Skocz do zawartości

bonus dla starych klientów - a jednak da się


pepe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedzieć jakie bonusy finansowe dostaliście od cyfry za staż. Chodzi mi tylko o rabaty a nie jakieś złote plusy czy darmowe programy.

Od 8 lat nie przerwanie jestem ich abonentem od ok roku walczyłem o jakiś bonus i nic mieli mnie totalnie gdzieś. Za radą innych wypowiedziałem umowę z planem przejścia o Nki lub zakupem cyfry i skorzystaniu z jakieś promocji (nawiassem mówiąc promocji nie ma żadnych). Poczekałem 2 i pół miesiąca i dostałem telefon rabat na abonament. Płaciłem 87zł (58+29) gość zaproponował 72 i lojalke na 12 miesięcy. Ale byłem twardy i wysłąłem go na drzewo po tygodniu znów telefon i stało się.... Abonament 63,80 (prawiie 30%)lojalka na 12 i nowy dekoder zakup za 49 + 10zł na właśnosć. Łaskawie się zgodziłem. Czy udało się wam dostać lepsze bonusy napiszcie o tym.

Uwazam że trzeba o tym pisać i nie dawać się robić w konia przez najdroższą stacje. Trzeba być twardym i nie ugiętym. Trzeba wypowiedzieć umowę i zapewniać że idzie się do konkurencji - to działa niestety dopiero to !!! To w sumie przykre bo jeżeli wierny dobry klient musi uciekać się do takich podchodów to znaczy że firma ma klienta gdzieś a stara się go utrzymać tylko w gdy pojawią się persektywy utraty zysków.

Swoją drogą jak to możliwe że cyfra nie ma programu utrzymania że w punktach radzą by rowiązać umowę i zawrzeć nową - to idiotyczne !!!

piszcie o waszych doświadczeniach

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może tak zamiast takich uwag napiszesz coś o co prosiłem w moim wpisie tzn jakie w takim razie "niezwykłe" rzeczy udało ci się wynegocjować

czy mozna coś więcej niż 30%

tego typu odpowedź by mnie bardzie zadawalała

a czy o tym ktoś pisał nie wiem nie czytałem całego forum

poprostu chciałem podzielic sie swoim doświadczeniem i doradzić innym którzy nie są znawcami tego tematu

to jak możesz napisać coś na temat?

 

Edycja Burli: Wyrzucone zbędne cytowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kilka lat jakie jestem abonentem cyfry dostałem tylko trochę złotych plusów,które i tak już wymieniłem na dodatkowe kanały przez miesiąc.A przydały by się jakieś upominki np.kubki,czapki,koszulki itp. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć jakie bonusy finansowe dostaliście od cyfry za staż. Chodzi mi tylko o rabaty a nie jakieś złote plusy czy darmowe programy.

Od 8 lat nie przerwanie jestem ich abonentem od ok roku walczyłem o jakiś bonus i nic mieli mnie totalnie gdzieś. Za radą innych wypowiedziałem umowę z planem przejścia o Nki lub zakupem cyfry i skorzystaniu z jakieś promocji (nawiassem mówiąc promocji nie ma żadnych). Poczekałem 2 i pół miesiąca i dostałem telefon rabat na abonament. Płaciłem 87zł (58+29) gość zaproponował 72 i lojalke na 12 miesięcy. Ale byłem twardy i wysłąłem go na drzewo po tygodniu znów telefon i stało się.... Abonament 63,80 (prawiie 30%)lojalka na 12 i nowy dekoder zakup za 49 + 10zł na właśnosć. Łaskawie się zgodziłem. Czy udało się wam dostać lepsze bonusy napiszcie o tym.

Uwazam że trzeba o tym pisać i nie dawać się robić w konia przez najdroższą stacje. Trzeba być twardym i nie ugiętym. Trzeba wypowiedzieć umowę i zapewniać że idzie się do konkurencji - to działa niestety dopiero to !!! To w sumie przykre bo jeżeli wierny dobry klient musi uciekać się do takich podchodów to znaczy że firma ma klienta gdzieś a stara się go utrzymać tylko w gdy pojawią się persektywy utraty zysków.

