Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Dzisiaj udałem się do dystrybutora cyfry celem sprawdzenia i ewentualnie wymiany dekodera.Facet podpiął go pod swój telewizor i tak jak u mnie ten sam problem.Na kanałach HD cyfry następuje zawieszenie się dekodera.Dostałem nowy sprzęt i pełen ufności udalem się do domu.Po podłączeniu czekałem z napięciem co dalej będzie i tu mnie szlag trafił.Chodzi tragicznie.Na obrazie są widoczne pionowe cienkie paski utrudniające oglądanie.Kanały HD dalej się zawieszają.Podpiąłem dekoder do telewizora kablem EURO i wszystko chodzi jak należy uwzględniając sposób przenoszenia sygnału.Wina leży więc w sposobie i jakości sygnału HDMI jaki jest przenoszony z dekodera do TV.Obejrzałem dokładnie PVR-A i zauważyłem na górnej pokrywie zarysowania.Czyżby był po naprawie?W poniedziałek odniosę go z powrotem.Facet proponował mi sprzęt który służy do pokazów i który jest sprawdzony.Byc może powinienem go wziąć a nie sugerować się tym że to co nowe to i dobre.

 

Mała poprawka.Dekoder chodzi na kablu EURO na zwykłych kanałach/bez HD.Wina leży wyłącznie w oprogramowaniu dekodera lub w samym dekoderze.Sprzęt będę wymieniał aż do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze bardzo duzo osob ma problemy z dekoderami a dokladnie z brakiem dobrego sygnalu... niestety u mnie jest to samo, a korzystam z anteny 90cm (niedawno ja dostrajalem za pomoca miernika jakosci sugnalu), konwertera twin (jednak podpiety mam tylko jeden kabel) i wlasnie dekodera PVR... od jakiegos czasu co chwile mi gubi sygnal, jest juz to wrecz naganne, podejrzewam ze to zwiazane jest z VOD i wlasnie tym ze mam podpiety pod jeden kabel antenowy, mimo wszystko dekodera jeszcze nie chce wymieniac (ze wzgledu na programy nagrane twardy dysku) i wole poczekac z nadzieja ze sytuacja sie ustabilizuje :) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też wszystkie inne kanały HD chodziły poprawnie.Wszystko rozgrywa sie wokół canal+HD.Być może usługa VOD przyczyniła się jeszcze do pogorszenia parametrów odbioru.Zawieszanie się dekodera było juz obecne wcześniej ale pomagał jedno-dwukrotny restart dekodera.Taraz to odpada.Kanały HD w ogóle nie chodzą.Mam antenę 80 i konwerter twin LNB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dwa pytania.

- czy jest możliwość w jakiś sposób wyłączenia dysku twardego, żeby nie hałasował i nie ściągał kolejnych filmów na dysk w ramach usługi VOD, za które i tak nie ma zamiaru płacić i oglądać. (dzisiaj kilka minut po godz. 20 zaczął ściągać u mnie dalsze filmy i pewnie dysk będzie chodził ze 12 godzin)

- czy jest możliwość podejrzenia jaki aktualnie film jest ściągany na dysk ?

 

Pozdrawiam tomek9876

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy jest możliwość w jakiś sposób wyłączenia dysku twardego, żeby nie hałasował i nie ściągał kolejnych filmów na dysk w ramach usługi VOD, za które i tak nie ma zamiaru płacić i oglądać. (dzisiaj kilka minut po godz. 20 zaczął ściągać u mnie dalsze filmy i pewnie dysk będzie chodził ze 12 godzin)

 

Zadałem takie (a w zasadzie podobne - bo ściągania wyłączyć nie można, ale Cyfra+ mogłaby ustawiać nadawania VOD-a np. w głębokich godzinach nocnych typu 3.00-6.00, kiedy to hałas byłby mniej uciążliwy) pytanie pomocy technicznej Cyfry+.

