Skocz do zawartości

bonus dla starych klientów - a jednak da się


pepe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie rezygnowanie z C+ i pozniej kupowanie jej na nowo to dla mnie glupota. Jak widac moza sie z nimi dogadac, bo wiedza ze jak ja odejde to pojde do innej platformy. Podobnie jest z kazdym innym abo.

 

Mylisz się kolego. Nie jest to taka głupota. Nowy abo. prawie zawsze dostaje więcej (np. dekoder za 1 zł). Jak masz full kasy i nie chce ci się z tym bawić, to twoja sprawa, ale nie pisz, że to głupota. Pozdrawiam.

 

 

Jowik

Nie masz racji. Ja też zgadzam się z PawlemU1981

-po pierwsze nie ma promocji lepszych dla nowych klientów (wiem że wszyscy żyją promocją BożoNarodzeniową ale jej już nie ma !!!!!)

-po drugie chodzi (pisałem o ty wcześniej) o szacunek do klienta, przecież jak to jest aby klient który wpłacił im już klika tysięcy złotych musiał uciekać się do takich rzeczy jak rezygnacja, 3 miesięczne wypowedzenie, zakup pakietu od nowa. Ludzie spójrzcie na to po ludzku czy to jest poszanowanie klienta? Czy utrzymanie klienta musi wiązać się z tyloma chorymi zabiegami? Powtarzam chodzi o szaunek i chyba o to by taka firma jak Cyfra sieszyła się dobrą opinią ale jedno jak i drugie mają delikatnie mówiąc w nosie. Z drugiej zaś strony wiem że czasy się zmienią i za jakiś czas grzeczniutko bedą dzwonić do klienta i skomląc prosić o pozostanie w sieci musimy być cierpliwi.....

 

Jako twórca tego tematu(wiem że brzmi to dumnie) i główny zainetersowany proszę Aldka i mad85 o jaśniejsze wysławianie się. Mimo chęci (nie wiem jak reszta) ale ja nie jestem w stanie zrozumieć ich wypowiedzi i doczytać się sedna sprawy sprawy

(czy mad po ang. nie znaczy szalony??) bez obrazy

pozdr

 

Jak jesteś taki skrupulatny i rzeczowy to czytaj dokładnie posty i odnoś się precyzyjnie do tego co jest napisane. Dlaczego nic nie napisałeś o promocyjnej cenie dekoderów dla nowych abonentów? Nie ma co uderzać w kwestię szacunku dla klienta, bo w n i CP nic takiego nie istnieje. W C+ jest chociaż Złoty + i ulgi za przedłużanie umowy. Nie zgodzę się też z tym, że starzy mają lepiej niż nowi, więc pozostajemy przy swoich zadaniach. Na koniec, ja rozumiem Aldka i mad85 (nie przywiązywał bym też takiej wagi do czyjegoś nicka, ale twoja sprawa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Jowik chyba tak będzie lepiej, każdy ma swoje zdanie i nie jest łatwo przekonać się do innego. Może moje tu obecność wynka z tego iż przez kilka ładnych lat pracowałem w sprzedaży od dołu do stanowiska kierowniczego w jednym z operatorów komórkowych. Obłsugiwałem kluczowych klientów i zarówno wtedy kiedy robiłem to sam jak i wtedy kiedy odpowiadałem za to jak robią to moi ludzie zadowolenie klienta było dla mnie najważniejsze. Nikt sie nie skarżył nikt nie rezygnował.

Może faktycznie to zbocznie zawodowe, ale jedno wiem na pewno do takiej obsługi Cyfrze daleko.

Po raz kolejny powtórze iż stały klient powienien być szanowany. Gdybym szanowany czuł się ja, napewno nie trafiłbym na to forum ze swoimi pytaniami. Gdyby szanowani czuli się inny nie przeczytłbym tylu postów wku.... klientów. Gdyby frima o to dbała poprostu by do tego nie dopuściła. A może po prostu jest między nami zbyt duża różnica wieku i ja wymagam więcej i zwracam uwagę na inne rzeczy. Może.

Za uwagę dot nicka - przepraszam

pozdr wszystkich

 

aha skoro w Nce i CP też nie szanują klienta to proszę nie traktuj tego jako twój argument w dyskusji bo przecież również trzeba nad tym zapłakać i współczuć ich klientom

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla twojego doświadczenia i poglądów, userzy tego forum nie są właściwymi adresatami twojego żalu i rozczarowania. Takie uwagi powinieneś kierować bezpośrednio do Cyfry +, np. tu http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_14.html. Nie uważam, że dzieli nas duża różnica wieku (no chyba, ze masz 50 lat), jest to zresztą bez znaczenia w merytorycznej dyskusji. Argument o traktowaniu klienta w n i CP jest o tyle zasadny, że odnoszę go do realnej sytuacji w tej samej branży. Lepsze to niż gorzkie żale zawieszone w próżni, a tak swoją drogą kto cię zmusza do korzystania z usług tak nieprofesjonalnej firmy, twoim zdaniem, jak C+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jako twórca tego tematu(wiem że brzmi to dumnie) i główny zainetersowany proszę Aldka i mad85 o jaśniejsze wysławianie się. Mimo chęci (nie wiem jak reszta) ale ja nie jestem w stanie zrozumieć ich wypowiedzi i doczytać się sedna sprawy sprawy

