keers Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 http://lmgtfy.com/?q=nowy+uklad+kanalow+cyfra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 hehehe dobreeee popieram kolegę keers'a, tylko czy warto było robić animację? niektórym to nic nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 wszystko już działa wymienili mi dekoder jest gdzieś dostępny spis nowy programów?? Na stronie Cyfry ale jesteś ciężki .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Długo się odpala, kiepsko ładuje EPG, najgorzej nagrywa się z TVNu (brak informacji o zakończeniu nagrania i nagrywa do 3 godzin) i ta zaj.... dioda. Czy ktoś ma problemy z oglądaniem Filmbox i Filmbox HD? jeśli zadzwonię na infolinię to nic nie pomoże tak?? iść prosto do punktu?? Tak wymienią Ci przez telefon - to chyba logiczne, gdzie Ci wymienią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 U mnie śmigają dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Wczoraj miałem stroboskop na tych kanałach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlacha Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Długo się odpala, kiepsko ładuje EPG, najgorzej nagrywa się z TVNu (brak informacji o zakończeniu nagrania i nagrywa do 3 godzin) i ta zaj.... dioda. Czy ktoś ma problemy z oglądaniem Filmbox i Filmbox HD? jeśli zadzwonię na infolinię to nic nie pomoże tak?? iść prosto do punktu?? Tak wymienią Ci przez telefon - to chyba logiczne, gdzie Ci wymienią musiałeś odpisać bo nie wytrzymałeś nie mogłeś się ugryść w język co?? Piszać to myślałem o tym że może konsultant pomoże mi usunać ten problem pomyśl czasami jak co napiszesz. Inni jakoś zrozumieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Oczywiście, że nie mogłem. Na infolinii najczęstsze lekarstwo to wyciągnąć wtyczkę z kontaktu. Masz problem reklamujesz i tyle. Rozwalają mnie telefony do Wawy jak nawala dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy8 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam.Co oznacza znaczek koperty obok zegara?? Dziś taki mi się pojawił i jak omeg go usunąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 kanal 190 - tv rachunek dostepny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy8 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 ok a jak usunąć tę kopertę i info o tych rachunkach bo za każdym razem jak uruchomie dekoder to sie to pojawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Zapłacić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 A ja mam komunikat "brak dostępnych rachunków" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Też tak mam. "Żaden rachunek nie został przesłany na Twój dekoder". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 @keers - jak tam rachunek ne demo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Wszystko zbliza się ku magicznej dacie Miejmy nadzieje nic sie nie spi... (zepsuje) DAN_SAT pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 No ciekawe czy w piątek będzie to nowe oprogramowanie bo w komunikacie nie pisze że 11 tylko w listopadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Odnosnie tego to wszystko zmienia sie z dnia na dzien. Dzis np wyjatkowo bylo nadawne (i jest jeszcze) oprogramowanie do philipsa hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmicznykowboj Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Do kanału 12 -TVP HD jest oki, potem od 14 do 19 komunikat "brak sygnału, upewnij się...." na 20- Canal + oki, ale na 21 - Canal Film "brak sygnału....", 22 oki, 23, 24, 25 "brak sygnału, upewnij się..." Rozumiem, że będzie udoskonalona oferta poszerzona o kanały HD, te od 14 do 19, ale jak to jest, że nie mogę odbierać CanalFilm, za który przecież płacę. Oczywiście nie jestem w stanie przez całą dobę śledzić kiedy CanalFilm jest a kiedy nie, czasami bywa, ale częściej - wtedy kiedy to sprawdzam, nie ma sygnału . Oczywiście reszta działa i konwerter mam dobry ustawiony, więc to chyba problem po stronie nadawcy. Oprogramowanie aktualne. Mam podobny problem, dzieje się tak od momentu aktualizacji tvn7 hd. U mnie mielą lub zanikają co prawda tylko canal+ gol i weekend. Raczej nie jest to kwestia anteny bo poziom sygnału jest dobry i reszta kanałów działa ok. Obawiam się że coś z softem pokombinowali. Dzwoniłem