Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

opcja jest jakaś popier... olona :/ na stronie UPC przy zamawianiu usług zaznacza się opcję że jest się klientem aster i że będzie można zerwać umowę ASTER bez konsekwencji, dzwonię na infolinię upc laska mówi że nie mogą mi tego zaproponować co było na stronie tylko muszę mieć kwotę zbliżoną do tej którą płacilem w aster ok 168 zł , nastawiłem się na opcję super pakiet 2 usług za 130 zł a chyba z tego będzie niewiele , bo oferują internet 30 mb zamiast 20 mb który teraz mam w aster.

 

i jeszcze laska mówi że dekoder który mam z aster nie będzie wymieniony a kanały będą jedynie upc.

 

miał ktoś z was podobne przeprawy ?? idzie coś z tym zrobić , pakiety promocyjne upc są przyzwoite ale to [beep]two że chcą zarabiać tyle samo ile zarabiało aster a kwota ok 170 zł uważam za złodziejstwo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Już to przerabiałem... Na stronie UPC jest napisane jasno i wyraźnie do abonentów Aster, przejdź do UPC - rozwiążemy bez konsekwencji Twoją dotychczasową umowę z Aster nawet jeśli jest w trakcie zobowiązania. To jest jednoznaczne z tym, że mam umowę w Aster, płacę 220zł i rok do końca tej umowy. Znudziły mi się jednak bandyckie stawki Aster i lipna oferta i idę do UPC. Rozwiązuję umowę z Aster i podpisuję nową z UPC bez żadnych wcześniejszych zobowiązań i obciążeń. Tak powinno być i pewnie w każdym sądzie ( po 3 latach procesu ) można to wygrać. ALE TAK NIE JEST! Jest to ewidentna ściema, UPC robi w balona dotychczasowych klientów Aster..

 

Mój przypadek: rachunek w Aster około 244zł, 5 miesięcy do końca umowy. Dzwonię zapisać się do UPC. Pan na infolinii - jasne, może pan się przenieść. No to ja, poproszę pakiet taki i taki, to będzie jakoś 180 z kanałami HD. A konsultant na to: ooo nie, tak to nie może być, może pan przejść pod warunkiem, że rachunek nie będzie mniejszy niż 240zł ( chciał dokładać wszystkie kanały premium oby tylko osiągnąć tę kwotę ) oczywiście nowa umowa na dwa lata. Nie - krzyczę do słuchawki. Proponuję konsultantowi ( wydało mi się uczciwe takie rozwiązanie ) to podpiszmy umowę na 5 miesięcy jakie jakie jeszcze mam w Aster na tę kwotę 240 a reszta za 180zł. Też nie, tak się nie da. Krótko mówiąc: szukają [beep]a i tyle. W moim przypadku zdecydowanie bardziej opłaca się zerwać umowę z Aster i pójść do UPC z czystą kartą.

 

Pomijam już fakt, że abonenci dawnego Aster ( pozostający na kablach dawnego Aster - czyli dekoder Aster ) będą abonentami drugiej kategorii. Nie będzie wszystkich usług takich jakie są w UPC ( np. mniejszy VOD ). Oni dalej pozostawią dwie sieci. Po prostu do sieci Aster włączą dokładnie te same kanały tv jakie są w sieci UPC i tyle, UPC drugiej kategorii. Podobno nie da się łatwo ujednolicić obu struktur bo nadają w innych systemach czy jakoś tak. Gdyby przepięli kable Aster do stacji czołowej UPC to jednego dnia chyba musieliby wszystkim abo Astera wymienić dekoder na UPC a jak wiemy to jest niewykonalne... może kiedyś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ja właśnie się zastanawiam co zrobić ,

 

niby płacę w aster teraz 168 zł za internet 20mb i dekoder HD z dodatkowymi kanałami HD(bodajże 5)

 

wczoraj laska proponowała mi za 150 zł pakiet 114 kanałów + 4 hd i internet 30mb/s , ale to jest zwyczajne dymanie klientów aster. nowy klient dostaje w cenie 130 zł internet 60mb/s przez 2 miesiące połowę abonamentu a asterowcy są traktowani jak widać , niby próbują dać większy internet o 10 mb/s .

 

ciekawe co by było jak bym chciał dekoder z nagrywarką czy dali by dekoder aster czy już UPC.

