Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam dokladnie ten sam problem, wczesniej wszystko sie nagrywalo bez problemu teraz gdy zaplanuje nagranie sprawdze czy sie zapisalo i potem wylacze dekoder na stand by nic sie nie nagrywa lipa

 

sprawdź, co masz wybrane w ustawieniach konwertera: jeśli masz tylko jeden kabel antenowy podłączony do tego dekodera, to musisz wybrac opcję "pojedyńczy"; jeśli masz podpięte dwa kable - wybierz "twin" (po aktualizacji softu przestawiać się to lubiało).

 

Przy dwóch kablach (i TWIN w ustawieniach) na wszelki wypadek warto też sprawdzić, czy kazdy z kabli 'ma sygnał'. Bez specjalistycznego sprzętu można to chyba sprawdzic po prostu odłącząc jeden z kabli od dekodera. Jeśli będzie obraz tv, to włącz kabel ponownie, odłącz drugi z nich i zobacz czy dalej masz obraz tv. Ewentualnie sprawdź każdy z kabli na kazdym wejściu antenowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem posiadaczem Pace Pvr HD 500 GB

i mam problem otóż nowe oprogramowanie nie jest dostępne woogóle a bardzo zależy mi na canal+ na życzenie który mi się należy a jest nieaktywny co z tym fantem zrobić ???

Druga sprawa HBO digital cały czas pisze że dostępne wkrótce od tygodnia czy to woogule mozliwe zeby nic nie pobrało do tej pory???

Kolejna sprawa jak próbuje nagrać coś ręcznie to woogule sie to nie nagrywa na dysk cos robie nie tak ????

Następnie posiadam również Philipsa 7201 Pvr HD 250 GB i też mam problem ponieważ tak:

Jak nastawiam nagrywanie to raz nagra raz nie nie wiem czy to kwestia tego że mam podloczony jako pojedynczy hmm zamowilem nowy konwerter powinien dotrzec w tym tygodniu wiec moze to cos pomoze aczkolwiek tak nie powinno byc prawda???

I ostatnia rzecz po aktualizacji na Philipsie pisze mi że HBO digital jest niedostępny dlaczego ????

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

 

 

oprogramowanie do Pace PVR HD nadawane jest od piątku do poniedziałku (sprawdź dokładniej na stronach cyfry), obecny numer to - jak już na forum pisano - 146. Przy tym oprogramowaniu bedziesz juz widzial HBO Seriale (HBO Digital było wieki temu ;) ). W kwestii nagrywania na Pace HD PVR zobacz moj post wyzej, marcinc miał / ma podobny problem.

 

Philips - nie wiem, może też masz stary soft, bo HBO Digital nie było widać już od dawna (na Pace, ale sądzę że na Philipsie też nie); tak czy siak spróbuj wyszukać kanały tv, pisano na forum że pomagało (może nie do końca w Twoim przypadku, ale nie zaszkodzi...) aha, do HBO Seriale (kiedyś Digital) masz dostęp wtedy, gdy jesteś abonentem HBO; na Pace są ekrany pomocy: tekstu dużo nie ma, ale podstawowe informacje są. Na dole ekranu widać X pomoc, wystarczy wcisnąć klawisz ulubione na pilocie (to ten X) i zobaczysz podstawowe info (tzn. na Pace zobaczysz, ale myslę że na Philipsie jest tak samo, bo soft też 'zielony')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam soft 143 i nie znajduje mi dostępnych aktualizacji. Czytam, że jest dużo problemów z softem 146. Czy zatem, jeśli wyskoczy mi okienko z aktualizacją, mogę jej nie przeprowadzać?

Tak możesz tego nie robić, nawet powinieneś :wink:

Mi po aktualizacji dekoder odmówił współpracy całkowicie i definitywnie. Wymieniłem i też posiadam wersję 143, nie mam zamiaru jej zmieniać aż usłyszę że wersja 147 jest dobra, a testerów znajdzie się mnóstwo, każdy zdesperowany posiadacz wersji 146 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam soft 143 i nie znajduje mi dostępnych aktualizacji. Czytam, że jest dużo problemów z softem 146. Czy zatem, jeśli wyskoczy mi okienko z aktualizacją, mogę jej nie przeprowadzać?

