Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@dziabolek7 Jest jakaś promocja na pre paid? Żeby było taniej, jakiś miesiąc dłużej czy coś?

Pozwolę się wtrącić.

Nie ma lepszej oferty na rynku pre-paid.

Płacisz praktycznie tyle samo co za pakiet z umową. Oczywiście bierzemy pod uwagę tylko Familijny. Pozostałe opcje mają sens tylko na umowę.

Ale w porównaniu z konkurencją nie ma o czym mówić.

Proste pytanie:

Dlaczego pytasz o promocję w tym systemie?

A zwłaszcza "jakiś miesiąc dłużej"?

Chyba miałeś na myśli "pierwszy miesiąc" darmowy?

Jeżeli tak, to z tego co wiem nie ma takiej opcji.

Ale czy "promocją" nie jest sam fakt możliwości decydowania kiedy i za co płacę?

Sam korzystam z tej opcji od trzech lat, kiedy to udało mi się kupić moduł za 200 zł. i dekoder Samsung DSB-H370G za 100 zł.

Obydwa są świetnym uzupełnieniem pozostałych ofert i do dnia dzisiejszego działają bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak reasumując ostatnie kilka stron które przeczytałem chciałem zapytać czy dobrze wszystko rozumiem. Mam swój dekoder z kartą zakupione na własność i od dwóch lat leżące w szafie, wyciągam go, wycieram kurz i dzwonie na infolinię. Tam uzyskuję numer konta na które wpłacam 42,90, dzwonie jeszcze raz do nich i o tym informuję, włączam dekoder i kartę na kanał 16. Czekam do 48h i wszystko działa? CP konta ma w jakim banku żeby ten przelew poszedł jak najszybciej? Jakieś promocje podobne do tych zeszłorocznych że pakiet familijny miało się w jakiejś niższej cenie?

 

Cennik widziałem ale tak chciałem podsumować moje przemyślenia. :D Będę wdzięczny za rady.

 

Najlepiej zadzwonić, złożyć deklaracje na pakiet jaki chce się mieć dostępny w pre-paidzie. Wpłacasz pieniądze i pakiet działa. Lepiej najpierw złożyć deklaracje, bo zanim to przetworzy system CP to właśnie minie 48h i pewnie tyle będziesz musiał czekać aż pieniądze wpłyną na konto. A jak pieniądze będą na koncie i będziesz miał złożoną deklaracje to maks 3 godziny i kanały są dostępne a jeżeli wpłacisz najpierw kasę a dopiero potem zadeklarujesz pakiet (jak pieniądze będą już na koncie) to sobie poczekasz do 2 dni ;)

 

P.S. Żadnej promocji w tej chwili w pre-padzie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki tylko co mam zrobic by zaczelo mi to dzialac bo nie mam pomyslu jak dostac sie do konta zeby opłacić pakiet a z info chciała mój pesel tz tego kto korzystał z icok ech a gosciu napisal

Like New Polsat Cam and Card

Card Expired

Simply renew card to save £s on standard price.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj powołać się w mailu do ICOK na brak regulacji regulaminowych kwesti przepisania modułu (raczej usunięcia danych osobowych starego użytkownika z bazy danych CP) i karty na rzecz nowego użytkownika. Moduł podlega normalnemu obrotowi cywilnemu kupno-sprzedaż, natomiast karta jest własnością CP i można ją tylko przekazać nowemu użytkownikowi wraz z dekoderem np. CAM. Nie ma tu mowy o żadnej cesji bo nie ma do czynienia z umową. W starym regulaminie ta kwestia byla szczegółowo uregulowana natomiast w nowym obowiązującym od 01.112009 r. nie ma nic na ten temat. Jest tylko rodział 11 Regulaminu "Zmiana Abonenta". Na temat zmiany użytkownika nie ma nic. Próbuje ten temat wyjaśnić od ponad dwóch tygodni ale Panią z ICOK poblem przerósł i na razie cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że mamy do czynienia z umową, umowa użytkowania to przecież umowa

 

natomiast skąd wzięły się zmiany, otóż od pewnego czasu w CP prepaidu już praktycznie nie ma, nie sprzedawane są moduły ani dekodery w tej formie świadczenia usług, natomiast dekoderów CP nie można mieć na własność, więc pewnie ktoś kompletnie o tym zapomniał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj powołać się w mailu do ICOK na brak regulacji regulaminowych kwesti przepisania modułu (raczej usunięcia danych osobowych starego użytkownika z bazy danych CP) i karty na rzecz nowego użytkownika.

Nie ma możliwości usunięcia danych osobowych powiązanych z konkretnym dekoderem bez przeprowadzenia zmiany właściciela/cesji. Miałem kiedyś dekoder, który kupiłem na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Po mistrzostwach sprzedałem go znajomemu znajomego. Teraz gościa nie możemy namierzyć. Pisałem do CP maile i reklamacje z żądaniem wykreślenia mnie jako użytkownika tego dekodera. Nic z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...