(czy mad po ang. nie znaczy szalony??) bez obrazy

pozdr

Człowieku weź lepie idź do szkoły i naucz sie czytania ze zrozumieniem. Czy ty naprawdę nie umiesz zrozumieć prostego przykładu. Napisałem tak prosty aby każdy mógł go zrozumieć. Idź po negocjuj z TVP za abonament RTV, ze spółdzielnia mieszkaniową za mieszkanie i zobaczy co wynegocjujesz. Nikt tego nie robi abyś był zadowolony tylko po to żeby zarobić. Czysta ekonomi, przeczytał sobie kilka książek na ten temat o funkcjonowaniu firmy to może coś sie nauczysz. Daj mi przykład firmy detalicznej która daje ci zniżki od tak sobie w umowie bezterminowej za to, że masz ją kilka lat. Masz cennik i zgodnie z nim płacisz a góra dla stałych abonamentów może byc jakiś program dodatkowy jak Złoty + z gadżetami i jakimiś zniżkami na 2-3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zacznę od tego że ten post napisałeś po polsku - dziękuję w imieniu czytających. Teraz przytoczę twoje słowa:

" Daj mi przykład firmy detalicznej która daje ci zniżki od tak sobie w umowie bezterminowej za to, że masz ją kilka lat."

 

Więc podaję przykład : Cyfra +

Ona dała mi rabat w wysokości 28%. Jak widzisz cennik nie do końca jest wyznacznikiem dla wszystkich (dla mnie na pewno nie)

 

kolejny cytat:

"Masz cennik i zgodnie z nim płacisz a góra dla stałych abonamentów może byc jakiś program dodatkowy jak Złoty + z gadżetami i jakimiś zniżkami na 2-3 miesiące.

"

-nie!! ja dostałem rabat !!! i nie płacę zgodnie z cennikiem

 

Chłopie piszesz [beep]oły nie widzisz????? i kto ma iść do szkoły

Proszę pomyśl zanim coś napiszesz.

 

Edycja RafiX: Skasowałem zbędny cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przykład w buty sobie wsadź, że tak powiem. ja mowie o bezterminowej umowie. Ty podpisałeś roczna lojalkę. Jeszcze raz powtarzam UMOWA BEZTERMINOWA anie terminowa. TY odpisałeś nową umowę zobowiązując sie do minimalnego okresy w tym wypadku 1 roku. Poczytaj trochę na ten temat książek bo sie gubisz. Bo nie widzisz istotnej różnicy w tym co piszesz.

Miedzy umową bezterminową a umową terminową. A powiem ci tak Cyfra ma określone rabaty dla takich klientów jak chcą zrywać umowę i wcale nic twardo nie wynegocjowałeś . Więc nie masz co się szczycić.

 

A jeszcze jedno Umowa Bezterminowa wiążę sie przeważnie z większymi kosztami ale ma także plus można od niej odstąpić z odpowiednim okresem wypowiedzenia w tym wypadku 3 miesiące.

Zaś umowa terminowa jest tańsza tylko za zerwanie umowy przez abonenta należy wypłacić odszkodowanie operatorowi.

 

I jeszcze raz proszę o przykład firmy która daje rabaty w umowach bezterminowych, nie taki jak twój gdzie podpisujesz umowę na nowo na jakiś okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wyłuszczyłeś nam róznice między rodzajami umów. Masz rację w tym co napisałeś ale wydaje mi się że kompletnie odszedłeś od sedna sprawy oraz od temetu wątku w którym się znalazłeś Oto on :"bonusy dla starych klientów"

Nie przeczę że dostałem rabat i musiałem podpisać lojalkę ale właśnie o to mi chodziło, do tego chciałem doprowadzić - kapujesz !!!

Wiem że nie złapałem byka za rogi i że moja oferta nie jest jedyna w Polsce. Ale ty negujesz jej opłacalność. Moim planem względem ich było podpisanie lojalki i uzykanie za to satysfakcjonujacego rabatu - i to osiągnąłem - jestem zadowolony. Czy myślisz że po 8 latach podpisanie lojalki na rok jest dla mnie jakąś tragedią?? Nie, nie jest, otrzymałem bonus i się cieszę, mogłem nic nie robić i płacić więcej i mieć satysfakcje że nie mam lojalki i mam umowę bezterminową ale wcale mi o to nie chodziło. Więc proszę nie opowiadaj mi o tych nie przeczytanych książkach tylko trzymaj się temetu. Przypomnie iż głównie omawiamy tu zerwanie umowy i negocjowanie lub zerwanie i ponowny zakup.

