Pizzojad Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 @pewniaki.org.pl Spoko spoko, uwzględnią mu tą reklamację. A w ramach rekompensaty pozwolą odliczyć od najbliższej faktury opłate którą wniósł za okres kiedy nie mógł oglądać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Podpowiedź dla uzytkowników walczących z nieprzechodzącymi uprawnieniami. Konsultant podpowiedział mi, żeby podejść do jakiegos punktu i wymienić kartę. Faktycznie pomogło. Prestiż HD+ już śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Luudzie! Ile ta awaria może trwać...to już przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bim0003 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Nie zgodzę się z teorią o wymianie karty w punkcie. Skoro nie przechodzą uprawnienia, to nie przechodzą dla wszystkich i koniec. Także najbardziej dotkliwie mają ci klienci, którzy dopiero kupili dekoder - oni nie oglądają nic Ale spokojnie, wszyscy mamy prawo do rekompensaty - najlepiej jak będzie to miesiąc gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Prawdopodobnie dotyczy to szarych kart, codziennie aktywujemy kilkanaście nowych czerwonych kart i aktywacja to dosłownie kilka minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 bim0003, jestes w błędzie. Było dokładnie tak jak napisał cyfra.tv - kartę wymieniono na czerwoną i załapała od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Prawdopodobnie dotyczy to szarych kart, codziennie aktywujemy kilkanaście nowych czerwonych kart i aktywacja to dosłownie kilka minut Tak, dotyczy to tylko szaraków... problem jest dość poważny i może potrwać jeszcze dzień lub dwa. Część uprawnień się wykonuje poprawnie dla sporej części abonentów a część totalnie leży. Można złożyć reklamację lub też iść do punktu celem wymiany karty na nową. Można nawet na wszelki wypadek zabrać ze sobą swój (od c+) dekoder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Prawdopodobnie dotyczy to szarych kart, codziennie aktywujemy kilkanaście nowych czerwonych kart i aktywacja to dosłownie kilka minut Uprawnienia na hbo nie chciały mi wskoczyć bo uszkodzona była 'stara' karta .Wymieniono mi w APS na nową i bez problemu 3 minuty i hbo ON. Jak komuś nie przechodzą uprawnienia to wiele pomaga wymiana karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bim0003 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ok, wymiana karty powinna pomóc. A co może pomóc takim "szczęściarzom" jak ja, którzy posiadają Multiroom? Pozostaje chyba tylko czekać. Szkoda, że abonament leci tak czy inaczej Dajcie znać jak cos się zmieni. Ja nadal oglądam Optimum, mimo że zmieniłem na Prestiż HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 A co ma do tego multiroom? Wymieniasz w APS kartę, na miejscu panienka ją aktywuje i u Ciebie wszystko chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki12 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Wszystko fajnie ja czekam na większy pakiet już tydzień i nic. Problem w tym że tak pracuje że nie mogę isc sobie i wymienić karty a po drugie to ich problem a nie nasz.Jak najbardziej miesiąc powinien być gratis wramach przeprosin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu22t Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja od wczoraj powinienem mieć dodatkowo HBO HD oraz Canal+ HD uprawnienia oczywiście nie przeszły. Reaktywację karty robiłem dwukrotnie przez ICA i raz poprzez infolinie, zostawię dziś na noc dekoder włączony na TVP1, jak to nie pomoże to idę jutro wymienić kartę na nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker48 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No tak, dzisiaj straciłem uprawnienia na module głównym w multiroom. Konsultany w BOK z uporem maniaka powtarza wyłuczoną regółkę, nie wiem wymieniać kartę w punkcie? Czy może czekać na przyjście uprawnień? Długo już ta awariia trwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Co najmniej od czwartku zeszłego tygodnia. Więc długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu22t Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Pozostawienie włączonego dekodera na całą noc na TVP1 nie pomogło - uprawnienia nie przeszły, idę wymienić kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bim0003 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 A ja dziś wymieniłem multirrom. niekoniecznie powodem głównym były upranienia po zmianie z Optimum na Prestiż HD. Co jakiś czas wyskakiwał mi na module głównym komunikat o uszkodzonej karcie abonenckiej. Dostałem nowy multiroom i odbieram co ? Ano Optimum Reklamacje na infolinii nie dały nic, ponieważ usłyszałem, że jest awariac:) Uśmiałem się ale i chyba pogodziłem z losem Pozdrawiam serdecznie wszystkich abonentów Cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Czytając w dalszym ciągu Wasze problemy z odbiorem mogę stwierdzić, że miałem szczęście,że po wymianie karty wszystko działa poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Świecą Wam Eurosporty HD, NG HD - bo u mnie ciemno, cały MIX HD wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 u mnie ok.wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 dzięki, muszę zadzwonić do Cyfry dlaczego odłączyli mi MIX HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu22t Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Wymieniłem starą szarą kartę na nową czerwoną i wszystko gra, uprawnienia od razu weszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 No fajnie, ze wiedza ze jest awaria, ale zapewne te ciołki nie wiedza jeszcze gdzie jest awaria bo 2 tygodnie to naprawiają i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bim0003 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Info dla posiadaczy Multiroom. Jeżeli zmienicie pakiet i nie przejdą uprawnienia, to pozostaje wymiana, ale nie jak w przypadku posiadaczy kart, którzy wymieniają szare no czerwone, tylko my wymieniamy 2 moduły od razu, czyli główny i dodatkowy. Ja wymieniłemtylko główny i na głównym wskoczył prestiż. Na dodatkowym nadal optimum Jutro wymieniam także dodatkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 czy ktoś orientuje się ile jeszcze potrwa ta awaria uprawnień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Pytanie retoryczne - nikt tego nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi