Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co za tragedia. Niedawno przeprowadzilem sie do domku jednorodzinnego i satelitka to dla mnie magia na razie. Jak odpalilem pierwszy raz ten [beep]ny dekoder to poszedlem go wymienic z powodu zbyt dlugiego wlaczania sie. On sie caly restartuje. A gosc do mnie- to normalne. Ja na to, ze zaden czlowiek normalnie myslacy nie powie, ze to normalne. Ze TEN TYP TAK MA to ok, ale nie, ze to normalne. Kurde juz 4 dzien nie ogladam tv po tej [beep]nej aktualizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się pociesz, że przed wymianą softu było znaacznie gorzej. Wtedy to po prostu nie działało, albo działało czasami. I jeszcze 20pln trzeba płacić na miesiąc. Zapakowałem to cudo i wziołem n-kę. Nbox Recorder to niebo a ziemia. Tylko Cancal+ mi brakuje. Ale jak sobie przypomnę ten wynalazek od Philipsa to nic a nic nie żałuje. Do tej pory tych którzy chwalą ten sprzęt dzielą na Core klientów C+ albo tych którzy nigdy nie widzieli jak nbox recorder działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Dodam, ze na kanalach kodowanych jak TV1, TVN24 canal + itp mam dzwiek, brak tylko obrazu. Dekoder podlaczony do Samsunga LCD po HDMI

Sprawdź w ustawieniach TV -wyjścia, przepnij kabel HDMI w inne wyjście tunera, może zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam te posty i troszeczkę się dziwie. Mam PVR-a od trzech m-cy. Podłączony jest do TV kablem HDMI i wszystko mi śmigało. Po ostatniej aktualizacji chodzi wszystko jeszcze lepiej i co najważniejsze szybciej. Kanały lepiej wchodzą nie mam żadnych zwiech tunera, nagrywanie bez jakichkolwiek problemów :!:

Ale czytając wasze posty to może jest tak że ja po prostu miałem farta i trafił mi sie egz. idealny .

Dodam tylko że nie pracuję w cyfrze i jest to opinia subiektywna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder Philips PVR HD (DSR 7201/91) jest wyłącznie własnością operatora Cyfry+ czyli firmy Canal+ Cyfrowy.

Kanał - opcja HBO Digital nie jest dostępna tylko z tych dekoderów. Przystosowane są do tego również dekodery HBO (dla abonentów będącymi usługobiorcami pakietu HBO jednocześnie nie będącymi abonentami platformy cyfrowej Cyfra+). Natomiast abonenci Cyfry+ mogą kożystać z HBO Digital jeżeli posiadają dekoder Philips PVR HD.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi i ginące kanały to pomaga wyszukanie listy kanałów ponownie, lecz zabieg skuteczny na dzien, góra dwa. Trzeba poinformować c+ ze zrobili taki bug, w koncu kto bedzie codziennie kanały wyszukiwal.? Wyjecie wtyczki z pradu nie pomoze, przeslanie uprawnien tez..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za tragedia. Niedawno przeprowadzilem sie do domku jednorodzinnego i satelitka to dla mnie magia na razie. Jak odpalilem pierwszy raz ten [beep] dekoder to poszedlem go wymienic z powodu zbyt dlugiego wlaczania sie. On sie caly restartuje. A gosc do mnie- to normalne. Ja na to, ze rzaden czlowiek normalnie myslacy nie powie, ze to normalne. Ze TEN TYP TAK MA to ok, ale nie, ze to normalne. Kurde juz 4 dzien nie ogladam tv po tej [beep] aktualizacji

 

No to się pociesz, że przed wymianą softu było znaacznie gorzej. Wtedy to po prostu nie działało, albo działało czasami. I jeszcze 20pln trzeba płacić na miesiąc. Zapakowałem to cudo i wziołem n-kę. Nbox Recorder to niebo a ziemia. Tylko Cancal+ mi brakuje. Ale jak sobie przypomnę ten wynalazek od Philipsa to nic a nic nie żałuje. Do tej pory tych którzy chwalą ten sprzęt dzielą na Core klientów C+ albo tych którzy nigdy nie widzieli jak nbox recorder działa.

 

He he. jak kupujesz komórkę to też nie ważne w jakiej sieci, ważne że Nokia?? :crazy:

Ja wybrałem Cyfrę nie dla dekodera tylko dla oferty programowej. PVR to tylko dodatek i mój jak na razie działa przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie działające nowe oprogramowanie kwalifikuje się do powodu rozwiązania umowy z operatorem. Wcześniejsze żale przed zmianą programu - ze np: DVB-T miało być i nie ma nie było podstawą żadną do jakichkolwiek reklamacji. Teraz jednak jest inaczej. Zanikanie sygnału na kanałach i problemy z jakością sygnału np: HD, jest utrudnieniem dla abonentów! Codzienne wyszukiwanie kanałów to kpina! Jednym słowem są utrudnienia ze strony operatora w świadczeniu usług dla abonentów za które płacimy i na które podpisane zostały umowy.

Zgłaszając masowo reklamacje, mamy o wiele większą siłe przebicia i szanse na zmiany.

Canal+ Cyfrowy raczej zwlekać za długo nie będzie nad porządnym poprawieniem programu do terminali PVR HD mając świadomość możliwości utraty sporej ilości swoich abonentów z powodu własnych niedociągnięć.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zauważyłem coś takiego. nagrywając program z dvb-t (wczoraj nagrałem wiadomości z Polsatu) - odtwarzając je na poczatku brak głosu potem pojawia sie z przerwami a po kilkunastu sekundach juz jest ok. To samo było gdy nagrywałem z TVP1 (naziemnie)przy przewijaniu ngrania to samo - najpierw bez głosu potem z przerwami a potem normalnie. Acha.... i obraz z DVB-t nie jest jakis powalający - jakby jego jakośc była gorsza niż przez satelitę.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie działające nowe oprogramowanie kwalifikuje się do powodu rozwiązania umowy z operatorem. Wcześniejsze żale przed zmianą programu - ze np: DVB-T miało być i nie ma nie było podstawą żadną do jakichkolwiek reklamacji. Teraz jednak jest inaczej. Zanikanie sygnału na kanałach i problemy z jakością sygnału np: HD, jest utrudnieniem dla abonentów! Codzienne wyszukiwanie kanałów to kpina! Jednym słowem są utrudnienia ze strony operatora w świadczeniu usług dla abonentów za które płacimy i na które podpisane zostały umowy.

Zgłaszając masowo reklamacje, mamy o wiele większą siłe przebicia i szanse na zmiany.

Canal+ Cyfrowy raczej zwlekać za długo nie będzie nad porządnym poprawieniem programu do terminali PVR HD mając świadomość możliwości utraty sporej ilości swoich abonentów z powodu własnych niedociągnięć.

Pozdrawiam.

Witam

Ludzie popodłączajcie wszystko dobrze, skonfigurujcie dekoder i tv i ma działać, jeżeli nie to dzwońcie po techników żeby przyjechali i ustawili. Jestem przekonany że 50% narzekających ma coś źle poustawiane i dlatego te problemy, ale narzekać to pierwsi. Czytać ze zrozumieniem forum,czytać komunikaty od Cyfry+ i gra gitara. Ja nigdy nie miałem większych problemów, a jak były to sobie radziłem. Fakt że nauczenie się tego dekodera zajęło mi trochę czasu ale warto było bo to całkiem niezły sprzęcik i tyle. Nie rzucajcie się wszyscy na mnie, po prostu denerwuje mnie ciągłe narzekanie, a wiele z tych problemów można pewnie rozwiązać samemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...