Swoją drogą jak to możliwe że cyfra nie ma programu utrzymania że w punktach radzą by rowiązać umowę i zawrzeć nową - to idiotyczne !!!

piszcie o waszych doświadczeniach

pozdr

 

No i co wzbogacisz się o te parę groszy w ciągu roku?

Trzeba było wsiąść CP tam słabo ale tanio a nie żebrać ciekawe co za rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę że z kolegą Piotrem w końcu gramy w jednej drużynie :)

 

Panie Aldku oszczędzają bogaci to i nam sie opłaci . Piotr podał dokładne wyliczenia. Ja aby unaocznić Panu skalę oszczędności spotęguję wyliczenia:

Jestem z nimi 8 lat wpłaciłem im około 8350zł.

Teraz po tym jak pan nazwał to żebraniu przez kolejne 8 lat wpłacę 5846 zł a za 2505zł oszczędności wzniosę toast za Pana zdrowie 890 butelkami piwa !!!!! Czyli rocznie zamiast płacić Cyfrze kupię sobie 111 butelek czyli co 3,2 dnia przez 8 lat będę wznosił Pana zdrowie.

Przemawia? Życzę mnóstwa złotych plusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że nie na temat, ale te przeliczenie na piwo jest super :lol:

To tak jak mówią - chleb = pół piwa :D

 

A żeby cokolwiek napisać, to powiem, że 250 zł to bardzo dużo. Tu 250 od C+, tu 250 za Neo, tam 250 za telefon i uzbiera się miesięczna wypłata wielu Polaków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co wzbogacisz się o te parę groszy w ciągu roku?

Trzeba było wsiąść CP tam słabo ale tanio a nie żebrać ciekawe co za rok.

Panie Aldku.

Przede wszystkim takie podejście i traktowanie przez firmę swojego stałego klienta świadczy o braku dla niego szacunku. Pośrednio dotyczy to również i Pana, z tym, że jak widać Panu to nie przeszkadza i akceptuje to.

Są kraje w których stały klient jest obsługiwany (o ile jest to możliwe) w pierwszej kolejności i ze szczególnym pietyzmem a ulgi przyznawane są bez upominania się o nie, ponieważ dla porządnej firmy jest to oczywiste.

Przypuszczam również, że nawet nie odwiedza Pan takich sklepów jak Real, Auchan, Makro, Selgros itp. (dla paru groszy nie warto obniżać swojego poziomu ;) ).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę że to taki szantaż C+ w końcu nie każdy ją musi mieć i oni o tym wiedzą ci z C+, więc ulegają . Jak by tak wszyscy zrobili to C+ poszła by z torbami. Są złote plusy za które oglądam AXN nie przerwanie od stycznia.

Posiadam pakiet komfortowy z Canal + i HBO.

A propos sprubójcie się tak potargować o prąd czy gaz może ulegną? abo odetną. :lol::lol: Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos sprubójcie się tak potargować o prąd czy gaz może ulegną? abo odetną. :lol::lol:

Na pewne rzeczy jesteśmy skazani. :( Poprostu monopol i jesteśmy poza wyborem. :( Natomiast tu, przy platformach cyfrowych, to właśnie mamy wybór :lol: i to się chwali. :lol::lol::lol:

Jak ja nie cierpię monopolistów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
Teraz po tym jak pan nazwał to żebraniu przez kolejne 8 lat wpłacę 5846 zł a za 2505zł oszczędności wzniosę toast za Pana zdrowie 890 butelkami piwa !!!!! Czyli rocznie zamiast płacić Cyfrze kupię sobie 111 butelek czyli co 3,2 dnia przez 8 lat będę wznosił Pana zdrowie.

