Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "Cyfra+"


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodzę się z teorią o wymianie karty w punkcie. Skoro nie przechodzą uprawnienia, to nie przechodzą dla wszystkich i koniec. Także najbardziej dotkliwie mają ci klienci, którzy dopiero kupili dekoder - oni nie oglądają nic :) Ale spokojnie, wszyscy mamy prawo do rekompensaty - najlepiej jak będzie to miesiąc gratis :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie dotyczy to szarych kart, codziennie aktywujemy kilkanaście nowych czerwonych kart i aktywacja to dosłownie kilka minut :D

 

Tak, dotyczy to tylko szaraków... problem jest dość poważny i może potrwać jeszcze dzień lub dwa. Część uprawnień się wykonuje poprawnie dla sporej części abonentów a część totalnie leży. Można złożyć reklamację lub też iść do punktu celem wymiany karty na nową. Można nawet na wszelki wypadek zabrać ze sobą swój (od c+) dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie dotyczy to szarych kart, codziennie aktywujemy kilkanaście nowych czerwonych kart i aktywacja to dosłownie kilka minut :D

 

 

Uprawnienia na hbo nie chciały mi wskoczyć bo uszkodzona była 'stara' karta .Wymieniono mi w APS na nową i bez problemu 3 minuty i hbo ON.

Jak komuś nie przechodzą uprawnienia to wiele pomaga wymiana karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wymiana karty powinna pomóc. A co może pomóc takim "szczęściarzom" jak ja, którzy posiadają Multiroom? Pozostaje chyba tylko czekać. Szkoda, że abonament leci tak czy inaczej :) Dajcie znać jak cos się zmieni. Ja nadal oglądam Optimum, mimo że zmieniłem na Prestiż HD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś wymieniłem multirrom. niekoniecznie powodem głównym były upranienia po zmianie z Optimum na Prestiż HD. Co jakiś czas wyskakiwał mi na module głównym komunikat o uszkodzonej karcie abonenckiej. Dostałem nowy multiroom i odbieram co ? Ano Optimum :)

Reklamacje na infolinii nie dały nic, ponieważ usłyszałem, że jest awariac:) Uśmiałem się ale i chyba pogodziłem z losem :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich abonentów Cyfry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info dla posiadaczy Multiroom. Jeżeli zmienicie pakiet i nie przejdą uprawnienia, to pozostaje wymiana, ale nie jak w przypadku posiadaczy kart, którzy wymieniają szare no czerwone, tylko my wymieniamy 2 moduły od razu, czyli główny i dodatkowy. Ja wymieniłemtylko główny i na głównym wskoczył prestiż. Na dodatkowym nadal optimum :) Jutro wymieniam także dodatkowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...