 

aha chciałeś przykład to masz "van gansewinkel" - to holenderska firma wywożąca śmieci, po tym jak zadzwoniłem i i powiedziałem że wracam do usług MPO dali 5% rabatu i jeden koszy wymienili na większy - lojalki nie podpisałem

I co myślisz że nie da się podać przykładów? Jeśli opierasz się tylko na platformach cyfrowych , sieciach komórkowych to pewnie nie znajdziesz ale w innych branzach zapewniam cię żę tak.

pozdr

 

Edycja RafiX: Skasowałem zbędny cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Przypomnieć iż głównie omawiamy tu zerwanie umowy i negocjowanie lub zerwanie i ponowny zakup.

[/size]

Ty nic nie wynegocjowałeś. Piszesz takie bzdury i że śmiać się chce. Przez 8 at walczyłem itd. Podniecasz się tym jak byś osiągnął sukces życiowy. Nie dostałeś rabatu jako stary stały klient tylko jako nowy. Efekt dla ciebie jest ten san ale to jest znaczna różnica. C+ daje swoim konsultantom określone wytyczne do których może zejść. Jeżeli mówisz o negocjacjach spróbuj zejść niżej. Płacisz taniej ciesz się, tylko nie mów o robienie w konia i innych tego typu śmiesznych tekstach bo nikt tego nie robi aby dać ci obniżki a po to aby zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wierzę, ok no to do szkoły: (odniosę się do każdego twojego zdania)

-nie walczyłem przez 8 lat tylko przez ostatni miesiąc wypowiedzenia a dokładnie przez 3 rozmowy telefoniczne

-nie podniecam się, napisałem w poprzednim poście że wiem że nie złapałem byka za rogi tzn nie zrobić nic wielkiegi jakbyś nie wiedział a widać że nie wiesz

-co to znaczy że jestem nowym klientem wg ciebie? czy idąc do cyfry i kupując usługę teraz dostanę 30% rabatu od ceny cennikowej??? - kłamstwo

-"spróbój zejść niżej " a czy komuś się to udało - rozpocząłem ten temat właśnie aby się dowiedzieć a nikt nie napisał że da sie więcej

- ty masz chyba jakieś problemy osobowościowe : oczywiścei że chcą na mnie zarobić posługujesz się frazesami ale teraz jest trochę inaczej oni zarabiają na mnie trochę mniej a mnie w kieszeni zostaje trochę więcej

 

czy naprawdę musisz pisać takie oczywiste rzeczy jak chcesz się czymś podzielić to napisz coś rzeczowego a nie same oczywistości.

Koncząc temat ja się cieszę że zaoszczędzę a oni że mnie zatrzymali ale to już mnie nie obchodzi

Dotarło.

Cóż rozumiem iż literka L w twoim emblemacie oznacza że się dopiero uczysz życia więc ucz się pilniej.

pozdr

 

Edycja RafiX: Skasowałem zbędny cytat. Nie cytujemy tego posta na którego zaraz pod nim odpowiadamy. Czy to teraz będzie zrozumiałe :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że masz duże kompleksy i zacznij się leczyć w jakimś szpitalu psychiatrycznym może ci to pomoże choć wydaje mi się, że już za późno. Z twojego kompleksu aż musiałeś dodać właśnie teraz herb Wisły. Żałosny jesteś.

Człowieku nie rozumiesz najprostszych zdań idź lepiej nauczyć sie czytać ze zrozumieniem.

co to znaczy że jestem nowym klientem wg ciebie? czy idąc do cyfry i kupując usługę teraz dostanę 30% rabatu od ceny cennikowej???

5 letnie dziecko by zrozumiało. na czym polega różnica ale nie każdy jest tak mądry jak 5 letnie dziecko

Ty masz chyba jakieś problemy osobowościowe : oczywiścei że chcą na mnie zarobić posługujesz się frazesami ale teraz jest trochę inaczej oni zarabiają na mnie trochę mniej a mnie w kieszeni zostaje trochę więcej

yy masz chyba jakieś problemy osobowościowe : oczywiścei że chcą na mnie zarobić posługujesz się frazesami ale teraz jest trochę inaczej oni zarabiają na mnie trochę mniej a mnie w kieszeni zostaje trochę więcej

Problemy ty masz z osobowością to masz ty. Jeżeli nie umiesz czegoś zrozumieć , bo jest to dla ciebie za mądre to zaraz piszesz o kimś centralnie zmieniając temat rozmowy. Po zatem jesteś człowiekiem zakompleksionym jak napisałem wcześniej uważającym, że jest tylko jedna racja twoja a jak ktoś ma inne zdanie to jest chory, Weź się zacznij leczyć bo jesteś załosny i każdym kolejnym postem z koc opołami nie na temat sie kompromitujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @pepe wszedł na forum i z mety sieje ferment. Niezłe wejście. Za podobne dysputy posty innych userów (w tym moje :wink: ) lądowały w koszu, o co też wnioskuję :locked:

 

ba

ale moje są rzeczowe i na temat

drobna róźnica.....

jowik ja na twoim miejscu nie przyznawał bym się że twoje posty lądowały w koszu....bo to oznacza tylko jedno ....

skarżypyta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...