Kibo no Hikari Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 List polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru najlepiej i masz problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Nielicznym cyfrowiczom udało się złożyć wypowiedzenie w APSie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Kiolejne perypetie byłych(?) Abonentów z NC+ http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,1 ... SlotII3img PS. Autorzy chyba popełnili niezłą gafę pisząc o NC+ jako o .. KABLÓWCE(???) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeżeli to umowa z Cyfrą i jeśli dobrze liczę to koniec okresu oznaczonego przypada na 30.11.2013r. czyli trochę się zagapiłeś i umowa przejdzie na czas nieoznaczony,ale jeżeli się sprężysz i wyślesz wypowiedzenie w listopadzie to powinna zakończyć się z końcem grudnia. Proszę mnie poprawić jeżeli coś mylę. Kwestią otwartą i do sprawdzenia pozostaje wysokość opłaty za grudzień jeżeli rzeczywiście rezygnujesz, lub nie migrujesz do NC+ w listopadzie. Umowa nie przejdzie na czas nieoznaczony, tylko przedłuży się o miesiąc. W przypadku umowy na czas nieoznaczony obowiązywałby 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli jeśli kol. wyśle wypowiedzenie do końca listopada to umowa zakończy się z końcem grudnia, jednak opłaty za grudzień będą "cennikowe" czyli bez żadnych zniżek i rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 ...Umowa nie przejdzie na czas nieoznaczony, tylko przedłuży się o miesiąc. W przypadku umowy na czas nieoznaczony obowiązywałby 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Kolega ma rację, mój błąd,użyłem złego sformułowania w tym przypadku, natomiast należy pamiętać, iż nie zawsze okres wypowiedzenia to 3 m-ce gdyż umowy zawierane na odległość a przechodzące na czas nieoznaczony obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Z tego co wiem to umowa w Cyfrze+ po okresie oznaczonym (minimalnym) przechodzi na czas nieokreślony. Istnieje natomiast zapis w regulaminie że jeżeli wypowiedzenie złozysz w ostatnim m-cu okresu minimalnego to wtedy przedłuża się o 1 m-c, ale musi być złożone wypowiedzenie w przeciwnym wypadku czas nieokreślony i wypoiedzenie 3 m-ce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ile czasu trwa od momentu podpisania umowy u kuriera do czasu aktywacji usług i mozliwości odbioru tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Zazwyczaj do 2 godzin a w wyjątkowych sytuacjach do 24h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 co z audycjami 3d ktore mialy byc kontynuowane w nc+ na canal+ family, dlaczego zlewaja garstke abonentow i czy mozna im na brak takich audycji wyslac wypowiedzenie, w ofercie mowili ze nie zaprzestana emisji programow w 3D. Z poczatku byla raz w tyg jakas audycja, a potem nagle sie skonczylo. Albo przynajmiej jak sie postarac o rekompensate za brak takich audycji(forma reklamacji mailem, czy moze od reki telefonicznie?) jak tak to pod jakim numerem tel. ? Prosze zorientowanych o pomoc. Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cień2 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam. Mam takie pytanie. W piątek zamówiłem telewizję NC+ przez stronę internetową. Od razu po złożeniu zamówienia dostałem mail wysłany z automatu, w którym była informacja, że zamówienia zostało przyjęte. Ale poza tym nic, cisza. Pisałem do nich wczoraj maila z pytaniem czy dekoder wraz z umową został już do mnie wysłany i nikt nie odpisał. Czy oni to zgłoszenie w ogóle przyjęli, czy olali? Jak zamawiałem telewizję z CP, to po złożeniu zamówienia przez internet dzwoniła jeszcze do mnie Pani z CP, aby potwierdzić to zamówienie. Czy w NC+ też dzwonią? I ile się czeka na ten dekoder? Niby piszą, że 48h. Tak jest w rzeczywistości? Za odpowiedzi z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 @szakmakrs1 widzę, że po CP szukasz pretekstu do zakończenia współpracy, albo prędzej, renegocjowania umowy z NC+. Nie sądzę by 3D było dobrym materiałem do tego typu zagrywek, ale jeżeli czujesz się poszkodowany to zawsze masz prawo zgłosić reklamację i może coś ugrasz z tej piany. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 co z audycjami 3d ktore mialy byc kontynuowane w nc+ na canal+ family, dlaczego zlewaja garstke abonentow i czy mozna im na brak takich audycji wyslac wypowiedzenie, w ofercie mowili ze nie zaprzestana emisji programow w 3D. Z poczatku byla raz w tyg jakas audycja, a potem nagle sie skonczylo. Albo przynajmiej jak sie postarac o rekompensate za brak takich audycji(forma reklamacji mailem, czy moze od reki telefonicznie?) jak tak to pod jakim numerem tel. ? Prosze zorientowanych o pomoc. Dziekuje. Raz w tygodniu było i jest: http://www.canalplus.pl/program-tv/szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Jestem przekonany, że dzwoniąc do działu sprzedaży bądź BOK są w stanie po numerze PESEL sprawdzić czy zamówienie istnieje oraz jego realizację. http://ncplus.pl/kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cień2 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Szczerze, to nie chce mi się tracić kasy na telefony do nich. Poczekam jeszcze do wieczora, jak nikt się ze mną nie skontaktuje, to wtedy zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @ Kibo no Hikari......piszę odpowiedź już w właściwym temacie ( zaczęliśmy w ICA ).,19-XI korzystając