Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wybacz, ale to po prostu niechlujstwo twórców systemu obsługującego płatności, doskonale wpisujące się w ogólną "jakoś" tej platformy. To tak, jakby odcinali Ci prąd, bo wpłaciłeś na konto zakładu energetycznego 100zł zamiast 99,99zł albo wyłączali Ci komórkę z powodu zapłacenia 10gr więcej niż na fakturze.

 

Podam przykład.

Mam umowę na Familijny (37,90). Chce opłacić za 6 miesięcy, proste 37,90*6

 

Ale inna sprawa. Ten sam przykład co powyżej i do tego na 3 miesiące Cinemax (15*3) 2 miesiące Filmowy (15,80*2) i przez miesiąc Sport i Muzyka (13,90+5,20).

 

227,4 + 45 + 31,6 + 19,1 = 323,1 równo

 

Gdybym opłacił 325 to ich system by tego nie rozpoznał albo uruchomił nie to co chce. Niech ktoś mądry policzy ile jest takich kombinacji ;). Mam nadzieje, że jasne jest teraz czemu nie zaokrąglamy.

 

 

A odnośnie powyższego.

Powiedzmy, że mam Familijny i chce dokupić Cinemax. Okres rozliczeniowy mam 5 każdego miesiąca. Wpłata 15zł wpływa 10 lutego. Teraz mam wybór, albo czekam do 5 marca i pakiet sam się uruchomi, albo dzwonię do BOK i oni uruchamiają od 10 lutego do 5 marca za niższą kwotę. Reszta zostaje na nadpłacie i patrz punk wyżej Czemu Opłacamy Równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam przykład.

Mam umowę na Familijny (37,90). Chce opłacić za 6 miesięcy, proste 37,90*6

Ale inna sprawa. Ten sam przykład co powyżej i do tego na 3 miesiące Cinemax (15*3) 2 miesiące Filmowy (15,80*2) i przez miesiąc Sport i Muzyka (13,90+5,20).

227,4 + 45 + 31,6 + 19,1 = 323,1 równo

Gdybym opłacił 325 to ich system by tego nie rozpoznał albo uruchomił nie to co chce. Niech ktoś mądry policzy ile jest takich kombinacji ;). Mam nadzieje, że jasne jest teraz czemu nie zaokrąglamy.

I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli zapłacisz równo 323,1 zamiast 325, to system będzie na tyle "inteligentny", że włączy Ci Familijny na 6 miesięcy, Cinemax na 3, Filmowy na 2, Sport i Muzykę na miesiąc, bez dzwonienia do BOK? Jeśli tak, to - jak to dzisiaj mówią - "szacun". Ale idę o zakład, że i tak musisz zadzwonić i wytłumaczyć się z tego, co miałeś na myśli wpłacając 323,10zł (albo jakiś interfejs białkowy wyłuskuje to z opisu przelewu).

 

Moim zdaniem definiowanie oferty to jedno, a opłaty to zupełnie co innego. Powinno to wyglądać tak: definiujesz czy to przez Internet, czy przez automatyczny serwis telefoniczny (czy ostatecznie przez konsultanta) z jakich ofert chcesz korzystać, a system oczekuje na koncie i pobiera z niego adekwatną opłatę, o ile środki są wystarczające (a nie równe oczekiwanej kwocie), reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości. To jest normalność, a nie wyłączanie oferty, bo na koncie jest o 10gr za dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości. To jest normalność, a nie wyłączanie oferty, bo na koncie jest o 10gr za dużo...

No nie wiem, czy ta reszta, to taka normalność. Wyłączenie oferty, to jakby przywołanie - zadzwoń do nas i powiedz co chcesz za tą wpłatę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpłacając za 9 miesięcy za pakiet familijny czyli 341,1 system pobiera co miesiąc 37,90. Trzeba zgłosić, że chcemy wyższy pakiet wówczas wolne środki (341,1 – 37,90 = 303.2) zostają w kolejnym okresie rozliczeniowym rozdysponowane. Załóżmy 303,2 – 37,90 – 19,90 za relax mix.

