undertaker the Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Przecież liczy się data stempla pocztowego co do wysłania wypowiedzenia, i tu ktoś na forum pisał że dostał od Cyfr odpowiedź że wypowiedzenia trzeba wysłać do 31 marca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebe Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Przed chwilą zakończyłem rozmowę z BOK Cyfry+, zapytałem przy okazji o termin wypowiedzeń i tak samo odpowiedział konsultant, czyli do dnia 31,03,2011 liczy się data stempla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynek Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Witam!Dlaczego w nowym regulaminie nie ma kanałów Polsatu, czyżby od 18 marca nie było w ofercie C+???? Dlatego, że spora liczba klientów przedłuża umowy i to wiązało by się z utrzymaniem Polsatów na dłuższy czas. A skoro Cyfra+ posiada umowę z Polsatem na załóżmy 3lata to przy zawieraniu przez klienta załóżmy 22 miesięcznej umowy musieli by przy przedłużaniu zagwarantować wspomniane kanały bądź wymienić na inne bez straty dla klienta - co raczej jest niemożliwe. Tak więc po prostu ich nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Sporo podnieśli te ceny. Wszyscy nas łupią - idą śladami koncernów paliwowych i cukrowych ... Najgorsze jest to, że nie ma dobrej alternatywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon666 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 pomagam dla znajomego (sam jestem w n) wysłac wypowiedzenie, lepiej wysłac sama pocztą (poleconym listem) czy dla pewnosci list + fax ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Faxem nigdy nie wysyłałem. List polecony za potwierdzeniem odbioru i nadania powinien wystarczyć, a i tak umowy z powodu zmiany regulaminu wygasną dopiero 30 kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.suski Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Proszę o potwierdzenie informacji: Konsultant mi powiedział, że osoby, które podpisały umowę dla abonentów innych platform, dostaną nowy regulamin z pierwszym rachunkiem na początku kwietnia i dopiero wtedy będzie można wysyłać wypowiedzenia. Osoby z umowami z przed 1 marca dostają teraz w marcu pocztą nowy regulamin i do 31 marca mają przesłać wypowiedzenie. Osoby, które podpisały umowy po 1 marca ( ja podpisałem 2 marca) czekają na nowy regulamin z pierwszym rachunkiem na początku kwietnia i mają czas na wypowiedzenie do 30 kwietnia. Tak powiedział mi konsultant po konsultacji ze swoim opiekunem. Ja wysłałem wypowiedzenie 8 marca i konsultant powiedział mi, że wypowiedzenie mam moc prawną, gdy zostanie wysłane po otrzymaniu nowego regulaminu,a ja nowy regulamin dopiero w kwietniu dostanę. Te otrzymane wypowiedzenie traktują natomiast jako rozwiązanie umowy z dniem okresu minimalnego. Proszę o pomoc i opinie - czy cyfra mówi mi prawdę, czy jest to jakiś zwód? Mam pisać jeszcze jakieś pismo, by się upewnić? Czy czekać aż coś w kwietniu przyjdzie? Proszę o rady:! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 mówi prawdę. Najpierw regulamin (w kwietniu) potem wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidsss Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 pomagam dla znajomego (sam jestem w n) wysłac wypowiedzenie, lepiej wysłac sama pocztą (poleconym listem) czy dla pewnosci list + fax ? Ja swoje wysłałem dziś. Polecony, priorytet ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (taka przyjemność kosztuje 6 zł i 5 groszaków). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Mając promocję z TV z początku grudnia 2010 (pakiet komfortowy/optimum z hbo, c+, filmbox i kanalami hd) nie dostałem nowego regulaminu ani cennika wraz z najnowszym numerem Plus+, czyli podwyżka w tym przypadku nie obowiązuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon666 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 lieo, davidsss - dzięki za odpowiedz/pomoc, w takim razie wyśle poleconym priorytetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidsss Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Priorytet to dodatek aby szybciej doszło. Wyślij poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i też będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lawrence Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 99zł - aktywacja nowego dekodera HD 1zł - aktywacja samej karty Zapytam raz jeszcze, bo mam pewne wątpliwości. Czy jeśli mam dekoder HD na własność i wypowiem umowę, to przy podpisaniu kolejnej umowy na kanały HD zapłacę za aktywację tylko 1 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jutro wysyłam wypowiedzenie i chciałem się upewnić czy pod ten adres? CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Tak pod ten adres wszystko sie zgadza ja ostatnio wypowiadalem umowe ale przedluzylem ze zwgledu na rabat i multiroom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.suski Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Mam małe pytanko: na początku marca brałem w cyfrze trzy karty na Optimum HD. Z wyglądu wyglądały na nówki, bez zarysowań od wkładania i wyciągania do dekodera i sprzedawca po numerze serii po kolei szedł, 19, 20, 21 - to było u dystrybutora ze Szczecina. Ale żona dziś wzięła trzy karty na Optimum u mniejszego dystrybutora w pod szczecińskiej miejscowości i widać, że karty były już używane, są rysy, jedna nawet bardzo używana była. O czym to świadczy? Czy karty używane są jakoś gorsze? Czemu nówek nie dał zgodnie z kolejnym numerem serii? Jest to naturalna praktyka? Proszę o opinie. Dodam, że te pierwsze karty z Optimum HD mam już na wypowiedzeniu w związku z nowym regulaminem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 to widze że nietylko w szczecinie dystrybutorzy dostają "lekko" stachane karty poprostu poszła taka pula kart do punktów i tyle. ale ostatnio dostaliśmy zupełne nówki a co do działania, to albo karta działa albo nie,jest aktywna albo nie, jakość odbioru nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.suski Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 myślałem, że karta używana już może pogorszyć jakość odbioru.....albo inne problemy sprawić....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Żartujesz, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.suski Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 serio pytałem, ale widzę że to głupie pytanie było:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.suski Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Czy to prawda, że podpisując jeszcze obecną umowie standardową w aneksie otrzymuje się gwarancję niezmienności ceny przez okres minimalny? a w promocji dla abonentów innych platform jest tylko rabat na abonament, czyli zaakceptowanie nowego regulaminu i cennika wiąże się z lekką podwyżką abonamentu, bo rabat jest odejmowany od wyższej już ceny abonamentu z nowego regulaminu? Co w wypadku, gdy ma się cenę gwarantowaną przez cały okres i przesyłają mimo wszystko nowy regulamin z nowym cennikiem? Chodzi mi o to, czy mając rzeczywiście w aneksie gwarantowaną kwotę mogą mnie postawić w takiej sytuacji, że albo nowy regulamin albo do widzenia. Wczoraj podpisałem umowę na Optimum jako przechodzący z Polsatu za 50 zł z rabatem po 3 miesiącach 13,90. Czyli według nowego regulaminu: 69-13,90= 55,10. Zastanawiam się czy nie lepiej było podpisać w promocji dla tej standardowej i mieć gwarantowane 51zl przez 22 miesiące. 24 godziny mijają dziś po południu, do 48 godzin mogę kontrakt poprawić u dystrybutora. Warto zmieniać? Proszę o dobre rady:) Chociaż patrze teraz, że w standardowej nie ma pierwszych trzech miesięcy gratis, więc chyba moja umowa jest bardziej dla mnie korzystna, bo 150zl oszczędzam a tam 5,10*19zl= 96,90zł - pomimo gwarancji stalości ceny, więc chyba ta oferta dla przechodzących z polsatu jest lepsza, mylę się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacha11 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Witam. Ja dopiero w dniu wczorajszym otrzymałem rachunek ( a sąsiad miał już w piątęk , czyli wszystkich rachunków w jednym dniu nie wysyłają) i żadnego aneksu w środku nie było. Umowę mam od grudnia 2009 i cały czas korzystam z pakietu Prestiżowego+ / Premium HD / 5xHD / HBO OD . Czy ktoś z Was też nie otrzymał aneksu?? Czy tych abonentów " z telewizorami na wynajem" nowy cennik nie dotyczy?? i ostatnie pytanie dla mnie najważniejsze Jeżeli nie otrzymałem aneksu to przy zmianie pakietu na PrestiżHd w maju zapłace obecnie obowiązującą cenę za pakiet?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Dla abonentów z telewizorami obowiązuje wciąż stary regulamin i cennik do czasu zakończenia umowy. W twoim przypadku cena jest wciąż bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gul Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Nie wszystkich to obowiązuje . Sprawdźcie Swoje umowy ( wszyscy którzy zawarli umowę z TV w pierwszym dniu obowiązywania mieli standardowe zapisy !!!!!!!!!!!!! ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi