Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wypowiesz umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia to moduł w systemie informatycznym CP ma status FTA czyli pre-paid zgodnie z cennikem dla użytkowników.

Jeśli przez koniec umowy uważasz koniec okresu podstawowego i nie wysłałeś wypowiedzenia to jesteś nadal abonentem i musisz opłacać abonament.

Jeśli chodzi o kanały FTA powstrzymam się od złośliwości. Moduł z kartą jest aby zdekodować kanał kodowany odbierany przez odbiornik satelitarny. Moduł z kartą (ani bez karty) nie odbiera kanałów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja odpowiedź dotyczyła jakości kanałów które możesz oglądać za darmo, to nie są kanały telewizji tylko techniczne, więc gorzej niż mango24, nie ma żadnych promocji dla FTA, promocje są dla abonentów lub pre-paida dla FTA ostatnia promocja była.... nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mi wiadomo "Błąd 09" to nic innego jak

1. Źle włożona karta czy to do dedykowanego dekodera CP lub do sparowanego Modułu CAM.

2.Lub po długim "nie użytkowaniu' modułu w dekoderze - brak uprawnień przesyłanych na kartę.

Jeżeli jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem polega na tym, że już raz dzwoniłem, bo najpierw był błąd 04. Standardowo 3h czekania etc. Później jak już zniknął błąd 04 (czyli zablokowany moduł), pojawiło się 09. Zadzwoniłem po raz kolejny gadka szmatka proszę czekać 3h. No to czekałem. Już minęły te 3h a sytuacja nadal ta sama. Obraz-dźwięk jest ale co chwilę wyskakuje błąd 09. Zaraz będę dzwonił kolejny raz, ale chciałem się upewnić co i jak. Bo jakość obsługi na partyline jest dość dobrze znana.

 

Edit: No i tak jak myślałem kolejny człowiek na partyline kazał mi czekać 3h. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile mi wiadomo to moduł ma tylko jedną wersję oprogramowania i jest urządzeniem dośc stabilnym, nie gryzie i nie kłóci się z niczym a błąd 09 w jego przypadku spowodowany może być tym że karta jest niedociśnięta do styków, zdarza się to w tym module i to dość często, spróbuj wsadzić jakiś karton z wierzchu, może pomoże ale wymiana pewnie będzie nieunikniona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka wersja oprogramowania modułu? Czy w odbiorniku tylko jest moduł Polsatu czy np. razem z kartą Cyfry+? Jaki odbiornik?

 

Najnowsza i jest tylko moduł Polsatu.

 

ale wymiana pewnie będzie nieunikniona

 

No chyba, bo już kolejne 2 razy dzwoniłem i zawsze proszę czekać 3h blebleble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzwonić na konsultanta , ile razy wam pisać !!! zadzwonić na infolinie potem wybrać sprzęt , potem wpisać numer karty i zlecić samemu reaktywacje ( nie łączyć się z konsultantem bo nie ma takich potrzeb !!!! ) , bo zanim konsultant coś zrobi minie miesiąc .......

 

A tak reaktywacja karty będzię do 10min i nada nowe jej prawa .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga możliwa przyczyna, nie wiedza jaką dać nową ofertę na moduł Prepaid, bo aktualna jest zbyt tania i wstrzymują się do wyjaśnienia kwestii Prepaid HD

trzecia możliwa zamierzają sami produkować i nie kupili więcej od SCMa

 

jesli trzecia jest poprawna to wkrótce pojawią się w tym wątku wtrącenia w stylu: modul nie chce mi dekodować kanałow! pomocy! moduł się zawiesza! pomocy! moduł spalił mi telewizor/dekoder! pomocy! kupiłem moduł Polsatu! pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanko jak ten moduł zachowuje się w Arivie 200 gdy w slocie jest Karta C+ ? Są jakieś problemy z dekodowaniem czy wszystko działa nie zależnie. Bo planuje wymienić dekoder Familijny na moduł CP ale kupiłem też karte C+ na kanały których w CP nie ma ale nie wiem czy wszystko będzie działało bez problemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...