Tak możesz tego nie robić, nawet powinieneś :wink:

Mi po aktualizacji dekoder odmówił współpracy całkowicie i definitywnie. Wymieniłem i też posiadam wersję 143, nie mam zamiaru jej zmieniać aż usłyszę że wersja 147 jest dobra, a testerów znajdzie się mnóstwo, każdy zdesperowany posiadacz wersji 146 :wink:

 

No to uczulę na to domowników, mam nadzieję, że nikt przez przypadek nie wciśnie OK.

Mi na sofcie 143 wszystko działa w porządku. Dekoder nie jest demonem prędkości, ale za to się nagrywa w standby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bywa też tak:

 

- oglądasz program, nagle ekran robi się czarny i żeby cokolwiek obejrzeć musisz wyłączyć z prądu

 

albo tak:

 

- oglądasz jeden kanał i nagle nachodzi Cię wspaniała myśl, żeby przełączyć - i wtedy dekoder się restartuje, a czasami po restarcie jak wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy się znów włożyli 146 bo w sobotę tego nie było - nie ściągało aktualizacji. Najlepsze jest to, że oni ta tabelę ze strony cyfry aktualizują na dwie strony. Data aktualizacji jest ta sama a treści różne w różnych daniach - co potwierdza jeszcze bardziej ogólny [beep] w sprawie oprogramowania do dekoderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo...gratulacje dla magików z cyfry,czyżby po u[beep]u dekoderów z dyskiem 250gb (pewnie było ich setki jak nie więcej) przyszedł czas na dekodery z dyskiem 500gb? ciekawe jak dużo cierpliwości mają szefowie cyfry bo każda wymiana to określone koszty dla firmy a później te koszty przerzucają na klienta podnosząc abonament

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z nagrywaniem na pace. Zadzwoniłem na infolinie do działu technicznego i ... Pan odbierający telefon był zaskoczony nic nie wiedział, że jest jakiś problem po zmianie softu. Zapisał wszystko i obiecał przekazać technikom... Zero informacji z jego strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo...gratulacje dla magików z cyfry,czyżby po u[beep]u dekoderów z dyskiem 250gb (pewnie było ich setki jak nie więcej) przyszedł czas na dekodery z dyskiem 500gb? ciekawe jak dużo cierpliwości mają szefowie cyfry bo każda wymiana to określone koszty dla firmy a później te koszty przerzucają na klienta podnosząc abonament

Z tą podwyżką abonamentu to przesadziłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę wszystkich o jakąś radę i pomoc, bo mam olbrzymie problemy z nagrywaniem. Z zaplanowanych nagrań w trybie stand by to praktycznie nic sie nie nagrywa. Mam wersję oprogramowania 146 i mam oczywiście ustawiony konwerter na pojedynczy bo mam jeden kabel. Problem z nagrywaniem wystąpił niedawno i wymieniłem sprzęt na nowy. Gdy sprawdziłem nagrywanie na nowym sprzęcie to nagrywało się bez problemu ale miałem starą wersję oprogramowania. Gdy dzisiaj zaktualizowałem do wersji 146 to problemy powróciły i nie wiem co mam robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami już wiedzą ,że soft jest uwalony- mi kazali wyłączyć dekoder na kanale ,który będe nagrywał- wyłączyłem na c+hd-ustawiłem 2 filmy z c+hd oraz jeden z hbohd- i nagrał sie tylko film z hbo hd- czyli dekoder sam sobie wybiera co nagra-trzeba czekać do nowej łatki- ewentualnie powinni pozwolić wrócic do wersji 143. miłego weekendu. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak się tylko zastanawiam, czy taka wpadka, która paraliżuje sprzęt w jego dość zasadniczej funkcji, to już jest podstawa do kwestionowania niezgodności towaru z umową, czy może jeszcze nie?