 

Oto odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

serdecznie dziękuję za pismo. Zapewniam, że wszelkie spostrzeżenia i uwagi naszych Abonentów podlegają dokładnej analizie. Zawsze przykładamy dużą wagę do przekazywanych opinii. Pragnę poinformować, że opisane przez Pana niedogodności zostały przekazane do odpowiedniego działu.

 

Dla C+ ważniejsza jest szansa zarobienia trochę kasy za pomocą VOD niż cisza w naszych domach, dlaczego więc mieliby się wysilać, aby dawać abonentowi możliwość wyboru czy chce ściągać na dysk to czego i tak nie zamierza oglądać czy też nie (albo chociaż rozsądnie ustawiać godziny transferu). Brak hałasowania dyskiem był dotąd jedyną przewagą PVR-a Cyfry+ nad n-box recorderem... Dlatego, świadomy niedoróbek oprogramowania (no może nie wszystkich - nie wpadłem na to, że nie będzie np. działać blokada rodzicielska) zdecydowałem się (głupi) na Cyfrę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Ponieważ mam takie same problemy z Philpsem HD PVR jak tu opisane (i na innych forach), tzn ciągłe "zwisy" tunera przy okazji oglądania (a właściwie prób oglądania !!) programów HD - mam takie pytanie do kogoś kompetentnego:

Czy nie są te problemy związane z uruchomioną usługą VOD, tzn. że tuner ściąga - w bliżej nieokreślonych godzinach - filmów dla usługi VOD ? Mam tuner kilkanaście dni i przez pierwsze kilka nie było problemów z HD ... zaczęły się mniej więcej jak "ruszył" VOD. Wczoraj gdzieś do 21-22 też nie było problemów, a od tej godziny zaczął się "cyrk" ... zwisy, brak jakichkolwiek programów, restarty, itd .....

Ustaliłem, że mam już w Bibliotece większość filmów z oferty VOD, ale nie wiem czy już się wszystkie ściągnęły - nie wiem jak to "technicznie" działa. Sprawa wydaje mi się niepokojąca, bo znaczyłoby to, że przy każdej aktualizacji VOD-u poblemy z HD by się powtarzały. Ale, być może przyczyna problemów z "Phipem PVR HD" + programy HD jest inna, ale nie mogę nigdzie znależć żadnej wiarygodnej odpowiedzi !

Problem dla mnie jest w tym, że m.in dla programów HD, zdecydowałem się na Cyfrę i Philipsa PVR HD, a dotychczasowe kłopoty stawiają pod znkiem zapytania sens tego zakupu :(( ... a jak wiadomo "wycofać się" za bardzo nie można.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Ponieważ mam takie same problemy z Philpsem HD PVR jak tu opisane (i na innych forach), tzn ciągłe "zwisy" tunera przy okazji oglądania (a właściwie prób oglądania !!) programów HD - mam takie pytanie do kogoś kompetentnego:

Czy nie są te problemy związane z uruchomioną usługą VOD, tzn. że tuner ściąga - w bliżej nieokreślonych godzinach - filmów dla usługi VOD ? Mam tuner kilkanaście dni i przez pierwsze kilka nie było problemów z HD ... zaczęły się mniej więcej jak "ruszył" VOD. Wczoraj gdzieś do 21-22 też nie było problemów, a od tej godziny zaczął się "cyrk" ... zwisy, brak jakichkolwiek programów, restarty, itd.....

U mnie problem się pojawił kiedy coś mi trzasnęło w diseqc i przełączyłem na konwerter pojedynczy; w dziwnych godzinach 10-17 dekoder wiesza się na kanałach hd (po chwili na c+film hd i sport hd)-pojawia się napis -brak sygnału na wszystkich kanałach -wszystko praktycznie od aktualizacji VOD i problemu tego nie zauważyłem gdy byłem na twinie -jak na razie puściłem pismo do cyfry reklamacyjne i czekam na odpowiedź -nie mam zamiaru płacić za coś co działa wolno i beznadziejnie, miałem okazje się ostatnio pobawić enką i zaczęło mnie ściskać....ehhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba mozna zrezygnowac z PVR HD i wziac zamiast niego normalny SD? Traci sie co prawda VOD i HD ale przynajmniej mozna normalnie ogladac TV SD.

