Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby Cyfra zablokowała Ci kanały to musisz być w takiej sytuacji jeśli masz Puls , Polonia itp:

 

- nie zapłaciłeś dwóch rachunków

- wysłałeś wypowiedzenie,

- karta nie pobrała uprawnień - zadzwoń na infolinię i sam je puść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dan-Sat

Pisałem wcześniej, że wysłałem wypowiedzenie 30 czerwca ze względu na TVN Warszawa, ale w takim przypadku dotarło już w lipcu (zwłaszcza że wysyłałem o godz. 21) i zgodnie z regulaminem powinni mi wyłączyć sygnał pod koniec lipca a nie 13 lipca. Wysłałem wczoraj reklamację przez formularz kontaktowy i jeśli nie będzie dziś odpowiedzi to zadzwonię do CTA. Opisałem to na forum, bo śledzę wątki związane z cyfrą i nie zauważyłem, żeby ktoś ostatnio miał podobną sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dwa lata temu podpisałem umowę z cyfra i teraz w październiku kończy mi się umowa i chciałem się dowiedzieć ile trwa okres wypowiedzenia umowy , czytam rożne fora i jedni mówią ze 3 miesiące , a inni 1 miesiąc , czytałem swoja umowę , ale żadnych informacji o okresie wypowiedzenia nie ma mowy . Z góry dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem reklamację i dokładnie opisałem sytuację:

 

Dnia 30 czerwca 2011r wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy ze

względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa. Dzisiaj (13 lipca)

został wyłączony sygnał, chociaż według art. 7 § 1. regulaminu

zmiany zawartości pakietów "uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w

drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od

daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca

kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+".

Moim zdaniem umowa ze mną została rozwiązana z naruszeniem wyżej

wymienionego punktu regulaminu, ponieważ list z wypowiedzeniem Operator

Cyfry+ otrzymał w lipcu 2011r. Wyłączenie sygnału w połowie miesiąca

pozbawiło mnie możliwości oglądania telewizji,ponieważ czytałem

regulamin i byłem przekonany, że umowa zostanie zakończona z końcem

lipca (jak stanowi art. 7).

Proszę o przywrócenie sygnału i odbieranego wcześniej przeze pakietu i

rozwiązanie umowy zgodnie z regulaminem, czyli 31 lipca 2011r.

 

Chciałbym kontynuować umowę, jeśli przedstawiliby Państwo

zadowalające mnie warunki umowy.

 

Proszę też o informacje, do kiedy muszę zwrócić karty.

 

Taką odpowiedź dostałem:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że rozwiązanie Umowy

zostało zaplanowane zgodnie z Regulaminem.

Wyjaśniam również, iż ma Pan możliwość wznowienia jej na warunkach,

które obowiązywały przed zakończeniem kontraktu.

Jeżeli jest Pan zainteresowany kontynuacją Umowy, proszę o kontakt.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Z poważaniem,

Dział Relacji z Abonentami

 

Zero odpowiedzi, kiedy mam zwrócić kartę, chociaż pytałem w mailu.Na pewno nie będę kontynuował na dotychczasowych warunkach. Bardziej opłaca się wziąć nową umowę, ale i tak nie wezmę, przynajmniej na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko

 

Z 30.07.2011 znika C+ sport2 dodają C+ weekend HD oraz c+gol HD.

Czy mogę w takim wypadku rozwiązać umowe?

 

Pozdr

nic nie znika , zmieniaja nazwe Oo, pomyśl

 

Jak zwykle wszystko zależy od interpretacji :)

Zobaczymy co będzie w oficjalnym info.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli C+ przyjęło datę na stemplu pocztowym, to zgodnie z fragmentem regulaminu umowa została rozwiązana z ostatnim dniem miesiąca w którym oświadczenie dotarło, czyli 30 czerwca (bo data była czerwcowa na kopercie). ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam jest napisane, że w przeciągu miesiąca kalendarzowego abonent ma prawo na wysłanie wypowiedzenia umowy. Rozwiązanie skutkuje na koniec miesiąca kalendarzowego w którym dotarło wypowiedzenie do cyfry. Więc wypowiedzenie wysłane 30 czerwca jest ważne. Dotarło w lipcu do cyfry, więc na koniec lipca powinna być rozwiązana umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja to raczej widzę, że idą abonentom na ręke, żeby potem nie było spornych spraw kiedy dotarło pismo, szczególnie na przełomie miesięcy ... więc przyjmują jako datę dotarcia, datę na stemplu pocztowym :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc użyj funkcji ODPOWIEDZ w swojej skrzynce pocztowej i napisz, że nie odpowiedziano Ci na Twoje pytanie oraz zadaj je ponownie, a mianowicie: Do kiedy dokładnie muszę zwrócić operatorowi swoją kartę abonencką.

