Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Oni tego zawiadomienia nie rozsyłają w listach - jest to tylko pojedyncza kartka wrzucana do skrzynek lub do pojemnika na ulotki (!)....

... ale standardowo jest czas na wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni od otrzymania pisma.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Vectra S.A. o niczym takim nie mówi! Mówi natomiast o okresie składania rozwiązania umowy na piśmie min. 2 tygodnie przed wprowadzeniem zmian, a czy ty się dowiedziałeś o planowanych zmianach czy nie to twój problem. Niestety nie ma nic o konieczności rozsyłania imiennej korespondencji...:( A powinno! Osobiście uważam, że głównym kanałem informacji z abonentami powinien być kanał telewizyjny Vectry; Jest tam pięć tysięcy różnych informacji, pytanie tylko czemu nic nie jest napisane o planowanych zmianach, hę?? A skoro nic takiego tam nie ma, podobnie jak kartki informacyjnej dyrektora operacyjnego Vectry u wielu osób, to skąd do [beep]y abonenci mają o tym wiedzieć... (?) Osobiście uważam, że wypowiedzenia będzie można składać też w styczniu jak się ludzie zorientują, że zmiany (o których wcześniej nie wiedzieli) nastąpiły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem na infolinię i otrzymałem ponowne potwierdzenie, że składanie wypowiedzeń ma być na 2 tygodnie przed zmianami. Acha! I ponoć na Vectra Info 100 informacja o tych zmianach jest non-stop. Sprawdzałem przed chwilą i się okazało, że nie ma VECTRY Info 100, jest 200, 300, 400, etc., ale nie 100. Dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ponoć na Vectra Info 100 informacja o tych zmianach jest non-stop. Sprawdzałem przed chwilą i się okazało, że nie ma VECTRY Info 100, jest 200, 300, 400, etc., ale nie 100. Dziwne...

 

Kanał planszowy na kanle 100 to jest właśnie Vectra Info, żadnej informacji o możliwości rozwiązania umowy na nim nie znalazłem, za to uparcie reklamują na nim pakiet sport na kwaśno. Przy okazji nie informując, że Polsat Sport HD będzie w nim tylko do końca grudnia,czym wprowadzają ludzi w błąd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

W związku z wycofaniem przez Vectrę programów sportowych Polsat mam do Was zapytanie aby upewnić się czy moje podejście jest prawidłowe.

 

Posiadam obecnie pakiet programów "Premium" - Canal +, Sport na Ostro. Czy w związku z wycofaniem Polsatu Sport HD mam prawo rozwiązać umowę na w/w pakiet. Umowa została podpisana na czas określony.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tak ja mialem platyne + internet 6mega w promocji chcialem kiedys przejsc na zloty i neta 2 mega nie moglem bo bralem platyne z netem w promocji pani w lokalnym BOK powiedziala ze nic nie moge z tym zrobic poniewaz umowa byla zawarta na warunkach promocyjnych a ja powiedzialem ze przysluguje mi odstapienie od umowy ze wzgledu na zmiane programowa nie z mojej winy i zaproponowalem ze zostane w vectrze po warunkiem przejscia na zloty+2 mega internet pani odrazu zmienila zdanie moim zdaniem ty jak najbardziej mozesz zrezygnowac z pakietu sport na ostro poniewaz polsat sport hd jest w tym pakiecie a tak na marginesie przedemna bylo 2ch panow ktorzy rezygnowali z vectry mysle ze takich rezygnacji bedzie sporo vectra stracila duzo klijentow na stracie polsatowskich kanalow i szybko pojdzie po rozum do glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytal ktos regulamin? To polecam punkt 4.5 ktory wszystko wyjasni!

I tu wydaje mi sie jest koniec dyskusji. Krótko i na temat!

Biorąc to pod uwagę niektóre z informacji, które przedstawiłem forumowiczom powyżej są błędne!, szkoda tylko, że informacje które podałem, były powtórzeniem tego co mi błędnie (i to w sposób dwukrotny) podano na infolinii...:( Przecież za to powinni karać - kto jak to, ale to oni powinni znać regulamin a nie szerzyć błędne informacje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopytam się jeszcze w moim temacie.

 

Ponieważ Vectra wycofuje kanał Polsat Sport HD (i tym samym nie dotrzymuje warunków umowy) przysługuje mi prawo rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji. Tylko dlaczego gdybym chciał podpisać umowę na inny pakiet kanałów Premium to muszę odczekać 3-miesięczny okres karencji? Karencji za co??? Przecież rozwiązanie umowy następuje z winy Vectry a nie z mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kilka chwil temu pojawiła się informacja, w której informują mnie o 10 kanałach i wstrzymaniu ich emisji m.in. TVN, HALLMARK czy TVN TURBO. Dodatkowo zauważyłem, ze na głównej liście zrobił się niesamowity motłoch w kanałach. Technicy będą mieli co robić. Czy u Was takie samo zjawisko występuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim, witam serdecznie, bo to mój pierwszy post.

:)

 

Przywoływany tutaj słusznie punkt 4.5. Regulaminu Głównego Vectry brzmi:

 

4.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.3.b Abonent uprawiony jest do rozwiązania Umowy ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym nastąpiła modyfikacja zakresu Usług, pod warunkiem doręczenia w tym zakresie Dostawcy Usług oświadczenia w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia modyfikacji. (Punkt 4.3.b - mówi o zastępowaniu Programów przez inne)

 

Ten zapis powinien rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące tego czy można rozwiązać umowę promocyjną/ niepromocyjną; z internetem/bez, z Canal+/bez.

 

Poza tym z mojego doświadczenia współpracy z Vectrą wynika, że są oni w stanie naginać własne regulaminy, jeśli tylko klient zdecyduje się zostać z nimi. Dotyczy to w szczególności wszelkich karencji itd.

 

Mnie w Vectrze fascynuje np. to, że większość z nas, mając dokładnie takie same usługi płaci za nie przeróżne ceny (dlatego w podpisie umieściłem wartość swojej faktury). Naczelną zasadą Vectry jest rżnąć klienta ile się da, zanim zorientuje się, że może płacić za to samo dużo mniej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak logiki w działaniu na takie coś mogła wpaść tylko vectra :brawo: Nie dość, że nie dają żadnych promocji to jeszcze zabierają mi polsat sporty i dają jakieś badziewne N sport. Porównałem ofertę Cyfry + do vectry i nie widzę teraz żadnej różnicy w ofercie biorąc pod uwagę, że polsatów nie ma w vectrze. Tracę Sportklub, ale za to w Cyfrze miałbym Eurosport 2, ESPN i Extreme Sports w pakiecie komfortowym i mam w cyfrze promocje. vectra coraz bardziej mnie zachęca abym zrezygnował z jej usług i przeszedł do konkurencji. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanale 555 pojawił się u mnie Eurosport HD przekonwertowany na SD. Czy u was też nie ma żadnej różnicy w odbiorze? Odbiera tak jak normalny Eurosport.

Najśmieszniejsze jest to, że to nie jest żaden ES HD nawet w standardzie SD, tylko zwykły Eurosport w 4/3 jaki możemy zobaczyć na kanale 201 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...