Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dlaczego w nowym regulaminie nie ma kanałów Polsatu, czyżby od 18 marca nie było w ofercie C+????

 

Dlatego, że spora liczba klientów przedłuża umowy i to wiązało by się z utrzymaniem Polsatów na dłuższy czas. A skoro Cyfra+ posiada umowę z Polsatem na załóżmy 3lata to przy zawieraniu przez klienta załóżmy 22 miesięcznej umowy musieli by przy przedłużaniu zagwarantować wspomniane kanały bądź wymienić na inne bez straty dla klienta - co raczej jest niemożliwe. Tak więc po prostu ich nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o potwierdzenie informacji:

 

Konsultant mi powiedział, że osoby, które podpisały umowę dla abonentów innych platform, dostaną nowy regulamin z pierwszym rachunkiem na początku kwietnia i dopiero wtedy będzie można wysyłać wypowiedzenia.

Osoby z umowami z przed 1 marca dostają teraz w marcu pocztą nowy regulamin i do 31 marca mają przesłać wypowiedzenie.

Osoby, które podpisały umowy po 1 marca ( ja podpisałem 2 marca) czekają na nowy regulamin z pierwszym rachunkiem na początku kwietnia i mają czas na wypowiedzenie do 30 kwietnia.

Tak powiedział mi konsultant po konsultacji ze swoim opiekunem.

Ja wysłałem wypowiedzenie 8 marca i konsultant powiedział mi, że wypowiedzenie mam moc prawną, gdy zostanie wysłane po otrzymaniu nowego regulaminu,a ja nowy regulamin dopiero w kwietniu dostanę. Te otrzymane wypowiedzenie traktują natomiast jako rozwiązanie umowy z dniem okresu minimalnego.

 

Proszę o pomoc i opinie - czy cyfra mówi mi prawdę, czy jest to jakiś zwód? Mam pisać jeszcze jakieś pismo, by się upewnić? Czy czekać aż coś w kwietniu przyjdzie? Proszę o rady:!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomagam dla znajomego (sam jestem w n) wysłac wypowiedzenie, lepiej wysłac sama pocztą (poleconym listem) czy dla pewnosci list + fax ?

 

Ja swoje wysłałem dziś. Polecony, priorytet ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (taka przyjemność kosztuje 6 zł i 5 groszaków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając promocję z TV z początku grudnia 2010 (pakiet komfortowy/optimum z hbo, c+, filmbox i kanalami hd) nie dostałem nowego regulaminu ani cennika wraz z najnowszym numerem Plus+, czyli podwyżka w tym przypadku nie obowiązuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99zł - aktywacja nowego dekodera HD

1zł - aktywacja samej karty

 

Zapytam raz jeszcze, bo mam pewne wątpliwości. Czy jeśli mam dekoder HD na własność i wypowiem umowę, to przy podpisaniu kolejnej umowy na kanały HD zapłacę za aktywację tylko 1 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko: na początku marca brałem w cyfrze trzy karty na Optimum HD. Z wyglądu wyglądały na nówki, bez zarysowań od wkładania i wyciągania do dekodera i sprzedawca po numerze serii po kolei szedł, 19, 20, 21 - to było u dystrybutora ze Szczecina. Ale żona dziś wzięła trzy karty na Optimum u mniejszego dystrybutora w pod szczecińskiej miejscowości i widać, że karty były już używane, są rysy, jedna nawet bardzo używana była. O czym to świadczy? Czy karty używane są jakoś gorsze? Czemu nówek nie dał zgodnie z kolejnym numerem serii? Jest to naturalna praktyka? Proszę o opinie.

Dodam, że te pierwsze karty z Optimum HD mam już na wypowiedzeniu w związku z nowym regulaminem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to widze że nietylko w szczecinie dystrybutorzy dostają "lekko" stachane karty :lol2: poprostu poszła taka pula kart do punktów i tyle. ale ostatnio dostaliśmy zupełne nówki :D a co do działania, to albo karta działa albo nie,jest aktywna albo nie, jakość odbioru nie ma znaczenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, że podpisując jeszcze obecną umowie standardową w aneksie otrzymuje się gwarancję niezmienności ceny przez okres minimalny? a w promocji dla abonentów innych platform jest tylko rabat na abonament, czyli zaakceptowanie nowego regulaminu i cennika wiąże się z lekką podwyżką abonamentu, bo rabat jest odejmowany od wyższej już ceny abonamentu z nowego regulaminu?

Co w wypadku, gdy ma się cenę gwarantowaną przez cały okres i przesyłają mimo wszystko nowy regulamin z nowym cennikiem? Chodzi mi o to, czy mając rzeczywiście w aneksie gwarantowaną kwotę mogą mnie postawić w takiej sytuacji, że albo nowy regulamin albo do widzenia.

Wczoraj podpisałem umowę na Optimum jako przechodzący z Polsatu za 50 zł z rabatem po 3 miesiącach 13,90. Czyli według nowego regulaminu: 69-13,90= 55,10. Zastanawiam się czy nie lepiej było podpisać w promocji dla tej standardowej i mieć gwarantowane 51zl przez 22 miesiące. 24 godziny mijają dziś po południu, do 48 godzin mogę kontrakt poprawić u dystrybutora. Warto zmieniać? Proszę o dobre rady:) Chociaż patrze teraz, że w standardowej nie ma pierwszych trzech miesięcy gratis, więc chyba moja umowa jest bardziej dla mnie korzystna, bo 150zl oszczędzam a tam 5,10*19zl= 96,90zł - pomimo gwarancji stalości ceny, więc chyba ta oferta dla przechodzących z polsatu jest lepsza, mylę się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja dopiero w dniu wczorajszym otrzymałem rachunek ( a sąsiad miał już w piątęk , czyli wszystkich rachunków w jednym dniu nie wysyłają) i żadnego aneksu w środku nie było. Umowę mam od grudnia 2009 i cały czas korzystam z pakietu Prestiżowego+ / Premium HD / 5xHD / HBO OD . Czy ktoś z Was też nie otrzymał aneksu?? Czy tych abonentów " z telewizorami na wynajem" nowy cennik nie dotyczy?? i ostatnie pytanie dla mnie najważniejsze

Jeżeli nie otrzymałem aneksu to przy zmianie pakietu na PrestiżHd w maju zapłace obecnie obowiązującą cenę za pakiet??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...