Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja napisałem tak:

Wypowiedzenie Umowy o Abonament

W związku ze zmianą Regulaminu Umowy o Abonament w postaci modyfikacji warunków udostępniania kanałów Trace oraz religia.tv z dniem 01-04-2013, to znaczy wycofania ich z oferty gwarantowanej Regulaminem, na podstawie art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament wnoszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu DD-MM-YYYY. Umowa przestanie obowiązywać z końcem kwietnia 2013 r.

Proszę o potwierdzenie o przyjęciu wypowiedzenia drogą mailową na adres wskazany w nagłówku.

Ja natomiast wysłałem pisemko o takiej treści:

 

W związku z wprowadzeniem przez CANAL+ Cyfrowy S.A. z dniem 1 kwietnia 2013 roku zmian w Regulaminie Umowy o Abonament polegających na braku gwarancji nadawania programów Religia.tv (dla użytkowników dekoderów HD) oraz Trace oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wyżej wymienione zmiany, które zostały jednostronnie wprowadzone przez operatora i zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament rozwiązuję umowę zawartą przeze mnie w dniu 3 lutego 2012 roku.

 

Nadmieniam, że powyższe oświadczenie skutkuje na koniec okresu rozliczeniowego w którym zostało złożone czyli w tym przypadku z dniem 30 kwietnia 2013 roku.

Myślę, że powinno przejść bezproblemowo.

 

ps. Dzięki za odpowiedź na moją prośbę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam kolegów. Czy ktoś z Was wymówił umowę mając pakiet Canal+ Start HD? I na jakiej podstawie? czy w tym pakiecie jest gwarancja Religia TV i Trace? Oba kanały mi świecą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ musiolek

Lepiej się nie rozpisywać napisac min tak: OŚWIADCZAM ŻE ROZWIĄZUJĘ UMOWĘ - z powodu braku akceptacji dokonanych zmian programowych przez brak gwarancji nadawania programów Religia.tv (dla użytkowników dekoderów HD) oraz Trace

(jeżeli masz te kanały, to lepiej by było powołać się na : brak dostępności 13th Street Universal , Zone Romantica)

Wnoszę o jej rozwiązanie w terminie zgodnym z art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi odpowiedzieć na poniższe pytanie?

Jestem abonentem Cyfry+ od maja 2001 r. Obecnie mam pakiet optimum z paczką canal+ (umowa na czas nieokreślony) oraz paczkę HBO w promocji do 30 czerwca (tj. na czas określony). Dziś zadzwoniła do mnie konsultantka z propozycją migracyjną do nc+. Zaoferowała platinum ale łącznie z paczką HBO. Oczywiście stwierdziłem, że HBO mnie nie interesuje na co ona odpowiedziała, że innej oferty na dzień dzisiejszy dla mnie nie ma i nie potrafiła wyjaśnić dlaczego proponują mi tylko taką ofertę migracyjną.

Wobec tego czy jako abonent z umową na czas nieokreślony muszę im wypowiedzieć umowę z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia – czyli płaciłbym im do końca lipca 2013, czy też w związku ze zmianami jakie zaszły od 1 kwietnia mogę powołać się na art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament i wypowiedzieć im umowę w terminie jednego miesiąca od wprowadzenia tych zmian. (czy w wariancie drugim mogę powołać się na likwidację kanału 13th Street Universal).

 

 

Co do wypowiedzenia to tak jak wyżej napisał jeden z użytkowników.

 

To, że nie mogą zaaferować Ci nic innego związane jest z przypisaniem na "stałe" HBO. Dajmy dostałeś HBO przez 6 miesięcy bez możliwości wyłączenia stąd brak innej ofert niż z HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie, ale niestety już wysłałem to wypowiedzenie. Myślę jednak, że i tak powinno ono przejść w obecnej formie, a jeśli będą jakieś problemy to wycofam je i złożę po raz drugi to o podanej przez Ciebie treści. Niestety nie mogę powołać się na inne przyczyny niż te, które podałem w swoim piśmie (np. 13th street) bo jest to umowa na pakiet START HD więc nie mam zbyt dużego pola manewru. Nie mam zamiaru negocjować warunków przedłużenia tej umowy, po prostu chcę ją zakończyć i pozostać tylko z moim "głównym" kontraktem (vide - mój podpis), która obowiązuje do końca lipca bieżącego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma określonych wymogów co do treści takiego wypowiedzenia, może być ono zawarte w jednym zdaniu, w którym klient oświadcza, iż wypowiada umowę, wskazując jej numer. Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej stronie umowy (np. do autoryzowanego punktu obsługi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również mail zwrotny, że pożegnanie jest zaplanowane na 30 kwietnia 2013 roku :-8

 

No to etap zwany CYFRA+ 2009-2013 można na jakiś czas uznać za zakończony.