 

i nie wiem czy może nie zrobić tak że zamówić usługi poprzez stronę internetową gdzie wyraźnie jest napisane że można zerwać umowę bez konsekwencji i czekać na przyjście technika na montaż.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci źle zaproponowała. Są różne warianty. Otwórz sobie stronę upca z promocjamii powiedz jej co chcesz a Ci da. Gorzej będzie z dekoderem. Jak nie masz pvra od Aster to od upc dostaniesz dopiero po 4 kwietnia. Mają tam taki syf ze szok z tymi dekoderami. Ja sobie zamówiłem, wszystko ładnie pięknie do wizyty montera. Okazało się ze zamowienie jest anulowane bo nie ma dekoderow. Zadna głupia k.... nawet nie raczyła zadzwonić i poinformować co i jak.

ps. a to z tym rachunkiem wyższym niz aktualnie juz podobno nie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NEXT Music +HD, ja płaciłem 270-320 (w zależności ile się minut wygadało) i bez problemu przeszedłem na VIP + NonStop rozmowy za 180 PLN. Jedyna różnica między nami, to taka, że ja miałem umowę na czas nieokreślony, a Ty jesteś jeszcze zobowiązany umową i pewnie dlatego nie możesz mieć niższego abonamentu. Ja bym jeszcze spróbował zadzwonić do nich i może inny konsultant przyjmie twoje zamówienie. Co do przepięcia stacji czołowej, to ponoć ma to się stać do końca sierpnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ja bym jeszcze spróbował zadzwonić do nich i może inny konsultant przyjmie twoje zamówienie.

 

No i dokładnie tak zrobiłem. Dwóch pierwszych konsultantów twierdziło, że mam zobowiązanie i się nie da. Za trzecim razem trafiłem na panią konsultantkę która stwierdziła, że zobowiązania już nie mam i mogę brać co chcę... No to wziąłem :lol2: Instalacja umówiona, zobaczymy co z tego wyjdzie :) Krótko mówiąc: jeden wielki bałagan..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kaon PVR już miałem w Aster. Montaż ( w sumie to nie wiem czego montaż bo sprzęt ma zostać ten który już mam ) 3 kwietnia. A zapisywałem się 9 marca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za dyskusję Panowie :)

 

może rzeczywiście spróbuję zadzwonić do jakiegoś konsultanta i dowiedzieć się co i jak , skoro dekoderów nie ma a na tych obecnych będzie możliwość korzystania z usług UPC to było by miło .. ciekawe tylko czy dadzą wszystko to co jest w promocji i w tej cenie 130 zł ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja spróbuję Wam pomóc w kwestii przeniesienia się do UPC. Faktycznie dzwoniąc na infolinię usłyszymy od Pani, że teraz będziemy płacić za mało i tak to się nie da. Po dłuższej chwili udało mi się ową Panią przekonać a w zasadzie odebrać jej wszystkie argumenty przemawiające za jej twierdzeniem. Nigdzie nie ma formalnego zapisu, że przenosząc się do z Aster do UPC musisz płacić tyle samo. Więc tak naprawdę są 2 opcje:

1) Dłuższa - wykłócanie się na infolinii (po dobrych kilku minutach konsultant mięknie)

2) Przyjemniejsza - Zadzwońcie do któregokolwiek handlowca UPC, załatwiają wszystko bez najmniejszego kłopotu. I nie używają jakiegoś [beep]skiego argumentu, że będziesz płacił za mało.

 

Przetestowałem 2 sposoby w Warszawie i działają. Umowę podpisałem docelowo z handlowcem, ponieważ nie mam zwyczaju dawania zarobić komuś kto jest wobec mnie nie fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja napiszę swój przykład podobnie jak quicksilver :)

 

miałem kontakt z konsultantami kilka razy za każdym razem każdy z nich mówił coś innego , mieszkam w Warszawie od listopada miałem podłączone aster , płaciłem za internet 20 mb/s + dekoder z HD i pakietem hd ok 157 zł

 

chciałem jak najszybciej umówić montaż usług UPC - wydawało mi się że najlepszą opcją jest złożenie zamówienia przez internet jeszcze do tego była opcja 2 miesięcy opłata o 50% niższa nic tylko korzystać- jak się okazało umówiony montaż nie miał miejsca nie zostałem nawet o tym poinformowany pomijam to :)

 

później zaczęły się moje rozmowy z konsultantami i co osoba to zupełnie mówiła coś innego - najgorsze w tym wszystkim jest to że oni sami chyba nie spodziewali się tego że będzie takie duże zainteresowanie ich ofertą i najzwyczajniej nie są przygotowani pod względem sprzętowym - brak dekoderów HD zarówno z nagrywarką jak i bez.

