Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

A mi się marzy Premier League w TVP Sport albo Eurosport ;)

Zobaczymy co się szybciej spełni ;D

Nic z twoich marzen sie nie spelni Premier League do sezonu 2013 na wylacznosc w canal+ :brawo:

 

Żeby nie być gołosłownym: http://media2.pl/media/59700-liga-angielska-zostaje-w-canalplus.html :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też nie ma Boomeranga i RTL2?

 

 

W skierniewicach tak samo niema tych kanałów . Co do TVP Sport to by mogli zmienne 16/9. Teraz jest i jak jest program wyprodukowany w formacie 4/3 to obraz jest z czarnymi pasami po prawej i lewej oraz na gorze i na dole ekranu.Moim zdaniem fatalnie to wygląda bo obraz jest wtedy mały. Sporo sie ten kanał poprawił jak jest w 16/9 no i obraz jest bardzo czysty . Wiadomo że obraz w latach poprzednich czyli 60 , 70, 80 jest gorszej jakośći . Dopiero teraz technika produkci tv poszła bardzo do przodu. TVP HD moze jeszcze dojdzie w tym roku . Mi sie narazie nieśpieszy z nowymi kanałami HD bo mam jeszcze stary tv Grundig typu CRT. (...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u was ale u mnie aktualnie brak kanalu kino polska wlasnie powinien byc serial 07 zglos sie i lipa czarny ekran :( no i sobie nie obejrze.

Nagminnie zanikaja kanaly HD z paczki canal+ no a teraz kino polska i to przez tyle czasu a najdziwniejsze jest to ze w analogu kino polska jest dostepne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u was ale u mnie aktualnie brak kanalu kino polska wlasnie powinien byc serial 07 zglos sie i lipa czarny ekran :( a najdziwniejsze jest to ze w analogu kino polska jest dostepne.

 

Ja również nie mam sygnału Kino Polska. Vectra coś nas w balona osatnio robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też brak sygnału na tym kanale. Ale pamiętajcie. Przecież przy odobiorze cyfrowym występują czasem awarie i problemy z sygnałem. Każdemu sie to zdarza. Ostatnio padł blady strach na abonentów UPC, gdyż przez parę godzin nie mieli POLSATU SPORT. Co niektórzy już pomysleli, że im usługodawca wyłączył sygnał tak jak to u Nas miało miejsce. Więcej obiektywizmu i cierpliwosci życzę w nowym roku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, d107. Cierpliwi to mogą być Ci, którzy zgłosili się np. do testowania PVR i mają świadomość, że to czy tamto nie działa. Jednak oni są testerami i nie płacą za to pełnej kwoty.

Jednak jeśli ktoś płaci ciężkie pieniądze za usługę (należy pamiętać, że np. wspomniane 120zł to 10% minimalnej pensji w naszym chorym kraju) to nie może pozwalać na awarie, przerwy w dostawie usługi, pikselozę, zacinanie HD, niskie transfery i rozłączanie neta i wiele, wiele innych.

Awarie? Jasne, zdarzają się wszędzie. Ale wówczas mówi się "przepraszam kliencie, w ramach rekompensaty blablabla"...

 

A przy okazji: czytaliście już najlepszego newsa na facebook? Vectra najprawdopodobniej zmieniła sobie regulamin od 2 stycznia nie informując nikogo o tym, do czego obliguje ją prawo telekomunikacyjne :read:

 

Ale będą jaja :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Elblagu tez juz jest RTL2,co do boomerang to u nas tez brak tego kanalu czyli wszystko w normie wczoraj nie bylo kino polska az do dzisiaj to teraz czas na boomerang smieszni sa naprawde,czas przyjmowac zaklady,jakiego kanalu jutro nie bedzie?!

Doslownie przed chwila zostal wlaczony boomerang kiedy skonczylem pisac post :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem odpowiedz z UKE oto ona:

Szanowny Panie,

 

dziękuję za przesłaną korespondencję. Jednocześnie uprzejmie informuję, że Pańska skarga została przekazana do Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego, który w najbliższych dniach przygotuje informację w tej sprawie.

 

Irena Bylicka

 

to czekam z niecierpliwością....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż..po 2-óch miesiącach wymiany maili, wizytach w BOK-u i telefonach przyznano, iz problem jednak występuje z kanałami HD - zacytuję otrzymanego maila :

 

" Witam,

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

 

Uprzejmie informuję, że po ilości otrzymanych zgłoszeń w tej sprawie został stwierdzony globalny problem z zacinaniem obrazu na kanałach przez Pana wymienionych. Problem napewno uda się rozwiązać, jednak ciężko jest mi określić w jakim dokładnie czasie..."

 

Wreszczie wiem na czym stoję. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie informuję, że po ilości otrzymanych zgłoszeń w tej sprawie został stwierdzony globalny problem z zacinaniem obrazu na kanałach przez Pana wymienionych. Problem napewno uda się rozwiązać, jednak ciężko jest mi określić w jakim dokładnie czasie..."

Przyznali sie ze jest problem ale i tak nic z tym nie zrobia czego dowodzi ostatnie zdanie,czyli wszystko w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...