Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Nawet jeżeli problemy z Horizonem dotyczą tylko części abonentów ( w tym mnie i moich znajomych) to należy do tego problemu podejść poważnie. UPC BAGATELIZUJE sprawę olewając reklamacje i obiecując LATAMI poprawę sytuacji i nowe oprogramowanie. Abonent płaci abonament za dekoder z nagrywaniem a tymczasem nagrywanie nie działa prawidłowo . Czasami nie nagrywa zaprogramowanych pozycji, czasami z kilku zaprogramowanych nakładających się czasowo nagrywa jedno. Podczas nagrywania nie pozwala na oglądanie od początku trwającego jeszcze nagrania itp. O wadach tego wynalazku można by ksiązkę napisać. W odpowiedzi na wielokrotne reklamacje z prośbą o obniżenie abonamentu do czasu usunięcia usterek lub rozwiązanie umowy z ich winy bez kar dla mnie piszą że upust w abonamencie to tylko gdy jest całkowity brak usługi i że umowę to mogę zerwać ale zapłacę kary umowne...Więc każą mi się walić na dziób i cicho siedzieć.

Edytowane przez Darth Vader
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pecha mają osoby, które wzięły Horizona 2 lata temu. Faktycznie to była nowość rzucona na rynek, a klienci stali się nieświadomymi testerami. Te partie dekoderów były wadliwe i są dalej dla abonentów problematyczne. Powinni zgłaszać wymianę na infolinii. Dzisiaj osoby biorące ten sprzęt nie mają takich problemów, a jak się jacyś zdarzą to tacy nieogarnięci, którzy nie potrafią zmienić nawet źródła sygnału w tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wgranie zakładek i poprawek dla niektórych dekoderów jest droższe niż opłacany przez klienta abonament przez cały okres umowy.

Czasami jest lepiej wypowiedzieć umowę, podpisać nową i wtedy jest pewność, że się dostanie "świeży" dekoder, a nie jakiś używany na wymiankę ze zgłoszenia technicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder zawsze miałem wymieniany na fabrycznie nowy. I wielokrotnie były także przywracane ustawienia fabryczne. Po prostu ma wadliwe oprogramowanie. A nowe tworzone jest LATAMI...

Nie ma zależności między tym czy nowy czy stary abonent a to czy nowy czy używany dekoder. Wiadomość pewna pochodząca od techników UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie nie dotyczy wszystkich Horizonów, a pewnej części. Widocznie masz jakiegoś pecha, że na nie wpadasz albo technik Cię nie lubi. Jak widzisz jeden z powyższych kolegów nie ma problemów. Ja jako pracownik w salonie spotykam się z problemami klientów, którzy brali ten sprzęt 1,5 lub 2 lata temu. Obecne skargi, to brak chęci poczytania instrukcji obsługi bądź poświęcenia czasu na naukę nowego sprzętu. W okresie letnim gdy była mniejsza rotacja klientów również  musiałem przy nim posiedzieć.

Tak, ma jeszcze kilka wad, jak każdy sprzęt u innych operatorów

Edytowane przez Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw jest reklamacja, potem skarga/odwołanie od jej decyzji, a następnie inne instytucje konsumenckie do których może się zgłosić każdy obywatel. Jeśli komuś się nie chce tych czynności wykonać i poddaje się po negatywnej odpowiedzi na reklamację, to firma nie widzi już problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniej problemów powodują Horizony bez nagrywarki. Produkuje je inna firma (której nazwy nie pamietam, sprawdzę jak będę w pracy), a te z nagrywarką produkuje Pace i są one niestety bardzo problematyczne. Mam na codzień do czynienia z tym sprzętem, bo pracuję w UPC i dość często rozmawiam z ludziki z działu technicznego. Czasem też wysyłają nam sprzęt do testów właśnie, działa to lepiej niż normalne konsumenckie wersje, nie wiem dlaczego nie wprowadzają tych poprawek do klientów.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder użytkuję dość intensywnie ( PVR, replay, przełączanie na inne kanały itp.) i jest OK. Problemów nie zauważyłem co nie mogę powiedzieć o ICU100 od Orange.Funkcjonalność, użytkowanie i wygląd są na plus w porównaniu z poprzednikiem.

Przed podpisaniem umowy, zaznaczyłem  "opiekunowi budynku" ,że znam opinie o Horizonie i lepiej by sprzęt był na 100% nowy i bez wad..

Dla mojej familii to dobry sprzęt i tyle.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pecha mają osoby, które wzięły Horizona 2 lata temu. Faktycznie to była nowość rzucona na rynek...

Ja wziąłem Horizona 3 lata temu, zanim jeszcze trafił do oficjalnej sprzedaży. Na początku źle to wyglądało, ale od czasu pojawienia się nowego softu, nie mogę narzekać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tu się nie ma co zasłaniać innymi operatorami. Tylko albo naprawić oprogramowanie natychmiastowo albo wprowadzić nowy sprawdzony sprzęt.

Teraz jest idealna okazja bo pora najwyższa na dekoder 4K.

 

Przy raptem 2 kanałach 4K (Eleven i od czasu do czasu Canal+ Now) serio warto gonić za dekoderem 4K?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Treści 4K w Polsce:

 

Eleven (tylko w Orange)

Canal+ Now

Festival 4K 

FunBox 4K (treści 4K Filmboxa)

 

+ filmy VOD można udostępniać w wersji 4K.

 

I na YouTube jest mnóstwo filmów 4K, a aplikacja YouTube jest już dostępna dla Horizonów. 4K robi się już standardem, a nie dziwną atrakcją. Teraz pewnie większość osób co wymienia TV, chce mieć już nowy odbiornik z 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...