Skocz do zawartości
  • 0

Cyfra Plus i TNK


Cracked
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Odświeżam temat - potrzebuję tunera do odbioru jednocześnie Cyfry+ i Telewizji na kartę a linki podane w temacie są już w większości nieaktualne. Poza tym mimo skorzystania z wyszukiwarki :google: nie udało mi się znaleźć żadnego tunera z wejściami na dwie karty UCAS który działałby tak jak należy... może dlatego, że jestem w tych sprawach laikiem? Proszę więc o pomoc w znalezieniu takiego sprzętu. Szukam czegoś taniego ale bezproblemowego i niezawodnego, czyli odpadają urządzenia które firmowo nie mają obsługi obu typów kart. Z góry dzięki :brawo: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam

czy możecie podać jeszcze raz propozycje tunerów w których będzie pracować karta tnk i c+ razem bez wkładania i wyjmowania? Bo linki są już nieaktywne:-( Z góry dzięki! A czy są jakieś tunery na dwie karty w których nie trzeba zmieniać oprogramowania? I czy zmiana oprogramowania wiąże się ze stratą gwarancji?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Szukam, szukam i mam już taki mętlik w głowie, że juz sam nie wiem co i jak... ;/ Chciałbym tuner do TNK i Multipakietu C+, zalezy mi zeby odbierał sygnał HD i żeby nie trzebabylo kart zmieniać, żeby działały naraz... (jesli taki tuner istnieje). Gdyby była możliwość to mógłby być przystosowany do platformy TVP, którą może włączą może nie... Pomożecie?! :) Mam jeszcze pytanko jak to jest z multipakietem C+? płace 22,50 i mam wszystkie Canal+ łącznie z HD?? Z góry dzięki! :) A może opłacałoby się wynająć jakiś tuner od C+ który działałby również z TNK???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0