 

 

Miałem kilka dni temu styczność z tym, że państwo dostali smsa o treści (...) uregulować 7,61zł (...). Stworzyłem konto - okazuje się, że mają wolne środki 7,61zł, a nie jak dostali w smsie - niedopłatę. Nie mam pojęcia w ogóle skąd taka kwota...

 

PS. Zdarza się, że wpłacając więcej nie mamy nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli zapłacisz równo 323,1 zamiast 325, to system będzie na tyle "inteligentny", że włączy Ci Familijny na 6 miesięcy, Cinemax na 3, Filmowy na 2, Sport i Muzykę na miesiąc, bez dzwonienia do BOK? Jeśli tak, to - jak to dzisiaj mówią - "szacun".

 

To był tylko przykład o co chodzi z opłacaniem równo.

Powinno to wyglądać tak: definiujesz czy to przez Internet, czy przez automatyczny serwis telefoniczny (czy ostatecznie przez konsultanta) z jakich ofert chcesz korzystać, a system oczekuje na koncie i pobiera z niego adekwatną opłatę, o ile środki są wystarczające (a nie równe oczekiwanej kwocie), reszta stanowi "wolne" środki do wykorzystania w przyszłości.

 

Istotnie to było by idealne rozwiązanie, nie jestem jednak informatykiem więc nie wypowiem się jak to od strony technicznej miało by wyglądać. Jest takie stare powiedzenie: "jeżeli nie wiadomo o co chodzi..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem pewien że i tak będziesz musiał zadzwonić do nich i wyjaśnić co chciałeś za tą kwotę 323,1, bo jak sobie wyobrażasz dzielenie tego na pewną liczbę miesięcy + plus dodatki ? Inna sprawa że ta Twoja kwota za familijny się nie zgadza bo w pre-paid jest 42,80 PLN. To jedynie przechodzi jak masz dokładną sumę kwot w danym miesiącu, jeśli nie to zapomnij czeka Cie infolinia. Mnie za to nurtuje dlaczego na stronie Polsatu nie ma słowem nic o ofercie pre-paid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem Samsunga DSB-H370G z Allegro, ale trochę pokomplikowały się sprawy przeróbki instalacji TV SAT i będę mógł zrobić to gdzieś za 2-3 tygodnie.

Czy jest jakiś "deadline" (ostateczny termin) do którego trzeba aktywować kupiony zestaw prepaid? Może po jakimś czasie karta "traci ważność"? :smile: Otwierałem karton i widziałem, że w zestawie jest ta najnowsza karta - na Nagrę 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta cena (42,80 zł) jest z tego względu, że na stronie CP są podane ceny tylko dla abonentów, którzy chcą podpisać umowę oraz dla tych, których umowę mają już podpisaną. A nie ma tam nic o użytkownikach pre-paid, więc kemi73 ma rację - pakiet Familijny w pre-paidzie to koszt 42,80 zł :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy komuś wiadomo cos na temat pakietu MINI w pre-paid,bo jak juz sie dowiedziałem nie można było podpisać umowy na MINI ze starym sprzętem po umowie na Familijny,ale jednak poszli po rozum do głowy że jednak jakieś pieniądze z tego można mieć.Może i to jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze może kosztowac wiecej, to rozumiem, ale gdzie jest CENNIK :read:

 

Możliwe, że dopiero w APS lub na infolinii CP ci podadzą szczegóły opłat za pre-paid albo tak, jak napisał tomekb1976 z druków, bo na stronie internetowej napewno go nie znajdziesz :] Wkońcu co im zrobisz z tego powodu, że nie mają podanego cennika na swojej stronie - rozwiążesz umowę, której nie masz :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie udało mi sie tam zalogować (captcha ma wielkie litery, a system akceptuje małe) -- tylko jak tu wierzyć informacjom tam podawanym...

Wg. tej strony mam opłacony pakiet familijny do 14.02.2010 (pakiet relax mix film do 14 marca 2009 i do 14 marca 2009 HBO -- a to skąd im sie wzięło?). Na papierze mam familijny na 12 miesiecy i Relax Mix Film na 1 miesiąc. A wolne srodki pokazuje 385 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Rok temu czyli 18 lutego 2008 roku zakupiłem na rok w systemie prepaid Pakiet Familiny na 12 miesiecy (w zestawie dekoder) caly abonament zatem oplacony z góry.

