Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "Cyfra+"


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurka mać - żądam aby mecz FC Barcelona vs Chelsea został wstawiony do VOD za darmo w zamian za te żałosne zaniki sygnału w czasie kapuśniaczku nad Warszawą.

Za co ja płacę - za platformę cyfrową, czy za balonik do puszczania na wietrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matko Boska --------> zaparz !!!!!!! Zapamiętaj ;-)

Jeśli technicy C+ są równie profesjonalni co Twoja polszczyzna, to nie dziwota, że byle wicherek zakłóca transmisję.

U mnie przez cały czas księżyc w pełni bez jednej chmurki.

 

No normalnie się zdrażniłem - poniosło mnie - kurczaki przepraszam, Cyfra do bani .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby platforma była zapobiegliwa, to zorganizowałaby sobie awaryjny uplink na przykład w Krakowie i w razie jakichś problemów przełączała się na niego. Dosył materiału światłowodem. A skomplikowanej maszynerii do tego chyba nie potrzeba, skoro malutkie wozy transmisyjne telewizji sobie z tym radzą. Multipleksować można przecież w Warszawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ghostline, każdy popełnia błędy. Zanim zaczniesz je wytykać komuś, to popatrz na siebie :>

 

@ karol91, a co w przypadku gdyby w Karkowie też ulewa była :mrgreen: . Jakby każda platforma miała mieć po kilka uplinków, to by poszła z torbami. Przecież to także kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie numery zdarzają się co roku wszystkim platformom - w tamtym roku siadła prawie cała n-ka, Cyfrowy Polsat miał problemy z transmisjami na żywo, w Cyfrze+ też chyba coś nie działało. Nie rozumiem więc co jest nierealnego w tym, co zaproponowałem? Raczej niespotykane są burze pokrywające jednocześnie całą Polskę, co zresztą widać nawet po awariach w platformach - nie jest tak, że nie działają wszystkie jednocześnie, tylko na zmianę, tak jak idzie chmura nad Warszawą. A problem z brakiem odbioru jest jak najbardziej realny, bo nawet największa antena nic tu nie pomoże. Ale już uplink w trochę innym miejscu - tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak, tak, wydaj po kilka milionów na każdy dodatkowy uplink i systemy dosyłu wraz z dierżawą łączy, tylko po to żeby 2 razy w roku przez 20 min nie zaniknął sygnał :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dla Cyfry+ te kilka milionów to nie jest dużo (w porównaniu do pojedynczych obywateli), w zamian za utrzymanie prestiżu wśród abonentów. Bo nie oszukujmy się - takie przerwy nie zdarzają się o 3 w nocy, tylko wieczorem, kiedy telewizję ogląda najwięcej osób, a co ludzi w Katowicach interesuje burza nad Warszawą? I nie chodzi tu tylko o głupie "M jak miłość", bo zawsze można się przełączyć na telewizję naziemną. Chodzi o transmisje sportowe premium na żywo, za które ludzie płacą ciężkie pieniądze i chcieliby obejrzeć jedyną bramkę podczas meczu na żywo, a nie nie na powtórce! Czy przez jedną lokalną burzę nad uplinkiem cała Polska ma nie móc odbierać ponad 30 polskich stacji telewizyjnych? Dla mnie to głupota i powinni to jakoś rozwiązać - raz na zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tego chyba w emocjach nie zauważył, więc ja pozwalam sobie wspomnieć, że meczyk "L. M." można było bez żadnych przerw oglądać na "N Sport SD" w "TNK" i ja tak właśnie zrobiłem (udało mi się dzięki temu zobaczyć bramkę na żywo :jupi:! - czasem warto mieć tuner, który jest w stanie obsłużyć 4 karty kodowe, "Globo HD S1" RZĄDZI) :D .

 

Swoją drogą ciekawe, bo "uplink" "TVN"/"N"/"TNK" też jest w Warszawie i oni właśnie nie mieli kłopotów (jest gdzieś jakaś strona o szczegółach wyposażenia "uplinku" "TVN", bo może warto by tam skierować techników "Cyfry", żeby wiedzieli co dokupić, żeby nie mieć takich przygód, albo może "TVN" ma właśnie "dubel" "uplinku" np. w Krakowie??? :D )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest od nich zależne i pewnie nawet żaden sąd nie przyznałby racji osobie, która złożyłaby odpowiedni wniosek oskarżając Canal+ Cyfrowy o to, że abonent nie mógł z przyczyn atmosferycznych oglądać iluś tam kanałów przez kilkanaście minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nie zależne ale jak jakaś firma podpisuje z kimś kontrakt i ta druga firma się z niego nie wywiąże to nikogo to nie obchodzi czy to z ich winny czy też z powodów losowych bądz pośredników.

Więc i każdy odbiorca (klijent) cyfry+ powinniem miec i teraz do tego prawo.