Niestety traci się też możliwość nagrywania na dysk programów z timera, co dla mnie jest kluczową zaletą PVR-ów - człowiek uwalnia się od ramówki TV i ogląda to na co ma ochotę, wówczas gdy ma ochotę (jeśli oczywiście wcześniej sobie zaprogramował nagranie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba mozna zrezygnowac z PVR HD i wziac zamiast niego normalny SD? Traci sie co prawda VOD i HD ale przynajmniej mozna normalnie ogladac TV SD.

 

Tak, ale mnie własnie interesowało HD ..... i jak ktoś nie widział - to jest duża różnica (na korzyść) - zwłaszcza na większym ekranie (37in plazma) !!

Oczywiście SD można na PVR oglądać - tylko trzeba starannie "omijać" kanały HD :/

 

/Z ostatniej chwili/ : znajomy ma od kilku dni Philipsa HD (bez PVR, czyli bez dysku) i - przynajmniej do tej pory ;) - nie ma problemów z wieszaniem sie tunera na HD ! ... co przekonuje mnie coraz bardziej do tezy, że nasze problemy są związane z konfliktem HD-dysk-VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan konsultant z CTA Cyfry+ powiedział, że zanikanie kanałów HD takich jak np. Eurosport HD wynika ze złego ustawienia anteny satelitarnej, także polecił jej skorygowanie. Swoją drogą dziwne, że jakąkolwiek wpiszę czętotliwość to mam sygnał na poziomie od 4,0 do 4,8 a przy częstotliwości 11278 V, z której Cyfra+ nadaje swoje kanały HD mam sygnał 0. Przezcież antena ustawiona jest na Hot Birda 13'E. Nie rozumiem tego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, dzisiaj po prawie 3 godzinach biegania po ostrowie i szukaniu dekodera pvr udało mi się wymienić mój wadliwy sprzęt. i teraz jest kolejny problem. dekoder ma wersje softu 76, po włączeniu nie pojawiło się info o aktualizacji, wchodzę w menu, aktualizacja i jest komunikat "brak dostępnych aktualizacji oprogramowania", chciałam zadzwonić do cyfry żeby mi przesłali jakoś tą aktualizację ale wszyscy konsultanci są zajęci. ma ktoś jakiś pomysł? chciałabym w końcu skorzystać z tego vod póki jest jeszcze promocja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał w tym temacie ze aktualizacja softu dostępna jest od czwartku do niedzieli każdego tygodnia. Jesli cos zle napisalem prosze poprawic.

 

Dodam zeby nie pisac kolejnego posta. Ne mam pojecia czy tak jest i z czego to mogłoby wynikac. Poprostu w te dni udostepniaja na satelicie oprogramowanie, dlaczego ? :google:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie pozwolą mi teraz sobie zaktualizować softu? przecież to nie moja wina że zepsuł mi się ich dekoder. jak w końcu dodzwonię się do nich to im powiem że możliwość aktualizacji powinna być w każdej chwili. a skąd to info że aktualizacje dostępne są od czwartku do niedzieli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś napisać dokładnie ile by mnie kosztowała wymiana zwykłego dekodera SD na ten PVR??

Chodzi mi o to czy będe placil normalnie 20zl za miesiac, czy bede mial te 10 gratis??

A i jeszcze jedno pytanko. Mam teraz pakiet Komfort+ plus tam jakies opcje, ale bez HD.

Wiem że biorac ten dekoder musze wykupic chociaz 1 opcje HD, i czy bede mial ja za darmo tak jak to jest w promocjach??

Czy po prostu aktywowujac ja teraz bede musial placic normalnie??

Bardzo prosze o szybka odpowiedz kogos zorientowanego w tym temacie. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...