 

Przypominam, że umowa, obejmuje tak produkt zakupiony od C+, jak i udostępniany sprzęt do korzystania z niej i tu zależność jest pełna.

 

I w jaki też sposób C+ zechce zrekompensować konsumentom wynikłe problemy z korzystaniem z zakupionego produktu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się tylko zastanawiam, czy taka wpadka, która paraliżuje sprzęt w jego dość zasadniczej funkcji, to już jest podstawa do kwestionowania niezgodności towaru z umową, czy może jeszcze nie?

 

Przypominam, że umowa, obejmuje tak produkt zakupiony od C+, jak i udostępniany sprzęt do korzystania z niej i tu zależność jest pełna.

 

I w jaki też sposób C+ zechce zrekompensować konsumentom wynikłe problemy z korzystaniem z zakupionego produktu?

Tylko wiesz w czym jest problem? W przekonaniu ludzi z Cyfry, że rzeczywiście występuje jakiś problem. Dzisiaj korespondowałem z konsultantem w sprawie przedłużenia umowy i m. in. poruszyłem problem źle działającego dekodera i reakcją było "nie, nie ma żadnych problemów z dekoderami, a jak są to trzeba wymienić". Tylko jaki to ma sens, skoro z następnym będzie to samo, a może nawet gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. blue_voyager, problemu dopóty nie ma, dopóki nie zostanie przelany na papier.

 

Takie są zasady, skoro więc tak, to wypada napisać stosowne pisma i odżałować pieniądze na znaczek na list polecony w priorytecie.

 

Inaczej zawsze będziemy w ciemnej d...e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro uważasz, że papierowe reklamacje pomogą, to dlaczego takowych nie składasz tylko innych do tego namawiasz?

Ja nie wierzę w żadne reklamacje dotyczące tego sprzętu niezależnie od formy. Po prostu Cyfra przyjęła dla niego taki standard działania i nie widzi powodu żeby coś zmieniać. Wychodzą z założenia, że tak ma być i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. blue_voyager, skoro pytasz dlaczego, to Ci odpowiem, otóż dlatego, że to PACE PVR najmowany przeze mnie od C+ za 0 złotych, to jedynie sprzęt do usługi VoD, natomiast do poważniejszych zadań mam poważniejszy sprzęt.

 

Częściej zatem stoi to draństwo wyłączone z prądu, niż ze świecącą, czy tym bardziej mrugającą po nocach czerwoną diodą.

 

Mógłbym oczywiście napisać stosowne reklamacyjne pismo, ale powiem Ci szczerze, że mam to w ... powiedzmy nosie, ale tak mi przykro, że tak wielu kolegów narzeka na ten soft, a żaden nie zajmie się w sposób dojrzały tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powtórzę z czym ja mam problem na tym sofcie 146. Kwestie nagrywania w stanie standby nie wiem bo nie sprawdzałem, tuner nigdy nie wyłączam. Problem mam inny jak dla mnie o wiele gorszy: podczas włączenia wyszukiwania kanałów SAT tuner się zawiesza i zadziała dopiero po resecie wyciągając kabel zasilający!!!. Nawet nie mogę się cieszyć kanałem Kino Polska Muzyka bo wcześniej zdążyłem zaaktualizować soft na 146. I co nie zobaczę już żadnego nowo wprowadzonego kanału do cyfry+?? Na infolinii powiedzieli że konieczna wymiana tunera, ale po co się pytam, jak na nowym zaaktualizuje soft po by mieć problemy jak mam obecnie albo jak koledzy z forum....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johan1 i ty chcesz żeby Cię traktować poważnie? Narzekasz na sprzęt, namawiasz innych do pisania reklamacji a potem sam oznajmiasz, że masz to gdzieś? Daj spokój...

 

edit

a co do twojej rady... ja się zająłem problemem na poważnie. Zaopatrzyłem się w dekoder n-ki. A do Canal+ nie muszę mieć PVR-a ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...