Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

UPC już nie istnieje. Zatem Play może mieć takich abonentów mówiąc wprost już  w 4 literach..dopóki nie zdecydują się na fioletowego operatora. Wtedy znajduje się lepszy modem, pełna usługa C+ i tak można wymieniać

 

 

Ale za to telewizja bo zwykłym streamie, brak dekodera i karty CI+.

Nie przemawia do mnie taka nowoczesność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie nikt nie zadzwonił.

-nie zaproponują lepszego modemu

-nie zagwarantują lepszej jakości internetu. Większą stabilość-a nawet jeśli- to  pewnie będą tylko znowu puste słowa..

To nie mamy o czym rozmawiać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2023 o 23:42, escapers napisał(a):

Przecież nie musisz mieć sprzęt z orange.. bierzesz ONT i lecisz na swoim sprzęcie.. 

Na biznesie tak , dla indywidualnego i tak dostaniesz FB za którego będziesz becelował, nie ważne że będzie leżał w piwnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2023 o 17:52, szunaj napisał(a):

Właśnie dostałem email że z dniem 15.12.23 wyłączają ,,wifi free,,. Nadmienię też że jest info o niemożności wypowiedzenia umowy bez kary.

A ja zamiast maila dostałem list papierowy, że z końcem roku przestanie działać usługa UPC Connect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jozi napisał(a):

Na biznesie tak , dla indywidualnego i tak dostaniesz FB za którego będziesz becelował, nie ważne że będzie leżał w piwnicy

Jeśli wskażesz iż warunki nie pozwalają to wnioskujesz przy podpisaniu umowy o ONT i dostaniesz, tylko musisz dobrze uzasadnić, najlepiej warunkami, czy miejscem przy łącza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@escapers

 

W Orange dla klienta indywidualnego jest tak:

 

Samego ONT bez Funbox 3.0 do światłowodu nie dostaniesz. Bez wzięcia Funbox 3.0 nie podpiszesz umowy - nie możesz także z niego zrezygnować w trakcie umowy.

 

Funbox 3.0 obowiązkowy do umowy na internet światłowodowy + 4.99 zł miesięcznie.

ONT na twój wniosek dostaniesz w dzierżawie za 0 zł.

 

Opłata za  za internet dostarczany na sieci innego dostawcy ( Światłowód Inwestycje - spółka zależna od Orange ) + 4,99 zł.

Rabat za e-fakturę odbierany w Mój Orange -4,99 zł
Rabat za zgodę marketingową - 4,99 zł.

 

Dodatkowo dochodzi opłata jak masz internet światłowodowy w domku jednorodzinnym + 20 zł.

Edytowane przez tweed77
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się poradzić. 23.11.2022 podpisałem umowę z UPC na internet oraz tv na rok czasu. We wrześniu tego roku uznałem, że nie będę przedłużał umowy i złożyłem wypowiedzenie, które zostało przyjęte i potwierdzono że rozwiązanie umowy nastąpi 01.11.2023. Pierwszego listopada wyłączono wszystkie usługi, a sprzęt został zwrócony. Teraz Upc chce opłaty za fakturę 23 dni listopada za to że rok temu tak była zawarta umowa czyli do 23.11.2023, ale tak jak pisałem wyłączyli wszystko 01.11.2023 tak jak przyjęto w systemie. Oczywiście złożyłem odwołanie. Mał ktoś taki przypadek jak ja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku rozwiązanie umowy i wyłączenie usług nie powinno nastąpić 01.12 ?. Wtedy by się zgadzało i musiałbyś zapłacić za listopad.

Ja zawarłem umowę w grudniu 2 lata temu i w potw. mailowym mam mieć odłączone usługi zaraz na początku stycznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, floro napisał(a):

Witam, chciałbym się poradzić. 23.11.2022 podpisałem umowę z UPC na internet oraz tv na rok czasu. We wrześniu tego roku uznałem, że nie będę przedłużał umowy i złożyłem wypowiedzenie, które zostało przyjęte i potwierdzono że rozwiązanie umowy nastąpi 01.11.2023. Pierwszego listopada wyłączono wszystkie usługi, a sprzęt został zwrócony. Teraz Upc chce opłaty za fakturę 23 dni listopada za to że rok temu tak była zawarta umowa czyli do 23.11.2023, ale tak jak pisałem wyłączyli wszystko 01.11.2023 tak jak przyjęto w systemie. Oczywiście złożyłem odwołanie. Mał ktoś taki przypadek jak ja??

Składając wypowiedzenie powinieneś zaznaczyć że wyłączenie usługi ma nastąpić z końcem okresu oznaczonego. Jeśli tego nie zrobiłeś mają prawo  Cię obciążyć za 23 dni i to ze zwrotem ewentualnych zniżek za te 23 dni

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, floro napisał(a):

Rozwiązanie umowy było przez formularz, zaznaczyłem rezygnacja ze wszystkich usług i napisane okres zobowiązania. Powód rezygnacji lepsza oferta konkurencji.

Gdy składasz wypowiedzenie przez formularz nie ma możliwości zaznaczenia z ,, końcem okresu oznaczonego,,.  Gdy dochodzisz do ostatniego kliknięcia w formularzu jest info o możliwości naliczenia kary, kliknąłeś i teraz można tylko liczyć na ich dobrą wolę.Umowa wygasła z końcem października więc logiczne że naliczyli Ci karę, przecież umowa nie trwał 12 miesięcy na którą ją podpisałeś. Gdy dzwoniłeś 30.10 to nie pytałeś o ewentualną karę?

Edytowane przez szunaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...