Paranoic Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Wybacz, ale to po prostu niechlujstwo twórców systemu obsługującego płatności, doskonale wpisujące się w ogólną "jakoś" tej platformy. To tak, jakby odcinali Ci prąd, bo wpłaciłeś na konto zakładu energetycznego 100zł zamiast 99,99zł albo wyłączali Ci komórkę z powodu zapłacenia 10gr więcej niż na fakturze. Podam przykład. Mam umowę na Familijny (37,90). Chce opłacić za 6 miesięcy, proste 37,90*6 Ale inna sprawa. Ten sam przykład co powyżej i do tego na 3 miesiące Cinemax (15*3) 2 miesiące Filmowy (15,80*2) i przez miesiąc Sport i Muzyka (13,90+5,20). 227,4 + 45 + 31,6 + 19,1 = 323,1 równo Gdybym opłacił 325 to ich system by tego nie rozpoznał albo uruchomił nie to co chce. Niech ktoś mądry policzy ile jest takich kombinacji . Mam nadzieje, że jasne jest teraz czemu nie zaokrąglamy. A odnośnie powyższego. Powiedzmy, że mam Familijny i chce dokupić Cinemax. Okres rozliczeniowy mam 5 każdego miesiąca. Wpłata 15zł wpływa 10 lutego. Teraz mam wybór, albo czekam do 5 marca i pakiet sam się uruchomi, albo dzwonię do BOK i oni uruchamiają od 10 lutego do 5 marca za niższą kwotę. Reszta zostaje na nadpłacie i patrz punk wyżej Czemu Opłacamy Równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Podam przykład. Mam umowę na Familijny (37,90). Chce opłacić za 6 miesięcy, proste 37,90*6 Ale inna sprawa. Ten sam przykład co powyżej i do tego na 3 miesiące Cinemax (15*3) 2 miesiące Filmowy (15,80*2) i przez miesiąc Sport i Muzyka (13,90+5,20). 227,4 + 45 + 31,6 + 19,1 = 323,1 równo Gdybym opłacił 325 to ich system by tego nie rozpoznał albo uruchomił nie to co chce. Niech ktoś mądry policzy ile jest takich kombinacji . Mam nadzieje, że jasne jest teraz czemu nie zaokrąglamy. I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli zapłacisz równo 323,1 zamiast 325, to system będzie na tyle "inteligentny", że włączy Ci Familijny na 6 miesięcy, Cinemax na 3, Filmowy na 2, Sport i Muzykę na miesiąc, bez dzwonienia do BOK? Jeśli tak, to - jak to dzisiaj mówią - "szacun". Ale idę o zakład, że i tak musisz zadzwonić i wytłumaczyć się z tego, co miałeś na myśli wpłacając 323,10zł (albo jakiś interfejs białkowy wyłuskuje to z opisu przelewu). Moim zdaniem definiowanie oferty to jedno, a opłaty to zupełnie co innego. Powinno to wyglądać tak: definiujesz czy to przez Internet, czy przez automatyczny serwis telefoniczny (czy ostatecznie przez konsultanta) z jakich ofert chcesz korzystać, a system oczekuje na koncie i pobiera z niego adekwatną opłatę, o ile środki są wystarczające (a nie równe oczekiwanej kwocie), reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości. To jest normalność, a nie wyłączanie oferty, bo na koncie jest o 10gr za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości. To jest normalność, a nie wyłączanie oferty, bo na koncie jest o 10gr za dużo... No nie wiem, czy ta reszta, to taka normalność. Wyłączenie oferty, to jakby przywołanie - zadzwoń do nas i powiedz co chcesz za tą wpłatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Wpłacając za 9 miesięcy za pakiet familijny czyli 341,1 system pobiera co miesiąc 37,90. Trzeba zgłosić, że chcemy wyższy pakiet wówczas wolne środki (341,1 – 37,90 = 303.2) zostają w kolejnym okresie rozliczeniowym rozdysponowane. Załóżmy 303,2 – 37,90 – 19,90 za relax mix. Miałem kilka dni temu styczność z tym, że państwo dostali smsa o treści (...) uregulować 7,61zł (...). Stworzyłem konto - okazuje się, że mają wolne środki 7,61zł, a nie jak dostali w smsie - niedopłatę. Nie mam pojęcia w ogóle skąd taka kwota... PS. Zdarza się, że wpłacając więcej nie mamy nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli zapłacisz równo 323,1 zamiast 325, to system będzie na tyle "inteligentny", że włączy Ci Familijny na 6 miesięcy, Cinemax na 3, Filmowy na 2, Sport i Muzykę na miesiąc, bez dzwonienia do BOK? Jeśli tak, to - jak to dzisiaj mówią - "szacun". To był tylko przykład o co chodzi z opłacaniem równo. Powinno to wyglądać tak: definiujesz czy to przez Internet, czy przez automatyczny serwis telefoniczny (czy ostatecznie przez konsultanta) z jakich ofert chcesz korzystać, a system oczekuje na koncie i pobiera z niego adekwatną opłatę, o ile środki są wystarczające (a nie równe oczekiwanej kwocie), reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości. Istotnie to było by idealne rozwiązanie, nie jestem jednak informatykiem więc nie wypowiem się jak to od strony technicznej miało by wyglądać. Jest takie stare powiedzenie: "jeżeli nie wiadomo o co chodzi..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemi73 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A ja jestem pewien że i tak będziesz musiał zadzwonić do nich i wyjaśnić co chciałeś za tą kwotę 323,1, bo jak sobie wyobrażasz dzielenie tego na pewną liczbę miesięcy + plus dodatki ? Inna sprawa że ta Twoja kwota za familijny się nie zgadza bo w pre-paid jest 42,80 PLN. To jedynie przechodzi jak masz dokładną sumę kwot w danym miesiącu, jeśli nie to zapomnij czeka Cie infolinia. Mnie za to nurtuje dlaczego na stronie Polsatu nie ma słowem nic o ofercie pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Dziś dostałem Samsunga DSB-H370G z Allegro, ale trochę pokomplikowały się sprawy przeróbki instalacji TV SAT i będę mógł zrobić to gdzieś za 2-3 tygodnie. Czy jest jakiś "deadline" (ostateczny termin) do którego trzeba aktywować kupiony zestaw prepaid? Może po jakimś czasie karta "traci ważność"? Otwierałem karton i widziałem, że w zestawie jest ta najnowsza karta - na Nagrę 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
int15 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 za familijny się nie zgadza bo w pre-paid jest 42,80 PLN. A skąd ta cena, bo w zasadach aktywacji jest, że według cennika, a jedyny cennik to ten na stronie czyli 37.90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 A ta cena (42,80 zł) jest z tego względu, że na stronie CP są podane ceny tylko dla abonentów, którzy chcą podpisać umowę oraz dla tych, których umowę mają już podpisaną. A nie ma tam nic o użytkownikach pre-paid, więc kemi73 ma rację - pakiet Familijny w pre-paidzie to koszt 42,80 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
int15 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 To, ze może kosztowac wiecej, to rozumiem, ale gdzie jest CENNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 A czy komuś wiadomo cos na temat pakietu MINI w pre-paid,bo jak juz sie dowiedziałem nie można było podpisać umowy na MINI ze starym sprzętem po umowie na Familijny,ale jednak poszli po rozum do głowy że jednak jakieś pieniądze z tego można mieć.Może i to jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 To, ze może kosztowac wiecej, to rozumiem, ale gdzie jest CENNIK Jak będziesz opłacał, to się dowiesz o tym. Otrzymasz odpowiednie druki opłat. Edycja: Możesz także sprawdzić poprzez zalogowanie się do ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 To, ze może kosztowac wiecej, to rozumiem, ale gdzie jest CENNIK Możliwe, że dopiero w APS lub na infolinii CP ci podadzą szczegóły opłat za pre-paid albo tak, jak napisał tomekb1976 z druków, bo na stronie internetowej napewno go nie znajdziesz Wkońcu co im zrobisz z tego powodu, że nie mają podanego cennika na swojej stronie - rozwiążesz umowę, której nie masz :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Pakiet Cena Pakiet Bajeczka 5,20 zł Pakiet Cinemax 15,00 zł Pakiet Familijny 42,80 zł Pakiet Film 15,80 zł Pakiet Muzyka 4,90 zł Pakiet Playboy 12,99 zł Pakiet Relax Mix 39,80 zł Pakiet Sport 13,90 zł Przedrukowane z ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
int15 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Właśnie udało mi sie tam zalogować (captcha ma wielkie litery, a system akceptuje małe) -- tylko jak tu wierzyć informacjom tam podawanym... Wg. tej strony mam opłacony pakiet familijny do 14.02.2010 (pakiet relax mix film do 14 marca 2009 i do 14 marca 2009 HBO -- a to skąd im sie wzięło?). Na papierze mam familijny na 12 miesiecy i Relax Mix Film na 1 miesiąc. A wolne srodki pokazuje 385 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario859 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam Rok temu czyli 18 lutego 2008 roku zakupiłem na rok w systemie prepaid Pakiet Familiny na 12 miesiecy (w zestawie dekoder) caly abonament zatem oplacony z góry. Dziś dopiero przypomnialem sobie o mijajacym terminie gdy sygnał został zakodowany Chce znów opłacić z góry 12 miesięcy pakietu familijnego i mieć z głowy opłaty za