Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – pytania początkującego


remekb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno mam 30 dni ? Bo mama rozmawiała z konsultantką i jak nie zdecydujemy się na nic to pakiet przejdzie nam na stały czy jakoś tak za chyba 99 zł a, że teraz mieliśmy jakąś promocję na 12 msc i wspominała mamie coś o 3 miesiącach ale mama nie wiedziała czy to na wysłanie wypowiedzenia czy na rozwiązanie umowy. A umowę miałem podpisaną 22.04 2013 dlatego pytam na szybko bo nie wiedziałem jak to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kall konsultant wykorzystuje Waszą niewiedzę by presją czasu zmusić do podpisania niekorzystnej umowy. Zapis o wypowiedzeniu z okresem 3 m-cznym wykorzystuje się najczęściej kiedy umowę chcesz rozwiązać przed końcem okresu minimalnego lub kiedy umowa już jest w okresie nieoznaczonym. Pismo które Ci podałem wyślij jak najszybciej i dzięki temu powinno udać Ci się przedłużyć tą umowę na dobrych warunkach. Moim zdaniem nie powinniście się zgadzać płacić więcej za mniej. Universe+/6xCanal+ za 59zł. Pamiętaj-cierpliwość i asertywność to podstawa a dobre oferty dostaniesz dopiero z DUK, bo wcześniej zapewne zwykłe call center będzie Was nękać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam to wysłać od razu czy mam te 30 dni przed końcem umowy ? Nie wiem nawet o co chodzi z tymi 3 miesiącami bo mama tylko wspomina coś, że konsultantka mówiła jej o 3 msc z wysłaniem do nich listu ale nie wiem czy chodziło o zerwanie umowy czy jak.

W Twoim przypadku to jest rezygnacja z usług i dlatego Ciebie obowiązuje te 30 dni.Natomiast wypowiedzenie to już 3 miesiące.Koledzy dobrze mówią radzę poczytać regulamin.A konsultantkę to skierował bym na dodatkowe szkolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie takie myślę nad zakupem tv sat na dwa telewizory tak do salonu że mam telewizor hd to chcę podpisać umowę na telewizję nc+ z box+ hd z pakietem za 59zł a do drogiego pokoju chcę podpisać na cyfrowy Polsat z pakiet 59,90zł lub 49,90zł z dekoderem hd proszę o rade czy warto podpisywać umowy z NC+ i z CP czy lepiej tylko NC+ lub CP ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porownaj oferty i co cię w nich interesuje.

 

NC+ ma kanały z pakietu Cyfry tj. 6xCanal+, Ale kino,MiniMini, Teletoon na wyłącznosc. Multiroom to dwa dekodery spięte kablem lan bezposrednio lub router albo po wifi.

 

Polsat ma na wyłącznosc Polsat Sport HD, paczkę kanałow Viasat. Multiroom na dwoch dekoderach ktore nie są spięte bezposrednio kablem lan lub router.

 

Reszta praktycznie taka sama.

 

Ceny w nc+ trochę większe przy posiadaniu kanałow z paczki 6xC+.

 

W sumie więcej sportu piłki nożnej na NC+ takie moje zdanie. Oferta filmowa też w sumie lepsza na NC+.

 

Jak już podpisywac umowę to z jednym a nie z dwoma operatorami.

Twoj wybor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jest jeden plus jeśli podpiszę umowę z cyfrowym polsatem nawet na pakiet za 14-39zł z dekoder hd i opłacę za dwa miesiące z góry i mogę zamówić nc+ pakiet Universe+ i dostane 6mieśięcy gratis Premium sport+ i na 12mieśięcy HBO HD i wybiorę dekoder box+ lub mediabox + tylko czy będzie też można to podłączyć pod jedną antenę czy trzeba montować dwie anteny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podpisaną niedawno (10 dni temu) umowę "przejęciową".

Za 59zł - Universe+, HBO/HBO2/HBOComedy na całą umowę free, C+/Film/Film2 do dwóch miesięcy za free później off, C+Sport/Family/Family2 do 7 miesięcy free później +20zł. Dodatkowo aktywowałem HistoryHD, netVOD+konto podstawowe. Umowa 12 miesięcy oczywiście.

Kiedy mogę już coś próbować wyszarpać w sensie aneksowania umowy? Ogólnie zależy mi na tym żeby docelowo mieć jak najtaniej Universe+, 6xC+ no i ewentualnie HBO gdyby nie wyszło za drogo. Dodatkowo oczywiście HistoryHD i netVOD+ ewentualnie nc+go w cenie, ale opłaty za to da się przeżyć. Łącznie to 8 zł jak nie dadzą to trudno zapłacę ;)

 

Nie zrozumcie mego pytania źle - nie liczę na to, że taki aneks uda mi się załatwić już teraz. Pytam po prostu jak to wygląda ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Umowę podpisałem 23.12.13. Zamówiłem usługę multiroom premium. Minął miesiąc, a nie dostałem dodatkowego dekodera. Czy w takim wypadku mogę wypowiedzieć umowę na multiroom z powodu nie dostarczenia sprzętu?

Nie dostałem jeszcze faktury. Czy jestem zmuszony do zapłacenia tego rachunku z uwzględnieniem MR skoro nie mogę z niego korzystać?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...