 

moje ostatnie 2 rozmowy z 23 marca :

 

podejście pierwsze - połączyło mnie z babką mówie gdzie mieszkam itd co mnie interesuje a ona mi z tekstem że muszę mieć opcję taką samą cenowo jak miałem w aster (ok 157zł) i wkleja mi pakiet 3 usług (tv hd z nagrywarką internet i telefon) za 160 zł czyli ta ich oferta ze strony. nie obchodziło jej że nie potrzebuje telefonu mało tego jeszcze opłata aktywacyjna za 200 zł i opłata 20 zł za korzystanie z pakietu super hd który obecnie jest za darmo !!!! nic nie może z tego zejść cenowo to jedyna oferta jaką może mi zaproponować itd , oczywiście nie ma mowy o tym aby tam gdzie mieszkam móc skorzystać z 2 usług jakie chciałem mieć , ostatnie pytanie czy się decyduję mówie nie i dziękuję :P

 

 

odczekałem 5 minut i robię podejście drugie :

 

tym razem odebrał pan konsultant - spokojnie mu mówię co mnie interesuje zaznaczając że chcę wyłącznie tv z hd bez nagrywarki + internet - pan wszystko sprawdza - informuje mnie że na moim łączu jest mozliwość tego co chcę ale muszą zostawić mi dekoder aster ponieważ mają problemy z dostępnością UPC z HD ale w niczym to nie przeszkadza żeby korzystać z ich usług - sprawdzał dalej i stwierdził że muszą wymienić jedynie router bo przy internecie jaki mi zaproponował 60mb/s stwierdził że asterowski może nie dawać rady.

 

dorzucił jeszcze pakiet super hd na 6 miesięcy z możliwością rezygnacji przez upływem końca tej promocji i to wszystko za cenę :

 

130 zł + 1 zł aktywacja !!!!!!

 

na jutro jestem umówiony na montaż dostałem już informację potwierdzającą przybycie technika - oczywiście prosił aby wszystko sprawdzić na umowie czy to co mi mówił będzie się zgadzało , dał swoje namiary tzn imię i nazwisko i poinformował że rozmowa była nagrywana w razie jakichś problemów .

 

 

więc info do wszystkich osób które starają się o zmianę usług z aster na upc - nie dawajcie się nabierać cwanym konsultantom i nie akceptujcie pierwszej lepszej oferty jaką składają - jak widać mają tam niezły chaos i każdy mówi coś innego - ja mam nadzieję że po jutrzejszej wizycie technika zobaczę czy wszystko się zgadza co do ceny i oferty .

 

jak wszystko jutro przebiegnie okej wówczas na priv będę mógł wam dać namiar na tego konsultanta bo koleś na prawdę był mega profesjonalny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki:

Przeczytałem artykuł na media2.pl na temat kłopotów z rozwiązaniem umowy ze względu na wyłączenie Polsatu Futbol, i tak profilaktycznie wysłałem zapytanie drogą elektroniczną. Oto odpowiedź:

 

nawiązując do przesłanej korespondencji, informuję że aktualnie korzysta Pan z usług w ramach promocji

z zobowiązaniem do dnia 25.11.12 r. W związku z tym obecnie nie możemy zaproponować innej promocji o niższym abonamencie miesięczny.

W odpowiedzi na dalszą część pisma informuję, że w celu dokonania jakiejkolwiek zmiany na koncie abonenckim (w tym rezygnacji z usług), należy przesłać pismo zawierające następujące dane:

 

- imię i nazwisko prawnego Abonenta,

 

- dokładny adres instalacji,

 

- Numer Identyfikacyjny,

 

- podpis (list, faks).

 

Termin odłączenia sygnału ustalimy w oparciu o Regulamin świadczenia usług, po uwzględnieniu

miesięcznego okresu wypowiedzenia, z wyrównaniem do końca cyklu rozliczeniowego.

Nadmienię, że rezygnacja przed 25.11.12 r. będzie się wiązała z naliczeniem kary umownej.

Mam nadzieję, że przyjmie Pan powyższe wyjaśnienia ze zrozumieniem.

 

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza

kontaktowego, dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub skorzystanie z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480 (z telefonów komórkowych 32 4949480).

 

W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!

 

Łączę wyrazy szacunku

 

xxxxxxxxx yyyyyyyy

Młodszy Specjalista ds. Korespondencji

Odpisałem (nie kasując treści poprzedniej wiadomości) i poinformowałem Specjalist(k)ę ds. Korespondencji, że wprowadza klientów w błąd.

Strasznie jestem ciekaw odpowiedzi :twisted:

 

Odpowiedź już dotarła

 

Szanowny Panie,

 

potwierdzam, że po otrzymaniu pisma od naszej firmy z informacją o wycofaniu kanału "Polsat Futbol" z oferty, będzie Pan miał możliwość odstąpienia od Umowy bez konsekwencji.

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza... ble ble ble... etc, etc

 

...i nie można było tak za pierwszym razem (?) :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...