Przemawia? Życzę mnóstwa złotych plusów.

 

No i teraz wiem skad sie biora alkoholicy :wink: A tak powaznie to warto zauwazyc, ze Cyfra+ postawiona przed faktem zerwania umowy zawsze daje jakies bonusy. Ja jestem z nimi ponad rok (wczesniej tez z rok ponad) czyli w sumie nie dlugo. Place miesiecznie 169.5 (Prestiz+Relaxxx+oplata za dekoder-bo mimo iz mam swojego Humaxa 2000, to ten od nich sie przydaje). Zadzwonilem do nich, poinformowalem o rezygnacji i co od razu mi powiedzieli ze mam od calej kwoty 30% rabatu:) W sumie rezygnowanie z C+ i pozniej kupowanie jej na nowo to dla mnie glupota. Jak widac moza sie z nimi dogadac, bo wiedza ze jak ja odejde to pojde do innej platformy. Podobnie jest z kazdym innym abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos sprubójcie się tak potargować o prąd czy gaz może ulegną? abo odetną. :lol::lol:

Na pewne rzeczy jesteśmy skazani. :( Poprostu monopol i jesteśmy poza wyborem. :( Natomiast tu, przy platformach cyfrowych, to właśnie mamy wybór :lol: i to się chwali. :lol::lol::lol:

Jak ja nie cierpię monopolistów....

Nie prawda. Aldek trafił w sedno sprawy. Był tu przelicznik na piwo to dalej zastosuje je jako przykład. czy kupując piwo jesteśmy skazani na jakiś monopol? A negocjacje ze sklepem nic nam nie przyniosą. Ale to niekórzy ze wszelka cenę chcą płacić mniej i nigdzie tak nie ma, są wszędzie góra jakie dodatkowe programy dla abonentów jak złote z plusy z jakimiś drobnostkami. Promocja jest działaniem na klienta nie do końca przekonanego do zakupu a nie na takiego zadowolonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po tym jak pan nazwał to żebraniu przez kolejne 8 lat wpłacę 5846 zł a za 2505zł oszczędności wzniosę toast za Pana zdrowie 890 butelkami piwa !!!!! Czyli rocznie zamiast płacić Cyfrze kupię sobie 111 butelek czyli co 3,2 dnia przez 8 lat będę wznosił Pana zdrowie.

Przemawia? Życzę mnóstwa złotych plusów.

 

No i teraz wiem skad sie biora alkoholicy :wink: A tak powaznie to warto zauwazyc, ze Cyfra+ postawiona przed faktem zerwania umowy zawsze daje jakies bonusy. Ja jestem z nimi ponad rok (wczesniej tez z rok ponad) czyli w sumie nie dlugo. Place miesiecznie 169.5 (Prestiz+Relaxxx+oplata za dekoder-bo mimo iz mam swojego Humaxa 2000, to ten od nich sie przydaje). Zadzwonilem do nich, poinformowalem o rezygnacji i co od razu mi powiedzieli ze mam od calej kwoty 30% rabatu:) W sumie rezygnowanie z C+ i pozniej kupowanie jej na nowo to dla mnie glupota. Jak widac moza sie z nimi dogadac, bo wiedza ze jak ja odejde to pojde do innej platformy. Podobnie jest z kazdym innym abo.

...i to jest bardzo dobra dedukcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy kupując piwo jesteś,y skazani na jakiś monopol? A negocjacje ze sklepem nic nam nie przyniosą.

...ale mogę sobie pójść do innego sklepu. :wink:

Skoro jesteśmy przy piwie - przecież to jednodniowa cena Cyfry+. Bez puszki piwa (jednej :wink: ) można żyć, a bez Cyfry+?

Edycja: - darujcie mi ten post pod postem - to taki nakaz chwili :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mad85

Prawie wszystkie dobra konsumpcyjne w mniejszym lub większym stopniu mogą podlegać negocjacji cen.