z adresu który podałeś , napisałem mejla o możliwość drukowania faktury....odpowiedź automatu z nr. zgłoszenia , i tak już trwało do 24-XI-13. W skrócie jak to było... w pierwszym mejlu nie załączałem żadnych druków ze strony którą podałeś tylko skromnie prosto ... w temat mejla wpisałem < płatności , abonent nc+ i mój numer abonenta > w treści napisałem że nie podawałem adresu e-mail w umowie pisemnej , gdyż miałem awarię komputera ale teraz już jest sprawny no i chciałbym otrzymywać faktury na mejla aby je sobie drukować zamiast odręcznie z TV , i proszę o podpowiedź jakie formalności muszę spełnić. Odpowiedź- że tak bez problemu i tylko proszą o podanie adresu e-mail....podałem i dalej łopatologicznie pytam - czy będę mógł drukować przez drukarkę tę fakturę na mejla... Odpowiedź- że proponują mi płatność z konta internetowego i jak potwierdzę to wyślą formularz, ja że dziękuję ale nie mam konta internetowego i jedynie co chcę to wydrukować gotową wypisaną fakturę Odpowiedź- że nie będę mógł drukować ale proponują usługę Invoobill ( wcześniej Bilix ).....ja dalej uparcie że chcę tylko wydrukować gotową fakturę.. Odpowiedź - że mogą mi przysyłać papierowe faktury na adres domowy....ja tłumaczę że po to brałem e-faktury., aby za papierowe nie płacić 5zł. od sztuki. Odpowiedź - że mogą w takim razie mi wysłać gotowe druki zapisane i ja będę wpisywał tylko kwoty do zapłacenia ...oczywiście zgodziłem się i mają wysłać na mój adres domowy te gotowe zapisane druki i będę mógł od przyszłego miesiąca już je wykorzystać...ale ja dalej łopatologicznie że przypominam że druki powinny być bezpłatne ., gdyż cała korespondencja tego dotyczyła... Odpowiedź - brak odpowiedzi... ..więc dalszy ciąg tych zdarzeń będę mógł dokończyć , jak otrzymam druki i następny rachunek z nc+..,w każdym bądź razie całą moją ( łopatologiczną ) korespondencję mam w komputerze więc mam nadzieję że skończy się pomyślnie i nie będę obciążony nieuzasadnionymi opłatami ..bo wtedy ciąg dalszy nastąpi...... dzięki serdeczne za podpowiedzi jakie otrzymałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Nie będą wysyłać ci druków za darmo 5 zeta ściągnął jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @Anatol to ciekawe. bo ja zgłosiłem na infolinii chęć dostawania e-faktury i od początku (kwiecień 2013) co miesiąc dostaję od nich link do pobrania pdf-a - wszystko bez większego problemu po jednej rozmowie z konsultantem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @Anatol czasami odnoszę wrażenie, iż aby coś tam z powodzeniem załatwić trzeba trafić na kogoś "kumatego", bo generalnie króluje spychologia. Jeżeli sposób podany przeze mnie zawodzi to idąc za radą Kolegi profik zadzwoń na BOK i poproś o e-fakturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Panowie ..cała wymiana mejli trwała od 19 do 24- XI-13..czyli 6 dni. Mejle to moja treść , ich odpowiedź i kiedy e-mail się rozrastał to wtedy ( automat ? ) ucinał i zaczynał się nowy , i jest to łatwiejsze do czytania niż jeden e-mail o długości kilometra. Proponowali mi e-faktury.., ale po moim pytaniu czy będę je mógł wydrukować na swojej drukarce , to odpowiedź brzmiała nie Proponowali mi również faktury w ICA , ale znowu bez możliwości wydruku.....co jest śmieszne bo ja już loguję się w ICA dzięki waszym podpowiedziom i wiem że to jest tylko data wystawienia i płatności oraz suma.... dlatego właśnie drążyłem < łopatologicznie > temat przez 6 dni. Reasumując to cała ta pisanina przypomina trochę jak to - opowiadał niemowa głuchemu., że szczerbaty wygryzł włosy łysemu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @Anatol biegły w komputerach nie jestem i mogę się mylić, ale chyba przekombinowałeś z tymi pytaniami jeżeli proponowali e-fakturę na maila w formie pdf to taki plik można wydrukować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @ Kibo no Hikari ...wiem że powinno .,ale widziałem już cenniki (np: ORANGE ) gdzie właśnie za Chiny Ludowe nie można było tych cenników wydrukować ....poza tym < klient nasz pan > i jeżeli ja jestem mniej inteligentny od innych ludzi , to wtedy wystarczy na moje pytanie napisać że fakturę w pdf można drukować , a tutaj odpowiedź brzmiała NIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @Anatol aż się musiałem upewnić i właśnie na BOK zamówiłem e-fakturę. Nawet zapytałem o możliwość wydrukowania-jest takowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Dlatego muszę poczekać ..bo jak @ profik napisał post to ja się nieściśle wyraziłem ...ja przyjąłem propozycję i podałem adres e-mail na który mają przychodzić e-faktury ...ale w tym mejlu potwierdzającym poprosiłem o < potwierdzenie > że będę mógł drukować faktury,- przyszła następna "dziwna" odpowiedź że NIE i stąd znowu dalsza wymiana korespondencji.....stan na dzisiaj że od następnego miesiąca mam mieć e-faktury na adres e-mail , oraz gotowe druki z danymi do końca umowy na które tylko mam wpisywać samą kwotę do przelewu..także jak już wcześniej napisałem muszę poczekać co się w końcu wykluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Jak czytam coś takiego to ręce opadają. Nie prościej zalogować się na ICA dla abonenta i samemu pobierać e-fakturę i drukować i płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @zabek a widziałeś Ty kiedyś ICA N-ki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.