 

Dziś dopiero przypomnialem sobie o mijajacym terminie gdy sygnał został zakodowany :) Chce znów opłacić z góry 12 miesięcy pakietu familijnego i mieć z głowy opłaty za telewizje.

 

Jednak powstało kilka "ale" - jak juz wyczytałem tutaj cena abonamentu to 42,80 x 12 = 513,60 tylko że w ICOK pisze że pozostało 5,60 wolnych środków to znaczy, że mam wpisać na przelewie kwote 513,60 - 5,60 = 508 zł aby system nie zgłupiał? Proszę bardzo o rozjaśnienie sytuacji.

 

Następne ale to na jakie konto ja mam wysłać te pieniądze?? W ICOK widnieje coś takiego jak Twój numer rachunku abonamentowego - czy to właśnie na numer tego konta mam wysłać pieniądze?

 

Gdy daję w opcji Płatności --> Druki abonamentowe wyskakuje stronka gdzie w nagłówku pisze Wydruk, zaznaczam opcje przelew numer konta (nie wiem jakiego) ale wpisuje tam kontrolnie "Twój numer rachunku abonamentowego" i kwote (wciąż nie wiem dokładnie jaką) klikam opcje drukuj to wyskakuje mi podgląd przelewu jaki zostanie wydrukowany jednak w polu "pole rachunku odbiorcy" na przelewie wyskakuje mi ten moj numer rachunku abonamentowego ale również wyskakuje on w polu "numer rachunku zleceniodawcy" co chyba bzdurą jest? Bo ja chce dokonać przelewu na zasadzie zaniesienie pieniędzy do banku, a nie jakieś ściąganie z konta.

 

I ostatnie pytanie to co dokładnie mam wpisać w tytule przelewu aby było dobrze? "Zapłata za 12 miesiecy Pakietu Familijnego"? Czy jak to ma wyglądać?

 

Proszę o odp i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to fakt musisz wpłacić 508 PLN to kwot a pomniejszona o nadpłatę ale na wszelki wypadek upewnij się ze ja masz w BOK. Co do numeru konta to jest to ten numer "rachunku abonamentowego" jest to Twoje indywidualne konto i z niego jest pobierana kasa. W tytule wpłaty możesz wpisać dowolny tekst ale jak wpiszesz 12 x familijny to tez wystarczy i tak tego nikt nie czyta :). Odradzam wpłaty na poczcie bo długo czeka się na przelew, najlepiej zrobić to z banku. Po tym wszystkim możesz upewnić się w ICOK czy wpłata dotarła i czy zostały aktywowany pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić prepaid PC w Hollex za 199 zł. Co sie dzieje gdy posiadam taki zestaw moduł + karta i zostaje zmieniony system kodowania (jak było ze zmianą N2 na N3). Czy operator przysyła mi nową kartę ? Co wtedy z modułem, który mam na własność.

Może wybiegam zbytnio w przyszłość , ale system N3 nie jest wieczny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzwoniłem dzisiaj o 17:00 na infolinię Polsatu, żeby aktywować prepaid (dekoder Samung HD 370G chyba). Naprawdę aktywacja może trwać aż 48 h? Na razie ciągle na ekranie "Błąd 04. Dekoder zablokowany".

 

Wizja aktywacji dopiero w niedzielę o 17:00 trochę mnie... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Jakiś leń nic nie robi cały dzień. Odpalenie jednego "guzika" i 48 godzin :roll:

Zadzwoń jeszcze raz.

 

Widać, że nigdy nie pracowałeś w call center. Konsultanci mają sporo do roboty, poza tym takie są procedury, konsultant zarejestrował dekoder i to wszystko co mógł zrobić, poinformował też ile to może trwać. U mnie trwało to 30min, najważniejsze jest ustawić na kanale dla abonentów. Bogdan, CP jakiś czas temu werbowało do pracy, mogę ci podać adres mailowy, złóż podanie i zobacz, że to wcale niejest łatwa praca i nie siedzą tam sami lenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...