Palikot Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Pecha mam z moją kablówką. Co jakiś czas zwiecha tunera albo brak dźwięku. Kanał informacyjny nieaktualny. Gdy zapytałem o teletekst na ITV, dostałem odpowiedź, że nie będzie (a to kwestia tylko zamiany miejscami tunerów). Co jakiś czas walczę z operatorem. Za 30 kanałów bierze 7,50 zł miesięcznie. A jakie są Wasze przygody z kablówkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 U mnie kiedys (2 lata temu) na koniec roku w grudniu robili czystki tzw. z tych co maja zaleglosci w oplacaniu abonamentu i mimo ze mialem oplacone wszystko wylaczyli mi sygnal na 2 tygodnie zanim znalezli moje wplaty. Ale niestety nawet przepraszam nie uslyszalem, nie mowiac juz o zwrocie abonamentu za te pol miesiaca. Ogolnie nie narzekam choc na Polsacie Sport Extra czesto mam zwiechy tunera i pojawia sie logo Polsat Do tego kodowany sygnal HBO maja tak slaby, ze znika w czasie deszczu (wspolczuje tym co maja wykupiony abo w mojej kablowce na ten kanal). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Vectra Bełchatów najciekawsza historia pod słońcem dotyczyła wymiany kabla w domku jednorodzinnym:) kabel położony jakieś 9lat temu:) i okazało się iż jest potrzeba wymiany kabla na nowy z powodu zaśnieżonego obrazu:) Zgłoszona sprawa dnia 1 lipca 2006 miał być kontakt od nich do dnia 12 lipca br. nic cisza dzwonie 16stego pani z bou uprzejmie poinformowała mnie iż decyzje w tej sprawie maja zapaść w siedzibie w Sieradzu.No trudno decyzja miała zapaść do 1 sierpnia br. zadzwoniłem dnia 5sierpnia i okazuje się że nie ma decyzji w tej sprawie.Pomyślałem maja zajęcie więc czekałem na kontakt od techników aby umówić się na wymianie kabla. dnia 1września otrzymałem info iż wymiana będzie w dniu 22września br tego dnia czekałem na pojawienie się techników.Nie dotarli po kontakcie z bou dowiedziałem się że kabel wymieniony zostanie za 5 miesięcy:( taki był finał walki o dobry obraz:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Miałem kiedyś ciekawą historię w swojej Vectrze. Choć to się działo dawno temu to do dzisiaj pamiętam (nawet dokładną datę ), te zdarzenie było 31 grudnia 2000 roku. Mianowicie tego dnia z niewiadomych przyczyn (bo pogoda była ok) około godziny 16.00 zaczęły sie zacinać prawie wszystkie programy cyfrowe (analogowe dobrze były odbierane). I tak nie wiem co to była za przyczyna ale pamiętam też jak w radiu wtedy podawali informacje o przepowiedni Nostradamusa (wiadomo, ostatni dzień XX wieku i początek XXI wieku). Hehe, miło to wspominam, tym bardziej że niektóre kanały odzyskałem dopiero po świętach 2 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jak się dzwoni do BOK Multimedia zgłosić awarie którą i tak mają w [beep]ie (tak jak klienta) to konsultantki... syczą, jęczą i stękają do telefonu. Fajnie, nie? Edycja RafiX: A dużo biorą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat_lewq Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Co do Boku Multimedi gdy dzwonie do nich to tak: 1 pani daje mi numer telefonu do 2 pani 2.a ta 2 pani mówi żebym zadzwonił do 3 pana 3.a ten pan mówi zebym zadzwonił pod taki i tak numer(1 pani) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 W BOK Multimedia powinni witać klienta tak: "Dzień dobry, w czym NIE możemy ci dziś pomóc?" Jak się pytam o oferte i cennik dla Niewiadowa, to mi dają oferte i cennik dla Tomaszowa. A na maile to WOGóLE nie odpisują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat_lewq Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Mam 2 teorie dla tej miejscowości i ofery: Albo są takie same oferty tu i tu Albo oni nie wiedzą że istnieje taka miejscowość(to chyba jest bardziej wiarygodne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Wręcz przeciwnie! Mamy DWIE CAłKIEM RóżNIąCE SIę OFERTY! U nas jest DROGO a u nich TANIO i wogóle inne programy. Dobrze wiedzą, że istnieje taka miejscowość. Same się pytają koło jakiej większej miejscowości leży Niewiadów. Edycja RafiX: Skasowałem zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ads_n Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Mój przebój z UPC miał miejsce na początku podpisania umowy. Po miesiącu przyszło rozliczenie na kwotę (uwaga) 208 zł! A podpisywałem umowę promocyjną, czyli 1 zł. za podłączenie. Zadzwoniłem na 9480 i pomijając fakt czekania 5 minut aż ktoś się odezwie dostałem odpowiedź "tak tu jest błąd, skorygujemy to". Czekam sobie, aż przyjdzie nowe rozliczenie i doczekać się nie mogę. 28 kwietnia (czyli 2 dni przed płatnością) wybrałem się do lubelskiego biura UPC przy ul. Zana (dobrze, że mi się chciało, bo to parę metrów od mojej pracy). Tłumaczę osobie w biurze, że była rozmowa, mają skorygować itp. A ona do mnie "Ale nie ma takiej rozmowy zarejestrowanej". Ja myślę "nie, nie odpuszczę". Wytłumaczyłem 5 razy i skorygowały. Ale, że nie mogłem sobie darować, że zmarnowałem kilka minut z komórki na gadkę, która nic nie dała. Opłaciłem 108 zł. (dwa abonamenty i podłączenie) i od tej pory wszystko jest w porządku. Zastanawiam się tylko ilu naiwnych zapłaciłoby te 208 zł. i wzbogaciło tym samym kasę UPC Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 moj przeboj z UPC byl inny. Po zerwaniu umowy zostal wylaczony sygnal. Po miesiacu gdy nie bylem ich abonentem przyslali mi rachunek na 48,50 (za m-ac w ktorym sygnal mialem juz wylaczony). nieoplacilem go do dnia dzisiejszego gdyz sasiadka miala tak samo i poinformowali ja ze oplaty nie nalezy wnosic. Pamietam tez czeste zwiechy tunerow na roznych kanalach. Najlepsza byla na kanale info. Przez 5 dni leciala sama muzyka i byl wyswietlany pulpit Windows'a 98 z jakims bledem krytycznym. Ostatnio tez jak pregladalem moj zbior VHS znalazlem stara oferte GOsat'a (pierwsza kablowka na moim osiedlu przejeta pozniej przez PTK - Polska Telewizja Kablowa a nastepnie UPC) Kiedyś znalazł sie też rachunek na 12,85 za ok 40 kanałów. Od kiedy jestem abonentem CP niemam zamiaru wracac do TV Kablowej ze wzgledu na ilosc kanalow i jakosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krab13 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 a moja historia jest zwiazana z inea kupilem pakiet podstawowy cyfrowy przez 1 tydzien bylo dobrze ale potem byly straszne zacinki epg szalało zadzwonilem do inea i czekalem 6[!]miesięcy aż to naprawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.