Już to zrobiłem, ale dzięki za radę. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem reklamację i dokładnie opisałem sytuację:

 

Dnia 30 czerwca 2011r wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy ze

względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa. Dzisiaj (13 lipca)

został wyłączony sygnał, chociaż według art. 7 § 1. regulaminu

zmiany zawartości pakietów "uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w

drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od

daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca

kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+".

Moim zdaniem umowa ze mną została rozwiązana z naruszeniem wyżej

wymienionego punktu regulaminu, ponieważ list z wypowiedzeniem Operator

Cyfry+ otrzymał w lipcu 2011r. Wyłączenie sygnału w połowie miesiąca

pozbawiło mnie możliwości oglądania telewizji,ponieważ czytałem

regulamin i byłem przekonany, że umowa zostanie zakończona z końcem

lipca (jak stanowi art. 7).

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nie, no już się pogubiłem. Umowę mam do 30.09.2011r. Czy powołując się na w/w art. 7 § 1 ( wypowiedzenie umowy ze

względu na wycofanie z oferty kanału TVN Warszawa ) mogę wypowiedzieć umowę wcześniej ? Jeśli tak, to kiedy mam wysłać wypowiedzenie, aby skutkowało na koniec września 2011 r.

Dziękuję za wyrozumiałość na zadane pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam umowę z tv zakupionym na własność za 1 zł pakiet prestiż hd, 24 czerwca wysłałem wypowiedzenie umowy ze względu wycofania tvn warszawa, 9 lipca wyłączyłi mi kanały i dzisiaj chciałem podpisać nową umowę na pakiet start lecz konsultant orzekł ze mam jakąś zaległość z tytułu porzedniej umowy. Jak się później okazało jest to 800 zł za telewizor, czy mam jakieś szanse zeby cyfra umorzyła to odszkodowanie. Niczego nie dostałem na pismie i gdyby nie dzisiejsza rozmowa z konsultantem to dalej bym nic nie wiedział

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, żebyś wysłał wypowiedzenie listem poleconym miesiąc przed upływem okresu minimalnego czyli w twoim przypadku do końca sierpnia.

Ja właśnie wysyłam rezygnacje. Też mi się kończy umowa we wrześniu. To że Canal+ stracił wytwórnię to mogę jeszcze jakoś znieść ale już to że nic nie dodaje nowego w HD to już wyprowadza mnie z równowagi. Właśnie zamówiłem n-kę i przez 3 miesiące zanim mi się skończy umowa z C+ nic nie płacę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dan-Sat

Pisałem wcześniej, że wysłałem wypowiedzenie 30 czerwca ze względu na TVN Warszawa, ale w takim przypadku dotarło już w lipcu (zwłaszcza że wysyłałem o godz. 21) i zgodnie z regulaminem powinni mi wyłączyć sygnał pod koniec lipca a nie 13 lipca. Wysłałem wczoraj reklamację przez formularz kontaktowy i jeśli nie będzie dziś odpowiedzi to zadzwonię do CTA. Opisałem to na forum, bo śledzę wątki związane z cyfrą i nie zauważyłem, żeby ktoś ostatnio miał podobną sytuację.

 

Mnie spotkało to samo. Sygnał wyłączony 12.07 godz. 21:45. Następnego dnia o 7:00 zadzwoniłem do CTA, ale konsultantka miała swoją interpretację regulaminu dot. czasu rozwiązania umowy i nic nie załatwiłem. Później wykonałem telefon do Działu Utrzymania Abonentów , gdzie również nie udało się nic załatwić (ten dział się tą sprawą nie zajmuje), a następnie zostałem przełączony do CTA , gdzie trafiłem na Konsultanta, który po sprawdzeniu przyznał, że nastąpiło błędne odłączenie sygnału. Jeszcze w trakcie rozmowy uprawnienia zostały przesłane, a dzisiaj możliwość logowania do ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...