cacumen Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 A mnie już po trzech dniach dodatkowych zakończyli oglądanie gratis a potem to zawsze ..co do dnia i ciemność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Wyjaśnijcie mi coś bo moja logika odeszła w zapomnienie: poprosiłem o udostępnienie mi w płatnościach elektronicznych pakietów: Treść wiadomości:Dzień dobry. Proszę na numerze karty xxxx o uaktywnienie w systemie płatności elektronicznych następujących pakietów: - pakiet familijny - pakiet bajeczka - pakiet relax mix - pakiet hd - pakiet hbo hd - pakiet cinemax hd jednocześnie informuję, iż składam deklaracje użytkowania w/w pakietów. nie odpisali nic. wczoraj rozmawiałem z konsultantką że chcę wyżej wymienione pakiety mieć dostępne w ICOKu do opłacenia, powiedziała że nie ma problemu i będą dostępne. Dziś sprawdzam co się zmieniło i do wyborku mam: familijny, relax mix i hbo hd, patrzę na opłacone pakiety: TO SAMO! o co chodzi? dlaczego mi włączyli HBO HD skoro nie miałem kasy na koncie? Opłaciłem w tym miesiącu wyjątkowo familijny i relax mix, docelowo chcę mieć mini HD. Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi co się stało? Boję się, że w maju zobaczę rachunek na konkretną kasę choć żadnej umowy nie podpisałem i wyraźnie zaznaczałem, że nie chcę podpisywać, mam prepaida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 promocja dla stałych klientów nic nie podpisałeś bo inaczej dostałbyś pocztą umowę, moim zdaniem nie masz się czym przejmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marillion5 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam, ja mam taki problem. We wtorek zamawiałem p. familijny i sport (kasa na koncie). Włączono mi pakiet mini i pakiet film (co jest niezgodne z kontraktem dla użytkowników!), po wczorajszych interwencjach mailowych i telefonicznych w icok zostałem poinformowany o 30 dniowym okresie reklamacji. Ja, zamawiając pakiet sport chciałem oglądnąć mecze półfinałowe PP na tvp sport i tvn turbo. Już po meczach, czy jest jakaś mozliwość odzyskania kasy w związku z niewywiązaniem się przez CP z postanowień w kontrakcie? Ma ktoś z forumowiczów jakieś doświadczenia z podobną sprawą i mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami. Dzięki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zamawiałeś przez infolinie ? Na Twoim miejscu bym zadzwonił na infolinie i dowiedział się na czym stoisz 1) Jakie pakiety masz zadeklarowane w pre-paidzie ? 2) Jakie pakiety masz opłacone i od kiedy do kiedy ? Jeżeli dowiesz się, że np. masz opłacone Mini i Film do 19 maja to mówisz, że chcesz, żeby skrócić należność i nie chcesz, żeby dekoder od następnego dnia był aktywny. Potem mail przez iCOK np. o zwrot kasy na konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marillion5 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Do 19 kwietnia miałem opłacony i odbierałem pakiet familijny. 18 kwietnia miałem juz pieniądze na koncie w icok oraz mailem wysłałem prośbę o familijny i sport, jednak włączono mi mini i film. Dzwoniłem na infolinię i pani o głosie słodkiej blondynki najpierw poiformowała mnie , że widzi maila ale jest zamówiony pakiet film a po mojej prośbie o dokładniejsze go przeczytanie przyznała mi rację i poinformowała że ona nie wie jak to sie mogło stać. Dziś rano włączyli mi to co chciałem ale skracając o te 2 dni podczas których miałem nie to co zamawiałem. Wysłałem też maila do Rzecznika Praw Konsumenta. Pucis piszesz o opłaconym mini i sport- przecież wg Regulaminu dla użytkowników sport i inne dodatkowe można dobierać tylko do familijnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 male pytanko... w regulaminie od 12 kwietnia 2011 do pakietu mini HD mozna dokupic pakiet bajeczka. Czy tam nadal sa dostepne tylko 2 kanaly? nick i boomerang? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Nadal dwa kanały. Może będą trzy gdy dołączy Nick Jr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Gdzie to widzisz że można dokupić pakiet bajeczka do Mini HD?Regulamin póki co z listopada 2009.