Kupując jedną lub dwie skrzynki piwa nie jesteś jednak do niej partnerem, w tym przypadku masz wybór i możliwość wybrać inny sklep sprzedający z mniejszą marżą ewentualnie polubić inną (tańszą) markę. ;)

Wiem natomiast, że przy sprzedaży hurtowej ceny podlegają (i to jakiej :D ) negocjacji cen w wysokości nawet do 50% wartości, wszystko zależy od ilości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wiem. Ja mowie o detalu. Nie chciał mi sie wymyślać przykładu takiego, żeby nie dało go sie już rozpożycz na czynniki o wspomniałem o piwie. Weźmy przykład butelki Calsberga 2,69 ( choć są sklepy w szczególności co sprzedają je drożej) Mamy 3 takowe sklepy co sprzedają po tej cenie i w żadnym nic nie wynegocjujemy. Mi chodziło o sam przykład bez rozkładania go na czynniki pierwsze bo zawsze można go podważyć w pełni analizując bo każdy rynek docelowy jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie rezygnowanie z C+ i pozniej kupowanie jej na nowo to dla mnie glupota. Jak widac moza sie z nimi dogadac, bo wiedza ze jak ja odejde to pojde do innej platformy. Podobnie jest z kazdym innym abo.

 

Mylisz się kolego. Nie jest to taka głupota. Nowy abo. prawie zawsze dostaje więcej (np. dekoder za 1 zł). Jak masz full kasy i nie chce ci się z tym bawić, to twoja sprawa, ale nie pisz, że to głupota. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie rezygnowanie z C+ i pozniej kupowanie jej na nowo to dla mnie glupota. Jak widac moza sie z nimi dogadac, bo wiedza ze jak ja odejde to pojde do innej platformy. Podobnie jest z kazdym innym abo.

 

Mylisz się kolego. Nie jest to taka głupota. Nowy abo. prawie zawsze dostaje więcej (np. dekoder za 1 zł). Jak masz full kasy i nie chce ci się z tym bawić, to twoja sprawa, ale nie pisz, że to głupota. Pozdrawiam.

 

 

Jowik

Nie masz racji. Ja też zgadzam się z PawlemU1981

-po pierwsze nie ma promocji lepszych dla nowych klientów (wiem że wszyscy żyją promocją BożoNarodzeniową ale jej już nie ma !!!!!)

-po drugie chodzi (pisałem o ty wcześniej) o szacunek do klienta, przecież jak to jest aby klient który wpłacił im już klika tysięcy złotych musiał uciekać się do takich rzeczy jak rezygnacja, 3 miesięczne wypowedzenie, zakup pakietu od nowa. Ludzie spójrzcie na to po ludzku czy to jest poszanowanie klienta? Czy utrzymanie klienta musi wiązać się z tyloma chorymi zabiegami? Powtarzam chodzi o szaunek i chyba o to by taka firma jak Cyfra sieszyła się dobrą opinią ale jedno jak i drugie mają delikatnie mówiąc w nosie. Z drugiej zaś strony wiem że czasy się zmienią i za jakiś czas grzeczniutko bedą dzwonić do klienta i skomląc prosić o pozostanie w sieci musimy być cierpliwi.....

 

Jako twórca tego tematu(wiem że brzmi to dumnie) i główny zainetersowany proszę Aldka i mad85 o jaśniejsze wysławianie się. Mimo chęci (nie wiem jak reszta) ale ja nie jestem w stanie zrozumieć ich wypowiedzi i doczytać się sedna sprawy sprawy

(czy mad po ang. nie znaczy szalony??) bez obrazy

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ten temat, nie ten wątek, nie nasz problem

stary wejdź na CP my z C+ się nie orientujemy

ale jakbym miał strzelać to dostaje się pewnie główną rolę w kultowym serialu na tej wspaniałej stacji czyli rolę Kiepskiego....

pozdr

 

Edycja pitter: wycięty zbędny cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...