luki1680 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 U mnie po aktualizacji co kilka dni zanika sygnał na losowo wybranym transponderze np. dzisiaj nie działały żadne kanały z 11487.77 H, wcześniej miałem problem z odbiorem Canal+ SD, pomaga tylko ponowne wyszukanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszka Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Co za tragedia. Niedawno przeprowadzilem sie do domku jednorodzinnego i satelitka to dla mnie magia na razie. Jak odpalilem pierwszy raz ten [beep]ny dekoder to poszedlem go wymienic z powodu zbyt dlugiego wlaczania sie. On sie caly restartuje. A gosc do mnie- to normalne. Ja na to, ze zaden czlowiek normalnie myslacy nie powie, ze to normalne. Ze TEN TYP TAK MA to ok, ale nie, ze to normalne. Kurde juz 4 dzien nie ogladam tv po tej [beep]nej aktualizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 No to się pociesz, że przed wymianą softu było znaacznie gorzej. Wtedy to po prostu nie działało, albo działało czasami. I jeszcze 20pln trzeba płacić na miesiąc. Zapakowałem to cudo i wziołem n-kę. Nbox Recorder to niebo a ziemia. Tylko Cancal+ mi brakuje. Ale jak sobie przypomnę ten wynalazek od Philipsa to nic a nic nie żałuje. Do tej pory tych którzy chwalą ten sprzęt dzielą na Core klientów C+ albo tych którzy nigdy nie widzieli jak nbox recorder działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viki Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ... Dodam, ze na kanalach kodowanych jak TV1, TVN24 canal + itp mam dzwiek, brak tylko obrazu. Dekoder podlaczony do Samsunga LCD po HDMI Sprawdź w ustawieniach TV -wyjścia, przepnij kabel HDMI w inne wyjście tunera, może zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszka Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 nie podzialalo Dodam, ze uzywam splitera, moze on jest przyczyna? Ide go zrestartowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bingo Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 zrób reset przyciskiem STANDBY na panelu czołowym,naciskając przez 20s,ewentualnie sprawdz ustawienie TYP KONWERTERA,po aktualizacji mógł się przestawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirmani Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Włóż kartę do dekodera i zobacz czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszka Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 zrób reset przyciskiem STANDBY na panelu czołowym,naciskając przez 20s,ewentualnie sprawdz ustawienie TYP KONWERTERA,po aktualizacji mógł się przestawic od tego zaczalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi45 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Czytam te posty i troszeczkę się dziwie. Mam PVR-a od trzech m-cy. Podłączony jest do TV kablem HDMI i wszystko mi śmigało. Po ostatniej aktualizacji chodzi wszystko jeszcze lepiej i co najważniejsze szybciej. Kanały lepiej wchodzą nie mam żadnych zwiech tunera, nagrywanie bez jakichkolwiek problemów Ale czytając wasze posty to może jest tak że ja po prostu miałem farta i trafił mi sie egz. idealny . Dodam tylko że nie pracuję w cyfrze i jest to opinia subiektywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson+ Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Dekoder Philips PVR HD (DSR 7201/91) jest wyłącznie własnością operatora Cyfry+ czyli firmy Canal+ Cyfrowy. Kanał - opcja HBO Digital nie jest dostępna tylko z tych dekoderów. Przystosowane są do tego również dekodery HBO (dla abonentów będącymi usługobiorcami pakietu HBO jednocześnie nie będącymi abonentami platformy cyfrowej Cyfra+). Natomiast abonenci Cyfry+ mogą kożystać z HBO Digital jeżeli posiadają dekoder Philips PVR HD. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsearcher Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Jeśli chodzi i ginące kanały to pomaga wyszukanie listy kanałów ponownie, lecz zabieg skuteczny na dzien, góra dwa. Trzeba poinformować c+ ze zrobili taki bug, w koncu kto bedzie codziennie kanały wyszukiwal.? Wyjecie wtyczki z pradu nie pomoze, przeslanie uprawnien tez.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 potwierdzam buga mi po jednym dniu kanały nie poznikały ale PROGRAM umarł - kwadraciki i powrót do kanału , ponowne wyszukanie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toto67 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 U mnie też codziennie zanikają kanały , i to zarówno z naziemnej jak i satelitarnej anteny. Wyszukiwanie programów sprawia że na jakiś czas znów można oglądać programy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsearcher Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Trzeba Panowie napisać do jakiegoś portalu, aby oni parli na cyfre o poprawke oprogramowania. Ten bug jest bardzo uciążliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 niech lepiej każdy wyśle maila do operatora , to co kolego piszesz to przypomina blok i zepsutą windę wszyscy będą szli schodami i nikt nie zadzwonił do pogotowia technicznego bo pewnie ktoś zadzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vt9st Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie wydaje Wam się, że po aktualizacji, jest gorszy obraz? Czy to kanały SD, czy HD... beznadzieja. Da się zrobić downgrade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buster Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Co za tragedia. Niedawno przeprowadzilem