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Nie wiem gdzie kolega widział, ale ja widzę w cenniku z 12 kwietnia 2011 dla użytkowników jak byk, że pakiety dodatkowe (w tym również pakiet bajeczka) są od pakietu familijnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Mam pytanie odnośnie procesu rejestracji odbiornika prepaid. Kupiłem w Hollexie zestaw Samsung H370G (+ Familijny RelaxMix prepaid 1mies). Chcąc mieć okres rozliczeniowy 1 danego miesiąca zadzwoniłem dziś do BOK na 222444666. Poinformowałem konsultanta, że chce zarejestrować dekoder prepaid który kupiłem w sklepie satelitarnym. Zawiesił rozmowę po czym kazał mi podać numer karty / dekodera oraz swoje dane. Podałem je, otrzymałem numer zgłoszenia XX\DATA\XX z informacją, aby zadzwonić za 48godzin aby nadać deklaracje gdyż zostało napisane zgłoszenie aby go zarejestrować. Zapytałem jak wygląda sprawa darmowego Pakietu Familijnego i Pakietu Relax Mix przez okres 1 miesiąca. Odpowiedział, że po zarejestrowaniu należy zadzwonić aby nadać deklarację, następnie mam wpłacić środki i nie ma żadnego okresu darmowego. Zawsze mogę podpisać na niego umowę w zależności od promocji. Domyślam się, że trafiłem na średnio ogarniętego konsultanta. Chciałbym się zapytać, czy tak wygląda procedura rejestracji i w jaki sposób wyegzekwować od nich darmowy miesiąc? Szczerze powiedziawszy coś mi nie pasuje, gdyż zawsze mi się wydawało że dzwonimy, konsultant wklepuje dane i puszcza uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Żeby aktywować miesiąc gratis, konsultant powinien nadać odpowiedni kod promocji. Z tego co pamiętam to na Samsungach jest to SAM1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 konsultant powinien nadać odpowiedni kod promocji Czyli ten kod promocji mam zasugerować podczas nadawania deklaracji? Później będę chciał pakiet MiniHD, tylko w zależności czy wejdzie do niego TVN HD podejmę decyzję prepaid czy postpaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Możesz zasugerować to konsultantowi, ale nie wiadomo czy skorzysta z tej podpowiedzi. Ewentualnie nalegaj aby dopytał się przełożonego. Dekodery Samsunga z gratisowym miesiącem nadal są w sprzedaży, także powinni wiedzieć jakie kody mają wpisywać. Mini HD nie jest dostępny w prepaidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat17 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Za miesiąc będzie miał zakończoną umowę, przejdzie na czas nie określony ,więc będzie mógł opłacić sobie dowolny pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 W najnowszym cenniku MiniHD jest dostępne w prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Jeśli się nie mylę prepaid jest 19,90 a postpaid 14,90. Najpierw poczekam aż dekoder zostanie zarejestrowany. Pewnie stanie się to po długim weekendzie. //edit Zadzwoniłem jeszcze raz do CP Familijny Relax Mix uruchomimy do 01.06.11. Dekoder poprawnie zarejestrowany. Nie składałem żadnej deklaracji. Nie ma kodu promocji w iCOK. Dzięki za podpowiedzi, wszystko zależy od kompetencji konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Co do kompetencji (lub jej braku ) konsultantów "CP", to ja żeby właśnie uniknąć kłopotliwych rozmów z konsultantami wysłałem w czwartek następujący list przez formularz kontaktowy w "ICOKu" (jako temat wybrałem "zmiana pakietu"), jednak do tej pory, żadnej reakcji ze strony "CP", ale dzwonić do nich nie zamierzam (szkoda pieniędzy i nerwów, a poza tym uważam, że lepiej mieć wszystko na piśmie ) ! Najwyżej odczekam trochę i napiszę do nich ponownie . Witam ! Chcę zadeklarować chęć odbioru za pomocą posiadanego przeze mnie dekodera w wersji "prepaid" następujących pakietów, wymienionych w "Cenniku dla Użytkowników" ważnego od dnia 12 kwietnia 2011 roku: "Pakiet Familijny" oraz pakietów dodatkowych: "Pakiet Film", "Pakiet Sport", "Pakiet Bajeczka", "Pakiet HD" i "Pakiet HBO HD". W związku z moją deklaracją poproszę o umożliwienie mi dokonywania wpłat za wybrane pakiety przy pomocy funkcji "Płatności Elektroniczne" w "Internetowym Centrum Obsługi Klienta" ("ICOK"). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zwracam honor "Cyfrowemu Polsatowi". Dziś dotarł mail od nich z informacją, że "deklaracja została zrealizowana" i rzeczywiście, w "ICOKu" mam już możliwość opłacania wybranych pakietów przez "płatności elektroniczne" ! Możecie więc śmiało korzystać z treści maila, którą wkleiłem w "poście" wyżej (zmieniając oczywiście ewentualnie nazwy wybranych pakietów i datę cennika, na który się powołujemy) i niekoniecznie trzeba właśnie tam dzwonić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Posiadam aktualnie 2 moduły CP w wersji pre paid. Interesują mnie takie kwestie: 1) Na jednym z modułów chciałbym zmienić pakiet na Mini HD. W jaki sposób mogę to zrobić? W ICOK takiej opcji nie ma, do wyboru mam tylko Familijny i pakiety dodatkowe. 2) Czy po zmianie na Mini HD nadal będę mógł skorzystać z pakietów dodatkowych, takich jak Bajeczka, Filmowy itp. 3) Czy jest możliwość przejścia z wersji pre paid na post paid? Tu również chodziłoby mi o pakiet Mini HD. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy wówczas mam możliwość podpisania umowy np. na czas nieokreślony i nie korzystania z żadnej promocji (nie chcę podpisywać lojalki na x miesięcy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalmichal Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Moduly byly nawet po 179zł o ile pamietam a teraz ceny uzywanych na alledrogo szaleja i nawet po 120zl chodza !!!! No w mini hd jest teraz wszystko co potrzeba czyli tvn polsat i tvp w hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XeNeS Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ad.1 Mail lub telefon do CP. OIDP to CP blokuj możliwość odpalenia pakietu Mini HD na prepaid'zie, nawet pomimo tego iż oferta jest w cenniku Ad.2 Nie, musisz mieć wykupiony conajmniej pakiet Familijny Ad.3 Podpisujesz umowę na czas określony lub nieokreślony z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia, robisz to albo listownie albo trzeba się udać osobiście do APS a wcześniej oczywiście mieć zarejestrowany moduł CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3333 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 1. Napisz/zadzwoń do nich z prośbą o zmianę pakietu na MiniHD za 19,90zł. 2. Po zmianie pakietu na MiniHD nie możesz dodać do nich pakietów dodatkowych. 3. Oczywiście zawsze możesz przejść z pre-paid na post paid. Albo przez kontakt z infolinią albo w APS-ie. Na czas nieokreślony płacisz wtedy 16,90 zł. Posiadam aktualnie 2 moduły CP w wersji pre paid. Interesują mnie takie kwestie:1) Na jednym z modułów chciałbym zmienić pakiet na Mini HD. W jaki sposób mogę to zrobić? W ICOK takiej opcji nie ma, do wyboru mam tylko Familijny i pakiety dodatkowe. 2) Czy po zmianie na Mini HD nadal będę mógł skorzystać z pakietów dodatkowych, takich jak Bajeczka, Filmowy itp. 3) Czy jest możliwość przejścia z wersji pre paid na post paid? Tu również chodziłoby mi o pakiet Mini HD. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy wówczas mam możliwość podpisania umowy np. na czas nieokreślony i nie korzystania z żadnej promocji (nie chcę podpisywać lojalki na x miesięcy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwarrior Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Witam. Mialem polsat cyfrowy pakiet familijny przed dwa lata. Przeszedl mi na umowe nieokreslona i napisalem do nich ze rezygnuje z ich uslug. Po trzech miesiacach rozwiazali moja umowe i przeszedlem na telewizja na karte hd. Jestem na TNK juz 2 miesiace. Z mojej starej umowy polsatu zostal mi dekoder echostar 717. Czy moge ten dekoder wykorzystac do pre paidu pakietu familijnego? Jezeli tak, to co musze zrobic? Chcialnym miec familijny polsatu pod ręka i doładowywac sobie jak mi sie chce, raz familijny polsatum, a raz TNK HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Wystarczy że wpłacisz odpowiednią sumę pieniędzy i telefonicznie albo poprzez icok zadeklarujesz który pakiet chcesz oglądać. Numer konta masz w icok albo na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.