Jeśli nc+ zmądrzeje to w lipcu-sierpniu 2014 się zastanowię, póki co za dużo niewiadomych i podkładania świni przez nowy twór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plisss odpowiedzcie mi.

 

Mam umowe do końca kwietnia z Cyfrą PLUS wypowiedzenie wysłane dośc dawno. I moje pytanie, musze teraz wtsłąc wypowiedzenie jeszcze raz do Cyfry czy juz nie??? Czy to pierwsze jest wazne i nie koliduje z tymi pismami od Cyfry?? osobiście pisma migracyjnego nie dostałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Wam .Wysłałem wypowiedzenie na skrytke pocztową i widzę że na stronie poczty jak sprawdzam śledzenie przesyłki to widze że ona do nich dotarła . Na jakiego maila napisac do nich żeby napisali mi potwierdzenie przyjęcia rezygnacji ,oraz jaką tresc napisac .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrczak, informacje@cyfraplus.com.pl - treść pisma dowolna, byle zawrzeć zapytanie czy zarejestrowali wypowiedzenie i kiedy planowane jest zakończenie umowy,

 

poniatowski to jest najgłupszy stereotyp jaki można powtarzać, ale to tak bez obrazy :wink: oczywiście, że można wysłać list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na skrytkę pocztową. Listonosz wrzuci wtedy do skrytki awizo, a pracownik Cyfry+ później zgłasza się do placówki pocztowej po te wszystkie listy i podpisuje się na zwrotnych potwierdzeniach odbioru, dodatkowo przybijając pieczątkę. Osobiście wysyłałem w przeszłości już 2 wypowiedzenia za potwierdzeniem na skrytkę i za każdym razem zwrotka wracała podpisana i podbita. Jak mówię, to taki internetowy mit - nie warto go powtarzać.

 

MisiekPB, C+ zdaje się nie zdążyła wysłać tych pism migracyjnych, więc to wysłane wypowiedzenie powinno wystarczyć. Na wszelki wypadek wyślij maila na informacje@cyfraplus.com.pl żeby upewnić się kiedy wygasa Twoja umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również mail zwrotny, że pożegnanie jest zaplanowane na 30 kwietnia 2013 roku :-8

 

A u mnie mail następującej treści :

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że korespondencja została

zarejestrowana na Pana kontrakcie. Wniosek jest w trakcie rozpatrywania.

 

Tylko o co im chodzi z tym rozpatrywaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja powiem że wreszcie odpisali.

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż na podstawie nadesłanej korespondencji, Umowa zostanie rozwiązana 30 kwietnia 2013 roku.

W terminie miesiąca od daty rozwiązania kontraktu proszę o zwrot sprzętu, do punktu dystrybucyjnego. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

 

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt.

 

Zatkało mnie- UPRZEJMIE- proszą o kontakt :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytania :

1. Dam rezygnacje napisaną z tego wzoru http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ czy ją przyjmą

2. Mam zamiar załatwić dn. 13-04 i przyjdzie do NC+ 1.04 to że będzie że jakoby przyjął migracje

3. Mam oddać cały pakiet w raz z kartą

4. Czy muszę zapłacić im rachunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej stronie umowy (np. do autoryzowanego punktu obsługi).

W przypadku CYFRY+ wypowiedzenie umowy można tylko wysłać pocztą, listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru. APS-y nc+ odmawiają przyjęcia wypowiedzenia umowy z CYFRĄ+ u siebie. Tak przynajmniej jest w Opolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak pójdę do Centrum NC+

Ja miałem na myśli właśnie Centrum nc+ w Opolu.

Też mnie to dziwi, bo już wcześniej ktoś też na forum pisał, że jest możliwość złożenia wypowiedzenia do CYFRY+ właśnie w Centrum nc+, ale jak już wspomniałem, w Opolu nie przyjmują. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...