Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Nawet jeżeli problemy z Horizonem dotyczą tylko części abonentów ( w tym mnie i moich znajomych) to należy do tego problemu podejść poważnie. UPC BAGATELIZUJE sprawę olewając reklamacje i obiecując LATAMI poprawę sytuacji i nowe oprogramowanie. Abonent płaci abonament za dekoder z nagrywaniem a tymczasem nagrywanie nie działa prawidłowo . Czasami nie nagrywa zaprogramowanych pozycji, czasami z kilku zaprogramowanych nakładających się czasowo nagrywa jedno. Podczas nagrywania nie pozwala na oglądanie od początku trwającego jeszcze nagrania itp. O wadach tego wynalazku można by ksiązkę napisać. W odpowiedzi na wielokrotne reklamacje z prośbą o obniżenie abonamentu do czasu usunięcia usterek lub rozwiązanie umowy z ich winy bez kar dla mnie piszą że upust w abonamencie to tylko gdy jest całkowity brak usługi i że umowę to mogę zerwać ale zapłacę kary umowne...Więc każą mi się walić na dziób i cicho siedzieć. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Darth Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Pecha mają osoby, które wzięły Horizona 2 lata temu. Faktycznie to była nowość rzucona na rynek, a klienci stali się nieświadomymi testerami. Te partie dekoderów były wadliwe i są dalej dla abonentów problematyczne. Powinni zgłaszać wymianę na infolinii. Dzisiaj osoby biorące ten sprzęt nie mają takich problemów, a jak się jacyś zdarzą to tacy nieogarnięci, którzy nie potrafią zmienić nawet źródła sygnału w tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Mój był brany rok temu i zmieniany kilka razy. W odpowiedzi na reklamacje jasno mi UPC pisze że to wada orpogramowania i że nowe oprogramowanie to ma rozwiązać. Niestety ale jak to zwykle w UPC bywa trzeba będzie na to czekać latami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Jeśli od kilku lat masz problemy z UPC, to nie rozumiem po co się męczysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Nie tylko ja. To problem WIELU ludzi niestety. Ja natomiast nie rozumiem dlaczego UPC olewa problemy abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Bo wgranie zakładek i poprawek dla niektórych dekoderów jest droższe niż opłacany przez klienta abonament przez cały okres umowy. Czasami jest lepiej wypowiedzieć umowę, podpisać nową i wtedy jest pewność, że się dostanie "świeży" dekoder, a nie jakiś używany na wymiankę ze zgłoszenia technicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Dekoder zawsze miałem wymieniany na fabrycznie nowy. I wielokrotnie były także przywracane ustawienia fabryczne. Po prostu ma wadliwe oprogramowanie. A nowe tworzone jest LATAMI... Nie ma zależności między tym czy nowy czy stary abonent a to czy nowy czy używany dekoder. Wiadomość pewna pochodząca od techników UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Oprogramowanie nie dotyczy wszystkich Horizonów, a pewnej części. Widocznie masz jakiegoś pecha, że na nie wpadasz albo technik Cię nie lubi. Jak widzisz jeden z powyższych kolegów nie ma problemów. Ja jako pracownik w salonie spotykam się z problemami klientów, którzy brali ten sprzęt 1,5 lub 2 lata temu. Obecne skargi, to brak chęci poczytania instrukcji obsługi bądź poświęcenia czasu na naukę nowego sprzętu. W okresie letnim gdy była mniejsza rotacja klientów również musiałem przy nim posiedzieć. Tak, ma jeszcze kilka wad, jak każdy sprzęt u innych operatorów Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 O tym że to problem oprogramowania napisali mi w odpowiedzi na reklamację .I o tym także ciągle mi mówią w dziale technicznym jak do nich dzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 No przecież nie napisałem, że problemu z oprogramowaniem nie ma. Jestem abonentem i byłym pracownikiem Orange. Problem u mnie z EPG ciągnie się od kilku lat i albo się przyzwyczaimy albo zmienimy operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Niestety istnieje coś takiego jak zobowiązanie w umowie i nie da się na zawołanie zmienić operatora. Co więc zrobić jak się ma rok do końca umowy (albo 1,5 roku jak mój