu CAM. 2.Lub po długim "nie użytkowaniu' modułu w dekoderze - brak uprawnień przesyłanych na kartę. Jeżeli jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgadza sie, najlepiej zadzwon do CP, bo byc moze podpunkt 1 lub 2 albo uszkodzony czytnik. Mialem to samo z dekoderem F300 jak go dlugo nie wlaczalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylkonachwile84 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 No problem polega na tym, że już raz dzwoniłem, bo najpierw był błąd 04. Standardowo 3h czekania etc. Później jak już zniknął błąd 04 (czyli zablokowany moduł), pojawiło się 09. Zadzwoniłem po raz kolejny gadka szmatka proszę czekać 3h. No to czekałem. Już minęły te 3h a sytuacja nadal ta sama. Obraz-dźwięk jest ale co chwilę wyskakuje błąd 09. Zaraz będę dzwonił kolejny raz, ale chciałem się upewnić co i jak. Bo jakość obsługi na partyline jest dość dobrze znana. Edit: No i tak jak myślałem kolejny człowiek na partyline kazał mi czekać 3h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Jaka wersja oprogramowania modułu? Czy w odbiorniku tylko jest moduł Polsatu czy np. razem z kartą Cyfry+? Jaki odbiornik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 o ile mi wiadomo to moduł ma tylko jedną wersję oprogramowania i jest urządzeniem dośc stabilnym, nie gryzie i nie kłóci się z niczym a błąd 09 w jego przypadku spowodowany może być tym że karta jest niedociśnięta do styków, zdarza się to w tym module i to dość często, spróbuj wsadzić jakiś karton z wierzchu, może pomoże ale wymiana pewnie będzie nieunikniona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylkonachwile84 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jaka wersja oprogramowania modułu? Czy w odbiorniku tylko jest moduł Polsatu czy np. razem z kartą Cyfry+? Jaki odbiornik? Najnowsza i jest tylko moduł Polsatu. ale wymiana pewnie będzie nieunikniona No chyba, bo już kolejne 2 razy dzwoniłem i zawsze proszę czekać 3h blebleble. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Nie dzwonić na konsultanta , ile razy wam pisać !!! zadzwonić na infolinie potem wybrać sprzęt , potem wpisać numer karty i zlecić samemu reaktywacje ( nie łączyć się z konsultantem bo nie ma takich potrzeb !!!! ) , bo zanim konsultant coś zrobi minie miesiąc ....... A tak reaktywacja karty będzię do 10min i nada nowe jej prawa ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zastanawiam się dlaczego nie ma w sprzedaży modułów Cyfrowego Polsatu? Wycofane całkowicie ze sprzedaży czy chwilowy brak na rynku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Bo mają do zbycia dużo tych swoich "dekoderów najnowszej generacji" - tak myślę. Druga możliwa przyczyna....ech,niech ktoś dopisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 druga możliwa przyczyna, nie wiedza jaką dać nową ofertę na moduł Prepaid, bo aktualna jest zbyt tania i wstrzymują się do wyjaśnienia kwestii Prepaid HD trzecia możliwa zamierzają sami produkować i nie kupili więcej od SCMa jesli trzecia jest poprawna to wkrótce pojawią się w tym wątku wtrącenia w stylu: modul nie chce mi dekodować kanałow! pomocy! moduł się zawiesza! pomocy! moduł spalił mi telewizor/dekoder! pomocy! kupiłem moduł Polsatu! pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalzgierz1989 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mam pytanko jak ten moduł zachowuje się w Arivie 200 gdy w slocie jest Karta C+ ? Są jakieś problemy z dekodowaniem czy wszystko działa nie zależnie. Bo planuje wymienić dekoder Familijny na moduł CP ale kupiłem też karte C+ na kanały których w CP nie ma ale nie wiem czy wszystko będzie działało bez problemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Gwoli ścisłości - moduły są dostępne ale jako dekodery w normalnej sprzedaży (kupilem 15 grudnia - w promocji na 15 miesięcy). Ostatnie oferty prepaid na moduły wychodzily dość tanio i pewnie dlatego Polsat sie z nich wycofał..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.