sie do domku jednorodzinnego i satelitka to dla mnie magia na razie. Jak odpalilem pierwszy raz ten [beep] dekoder to poszedlem go wymienic z powodu zbyt dlugiego wlaczania sie. On sie caly restartuje. A gosc do mnie- to normalne. Ja na to, ze rzaden czlowiek normalnie myslacy nie powie, ze to normalne. Ze TEN TYP TAK MA to ok, ale nie, ze to normalne. Kurde juz 4 dzien nie ogladam tv po tej [beep] aktualizacji No to się pociesz, że przed wymianą softu było znaacznie gorzej. Wtedy to po prostu nie działało, albo działało czasami. I jeszcze 20pln trzeba płacić na miesiąc. Zapakowałem to cudo i wziołem n-kę. Nbox Recorder to niebo a ziemia. Tylko Cancal+ mi brakuje. Ale jak sobie przypomnę ten wynalazek od Philipsa to nic a nic nie żałuje. Do tej pory tych którzy chwalą ten sprzęt dzielą na Core klientów C+ albo tych którzy nigdy nie widzieli jak nbox recorder działa. He he. jak kupujesz komórkę to też nie ważne w jakiej sieci, ważne że Nokia?? Ja wybrałem Cyfrę nie dla dekodera tylko dla oferty programowej. PVR to tylko dodatek i mój jak na razie działa przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsearcher Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 To jaki masz kolego pomysł na załatwienie tej sprawy? Na infolinii pan za wiele nie pomógł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie wydaje Wam się, że po aktualizacji, jest gorszy obraz? Czy to kanały SD, czy HD... beznadzieja. Da się zrobić downgrade? downgrade to możesz sobie zrobić do XP nie przypyszczam aby platforma dawała taką możliowść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vt9st Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Aktualny obraz jest naprawdę żenujący. Przed aktualizacją było bardzo ładnie, a teraz HD wygląda jak SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki1680 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja mam obraz taki jak przed aktualizacją, dekoder po pobraniu nowego softu przestawia się z trybu 1080i w tryb 720p, więc może z tym macie problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson+ Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Obecnie działające nowe oprogramowanie kwalifikuje się do powodu rozwiązania umowy z operatorem. Wcześniejsze żale przed zmianą programu - ze np: DVB-T miało być i nie ma nie było podstawą żadną do jakichkolwiek reklamacji. Teraz jednak jest inaczej. Zanikanie sygnału na kanałach i problemy z jakością sygnału np: HD, jest utrudnieniem dla abonentów! Codzienne wyszukiwanie kanałów to kpina! Jednym słowem są utrudnienia ze strony operatora w świadczeniu usług dla abonentów za które płacimy i na które podpisane zostały umowy. Zgłaszając masowo reklamacje, mamy o wiele większą siłe przebicia i szanse na zmiany. Canal+ Cyfrowy raczej zwlekać za długo nie będzie nad porządnym poprawieniem programu do terminali PVR HD mając świadomość możliwości utraty sporej ilości swoich abonentów z powodu własnych niedociągnięć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 ja zauważyłem coś takiego. nagrywając program z dvb-t (wczoraj nagrałem wiadomości z Polsatu) - odtwarzając je na poczatku brak głosu potem pojawia sie z przerwami a po kilkunastu sekundach juz jest ok. To samo było gdy nagrywałem z TVP1 (naziemnie)przy przewijaniu ngrania to samo - najpierw bez głosu potem z przerwami a potem normalnie. Acha.... i obraz z DVB-t nie jest jakis powalający - jakby jego jakośc była gorsza niż przez satelitę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsearcher Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 To co, wysyłamy maile do boku informujac o zaistnialym problemie? Na infolinii pan kazał mi pojsc do serwisu i wymienić dekoder.. Troche szkoda bo poza tym ten model byl doskonaly- nic sie mu nie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klebus Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Obecnie działające nowe oprogramowanie kwalifikuje się do powodu rozwiązania umowy z operatorem. Wcześniejsze żale przed zmianą programu - ze np: DVB-T miało być i nie ma nie było podstawą żadną do jakichkolwiek reklamacji. Teraz jednak jest inaczej. Zanikanie sygnału na kanałach i problemy z jakością sygnału np: HD, jest utrudnieniem dla abonentów! Codzienne wyszukiwanie kanałów to kpina! Jednym słowem są utrudnienia ze strony operatora w świadczeniu usług dla abonentów za które płacimy i na które podpisane zostały umowy.Zgłaszając masowo reklamacje, mamy o wiele większą siłe przebicia i szanse na zmiany. Canal+ Cyfrowy raczej zwlekać za długo nie będzie nad porządnym poprawieniem programu do terminali PVR HD mając świadomość możliwości utraty sporej ilości swoich abonentów z powodu własnych niedociągnięć. Pozdrawiam. Witam Ludzie popodłączajcie wszystko dobrze, skonfigurujcie dekoder i tv i ma działać, jeżeli nie to dzwońcie po techników żeby przyjechali i ustawili. Jestem przekonany że 50% narzekających ma coś źle poustawiane i dlatego te problemy, ale narzekać to pierwsi. Czytać ze zrozumieniem forum,czytać komunikaty od Cyfry+ i gra gitara. Ja nigdy nie miałem większych problemów, a jak były to sobie radziłem. Fakt że nauczenie się tego dekodera zajęło mi trochę czasu ale warto było bo to całkiem niezły sprzęcik i tyle. Nie rzucajcie się wszyscy na mnie, po prostu denerwuje mnie ciągłe narzekanie, a wiele z tych problemów można pewnie rozwiązać samemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.