Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na kanale 21 jest Dla Abonentów, Viva jest na kanale 90. Skoro wznawianie nic nie skutkuje, to musisz zadzwonić do nich. Poczekaj może jeszcze 12 godzin (czasem wznawianie przez ICOK blokuje dekoder na taki czas) i wznów jeszcze raz, jeśli to nie pomoże, to nie masz wyjścia, zostaje telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj może jeszcze 12 godzin (czasem wznawianie przez ICOK blokuje dekoder na taki czas) i wznów jeszcze raz, jeśli to nie pomoże, to nie masz wyjścia, zostaje telefon.

 

Więc poczekam do jutra i później znowu wznowie sygnał. Jak nie pomoże to spróbuje telefon. Dam znać jakby coś się zmieniło

pozdro i dzięki za szybką odpowiedź.

 

 

po około 5 h od kliknięcia wyślij ponownie sygnał wszystkie programy działają ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie przykazanie ... :twisted: Spokojnie, po co się denerwować. Najlepiej raz na tydzień uaktualnić sobie listę np. aby uniknąć podobnych sytuacji. Jakiś program może być przesunięty na inną pozycję na liście, jak np. bodajże Travel swego czasu, dodany może być nowy program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może Ci to konkretnie wytłumaczę.

Jestem abonentem Cyfry i dzięki temu , że mam niezależny tuner wraz z modułem Aston 2.18 mogę odbierać co tylko jest na orbicie i nie jestem skazany na dobry humor techników z C+. Ponieważ teraz HBO HD leci zdublowane z transponderów i C+ i CP do dzisiaj odbierałem jeden i drugi i nie było żadnych problemów. Mogłem sobie nawet porównać jakość - obraz niczym się nie różnił natomiast z transpondera CP dźwięk ma wyższy poziom.

Od dzisiaj jest tak , że to HBO HD z transpondera C+ odbieram nadal bez problemów a ten z transpondera CP rozkodowuje tylko dźwięk natomiast obrazu brak ( napisane na ekranie , że brak uprawnień ). W związku z tym na przyszłość dla innych żeby wiedzieli - bo może również spotkali lub spotkają się z czymś takim - napisałem , ze coś kombinują bo inaczej nie ma możliwości ,że w jeden dzień działa wszystko a na drugi nie. Może to jest związane z przesyłem uprawnień - przełom miesiąca - ale nie wiem czy na pewno. Jeśli więc ostatecznie HBO HD ma być przesyłane z transpondera CP a to z C+ wyłączone - to ja w tym momencie nie mogę odbierać tego pierwszego i jesli się to nie zmieni to mam PROBLEM :) Ot i cały temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...