Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
jeśli wysłałeś pismo 31-01-2012r. to ciesz się że ci to uznali... kanał zakończył emisję 1-02-2012 tak więc formalnie twoje wypowiedzenie 31-01-2012 nie miało podstawy prawnej....

Chyba się jednak mylisz, ponieważ zgodnie z regulaminem, na wypowiedzenie umowy klient ma 30 dni od wyłączenia kanału, czyli od 1 lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wysłałeś pismo 31-01-2012r. to ciesz się że ci to uznali... kanał zakończył emisję 1-02-2012 tak więc formalnie twoje wypowiedzenie 31-01-2012 nie miało podstawy prawnej....

Chyba się jednak mylisz, ponieważ zgodnie z regulaminem, na wypowiedzenie umowy klient ma 30 dni od wyłączenia kanału, czyli od 1 lutego.

dokładnie tak, czyli wypowiedzenie należy wysłać z dniem zaprzestania nadawania kanału gwarantowanego w PWU czyli 1.02.2012 a nie 31.01 kiedy kanał był jeszcze emitowany! jeśli ktoś jest nadgorliwy i wysyła wczesniej w czasie gdy kanał był na antenie wypowiedzenie jest bezzasadne.... obecnie uznane winny być wszystkie wypowiedzenia nadesłane od 1.02.2012 do 1.03.2012 (30 dni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowę z Cyfrowym Polsatem zawarłem 12 września 2011 roku. Wysłałem wypowiedzenie listownie poleconym priorytetem dnia 1lutego w związku z wycofaniem kanału TVN HD+1 z mojej oferty . Napisałem datę oraz wszystkie potrzebne dane swoje, numer umowy , typ dekodera , karta dekodującej numer i powód wyłączenie kanału TVN HD+1 i oczywiście podpis na dole. Dziś dzwoniłem do CP i usłyszałem że nie otrzymaliśmy żadnego wypowiedzenia. Oczywiście namawiali żeby pozostać z CP ale ja twierdząco Nie ponieważ już wysłałem wypowiedzenie do Państwa w związku z wyłączeniem kanału TVN HD+1 , jak długo takie wypowiedzenie listem poleconym priorytetem może iść , napiszę że jestem z województwa Wielkopolskiego. Wysłałem dnia 1luty 2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis sprawdzalem na poczcie moje wypowiedzenie wyslane dnia 31-01-2012 dotarlo 02-02-2012 wieczorem do CP.Jednak CP twierdzi ze 07-02-2012 a wtedy mam dziwnym trafem okres rozliczeniowyi musze zaplacic za kolejny miesiac co dzis zrobilem bo szkoda sobie szarpac nerwy.Mam pytanie jak zrobic z wyslaniem sprzetu zeby mi pozniej nie wmawiali ze byl uszkodzony dekoder lub pilot ewentualnie brak kabli bo to sa stare metody Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To CP wmawia swoim abonentom ze byly jakies uszkodzenia zeby jeszcze na koniec wyludzic jeszcze kase.Kiedys byly to pamietam urwane klapki od dekodera uszkodzone piloty lub brak kabli.Do Warszawy mam 140 kilometrow wiec mam jechac z dekoderem?Wole juz zaplacic za te ich niby uszkodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego odsyłacie dekodery? z tego co się orientuję bez problemu można odnieść zestaw do punktu w którym dokonywano zakupu, no chyba że zamawialiście przez www... jednak i w tym przypadku warto zorientować się czy sprzęt nie może zostać przyjęty w pierwszym lepszym punkcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
a dlaczego odsyłacie dekodery? z tego co się orientuję bez problemu można odnieść zestaw do punktu w którym dokonywano zakupu, no chyba że zamawialiście przez http://www... jednak i w tym przypadku warto zorientować się czy sprzęt nie może zostać przyjęty w pierwszym lepszym punkcie...

Jeżeli kolego rozwiązujesz całkowicie umowę to dekoder musisz odesłać do Cyfrowego Polsatu. Jedynie przy wymianie dekodera ten stary możesz zostawić w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 4. Dekoder i Karta § 6

11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu.

 

Regulamin świadczenia usług

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...