Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam Echostara DVR-747 - może ten Eurosport 2 nie działa tylko na tych starszych modelach (wina softu) no albo to problem indywidualnej identyfikacji... Już sam nie wiem co z nimi zrobić (na maile nie odpowiadają...). Dajcie znać, jak u kogoś kto ma ten problem, zostanie on rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest szczyt, gość mówił w sobotę, że w ciągu paru dniu problem zostanie usunięty. Wracam dziś po paru dniach do domu, sprawdzam i widnieje komunikat "Zakodowany sygnał"... ręce opadają. Zainstalowałem kanały z tr.11240V, mam je na liście "Wszystkie kanały". Działa tylko EUROSPORT2 PL, a ten prawidłowy czyli ten który jest na liście CP nie działa. Co ciekawe, gdy włączę EUROSPORT2 PL i wrócę na listę CP, przełączając na kanał 15, Eurosport2 działa przez chwilkę właśnie na tym 15 kanale i po chwili go zacina... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie Eurosport i Eurosport 2 są nadawane dla CP wyłącznie z 11240V być może jest jakiś problem z aktualizacją listy i ten tzw. prawidłowy kanał, jest na starej częstotliwości stąd nie odbierasz.Jeśli odbierasz z nowej częstotliwości tzn, że uprawnienia masz prawidłowe a problem jest wyłącznie z listą.

Sprawdź parametry kanału z listy CP z jakiej częstotliwości jest odbierany Eurosport i Eurosport2.

Spróbuj ponownej instalacji kanałów z opisaną procedurą http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... bryczne.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista CP:

Eurosport (działa)

Częstotliwość: 11.240 V

Rate: 27500

Video PID: 2577

Audio PID: 2565

PCR PID: 2577

SID: 13865

 

Eurosport2 (nie działa)

Częstotliwość: 11.240 V

Rate: 27500

Video PID: 5110

Audio PID: 5220

PCR PID: 5110

SID: 13878

 

EUROSPORT2 PL (nie jest z listy CP, działa)

Częstotliwość: 11.240 V

Rate: 27500

Video PID: 5110

Audio PID: 5220

PCR PID: 5110

SID: 13864

 

Więc te Eurosporty2 różnią się tylko SID'em. Nie będę próbował żadnych nowych instalacji, ponieważ robiłem to już miliony razy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawne parametry powinien mieć takie jak masz na kanale Eurosport2, który możesz oglądać.Pewnie ktoś się pomylił w aktualizacji i wszystko w temacie.Zresztą w czym masz problem? Dodaj ten kanał gdzie trzeba, czyli do ulubionych i po temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Aktualnie u mnie występuje brak sygnału na kanałach z tp. C+ (4fun.tv, Edusat, iTV, Polonia, Tele 5, TVP 1, TVP Kultura, TVP Polonia i TV Puls). Czy u Was też jest brak sygnału czy to tylko u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie u mnie występuje brak sygnału na kanałach z tp. C+ (4fun.tv, Edusat, iTV, Polonia, Tele 5, TVP 1, TVP Kultura, TVP Polonia i TV Puls). Czy u Was też jest brak sygnału czy to tylko u mnie?

 

U mnie sygnał jest i wszystko odbiera tylko, że pojawił się napis usługa niedostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie nie dziala min. TVP 1, Orange Sport Info, Kino Polska, Eurosport HD wyswietla usluga niedostepna i patrzylem na TVP HD z TP. C+ i tez pisze usluga niedostepna. Moze cos kombinuja z TP. A na Sagemie mi wyswietla na tych kanalach Brak Sygnalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek22 a miałeś problem z tym kanałem, czy działa u Ciebie od wprowadzenia zmian na transponder 11.240 V. Jaki masz dekoder? U mnie na liście CP nie działa nadal, działa ten Eurosport 2, o którym jest też pisane w postach powyżej. Co do COK to oni sami nie wiedzą, co jest problemem, po prostu pracują tam ludzie niekompetentni i nie można nic z nimi ustalić. Wczoraj rozmawiałem z działem technicznym i gość kazał mi ustawiać antenę od nowa, nie docierało do niego, że wszystko mam w porządku, a problem dotyczy tylko E 2, po chwili sprawdził dekoder u nich i stwierdził, że też mają ten problem... Podsumował to tak, że wina jest po stronie... Eurosportu i tyle... Dzisiaj dzwoniłem raz jeszcze, to konsultant powiedział, że problem jest im znany i pracują nad jego usunięciem... Potrwa to kilka dni... Tak więc nie wiadomo, czy faktycznie coś robią w tym kierunku, a konsultanci o tym nie wiedzą, czy też nie robią nic tylko tak mówią tym bardziej dociekliwym, żeby mieć spokój... Jeżeli problem dotyczy małej ilości dekoderów to mogą tego szybko nie usunąć... Dzwonicie do nich, kto ma ten problem, może wtedy coś ruszy z miejsca. Piszcie o nowych informacjach dotyczących tego kanału, jak się czegoś nowego dowiecie...

P.S. Pewnie, że można oglądać ten kanał z listy gdzie są wszystkie kanały, ale jeżeli CP ma swoją listę i nie można jej zmieniać to niech chociaż pilnują, żeby wszystko działało jak należy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...