Bo jeśli np. byłaby jakaś fatalna pogoda przez miesiąc to też nie z ich winny, a my cały ten okres bez odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest taki zapis w regulaminie jak:

 

Artykuł 14.

REKLAMACJE

§ 1. Abonent ma prawo zgłoszenia swoich uwag i zastrzeżeń (reklamacji) dotyczących niewłaściwego

jego zdaniem realizowania Umowy...

 

 

Tylko nie dzwoncie bo konsultant moze czegos nie dopisac w reklamacji tak jak to bylo w moim przypadku. Slijcie na fax albo maila, jest najszybciej. Na koncu "prosze o rekompensate" z tego powodu blabla. Tylko w taki sposob firma moze przeprosic za problemy techniczne. A jak zadzwonisz z krzykiem do konsultanta to nic nie dostaniesz :D. Sprawdzone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja po prostu nie mogę ale Wam się nudzi :shock: Nie było 20 minut sygnału przez pogodę, to tak na logikę dzieląc miesięczny abonament przez liczbę godzin w miesiącu to rekompensata by była 20 gr ? 30 gr ? a może 18 gr ?

 

Wysłanie faksu kosztuje więcej.... Czasami się nie dziwię Konsultantom, że mają dość takich nic nie wnoszących telefonów :?

 

Wypijcie przez te 20 minut kawę i wyluzujcie :mrgreen:

 

A co do regulaminu umowy to nie ten punkt, właściwy to ten:

 

Artykuł 7. PROGRAMY

 

§ 2. Krótkotrwałe przerwy w możliwości odbioru Programów przez Abonenta, nie trwające dłużej niż 12 godzin, nie stanowią naruszenia warunków umowy....itd

 

Dopiero za każdy pełny dzień z winy operatora macie zwrot 1/30 kwoty abonamentu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Awarie to sie zawsze moga zdzarzyc! Ale zeby troche chmur i deszczu powalilo C+!?

Zastanawiajace jest, ze w czasie rzekomej awarii spowodowanej deszczem byly dostepne bez problemu wszystkie kanaly HD,

potrzebujace przecież bardzo dobrego sygnalu!?.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mialem problem z wymiana padnietego PVR'a, w punkcie nie mieli a maja obowiazek wymienic (art. 8 § 1.). W przeciwnym wypadku z tego powodu mam prawo tez rozwiazac umowe. Zglosilem skarge na dystrybutora i dostalem HBO na kilka miesiecy gratis.

 

W waszym przypadku nie wiem jaki wynik moze miec taka reklamacja ale chyba nic ciekawego z tego nie bedzie, patrz art. 7 § 2. jak widze juz przytoczony przez poprzednika ;) (pozdro i nie bron tak c+) Ale sprobowac nie zaszkodzi, w koncu za to placimy wiec powinnismy sie domagac rekompensaty. Tylko nie piszcie ze czegos żądacie bo to ludzie rozpatrują nie automaty. Jak napiszesz ze czegos żądasz to cie oleja i odeślą do regulaminu. Mi nie przeszkadzają az tak bardzo takie przerwy choc czasem to jest irytujace jak ogladam ulubiony serial/film, jak wam nie odpowiada zrezygnujcie i zalozcie kablowke to bedziecie mieli napis "no signal" przez kilka godzin :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu nie mogę ale Wam się nudzi :shock: Nie było 20 minut sygnału przez pogodę, to tak na logikę dzieląc miesięczny abonament przez liczbę godzin w miesiącu to rekompensata by była 20 gr ? 30 gr ? a może 18 gr ?

 

Wysłanie faksu kosztuje więcej.... Czasami się nie dziwię Konsultantom, że mają dość takich nic nie wnoszących telefonów :?

 

Wypijcie przez te 20 minut kawę i wyluzujcie :mrgreen:

 

 

Niby tylko 20 minut, ale podczas meczu Chelsea-Barcelona, wiec dla mnie to było więcej warte niż 20 gr. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam w domu Aster i w zeszłym tygodniu wysiadł mi internet na 45 min :shock: No i co z tego.... nawet nie dzwoniłem nigdzie bo domyśłiłem się, ze jest awaria i trzeba poczekać na usunięcię... nikogo nie bronię tylko naprawdę nie rozumiem tej dyskusji o te 20 minut....

 

Sam pracowałem rok w Call Center i wiem co to za masakra wysłuchiwać ludzi, którzy dzwonią i robią awanturę o to że 12 minut nie mieli sygnału bo burza była albo coś...

 

Nie raz wam w każdej platformie zniknie sygnał z satelity w ciągu roku przez pogodę,nie raz podczas burzy piorun uderzy w stację bazową GSM i stracicie na 15 minut zasięg i nie raz autobus spózni się 8 minut bo śnieg zasypał tory kolejowe na przejeździe... :curious:

 

P.S. Też już nie bedę na ten temat się rozpisywał bo to naprawdę nie jest warte tyle stron :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...