jch-root Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam wszystkich, no to teraz parasol i na spacer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostline Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Kurka mać - żądam aby mecz FC Barcelona vs Chelsea został wstawiony do VOD za darmo w zamian za te żałosne zaniki sygnału w czasie kapuśniaczku nad Warszawą. Za co ja płacę - za platformę cyfrową, czy za balonik do puszczania na wietrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 już jest wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostline Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 A g****o mnie to - bramki w 9 minucie nie widziałem !!!!!!!!!!!! Żądam zwrotu abonamentu, wolności, powrotu komuny i talnoółw na samochody !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 @ Ghostline, zaparz sobie lipę na uspokojenie :> . Przecież to nie wina Cyfry+, że na Warszawą jest ulewa. Na takie rzeczy chyba nie da się nic poradzić zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostline Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Matko Boska --------> zaparz !!!!!!! Zapamiętaj Jeśli technicy C+ są równie profesjonalni co Twoja polszczyzna, to nie dziwota, że byle wicherek zakłóca transmisję. U mnie przez cały czas księżyc w pełni bez jednej chmurki. No normalnie się zdrażniłem - poniosło mnie - kurczaki przepraszam, Cyfra do bani ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Jakby platforma była zapobiegliwa, to zorganizowałaby sobie awaryjny uplink na przykład w Krakowie i w razie jakichś problemów przełączała się na niego. Dosył materiału światłowodem. A skomplikowanej maszynerii do tego chyba nie potrzeba, skoro malutkie wozy transmisyjne telewizji sobie z tym radzą. Multipleksować można przecież w Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Dźisas.... Co za sajsfikszyn Może 8 uplinków w każdym większym mieście.... litości.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 @ Ghostline, każdy popełnia błędy. Zanim zaczniesz je wytykać komuś, to popatrz na siebie :> @ karol91, a co w przypadku gdyby w Karkowie też ulewa była . Jakby każda platforma miała mieć po kilka uplinków, to by poszła z torbami. Przecież to także kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Takie numery zdarzają się co roku wszystkim platformom - w tamtym roku siadła prawie cała n-ka, Cyfrowy Polsat miał problemy z transmisjami na żywo, w Cyfrze+ też chyba coś nie działało. Nie rozumiem więc co jest nierealnego w tym, co zaproponowałem? Raczej niespotykane są burze pokrywające jednocześnie całą Polskę, co zresztą widać nawet po awariach w platformach - nie jest tak, że nie działają wszystkie jednocześnie, tylko na zmianę, tak jak idzie chmura nad Warszawą. A problem z brakiem odbioru jest jak najbardziej realny, bo nawet największa antena nic tu nie pomoże. Ale już uplink w trochę innym miejscu - tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Tak, tak, wydaj po kilka milionów na każdy dodatkowy uplink i systemy dosyłu wraz z dierżawą łączy, tylko po to żeby 2 razy w roku przez 20 min nie zaniknął sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Myślę, że dla Cyfry+ te kilka milionów to nie jest dużo (w porównaniu do pojedynczych obywateli), w zamian za utrzymanie prestiżu wśród abonentów. Bo nie oszukujmy się - takie przerwy nie zdarzają się o 3 w nocy, tylko wieczorem, kiedy telewizję ogląda najwięcej osób, a co ludzi w Katowicach interesuje burza nad Warszawą? I nie chodzi tu tylko o głupie "M jak miłość", bo zawsze można się przełączyć na telewizję naziemną. Chodzi o transmisje sportowe premium na żywo, za które ludzie płacą ciężkie pieniądze i chcieliby obejrzeć jedyną bramkę podczas meczu na żywo, a nie nie na powtórce! Czy przez jedną lokalną burzę nad uplinkiem cała Polska ma nie móc odbierać ponad 30 polskich stacji telewizyjnych? Dla mnie to głupota i powinni to jakoś rozwiązać - raz na zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Nikt tego chyba w emocjach nie zauważył, więc ja pozwalam sobie wspomnieć, że meczyk "L. M." można było bez żadnych przerw oglądać na "N Sport SD" w "TNK" i ja tak właśnie zrobiłem (udało mi się dzięki temu zobaczyć bramkę na żywo ! - czasem warto mieć tuner, który jest w stanie obsłużyć 4 karty kodowe, "Globo HD S1" RZĄDZI) . Swoją drogą ciekawe, bo "uplink" "TVN"/"N"/"TNK" też jest w Warszawie i oni właśnie nie mieli kłopotów (jest gdzieś jakaś strona o szczegółach wyposażenia "uplinku" "TVN", bo może warto by tam skierować techników "Cyfry", żeby wiedzieli co dokupić, żeby nie mieć takich przygód, albo może "TVN" ma właśnie "dubel" "uplinku" np. w Krakowie??? )... