moryl Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Mietek007 na tv mi wogole nie zalezy telewizor ostatnio ogladam max godzine dziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak tv nie oglądasz to kup sobie dvb-t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Mietek007 jest to jakies rozwiazanie juz wczesniej nad tym myslalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 @moryl popatrz jakie mam pakiety w opisie i starcza mi to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Prze ICOK najlepiej, A w którym to miejscu będzie widoczne, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane? Przez ICOK się tego nie dowiesz. Podałem tylko ICOK jako sposób na kontakt mailowy Z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Szczerze i obiektywnie Familijny hd najlepsza oferta ale nic na sile nie traktuja mnie powaznie a mi nie zalezy na ofercie tv bo malo ogladam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 jeśli wysłałeś pismo 31-01-2012r. to ciesz się że ci to uznali... kanał zakończył emisję 1-02-2012 tak więc formalnie twoje wypowiedzenie 31-01-2012 nie miało podstawy prawnej.... Chyba się jednak mylisz, ponieważ zgodnie z regulaminem, na wypowiedzenie umowy klient ma 30 dni od wyłączenia kanału, czyli od 1 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wypowiedzenie wyslalem 31-01-2012 dlatego zeby miec czas na negocjacje do okresu rozliczeniowego 07-02-2012 ale po takim traktowaniu przez CP negocjacji nie bedzie czyba ze ich oferta powali mnie na kolana na co nie licze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 jeśli wysłałeś pismo 31-01-2012r. to ciesz się że ci to uznali... kanał zakończył emisję 1-02-2012 tak więc formalnie twoje wypowiedzenie 31-01-2012 nie miało podstawy prawnej.... Chyba się jednak mylisz, ponieważ zgodnie z regulaminem, na wypowiedzenie umowy klient ma 30 dni od wyłączenia kanału, czyli od 1 lutego. dokładnie tak, czyli wypowiedzenie należy wysłać z dniem zaprzestania nadawania kanału gwarantowanego w PWU czyli 1.02.2012 a nie 31.01 kiedy kanał był jeszcze emitowany! jeśli ktoś jest nadgorliwy i wysyła wczesniej w czasie gdy kanał był na antenie wypowiedzenie jest bezzasadne.... obecnie uznane winny być wszystkie wypowiedzenia nadesłane od 1.02.2012 do 1.03.2012 (30 dni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wypowiedzenie dlatego wyslalel wczesniej bo tak przypuszalem ze CP bedzie mnie chcial wkrecic w dodatkowy miesiac umowy jestem juz tyle z CP ze znam ich sztuczki i podejscie do swoich abonentow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Ten Polsat Futbol wg informacji mają wyłączyć w maju, ale nie ma podanej konkretnej daty. Może to być 1 maja lub 31 maja. Ktoś ma jakieś wiadomości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruk87 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam. Umowę z Cyfrowym Polsatem zawarłem 12 września 2011 roku. Wysłałem wypowiedzenie listownie poleconym priorytetem dnia 1lutego w związku z wycofaniem kanału TVN HD+1 z mojej oferty . Napisałem datę oraz wszystkie potrzebne dane swoje, numer umowy , typ dekodera , karta dekodującej numer i powód wyłączenie kanału TVN HD+1 i oczywiście podpis na dole. Dziś dzwoniłem do CP i usłyszałem że nie otrzymaliśmy żadnego wypowiedzenia. Oczywiście namawiali żeby pozostać z CP ale ja twierdząco Nie ponieważ już wysłałem wypowiedzenie do Państwa w związku z wyłączeniem kanału TVN HD+1 , jak długo takie wypowiedzenie listem poleconym priorytetem może iść , napiszę że jestem z województwa Wielkopolskiego. Wysłałem dnia 1luty 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolcinho8 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 2dni idzie zazwyczaj. Prawdopodobnie się odezwą do ciebie jak będą analizować twóje wypowiedzenie i wtedy zatelefonuja czy aby na pewno pan chce nas opuścić itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Dzis sprawdzalem na poczcie moje wypowiedzenie wyslane dnia 31-01-2012 dotarlo 02-02-2012 wieczorem do CP.Jednak CP twierdzi ze 07-02-2012 a wtedy mam dziwnym trafem okres rozliczeniowyi musze zaplacic za kolejny miesiac co dzis zrobilem bo szkoda sobie szarpac nerwy.Mam pytanie jak zrobic z wyslaniem sprzetu zeby mi pozniej nie wmawiali ze byl uszkodzony dekoder lub pilot ewentualnie brak kabli bo to sa stare metody Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Jedyna znana mi metoda, to odwieźć osobiście i zdać sprzęt komisyjnie. Robienie zdjęć sprzętu jak niektórzy zalecają, nic nie da, bo powiedzą, że je zrobiłeś przed zniszczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 A po co kolego, ktoś miałby zniszczyć dekoder czy pilot tuż przed wysłaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zemsta na CP w podziękowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 To CP wmawia swoim abonentom ze byly jakies uszkodzenia zeby jeszcze na koniec wyludzic jeszcze kase.Kiedys byly to pamietam urwane klapki od dekodera uszkodzone piloty lub brak kabli.Do Warszawy mam 140 kilometrow wiec mam jechac z dekoderem?Wole juz zaplacic za te ich niby uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo_m Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a dlaczego odsyłacie dekodery? z tego co się orientuję bez problemu można odnieść zestaw do punktu w którym dokonywano zakupu, no chyba że zamawialiście przez www... jednak i w tym przypadku warto zorientować się czy sprzęt nie może zostać przyjęty w pierwszym lepszym punkcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Moje już doszło wypowiedzenie, wysłałem 02.02.2012, a otrzymałem takie info: "Szanowny Panie Informujemy, że pismo dotyczące wypowiedzenia Umowy zostało zarejestrowane w Cyfrowym Polsacie w dniu 6 lutego 2012 r." Wysłałem zapytanie czy doszło pismo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a dlaczego odsyłacie dekodery? z tego co się orientuję bez problemu można odnieść zestaw do punktu w którym dokonywano zakupu, no chyba że zamawialiście przez http://www... jednak i w tym przypadku warto zorientować się czy sprzęt nie może zostać przyjęty w pierwszym lepszym punkcie... Jeżeli kolego rozwiązujesz całkowicie umowę to dekoder musisz odesłać do Cyfrowego Polsatu. Jedynie przy wymianie dekodera ten stary możesz zostawić w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Wiking - ale jak ma dekoder SD i na własność to NIE musi odsyłać, jedynie dekodery HD, nie wiem jak z HDD Polsatu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 No przecież logiczne, że odsyła się tylko sprzęt będący na wypożyczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Rozdział 4. Dekoder i Karta § 6 11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Regulamin świadczenia usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 A mam jeszcze jedno pykanko dekoder trzeba wyslac w orginalnym opakowaniu? Bo niestety gdzies mi zginelo a ze ten dekoder mam ok.3 lata wiec raczej go nie znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.