Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjaśnijcie mi coś bo moja logika odeszła w zapomnienie: poprosiłem o udostępnienie mi w płatnościach elektronicznych pakietów:

Treść wiadomości:

Dzień dobry.

 

Proszę na numerze karty xxxx o uaktywnienie w systemie płatności elektronicznych następujących pakietów:

 

- pakiet familijny

- pakiet bajeczka

- pakiet relax mix

- pakiet hd

- pakiet hbo hd

- pakiet cinemax hd

 

jednocześnie informuję, iż składam deklaracje użytkowania w/w pakietów.

 

nie odpisali nic. wczoraj rozmawiałem z konsultantką że chcę wyżej wymienione pakiety mieć dostępne w ICOKu do opłacenia, powiedziała że nie ma problemu i będą dostępne. Dziś sprawdzam co się zmieniło i do wyborku mam: familijny, relax mix i hbo hd, patrzę na opłacone pakiety: TO SAMO! o co chodzi? dlaczego mi włączyli HBO HD skoro nie miałem kasy na koncie? Opłaciłem w tym miesiącu wyjątkowo familijny i relax mix, docelowo chcę mieć mini HD. Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi co się stało? Boję się, że w maju zobaczę rachunek na konkretną kasę choć żadnej umowy nie podpisałem i wyraźnie zaznaczałem, że nie chcę podpisywać, mam prepaida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam taki problem. We wtorek zamawiałem p. familijny i sport (kasa na koncie). Włączono mi pakiet mini i pakiet film (co jest niezgodne z kontraktem dla użytkowników!), po wczorajszych interwencjach mailowych i telefonicznych w icok zostałem poinformowany o 30 dniowym okresie reklamacji. Ja, zamawiając pakiet sport chciałem oglądnąć mecze półfinałowe PP na tvp sport i tvn turbo. Już po meczach, czy jest jakaś mozliwość odzyskania kasy w związku z niewywiązaniem się przez CP z postanowień w kontrakcie? Ma ktoś z forumowiczów jakieś doświadczenia z podobną sprawą i mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałeś przez infolinie ?

 

Na Twoim miejscu bym zadzwonił na infolinie i dowiedział się na czym stoisz :)

 

1) Jakie pakiety masz zadeklarowane w pre-paidzie ?

2) Jakie pakiety masz opłacone i od kiedy do kiedy ?

 

Jeżeli dowiesz się, że np. masz opłacone Mini i Film do 19 maja to mówisz, że chcesz, żeby skrócić należność i nie chcesz, żeby dekoder od następnego dnia był aktywny. Potem mail przez iCOK np. o zwrot kasy na konto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 19 kwietnia miałem opłacony i odbierałem pakiet familijny. 18 kwietnia miałem juz pieniądze na koncie w icok oraz mailem wysłałem prośbę o familijny i sport, jednak włączono mi mini i film. Dzwoniłem na infolinię i pani o głosie słodkiej blondynki najpierw poiformowała mnie , że widzi maila ale jest zamówiony pakiet film a po mojej prośbie o dokładniejsze go przeczytanie przyznała mi rację i poinformowała że ona nie wie jak to sie mogło stać. Dziś rano włączyli mi to co chciałem ale skracając o te 2 dni podczas których miałem nie to co zamawiałem. Wysłałem też maila do Rzecznika Praw Konsumenta.

Pucis piszesz o opłaconym mini i sport- przecież wg Regulaminu dla użytkowników sport i inne dodatkowe można dobierać tylko do familijnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie procesu rejestracji odbiornika prepaid. Kupiłem w Hollexie zestaw Samsung H370G (+ Familijny RelaxMix prepaid 1mies).

Chcąc mieć okres rozliczeniowy 1 danego miesiąca zadzwoniłem dziś do BOK na 222444666. Poinformowałem konsultanta, że chce zarejestrować dekoder prepaid który kupiłem w sklepie satelitarnym. Zawiesił rozmowę po czym kazał mi podać numer karty / dekodera oraz swoje dane. Podałem je, otrzymałem numer zgłoszenia XX\DATA\XX z informacją, aby zadzwonić za 48godzin aby nadać deklaracje gdyż zostało napisane zgłoszenie aby go zarejestrować.

 

Zapytałem jak wygląda sprawa darmowego Pakietu Familijnego i Pakietu Relax Mix przez okres 1 miesiąca.

Odpowiedział, że po zarejestrowaniu należy zadzwonić aby nadać deklarację, następnie mam wpłacić środki i nie ma żadnego okresu darmowego.

Zawsze mogę podpisać na niego umowę w zależności od promocji.

 

Domyślam się, że trafiłem na średnio ogarniętego konsultanta.

Chciałbym się zapytać, czy tak wygląda procedura rejestracji i w jaki sposób wyegzekwować od nich darmowy miesiąc?

Szczerze powiedziawszy coś mi nie pasuje, gdyż zawsze mi się wydawało że dzwonimy, konsultant wklepuje dane i puszcza uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konsultant powinien nadać odpowiedni kod promocji

Czyli ten kod promocji mam zasugerować podczas nadawania deklaracji?

Później będę chciał pakiet MiniHD, tylko w zależności czy wejdzie do niego TVN HD podejmę decyzję prepaid czy postpaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zasugerować to konsultantowi, ale nie wiadomo czy skorzysta z tej podpowiedzi. Ewentualnie nalegaj aby dopytał się przełożonego. Dekodery Samsunga z gratisowym miesiącem nadal są w sprzedaży, także powinni wiedzieć jakie kody mają wpisywać.

