pawo24 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Wypowiedzenie wysłane 19.I a oni twierdzą, że nie otrzymali. Iść na pocztę i wyjaśnić czy czekać dalej? dlatego lepiej dopłacić te 2 zł i wysłać za potwierdzeniem odbioru.ja tak zrobiłem i teraz mam czarno na białym że odebrali moją rezygnacje ,mimo iz jeszcze jej nawet nie zarejestrowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Zeskanuj dowod nadania i pismo i im prześlij elektronicznie ja 3x wysłałem im na e-mail jako załącznik Bo sami prosili o to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 mi rozwiązali umowę ale dziś..pobrali sobie 30 PLN za podstawowy.Nie dadzą tak łatwo zapomnieć o sobie.Znowu mail,znowu pewnie faks...Podpisać umowę łatwo ale uwolnić sie trudno..Jak pomyślę że we wrześniu PLUS,w grudniu CP oraz TP Sa to już mnie ciarki przechodzą..Rok wypowiedzeń!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon500 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Możesz wycofać pobranie z Twojego konta. Zadzwoń do swojego banku i załatwisz to od razu.W przeciwnym razie na zwrot od Cyfry będziesz czekał w nieskończoność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Masz jakieś przykre doświadczenia z oddaniem pieniędzy przez Cyfrę? Pytam bo u mnie to samo wypowiedzenie potwierdzone ale pobrali mi z konta (polecenie zapłaty)> Po moim telefonie do Cyfry powiedzieli, że mogą zaksięgować później tę wpłatę na drugiej umowie. Przerabiał już ktoś taki scenariusz? Zeskanuj dowod nadania i pismo i im prześlij elektronicznie ja 3x wysłałem im na e-mail jako załącznik Bo sami prosili o to. Czy skuteczne będzie wysłanie im ale zdjęcia a nie skanu ?: nie mam skanera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W sumie ja dokonałem skanu pisma i zdjęcie dowodu nadania listu poleconego:) i poskutkowało.//DO Moderatora Tomka ja nie edytowałem na czerwono i sam byłem ciekaw kto moje błędy po cichu wziął i wyprostował;p////Dziś mam gorączkę i jakoś nie myślę za bardzo;) Pozdrawiam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W kwestii rozwiązania umów wystarczy napisać meila przez formularz ze strony C+ z prośbą o przedstawienie stanu sprawy. Jak odpowiedzą, że wypowiedzenie zarejestrowali a sprawa w toku to znaczy ,że otrzymali pismo i trzeba czekać na ich odpowiedź pisemną. Po otrzymaniu pisma z C+ macie 30 dni na zwrot karty lub ew innego sprzętu ale lepiej to zrobić do końca lutego, żeby nie było jakis kar. Powyższe wiem od znajomego z APS z którym czasem się konsultuję bo to sąsiad z osiedla. Ale , co zaznaczam mocno, nie jest on pracownikiem C+ więc nie jest wyrocznią w tych sprawach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Między Bogiem a prawdą to oprócz wysłania pisma 05.01 posłałem im faksem to pismo jeszcze raz w okolicach 20.01 wraz z kopią dowodu nadania z poczty oraz z pismem dotyczącym zwrotu cashu za styczeń. Tak by pokazać ze wszelkie atuty są po mojej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W kwestii rozwiązania umów wystarczy napisać meila przez formularz ze strony C+ z prośbą o przedstawienie stanu sprawy. Jak odpowiedzą, że wypowiedzenie zarejestrowali a sprawa w toku to znaczy ,że otrzymali pismo i trzeba czekać na ich odpowiedź pisemną. Ja dostałem coś takiego: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie Pana pismo nie jest jeszcze zarejestrowane na kontrakcie. Pragnę wyjaśnić, że wszelka korespondencja rozpatrywana jest w zależności od kolejności zgłoszeń. Uprzejmie proszę, o cierpliwość. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami Ta cierpliwość już powoli się kończy. Pismo wysłane 14 stycznia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Bombardować,bombardować!Ja wspomniałem o UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 karol91: Upominaj się jak najczęściej, żeby ślady były. Trzymaj dowód nadania i kopię pisma. Odpowiedź z CYFRY powinna wyglądać mniej więcej tak jak dostał znajomy: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pańska rezygnacja została zarejestrowana i jest w trakcie rozpatrywania. Informację otrzyma Pan drogą pocztową. ....................................................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky55 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam wypowiedzenie wyslałem 13 stycznia chociaz do dzisiaj nie otrzymałem nowego regulaminu.Więc koło 20-stego dzwonie a oni mówią że niema więc wysłałem jeszcze 2 takie same ,oprucz tego wysłałem faxem 2-a potwierdzenia nadania poleconego,kiedy dzwoniłem juz w lutym gosciu odpowiada że nie odnotowali gdy zapytałem co jażeli pobiorą mi kasę zastyczeń i za luty to powiedzial że wysłać pismo faxem o zwrot .Dzisiaj dzwonilem umowa rozwiazana wczoraj , ale gdy zapytałem o kasę bo za luty już pobrali facet mi nato że oddadzą tylko za luty bo umowa rozwiązana w lutym -trzeba ich gnębić aż do bólu aż oddadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A ja im nie zapłaciłem ani za styczeń ani za luty. Ciekawe czy jak rozwiążą w lutym, to czy będą się upominać o abonament za styczeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donbartolo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A ja im nie zapłaciłem ani za styczeń ani za luty. Myślisz że jak im nie zapłacisz to rozwiążą umowę i nie będą Cię ścigać O kasę. Przecież to nie armia zbawienia. Tak czy inaczej wyciągną od Ciebie kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 donbartolo: próbować wyciągać mogą bo zawsze ktoś naiwny zapłaci np dla świętego spokoju. Ale kto wypowiadał "na regulamin" to za styczeń nie musiał płacić. Skoro jednak to zrobił to zwrot powinien otrzymać w ciagu 30 dni od oddania karty. zródło: mój APS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Myślisz że jak im nie zapłacisz to rozwiążą umowę i nie będą Cię ścigać O kasę. Przecież to nie armia zbawienia. No właściwie to racja. Uczciwie patrząc, to przez cały styczeń oglądałem c+ więc pieniądze im się należą, ale czy uczciwym jest przedłużać na luty rozpatrzenie rezygnacji, która została wysłana i dostarczona w styczniu, by jeszcze móc domagać się kasy za styczeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 lasic00: jeżeli wypowiedziałeś regulaminowo umowę z art.15 par 8 i C+ zaakceptowała rozwiązanie to od stycznia juz nic im nie zalegasz.Nawet jeżeli sygnał miałeś jeszcze włączony. Czyli lepiej było nie płacić bo na zwrot czeka się dosyć długo i bez monitów napewno się nie obędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeTek Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Wysłałem jedno wypowiedzenie i drugie. Najpierw otrzymałem odpowiedź, że nie mogłem wypowiedzieć umowy przed 7 stycznia, a później że im przykro że rezygnuje i chcą bym został, a ja chce umowę rozwiązać więc zeskanowałem drugie pismo, które otrzymałem i napisałem, że nie jestem zainteresowany aby wyłączyli sygnał i rozwiązali umowę, a oni mi znowu że sprawa jest rozpatrywana. Chce to wreszcie zakończyć, ale nie mogę bo ciągle zwlekają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Upominaj się jak najczęściej, żeby ślady były. Trzymaj dowód nadania i kopię pisma.Odpowiedź z CYFRY powinna wyglądać mniej więcej tak jak dostał znajomy: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pańska rezygnacja została zarejestrowana i jest w trakcie rozpatrywania. Informację otrzyma Pan drogą pocztową. ....................................................... Wysłałem e-mail do C+ jeszcze raz. Oto odpowiedź, jaką otrzymałem: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że otrzymaliśmy od Pana informację o rozwiązaniu Umowy o Abonament. Wniosek został przekazany do rozpatrzenia. Proszę o cierpliwość w powyższej kwestii. Pragnę poinformować, że o terminie rozwiązania Umowy decyduje data wysłania (data stempla pocztowego). W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę odpowiedzi. Łączę wyrazy szacunku, Dział Relacji z Abonentami O co chodzi z tym stemplem pocztowym? Chyba kobieta pomyliła rozwiązanie umowy z powodu zmiany regulaminu z wypowiadaniem umowy z 3-miesięcznym wyprzedzeniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 rozwiązali juz komus umowe jak ktoś wysyłał w okolicach 23 stycznia? co wam oferowali w zamian za wycofanie sie z decyzki o rezygnacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky55 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Musisz jeszcze trochę poczekać około 2-3tygodni ja wysłałem 13-stycznia a rozwiązali 6 lutego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 rozwiązali juz komus umowe jak ktoś wysyłał w okolicach 23 stycznia?co wam oferowali w zamian za wycofanie sie z decyzki o rezygnacji? Ja rozwiazalem. Przy pakiecie podstawowym+ oraz opcja canal+ no i dekoder 10zl - wychodzilo mi 79zl miesiecznie. Zaproponowali mi umowe na 18 miesiecy w tym 9 miesiecy 44,50zl a pozostale 9 miesiecy 79zl. Zrezygnowalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Ja wyslalem pismo 13 stycznia i jak narazie nadal mam sygnal. Juz mnie to denerwuje. Chcialbym to zakonczyc bo minie wkrotce miesiac od wyslania rezygnacji. OK juz chyba sie doczekalem Przed chwila otrzymalem takiego maila: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, iż 06.02.2009 roku Umowa numer ....... została rozwiązana. W najbliższych dniach zostanie wysłane pismo potwierdzające rozwiązanie Umowy. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Ale ja mam nadal sygnal Dziwne OK juz nie mam sygnalu. Tak wiec sprawa z Cyfra konczy sie.... Odczekam z miesiac albo dwa i przepisze na siebie umowe ktora podpisalem na brata z koncem stycznia. Moj maly sprytny plan wypalil Mam lepsze warunki do listopada i licze ze po tym czasie znowu nastapi jakas zmiana regulaminu he, he... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekm Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 emarti: szansa na kolejną zmianę regulaminu w tym roku masz duże, gdyż platformy cyfrowe jak C+, wprowadzają coraz to nowsze technologie i usługi i muszą w związku z tym zmieniać odpowiednio warunki umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Najlepszym rozwiazaniem bylaby zmiana regulaminu tuz po zakonczeniu promocji. W moim przypadku trzeba oczekiwac czegos takiego w lisopadzie. Trzeba tak sobie kombinować bo nas trzepią aż miło to dlaczego my nie mamy sobie polepszać gdy nadaża się do tego okazja. Dostałem drugiego maila w którym proszą o podanie numeru konta lub adresu na jaki mają przesłać mi zwrot abonamentu za styczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi