zibi-s Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 W kwestii formalnej to nazwa tematu wprowadza w błąd bo jest w niej mowa o cofnięciu migracji z nc+ do cyfry+ a jak wiadomo powinno być odwrotnie, czyli cofnięcie migracji z cyfry+ do nc+ Aby można było cofnąć migrację, trzeba było wczesniej migrować. Musimy Polonistów zatrudnić do pisania wątków, ważne że 99 % forumowiczów wie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 FTA (ang. Free to air) – powszechnie dostępne treści telewizyjne – nieobjęte miesięcznym abonamentem za korzystanie z pakietuj - Czyli wszystkie z DVB-T są FTA, tak jak te z satelity.http://pl.wikipedia.org/wiki/Free-to-air - Cytuję: "Termin ten używany jest w odniesieniu do telewizji satelitarnej oraz naziemnej." "W Polsce kanały niekodowane nadają głównie z satelity Hot Bird (13°E) i Astra (19,2°E). Niekodowane są też multipleksy: pierwszy, drugi i trzeci naziemnej telewizji cyfrowej." ... @paczka, myślenie naprawdę nie boli, więc nie mieszaj pojęć. ITI nie może oferować nam tego, co mamy bez opłat w telewizji naziemnej, ponieważ produkty platformy satelitarnej o nazwie nc+ są oferowane TYLKO drogą satelitarną przez opłacane przez sprzedawcę transpondery. I TYLKO tą drogą. Zatem, jeśli kanału Polsat Sport News, abonenci byłej Cyfry+, którzy migrowali do nc+ na swoim sprzęcie nie mogą oglądać ze względu na to, że nie dodano do tego kanału systemu kodowania Mediaguard, to znaczy jedynie tyle, że ktoś tu kogoś próbuje zrobić w konia. Kanał Polsat Sport News jest na satelicie Hot Bird KODOWANY nie jest zatem FTA, a skoro jest oferowany WSZYSTKIM klientom nc+, to powinien być dostępny również dla wszystkich, a nie tylko dla użytkowników dekoderów ADB. To, co teraz nc+ wypisuje sobie na swoim portalu, to nic niewarte bzdety. ps. Poza wszystkim, nie po to się kupuje ofertę platformy satelitarnej, by być zmuszonym do dokupywania dekodera telewizji naziemnej, chyba że tak jak w CP, oferta TV naziemnej byłaby odrębnym produktem oferowanym przez ITI, co jak wszyscy wiemy nie ma miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Musimy Polonistów zatrudnić do pisania wątków, ważne że 99 % forumowiczów wie o co chodzi. Ostatni offtopowy post. Ja polonistą nie jestem a jakoś się zorientowałem, powstrzymam się od złośliwej odpowiedzi, na Twoją zaczepkę. W regulaminie jest jasno napisane, że każdy powinien stosować się do zasad polskiej gramatyki i ortografii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Udało się już kmuś wrócić do cyfry jeśli tak to w jaki sposób to zrobiliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 @banita 24 Zacznij od złożenia reklamacji na brak Polsatu HD.Oczywiście jeśli masz sprzęt cyfry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Już to zrobiłem teraz czekam pytam z ciekawości jak to u innych było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrix94 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Mam pytanie, reklamacje można złożyć telefonicznie, mailem, jeśli tak to na jaki adres? Dzwoniłem do nich kilka tygodni temu w sprawie cofnięcia migracji, a w ICA mam C+Komfort oraz Multi + (czy jakoś tak) z rabatem 15 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Można telefonicznie i e-mailem przez formularz kontaktowy pamiętaj że na rozpatrzenie reklamacji czy chęci cofnięcia migracji mają 30 dni ale na cofnięcie migracji nie licz za bardzo nieczytałem zbytnio żeby komuś się udało to zrobić (chodzi mi o reklamację braku polsat hd espn itd ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Pytanie do tych którym udało się cofnąć migrację: czy po powrocie do cyfry dalej mieliście posiadane wcześniej zniżki czy je utraciliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snape Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 A mój powrót wyglądał tak. 09.05 reklamacja na POLSAT HD i pozostałe brakujące kanały 16.05 odpowiedź, że mogą cofną mnie do umowy z cyfrą i mam dać znać czy chce tego do 23.05 16.05 napisałem do nich, że tak chce wrócić do starej umowy 17.05 odp. umowa została przywrócona + JEDNA NIESPODZIANKA: koniec umowy ustawiony na 31.05.2013 gdzie umowę z cyfrą miałem do 03.2014 roku 17.05 napisałem aby przywrócili mi właściwy termin zakończenia umowy 19.05 odp. że termin został przywrócony Nie spodziewałem się, aż tak szybkiego powrotu. Ale mam znów HBO GO i cyfraplusonline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ale czy masz dalej zniżki czy je utraciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snape Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wszystko tak samo jak było. Żadnej zmiany cen. Przecież wracam do starej umowy, a nie tylko wracam do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 No wreszcie wróciłem do mojej cyferki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zydel Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Witam Migrowałem do nc+ 24.04.2013 na ALL ze swoim sprzętem. Dziś chcąc cofnąć migrację, usłyszałem w CA że taka możliwość istnieje tylko dla byłych abonentów "n" a ewentualne skargi czy reklamację mogę składać przez ICA w jakimś formularzu którego "ni widu ni słychu" na stronie. Jak to jest z tym cofaniem migracji? Trzeba to robić pisemnie czy pannica na infolinii mnie zbyła? Na jaki paragraf i z jakiej umowy trzeba się ewentualnie powołać? (nie dostałem żadnego potwierdzenia po migracji). Jeżeli potrzebne jest jakieś pismo, to czy nie jest już za późno (i jaką niby formę to pismo miało by mieć)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja migrowałem 4.04 a 31. 04 wyraziłem telefonicznie chęć cofnięcia migracji potem 2 lub 3 e-maile zreklamacją na brak polsat hd itd. brak nc+go vod hbo seriale i takie tam zarządałem bezpłatnej wymiany deka na kórym mógłbym korzystać w pełni mojego pakietu oczywiście bez płacenia za niego opłat miesięcznych czy aktywacji napisałem też iż jeśli nie rozwiążął tego problemu kieruję sprawę do uokiku .Pamiętaj że czas na cofnięcie migracji masz do końca maja potem już po ptakach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tycobb Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Czy pomoże mi ktoś napisać wypowiedzenie umowy NC+?? Migrowłem do nc+ w marcu - dokupiłem pakiet cinemax i filmbox i history HD(abo 164pln). Jak wiadomo dla osób, które mają w/w opcje wykupione do końca roku istnieje zniżka do 130pln. Dzwoniłem do BOA przyznano mi ją ale...po raz kolejny dostaję informacje o zapłaceniu pełnej kwoty 164pln. Dzwoniłem w tej sparwie już kilkanaście razy by wszystko wyjaśnić i uzyskać to co mi się należy jednak...nic się nie zmienia. Pytanie moje do was - czy pomoże mi ktoś napisać sensownie brzmiące wypowiedzenie umowy bo zaczyna mnie całą sytuacja męczyć i irytować. Za pomoc z góry bardzo dziękuję. Piszcie proszę na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 @tycobb, jeżeli napiszesz wypowiedzenie umowy, to poniesiesz wszelkie tego finansowe konsekwencje, więc raczej nie warto. Możesz natomiast i powinieneś, wszcząć procedurę reklamacyjną (telefonicznie i w formie pisemnej), gdzie opiszesz problem i w regulaminowym terminie 30 dni, otrzymasz odpowiedź. Najczęściej będzie to właśnie propozycja cofnięcia migracji, ale już bez przykrych dla Ciebie konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tycobb Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 @Jego Cień orientujesz się może jakie to koszta?? Nie ukrywam, że sytuacja staje się irytująca i żenująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zajrzyj do regulaminu, ale zdaje się że kara umowna za zerwanie umowy to 300 PLN i Diabli wiedzą, czy nie jeszcze zwrot przyznanych bonusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrona81 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam, Mam pytanko, 25 marca migrowałem z cyfra plus optimum + pace pvr za 76 zeta (umowa do końca czerwca 2013) do nc+ na pakiet platinum pace pvr za 99 zeta (umowa na 18 miesięcy). Zirytowany brakiem Polsat HD, Polsat Sport News, ESPN America w dniu 7 maja wysłałem reklamacje do nc+ dokładnie po 30 dniach (06.06. 2013 r.) dostałem telefon z uwzględnieniem reklamacji, albo dekoder ADB albo powrót do cyfry plus. Zdecydowałem się na powrót do cyfry. W dniu 06.06.2013 wysłem wypowiedzenie umowy z cyfry skutkujące na koniec lipca. Jak myślićie co mogę wynegocjować z nc+ jako nowy (stary) klijent intersuje mnie sport, najlepiej pakiet platinum lub universe + 6 canal plus czy mogę liczyć na kwotę 59-69 zeta za któryś z pakietów chciałbym też Pace (przetrawie brak ww. kanałów) za 0 złoty. Czy to będzie realne przy negocjacjach pod koniec lipca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.