sąsiad) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Najpierw jest reklamacja, potem skarga/odwołanie od jej decyzji, a następnie inne instytucje konsumenckie do których może się zgłosić każdy obywatel. Jeśli komuś się nie chce tych czynności wykonać i poddaje się po negatywnej odpowiedzi na reklamację, to firma nie widzi już problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 I właśnie dlatego wszystkim znajomym i rodzinie odradzam UPC. Żeby nie musieli wiecznie pisać reklamacji/skarg i odwołań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Życzę w Nowym Roku tobie oraz sobie firmy telekomunikacyjnej i telewizyjnej w której nigdy nie będzie żadnych problemów Może jakaś powstanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 A ja życzę wszystkim żeby UPC w końcu zrozumiało że trzeba szanować klienta. Bo jeden niezadowolony klient to strata kilkunastu nowych (sąsiedzi, znajomi i rodzina) po tym co usłyszą o podejściu do klienta i kulawych usługach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszuk1995 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Najmniej problemów powodują Horizony bez nagrywarki. Produkuje je inna firma (której nazwy nie pamietam, sprawdzę jak będę w pracy), a te z nagrywarką produkuje Pace i są one niestety bardzo problematyczne. Mam na codzień do czynienia z tym sprzętem, bo pracuję w UPC i dość często rozmawiam z ludziki z działu technicznego. Czasem też wysyłają nam sprzęt do testów właśnie, działa to lepiej niż normalne konsumenckie wersje, nie wiem dlaczego nie wprowadzają tych poprawek do klientów. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Dekoder użytkuję dość intensywnie ( PVR, replay, przełączanie na inne kanały itp.) i jest OK. Problemów nie zauważyłem co nie mogę powiedzieć o ICU100 od Orange.Funkcjonalność, użytkowanie i wygląd są na plus w porównaniu z poprzednikiem. Przed podpisaniem umowy, zaznaczyłem "opiekunowi budynku" ,że znam opinie o Horizonie i lepiej by sprzęt był na 100% nowy i bez wad..Dla mojej familii to dobry sprzęt i tyle. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Pecha mają osoby, które wzięły Horizona 2 lata temu. Faktycznie to była nowość rzucona na rynek...Ja wziąłem Horizona 3 lata temu, zanim jeszcze trafił do oficjalnej sprzedaży. Na początku źle to wyglądało, ale od czasu pojawienia się nowego softu, nie mogę narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych1963 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Ja jestem nowym klientem UPC ponad dwa m-ce, mam Horizona z nagrywarką i jestem z niego zadowolony zero problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Jak widać nie ma reguły na Horizony i chyba na każde dekodery u innych operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Tu się nie ma co zasłaniać innymi operatorami. Tylko albo naprawić oprogramowanie natychmiastowo albo wprowadzić nowy sprawdzony sprzęt. Teraz jest idealna okazja bo pora najwyższa na dekoder 4K. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez Darth Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
playouter Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Tu się nie ma co zasłaniać innymi operatorami. Tylko albo naprawić oprogramowanie natychmiastowo albo wprowadzić nowy sprawdzony sprzęt. Teraz jest idealna okazja bo pora najwyższa na dekoder 4K. Przy raptem 2 kanałach 4K (Eleven i od czasu do czasu Canal+ Now) serio warto gonić za dekoderem 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Ilość kanałów będzie się zwiększać. I warto wprowadzić dekoder 4K także dla zapowiadanego od dawna Netflixa w UPC. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Treści 4K w Polsce: Eleven (tylko w Orange) Canal+ Now Festival 4K FunBox 4K (treści 4K Filmboxa) + filmy VOD można udostępniać w wersji 4K. I na YouTube jest mnóstwo filmów 4K, a aplikacja YouTube jest już dostępna dla Horizonów. 4K robi się już standardem, a nie dziwną atrakcją. Teraz pewnie większość osób co wymienia TV, chce mieć już nowy odbiornik z 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.