Skocz do zawartości

Upgrade Softu Humax HDCI2000


Sztucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu, że od dwóch dni mam problem z dzwiękiem w wpuszczanym do amplitunera przez kabel optyczny z Humka a w dziale problemy nie mam odpowiedzi na post pomyślałem, że może zrobię upgrade softu tylko czy pomoże zmiana z 1.00.08 TEST na tą z 15 marca którą proponuje producent. Zależy mi na tym abym zachował uklad kanałów i możliwie zrobił to z satelity. Mam co prawda kabel RS232 ale szczerze mówiąć obawiam się to robić ponieważ nie znam się specjalnie na tym.

Proszę o pomoc lub sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dość, że update można zrobić tylko po RS to do tego pożegnasz się z listą kanałów i nie wgrasz nowej z komputera, bo ten soft ma jakiś bug z obsługą wgrywanych list i nazwy kanałów zamienia na:

 

9Nieznany)

 

(nie pomyliłem się z tą "9" na początku)

 

Można zrobić tylko wyszukanie z nieba i układać od zera...

Tyle po redakcyjnych testach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W przypadku nowego softu z 15 marca w momencie gdy nazwy kanałów pozmieniają się na 9nieznany to czasami pomaga przeskanowanie satelitów dostępnych na liście z nieba i nazwy wracają a układ jest taki jaki był wcześniej.

Na tym nowym sofcie zauważyłem też jeden mankament związany z obsługą dwóch modułów CI jednocześnie, a mianowicie jeżeli chcemy w jednym czasie mieć w tunerku moduł CP i drugi z kartą Cyfry to moduł CP nie będzie dekodował kanałów.

Na tej starszej wersji z 22 grudnia 2006 tego mankamentu nie było i jest możliwość korzystania z obu platform. Oczywiście jak zawsze gdy mamy sam moduł CP to używamy go w dolnym slocie CI bo w górnym są zakłócenia obrazu i dźwięku.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...