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 @Frazes - Warszawa to duze miasto Siedziba C+ moze znajdowac sie kilka (kilkanascie) km od siedziby n (TVN? ITI? ). Tam mogla byc ulewa a po drugiej stronie miasta to juz niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 A zgłaszał już ktoś do nich kiedykolwiek skarge z powodu braku sygnału niektórych kanałów i domagał sie odszkodowania (zmniejszenia miesiecznego abonamentu) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 To nie jest od nich zależne i pewnie nawet żaden sąd nie przyznałby racji osobie, która złożyłaby odpowiedni wniosek oskarżając Canal+ Cyfrowy o to, że abonent nie mógł z przyczyn atmosferycznych oglądać iluś tam kanałów przez kilkanaście minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Niby nie zależne ale jak jakaś firma podpisuje z kimś kontrakt i ta druga firma się z niego nie wywiąże to nikogo to nie obchodzi czy to z ich winny czy też z powodów losowych bądz pośredników. Więc i każdy odbiorca (klijent) cyfry+ powinniem miec i teraz do tego prawo. Bo jeśli np. byłaby jakaś fatalna pogoda przez miesiąc to też nie z ich winny, a my cały ten okres bez odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savick Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Po to jest taki zapis w regulaminie jak: Artykuł 14. REKLAMACJE § 1. Abonent ma prawo zgłoszenia swoich uwag i zastrzeżeń (reklamacji) dotyczących niewłaściwego jego zdaniem realizowania Umowy... Tylko nie dzwoncie bo konsultant moze czegos nie dopisac w reklamacji tak jak to bylo w moim przypadku. Slijcie na fax albo maila, jest najszybciej. Na koncu "prosze o rekompensate" z tego powodu blabla. Tylko w taki sposob firma moze przeprosic za problemy techniczne. A jak zadzwonisz z krzykiem do konsultanta to nic nie dostaniesz . Sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Sprawdzone? czyli co zyskałeś i za jakie awarie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja po prostu nie mogę ale Wam się nudzi Nie było 20 minut sygnału przez pogodę, to tak na logikę dzieląc miesięczny abonament przez liczbę godzin w miesiącu to rekompensata by była 20 gr ? 30 gr ? a może 18 gr ? Wysłanie faksu kosztuje więcej.... Czasami się nie dziwię Konsultantom, że mają dość takich nic nie wnoszących telefonów Wypijcie przez te 20 minut kawę i wyluzujcie A co do regulaminu umowy to nie ten punkt, właściwy to ten: Artykuł 7. PROGRAMY § 2. Krótkotrwałe przerwy w możliwości odbioru Programów przez Abonenta, nie trwające dłużej niż 12 godzin, nie stanowią naruszenia warunków umowy....itd Dopiero za każdy pełny dzień z winy operatora macie zwrot 1/30 kwoty abonamentu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohmter60 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam! Awarie to sie zawsze moga zdzarzyc! Ale zeby troche chmur i deszczu powalilo C+!? Zastanawiajace jest, ze w czasie rzekomej awarii spowodowanej deszczem byly dostepne bez problemu wszystkie kanaly HD, potrzebujace przecież bardzo dobrego sygnalu!?. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savick Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja akurat mialem problem z wymiana padnietego PVR'a, w punkcie nie mieli a maja obowiazek wymienic (art. 8 § 1.). W przeciwnym wypadku z tego powodu mam prawo tez rozwiazac umowe. Zglosilem skarge na dystrybutora i dostalem HBO na kilka miesiecy gratis. W waszym przypadku nie wiem jaki wynik moze miec taka reklamacja ale chyba nic ciekawego z tego nie bedzie, patrz art. 7 § 2. jak widze juz przytoczony przez poprzednika (pozdro i nie bron tak c+) Ale sprobowac nie zaszkodzi, w koncu za to placimy wiec powinnismy sie domagac rekompensaty. Tylko nie piszcie ze czegos żądacie bo to ludzie rozpatrują nie automaty. Jak napiszesz ze czegos żądasz to cie oleja i odeślą do regulaminu. Mi nie przeszkadzają az tak bardzo takie przerwy choc czasem to jest irytujace jak ogladam ulubiony serial/film, jak wam nie odpowiada zrezygnujcie i zalozcie kablowke to bedziecie mieli napis "no signal" przez kilka godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja po prostu nie mogę ale Wam się nudzi Nie było 20 minut sygnału przez pogodę, to tak na logikę dzieląc miesięczny abonament przez liczbę godzin w miesiącu to rekompensata by była 20 gr ? 30 gr ? a może 18 gr ? Wysłanie faksu kosztuje więcej.... Czasami się nie dziwię Konsultantom, że mają dość takich nic nie wnoszących telefonów Wypijcie przez te 20 minut kawę i wyluzujcie Niby tylko 20 minut, ale podczas meczu Chelsea-Barcelona, wiec dla mnie to było więcej warte niż 20 gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Mam w domu Aster i w zeszłym tygodniu wysiadł mi internet na 45 min No i co z tego.... nawet nie dzwoniłem nigdzie bo domyśłiłem się, ze jest awaria i trzeba poczekać na usunięcię... nikogo nie bronię tylko naprawdę nie rozumiem tej dyskusji o te 20 minut.... Sam pracowałem rok w Call Center i wiem co to za masakra wysłuchiwać ludzi, którzy dzwonią i robią awanturę o to że 12 minut nie mieli sygnału bo burza była albo coś... Nie raz wam w każdej platformie zniknie sygnał z satelity w ciągu roku przez pogodę,nie raz podczas burzy piorun uderzy w stację bazową GSM i stracicie na 15 minut zasięg i nie raz autobus spózni się 8 minut bo śnieg zasypał tory kolejowe na przejeździe... P.S. Też już nie bedę na ten temat się rozpisywał bo to naprawdę nie jest warte tyle stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirmani Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja przełączyłem na odbiór z anteny naziemnej i spokojnie obejrzałem 1 połowę meczu. W drugiej już wszystko było ok. A gdyby Wam wyłączyli prąd z powodu awarii przez burzę lub wichurę to co byście mówili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi