Jump to content
hormon

Pakiet Sex View

Recommended Posts

Widzę, że mnie nie zrozumiałeś. Nie nabijaj postów na zasadzie "aby coś w każdym temacie napisać". Zresztą to dział 18+ :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
byly problemy z glosem a wlasciwie jego brak ..

W tych filmach zwłaszcza głos odgrywa ważną rolę :lol: Można czasem stracic ważny wątek jeśli się nie usłyszy jakiegoś zdania hahahahaha :wink::lol:

 

Tylko glosu nie bylo nawet przez kilka godzin dziennie.Placilem za to kase wiec wypadlaloby nie miec zadnych problemow technicznych.Nie mam juz dostepu do tych kanalow od roku :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D no tak w filmach z kanału xxx najważniejszy chyba z tego jest głos , mozna sobie dośpiewać lub nagrać i wszystko będzie jasne uf ah uf ah

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D na dzień dzisiejszy wszystko śmiga, ale od czasu do czasu wyłączają program sex- info a po kilku minutach można oglądać dobry film

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wczoraj znowu SEX VIEW INFO było free. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniony przez ciebie kanał jest często odkodowany. Najczęściej wtedy gdy nadają materiały promocyjne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pablo OK, ale mi nie chodzi o trailer'y tylko o regularną emisję filmów. O odkodowanym okienku z telefonami do dystrybutorów nie pisałbym, bo to chyba robia codziennie (popraw mnie jeśli się mylę).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieraz tak było że jak leciał tam film to po kilku minutach go kodowali. Kiedyś jak go wprowadzili dawali dłuższe promocje. Ale można go oglądać na module żeta cam blue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hubert - po prostu sprawdzaj sobie codziennie od ok. 15:00 i z głowy. Przecież nie siedzisz przed kompem non stop.

Wystarczy, że będziesz sobie włączał co jakiś czas (co godzinę), tak gdzieś od 15:00 i jak będzie free, to sobie pooglądasz. Najczęściej zdarza się to w weekend'y, ale w tygodniu też warto sprawdzać. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić nazwę tego tematu. Zaczęło się od pytań, czy jest dostęp do Sex View XXX na modułach ZetaCAM Blue, a teraz dyskusja tyczy się również innych kanałów Sex View (np. Sex View Info).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj od 11 do 12:40 było niekodowane okienko :D

No widzisz @Hubert - tak trzymać. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet po niemiecku nadają :shock: A jaki film pokazują, nie o dziwo, że potem młodzież mamy taką, jaką mamy :lol:

Jak myślicie, te okienka są może na stałe, co niedzielę :?: Czy to tak tylko "jak popadnie", trzeba szukać, aż się wtrafi :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdą niedzielę prawie jest.Rzadko kiedy nie ma :D Natomiast w tygodniu już ciężej znaleźc i okienka są o wiele krótsze.To obecne będzie do ok.17 chyba ,bo najczęściej do tej godziny puszczają :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale było fajnie, co Hubert. Ja też sobie pooglądałem. :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kurka, mocne dają filmy jak na niekodowane okienko na Sex View Info :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

mocne mocne:) a ja oglądam sobie legalnie całosc i nawet ciekawe:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fuj jakie oni tam świństwa pokazują :twisted:

Czy ten kanał jest na oryginalnych listach polskich platform?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź, czy masz na liście transponderów częstotliwość 12,360 GHz, pol. H SR=27500 FEC=3/4 - tam są kanały SexView ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×