telewizje. Jednak powstało kilka "ale" - jak juz wyczytałem tutaj cena abonamentu to 42,80 x 12 = 513,60 tylko że w ICOK pisze że pozostało 5,60 wolnych środków to znaczy, że mam wpisać na przelewie kwote 513,60 - 5,60 = 508 zł aby system nie zgłupiał? Proszę bardzo o rozjaśnienie sytuacji. Następne ale to na jakie konto ja mam wysłać te pieniądze?? W ICOK widnieje coś takiego jak Twój numer rachunku abonamentowego - czy to właśnie na numer tego konta mam wysłać pieniądze? Gdy daję w opcji Płatności --> Druki abonamentowe wyskakuje stronka gdzie w nagłówku pisze Wydruk, zaznaczam opcje przelew numer konta (nie wiem jakiego) ale wpisuje tam kontrolnie "Twój numer rachunku abonamentowego" i kwote (wciąż nie wiem dokładnie jaką) klikam opcje drukuj to wyskakuje mi podgląd przelewu jaki zostanie wydrukowany jednak w polu "pole rachunku odbiorcy" na przelewie wyskakuje mi ten moj numer rachunku abonamentowego ale również wyskakuje on w polu "numer rachunku zleceniodawcy" co chyba bzdurą jest? Bo ja chce dokonać przelewu na zasadzie zaniesienie pieniędzy do banku, a nie jakieś ściąganie z konta. I ostatnie pytanie to co dokładnie mam wpisać w tytule przelewu aby było dobrze? "Zapłata za 12 miesiecy Pakietu Familijnego"? Czy jak to ma wyglądać? Proszę o odp i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemi73 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Z tego co piszesz to fakt musisz wpłacić 508 PLN to kwot a pomniejszona o nadpłatę ale na wszelki wypadek upewnij się ze ja masz w BOK. Co do numeru konta to jest to ten numer "rachunku abonamentowego" jest to Twoje indywidualne konto i z niego jest pobierana kasa. W tytule wpłaty możesz wpisać dowolny tekst ale jak wpiszesz 12 x familijny to tez wystarczy i tak tego nikt nie czyta . Odradzam wpłaty na poczcie bo długo czeka się na przelew, najlepiej zrobić to z banku. Po tym wszystkim możesz upewnić się w ICOK czy wpłata dotarła i czy zostały aktywowany pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr2802 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Mam zamiar kupić prepaid PC w Hollex za 199 zł. Co sie dzieje gdy posiadam taki zestaw moduł + karta i zostaje zmieniony system kodowania (jak było ze zmianą N2 na N3). Czy operator przysyła mi nową kartę ? Co wtedy z modułem, który mam na własność. Może wybiegam zbytnio w przyszłość , ale system N3 nie jest wieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemi73 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Przy zmianie systemu kodowania nowa karta jest wysyłana wszystkim tak samo i pre-paidowcom . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Dzwoniłem dzisiaj o 17:00 na infolinię Polsatu, żeby aktywować prepaid (dekoder Samung HD 370G chyba). Naprawdę aktywacja może trwać aż 48 h? Na razie ciągle na ekranie "Błąd 04. Dekoder zablokowany". Wizja aktywacji dopiero w niedzielę o 17:00 trochę mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Bez przesady. Jakiś leń nic nie robi cały dzień. Odpalenie jednego "guzika" i 48 godzin Zadzwoń jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Mam nadzieję, że będzie to tak, jak ze wznawianiem sygnału. Każą czekać dwie, czy trzy godziny, a wznawiają w pięć minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Dalej nie mam sygnału (już 15h minęło). Dzwoniłem jeszcze raz do BOK-u Polsatu i kobieta powiedziała mi, że "dane muszą się przetworzyć u nas w systemie" i, że nie wiadomo ile potrwa aktywacja - mają na to 48h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 W takim razie nie masz wyboru, musisz czekać nawet te 48 godzin. Taki mają ten swój system i nic na to nie poradzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Bez przesady. Jakiś leń nic nie robi cały dzień. Odpalenie jednego "guzika" i 48 godzin Zadzwoń jeszcze raz. Widać, że nigdy nie pracowałeś w call center. Konsultanci mają sporo do roboty, poza tym takie są procedury, konsultant zarejestrował dekoder i to wszystko co mógł zrobić, poinformował też ile to może trwać. U mnie trwało to 30min, najważniejsze jest ustawić na kanale dla abonentów. Bogdan, CP jakiś czas temu werbowało do pracy, mogę ci podać adres mailowy, złóż podanie i zobacz, że to wcale niejest łatwa praca i nie siedzą tam sami lenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.