 

Mini HD nie jest dostępny w prepaidzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się nie mylę prepaid jest 19,90 a postpaid 14,90.

Najpierw poczekam aż dekoder zostanie zarejestrowany.

Pewnie stanie się to po długim weekendzie.

 

//edit

Zadzwoniłem jeszcze raz do CP

Familijny Relax Mix uruchomimy do 01.06.11.

Dekoder poprawnie zarejestrowany.

 

Nie składałem żadnej deklaracji.

Nie ma kodu promocji w iCOK.

 

Dzięki za podpowiedzi, wszystko zależy od kompetencji konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kompetencji (lub jej braku :D ) konsultantów "CP", to ja żeby właśnie uniknąć kłopotliwych rozmów z konsultantami wysłałem w czwartek następujący list przez formularz kontaktowy w "ICOKu" (jako temat wybrałem "zmiana pakietu"), jednak do tej pory, żadnej reakcji ze strony "CP", ale dzwonić do nich nie zamierzam (szkoda pieniędzy i nerwów, a poza tym uważam, że lepiej mieć wszystko na piśmie :D ) ! Najwyżej odczekam trochę i napiszę do nich ponownie :D .

 

Witam !

 

Chcę zadeklarować chęć odbioru za pomocą posiadanego przeze mnie dekodera w wersji "prepaid" następujących pakietów, wymienionych w "Cenniku dla Użytkowników" ważnego od dnia 12 kwietnia 2011 roku: "Pakiet Familijny" oraz pakietów dodatkowych: "Pakiet Film", "Pakiet Sport", "Pakiet Bajeczka", "Pakiet HD" i "Pakiet HBO HD". W związku z moją deklaracją poproszę o umożliwienie mi dokonywania wpłat za wybrane pakiety przy pomocy funkcji "Płatności Elektroniczne" w "Internetowym Centrum Obsługi Klienta" ("ICOK").

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor "Cyfrowemu Polsatowi". Dziś dotarł mail od nich z informacją, że "deklaracja została zrealizowana" i rzeczywiście, w "ICOKu" mam już możliwość opłacania wybranych pakietów przez "płatności elektroniczne" :brawo:!

 

Możecie więc śmiało korzystać z treści maila, którą wkleiłem w "poście" wyżej (zmieniając oczywiście ewentualnie nazwy wybranych pakietów i datę cennika, na który się powołujemy) i niekoniecznie trzeba właśnie tam dzwonić :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam aktualnie 2 moduły CP w wersji pre paid. Interesują mnie takie kwestie:

1) Na jednym z modułów chciałbym zmienić pakiet na Mini HD. W jaki sposób mogę to zrobić? W ICOK takiej opcji nie ma, do wyboru mam tylko Familijny i pakiety dodatkowe.

2) Czy po zmianie na Mini HD nadal będę mógł skorzystać z pakietów dodatkowych, takich jak Bajeczka, Filmowy itp.

3) Czy jest możliwość przejścia z wersji pre paid na post paid? Tu również chodziłoby mi o pakiet Mini HD. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy wówczas mam możliwość podpisania umowy np. na czas nieokreślony i nie korzystania z żadnej promocji (nie chcę podpisywać lojalki na x miesięcy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 Mail lub telefon do CP. OIDP to CP blokuj możliwość odpalenia pakietu Mini HD na prepaid'zie, nawet pomimo tego iż oferta jest w cenniku

Ad.2 Nie, musisz mieć wykupiony conajmniej pakiet Familijny

Ad.3 Podpisujesz umowę na czas określony lub nieokreślony z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia, robisz to albo listownie albo trzeba się udać osobiście do APS a wcześniej oczywiście mieć zarejestrowany moduł CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Napisz/zadzwoń do nich z prośbą o zmianę pakietu na MiniHD za 19,90zł.

2. Po zmianie pakietu na MiniHD nie możesz dodać do nich pakietów dodatkowych.

3. Oczywiście zawsze możesz przejść z pre-paid na post paid. Albo przez kontakt z infolinią albo w APS-ie. Na czas nieokreślony płacisz wtedy 16,90 zł.

 

 

Posiadam aktualnie 2 moduły CP w wersji pre paid. Interesują mnie takie kwestie:

1) Na jednym z modułów chciałbym zmienić pakiet na Mini HD. W jaki sposób mogę to zrobić? W ICOK takiej opcji nie ma, do wyboru mam tylko Familijny i pakiety dodatkowe.

2) Czy po zmianie na Mini HD nadal będę mógł skorzystać z pakietów dodatkowych, takich jak Bajeczka, Filmowy itp.

3) Czy jest możliwość przejścia z wersji pre paid na post paid? Tu również chodziłoby mi o pakiet Mini HD. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy wówczas mam możliwość podpisania umowy np. na czas nieokreślony i nie korzystania z żadnej promocji (nie chcę podpisywać lojalki na x miesięcy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mialem polsat cyfrowy pakiet familijny przed dwa lata. Przeszedl mi na umowe nieokreslona i napisalem do nich ze rezygnuje z ich uslug. Po trzech miesiacach rozwiazali moja umowe i przeszedlem na telewizja na karte hd. Jestem na TNK juz 2 miesiace. Z mojej starej umowy polsatu zostal mi dekoder echostar 717. Czy moge ten dekoder wykorzystac do pre paidu pakietu familijnego? Jezeli tak, to co musze zrobic? Chcialnym miec familijny polsatu pod ręka i doładowywac sobie jak mi sie chce, raz familijny polsatum, a raz TNK HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...