do nich i trzeba przesunąć trochę antenę w poziomie (minimalnie, o 1 lub 2 milimetry). Te wszystkie kanały nadają z transpordera 411, który nie był używany i podobno właśnie tak jest. Przestawiłem antenę, skorygowałem ustawienie w tunerze 10949 V 3/4 i zaczęło śmigać jednak wczoraj znowu od 14 wzwyż i canal-y HD mulą, czy ktoś tak ma. O co chodzi. Dodam że do momentu dodania TVN7 HD wszystko działało bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucius Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 No ciekawe czy w piątek będzie to nowe oprogramowanie bo w komunikacie nie pisze że 11 tylko w listopadzie. Nie będzie! Trwają jeszcze testy nowego softu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 I pewnie masz racje. Nie wiem kto to wymyślił że będzie to 11, ja nigdzie tej daty nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 po 11.11 bylo info taki bum na jeden dzien? masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 pożyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4demijohn Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Przestawiłem antenę, skorygowałem ustawienie w tunerze 10949 V 3/4 i zaczęło śmigać jednak wczoraj znowu od 14 wzwyż i canal-y HD mulą, czy ktoś tak ma. O co chodzi. Dodam że do momentu dodania TVN7 HD wszystko działało bez problemów. Problem z Canal Film i innymi opisałem w mailu do Cyfry+. Następnego dnia otrzymałem maila z dokładną instrukcją, jak sprawdzić "moc" sygnału. Posłużyłem się nią i okazało się, że "mocy" nie ma - więc zafundowałem sobie za 100 pln fachowców, którzy antenę profesjonalnie ustawili, dali kwit na rok gwarancji dla swojej usługi i fakturę. Jak na razie wszystko śmiga... A ja się trochę poreklamuję z Cyfrą+ o tę stówę. Ps. dla zainteresowanych podaję instrukcję: Proszę o sprawdzenie poprawności siły sygnału w menu dekodera dla innej częstotliwości niż częstotliwość transpondera podstawowego według instrukcji: - włączyć menu główne przyciskiem MENU na pilocie dekodera, - wybrać 7 PARAMETRY TECHNICZNE, - wybrać 1 USTAWIENIE ANTENY, - ustawić ZASILANIE LNB na TAK, - nacisnąć B na pilocie (pasmo dolne: 9750, górne: 10600, typ konwertera: pojedynczy, jeśli jest podłączony 1 kabel antenowy do wejścia SAT1, lub twin, jeśli są podłączone 2 kable antenowe do SAT1 i SAT2), - nacisnąć 3 razy strzałkę w dół na pilocie, - w planszy PARAMETRY ODBIORU zmienić: - satelitę z HOTBIRD na INNY (strzałką w prawo), - częstotliwość na 11411, - polaryzację na poziomą, - symbol rate na 27,5, - FEC na 5/6, - sygnał 22 kHz na nie. - nacisnąć B, - pojawi się plansza ze wskazaniem poziomu sygnału dla wprowadzonej częstotliwości. Właściwa siła sygnału jest przedstawiona za pomocą paska koloru zielonego sięgającego 4 (na 5 - liczbowej skali). W przypadku niewystarczającego poziomu sygnału (pasek pomarańczowy, czerwony) proponuję kontakt z autoryzowanym dystrybutorem CYFRY+, w celu sprawdzenia instalacji antenowej i ewentualnej korekty w ustawieniach anteny. Po sprawdzeniu poziomu sygnału zalecam powrót do częstotliwość transpondera podstawowego zgodnie z poniższą instrukcją: - na planszy poziomu sygnału nacisnąć B, - nacisnąć 3 razy strzałkę w dół na pilocie, - w planszy PARAMETRY ODBIORU zmienić satelitę z INNY na HOTBIRD, - nacisnąć B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu_1985 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jak na razie wszystko śmiga... A ja się trochę poreklamuję z Cyfrą+ o tę stówę. A z jakiego tytułu chcesz składać reklamacje jeżeli można wiedzieć, bo jeżeli z takiego że miałeś źle ustawioną antenę i nie potrafiłeś jej poprawnie ustawić to życzę powodzenia. Tutaj przeczytaj sobie fragment regulaminu: Artykuł 3. NAJEM SPRZĘTU; OBOWIĄZKI AUTORYZOWANEGODYSTRYBUTORA § 1. Operator CYFRY+ wynajmuje Abonentowi Sprzęt umożliwiający – po jego należytym zainstalowaniu oraz pod warunkiem posiadania przez Abonenta instalacji i urządzeń odbiorczych umożliwiających współdziałanie ze Sprzętem – odkodowanie i odbiór Programów wchodzących w skład wybranego w Umowie Pakietu oraz wybranej Opcji. Zwróć uwagę na to co jest na czerwono, Cyfra nie odpowiada za to jak zamontujesz dekoder, oraz za stan twojej instalacji antenowej, to twoje zmartwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.